Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Typhoon47
őstag
válasz Declare #104800 üzenetére
Azonos felhasználási körülmények között ki a tököm vesz egy többet futott autót? A futott km. az autó értékét döntően meghatározó tétel a piacon, tetszik vagy nem. Nehogy már, elnézést kelljen kérnem azért, hogy kevesett futott km-es kocsit szeretnék venni magamnak. A baj ott kezdődik, hogy sokan a többlet kifizetést, ami egy keveset futottért ki kell fizetni, azt a felárat nem hajlandóak megfizetni és megy az okoskodás. Ezért megy a tekergetés is. Én milliókkal fizettem többet egy 140k-t futott autóért mint egy 240k-t futott ugyanazon típusért a német piacon, biztos lehetett volna okoskodni egy 300k-t futottal és eljárogatni vele szervizbe, felújítgatni..stb. csak aki használni is szeretné a kocsit, annak ez nem fér bele, ill. a mai bonyolult autóknál ki tudja mekkora lutri bármit is ilyen szellemben venni.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Declare
őstag
válasz Typhoon47 #104802 üzenetére
Megegyszer megkerdezem: Miert jobb a 60k km es varosban pöfkölödött auto a 140k km es autopalyan futott autonal?
Extrem sok km t az ember kerüli persze, de ennek a km hajhaszasnak semmi ertelme nincs. Egy gondossan karbantartott, autopalyan napi par 100 km t ingazo plane dizel autoban hiaba lesz 2x annyi km összehasonlithatatlanul jobb allapotban lesz mint egy varosban nyuzott, esetleg gondatlan tulaj autoja. Az meg hogy ki milyen tulaj volt csak akkor fog kiderülni amikor nalad van mar 1-2 eve az auto. Innentöl kezdve egy 5 eves autonal azt mondani, hogy ez jo mert 80k km van benne, az meg nem jo, mert 120k szvsz funny
Az meg hogy milliokkal többet fizetsz egy azonos evjarat/tipus stb annak csak egy töredeke a km. Az a gndos tulaj realisan ertekelt karbantartott autot is jelentheti jo esellyel. Nem veletlenül szokott itt is elhangozni, hogy nem a talalati lista aljarol erdemes autot valasztani....de oda nem azert kerül egy auto mert sok benne a km
(#104803) 8th: Azert ennel a skodanal a hütömaszk az skoda, de a többi resz a szerintem vw jetta/passat. De tenyleg nem rossz szerintem sem!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Typhoon47 #104802 üzenetére
Alapvetően a hazai (értsd: magyar) piacról volt szó. Itt pedig az óra szerint futott km az ismert okok miatt nem releváns. Ha pusztán a kevesebb futott km miatt fizetnél többet egy autóért Magyarországon, az nem okos dolog. Nem furcsa, hogy használt piacon szinte nincs 250k futás feletti autó? Alapvető szabály, hogy használt autónál az állapotot kell megfizetni, nem a visszatekerést. A jobb állapotú, kevesebbet használt autó drágább, ez kézenfekvő, de ez nincs feltétlenül összefüggésben a km óra állásával sajnos.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-v-
addikt
válasz Declare #104804 üzenetére
A kolléga válaszában az "Azonos felhasználási körülmények között" részt is olvastad?
Mert te most másról beszélsz.Egyébként meg indult onnan a sztori még régen, hogy mindenki km óra állást akart venni, most meg már átestünk lassan a ló túloldalára, hogy az egy egy irreleváns adat és ha csak nincs benne 1 millió km akkor teljesen mindegy.
Hát .. na... -
-
Declare
őstag
Hol vannak azonos körülmenyek? Hasznalt auto vetelkor latsz egy kort es egy km futast. Amire en reagaltam peldaban a 4-5 eves autonal a fenykep nem különösebben relevans. Nagyjabol szep kell legyen. Erre hangzott el, hogy a 80k km-nek örülünk, hawaii, a 120 nem kell mert az sok. Miközben mind a kettö lehet gondos/gondatlan tulaj vagy visszatekert. Siman elkepzelhetö az a kombinacio is, hogy a 120k km valos, a 80k km meg egy 220 rol visszatekrt......de ez csak egy pelda...de erre mondom, hogy szerintem total hülyeseg az ilyen belövök egy km allast es annal legyen kevesebb, mert akkor örülök.
(#104809) AMD Power +1
(#104812) DeFranco: Marmint egy 200 at futott 1 eves autot? azt en sem 5 eveset? Hatareset...10 eveset? Siman.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Most azt a lózungot nem sütöm el, hogy nincs két azonos felhasználási körülmények között használt autó
, de az 1000% hogy ha csak nem közeli ismerős, akkor te nem fogod tudni megmondani, milyen felhasználási körülmények között használták.(háh! mégis elsütöttem ) Hidegen taposás, ötösben városozás, kuplung égetés, padkázás, dugózás, rövidtávozás, turbó forralás, gyári szervizperiódusok, stb. Ezeket hogy méred fel? Kb. sehogy. Max az állapotból következtetsz, csak ezzel megint oda jutunk el, hogy az állapot a döntő.
Persze én sem vennék egy 200-at futottat, mert nem, de ez nem racionális viselkedés a részemről, hanem érzelmi reakció. Nem éreznék jót tőle.
-
FrankMonzano
őstag
válasz FrankMonzano #104767 üzenetére
Erre valaki ?
-
nagyúr
válasz FrankMonzano #104815 üzenetére
valami 1.9tdi-vel szerelt autot neznek, octavia, golf, passat... mondjuk a passat es az octi nem epp kicsi
-
!Overdose!
őstag
válasz FrankMonzano #104815 üzenetére
Én már válaszoltam korábban, de nem tetszett. G4, Bora, Octavia TDI. Esetleg Focus, Astra, Civic, 147 vagy Megane.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
gzbotii
veterán
válasz tresh #104819 üzenetére
Azt el tudom képzelni. Vezettem már vagy 30km-t, nem is figyeltem a fordulatszámot, érzésből kapcsoltam. Egyszer aztán ránéztem (meredek emelkedőn gyorsultam vele), mondom biztos van már 4000-nél...erre dafq, most éri el a 2000-et
Nemhiába, a benzines berögzültségbtw, nagyon szépen megfogalmaztam az előző hsz-em. Mint egy magyar kezdő csoportba járó albán középiskolás
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
tresh
addikt
válasz gzbotii #104820 üzenetére
110 lovas verzió nagyon jó kis moci és van benne bőven tartalék Ha ésszel hozzáértő piszkálja meg zokszó nélkül tud 130-140lovat és 300Nyúlmokust (1700tól kb 250Nm ) az pedig dinamikus közlekedésre több mint elég szerintem ha nem versenyezni kell. Nekem a4 be van ez a moci benne még gyári állapotba de így is azt mondom jól megy. Amikor átültem benyából ebbe én is megszokottan pakolgattam a sebességeket aztán nézem hogy 5ik és 100-al megyek 2000rpm mellet
-
gzbotii
veterán
válasz tresh #104821 üzenetére
Le se írom, milyen volt visszaülni az én 90 pónis 1.4 16v B Corsámba
Közelebbről tervezek fennébb lépni kocsi palettán, mostanig csak 1.4 szívó Fiesta/Ibizában gondolkodtam, 4-es Golf, főleg dízel nem vonzott.
De ha megkapom ezt a 101 lovas Golfot cégautónak, biztos, hogy bele fogok szerelmesedni, és én hülye ilyet veszek majd - aztán rámegy a gatyám a fentartásra.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
FrankMonzano
őstag
válasz !Overdose! #104817 üzenetére
Volvo s40 1.9d? A 115 lovas... Koszonom a valaszokat. Ezekbol (G4,audi,passat) ki lehet fogni meg hasznalhato darabokat? Ahogy neztem kb az osszes kulfoldrol behozott darab. Ez para?
Tresh: Koszi az infot! Szoval vannak ezekbol mrg hasznalhato darabok?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #104824 üzenetére
Ha pesten van az autó és úgy van szólsz elmegyek és megnézem veled már ha akad időm. Ettől függetlenül igen vannak jó darabok, de ha zavar a km óra állása akkor felejtsd el a tdi-ket 250 alatt ami van az kamu 300-350k futástól kezdődik a reális
(#104825) gzbotii TC-t oszd el 100-al, már amit mondanak De amúgy igen ha karban van tartva normális dieselt üzemanyagot raksz bele(nem ilyen luk oil és társai mocskot) és cseréled az olajat 10k-ként felmegy veled a holdra meg vissza ha kell 2 szer is.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz FrankMonzano #104824 üzenetére
Hollandiában gyártott francia motoros és váltós Carisma-val közös padlólemezes öszvér. Kívül szép, belül köze sincs a Volvo-khoz.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
lenox
veterán
válasz runner 125 #104799 üzenetére
Azert csereltem ki, mert ez egy sok komponensu rendszer, osszesen millio folotti arral, es azt olvastam az lc120-as forumokban, hogy 8-9 eves koruktol szoktak elfaradni a legrugok, de ha esetleg belemegy szennyezodes akkor sorban a tobbi dolgot is elbassza.
Amugy az elso szenzor set hibas volt, azt 3 eves koraban cserelni kellett 200k+-ert (mondjuk cserelhettek volna gariba is, ha mar az volt a mondas hozza, hogy ez az uj mar a javitott, es tuti nem romlik el olyan hamar, mondjuk nem is romlott). Es most elojott egy hibajelenseg, hogy neha leereszt teljesen. Mondjuk ket het alatt egyszer megallas utan 10 perc mulva full lapos. Amugy semmi baja a maradek 13 napon, meg azon az egy napon is ha beinditod a motort egybol felfujja ahogy kell, es a nap tobbi reszen nincs semmi, de valami biztos kiderul idovel (vagyis beszarik). Szervizben azt mondtak, hogy 15k koruli osszegert szivesen bevizsgaljak a mukodeset, de ugye nem a mukodeset kellene bevizsgalni, hanem megkeresni, hogy melyik reszevel van a baj. Mindenesetre ennek a legrugozasnak sincs tul sok ertelme (illetve elvileg a szintszabalyozas az hasznos lehet, de annyi sokat nem er nekem), meg a valtoztathato csillapitas se erdekel annyira, kiprobaltam egy parszor, de amugy all a default erteken, ugyhogy multkor a gyari 130k-s lengescsillapito helyett ment be 30k-s, most meg ez volt a kis projektem, kb. 200k-ert (ami egy uj set szenzor ara, vagy kevesebb, mintha legrugot, vagy kompresszort, vagy barmi mast kene benne cserelni) at lett alakitva. Nyilvan nem egyforma a legrugos es az acelrugos futomu, szoval csak siman a rugot betenni nem lehet, ahogy kell. Meg olyan vicces dolgok vannak meg, hogy felso rugotanyer utkozovel csak eredeti toyotas van, ugyhogy azert ki kellett csengetni a 80k-t. De elvileg igy nem lesz tobbe rugo kerdes. Nyilvan megneztem a neten, masok is alakitgatjak at az lc120-akat, usaban a lexus gx470-eket, australiaban a pradokat, stb., gondoltam nekem is jo lesz. -
gzbotii
veterán
válasz tresh #104833 üzenetére
Nem rinyálna, csak cégautó volt - főnök baszott szervizbe vitetni tisztításra - gondoltam megoldom "házilag" az ő pénzén. Hát nem jött össze, de legalább volt egy kis fun & füst
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
nagyúr
Honnan lehet tudni, hogy egy adott autóban, pl. az 1.8as benzines civicben van-e egr szelep? Vagy igazából már mindegyik újabb autóban van?!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #104842 üzenetére
Igen.
EGR szelep meghibásodásai:
Egr szelep meghibásodás esetén a szelep vagy elzárja a kiáramló égéstermék útját és folythatja a motort amit azonnali teljesítmény romlás jelez , vagy üresjáratban , illetve hidegindításkor is dúsítja az üzemanyag-levegő keveréket füsttel ami leállíthatja a motort de legalábbis egyenetlenné teszi a járását.
mod:
rvilike: Ökoterrorista!!!44!!44!!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
whited
addikt
válasz FrankMonzano #104815 üzenetére
406 2.0hdi, b5 1.9TDI passat
Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs