Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenox
veterán
Hatha valaki tudja... 2005-os Honda CR-V hatso 2 fektarcsa csere az kb. mennyibe kellene keruljon? Ugy ertem, mennyi az anyagkoltseg es a munkadij? Ugyanez fekbetetre minden kereknel? Elore is koszi.
-
lenox
veterán
Bebikazaskor miert a piros kabelt kell felrakni eloszor? En ugy szoktam, hogy a jo akksiju kocsinak jar a motorja, es akkor felrakom a fekete kabelt arra a sarura, ami a kocsiszekrenyre van kotve, aztan amikor ezzel ossze van kotve a ket kocsi, akkor a masikat. Ebben mi a rossz? Csak mert azt olvasom mindenhol, hogy eloszor a pirosat a pozitivra, aztan a feketet a negativra, es utana inditsam be a jo akksiju kocsit...
-
lenox
veterán
Nem, te osszekevered a nyers adatokat a beloluk levont kovetkeztetesekkel. Tobb balaset volt feher kocsival, tehat nagyobb a valoszinusege, hogy egy feher kocsi balesetet szenved? Lehet mindket allitas igaz, de nem kovetkezik az egyikbol a masik, aki ilyet leir az alapszinten sem erti a valszamot, egyetemen kibasszak. Ezen nincs mit ragozni, meg vedeni.
-
lenox
veterán
Jobb elso defekt utan mit kell csinalni? Kb. masfel evesek a gumik, gondoltam 4 ujat talan nem kell venni ezert, de kettot gondolom igen, szoval pl. hatso hasznaltakat elore pakolni, es 2 ujat venni hatra az jo?
-
lenox
veterán
válasz Gergőke88 #91484 üzenetére
Igen, szetment teljesen, palyan valamire rahajtott az asszony, es az kivagta, aztan teljesen lejott a futofelulet is. Az az erdekes, hogy egyaltalan nem huzott oldalra, amikor a gumidarabok mar szetszalltak.
#91485 honda crv, tehat negykerek hajtasu. Azert gondoltam hatra tenni az ujat, mert gondoltam jobb ha az eleje csuszik meg hamarabb, mint ha a hatulja. Hulyeseg? Meg egy kerdes, ha csak egyet vennek, az nagyon gaz lenne? Kb. Masfel eves es 10k km van bennuk.
[ Szerkesztve ]
-
lenox
veterán
Lengescsillapito felujitas temaban otthon van valaki? Elso kettot kene lassan cserelni/javitani, markaszervizben egy 300k koruli arat mondtak az elso kettore, gondoltam annyiert egy felujitasi probalkozast azert el lehet jatszani, legfeljebb nem jon be. Karaszy-ba elmentem, azt mondtak, hogy ha kiszerelem es behozom, akkor megnezik. Ahhoz kepest, ahogy hirdetik magukat ez nulla. Van valamilyen ceg, ami megbizhato, es foglalkozik ilyesmivel?
-
lenox
veterán
Nekunk is van egy cr-v-nk, negy evszakos gumi van rajta, hegyen lakunk, de csaladi kocsinak vettuk, a negykerekmeghajtas nem volt erdekes rajta. Szerintem tobbet latsz bele, mint ami, a cr-v az semennyire nem terepjaro, vagy kemeny 4wd auto. Szerintem csak a marketing miatt raktak bele. Akinek barmennyire szuksege van negykerekhajtasra, tuti nem ilyet vesz.
-
lenox
veterán
Jo, de most azert par dolgot szepen osszekombinaltatok valami altalanos igazsagga. Szoval van egy teszt, ahol a valosagban nem letezo korulmenyek kozott nem jol teljesitett egy 2013-as gep. Szoftver upgrade megoldotta, meg amugy nem vilagos, hogy attol, hogy ez a 2013-as modelleken problema volt, attol vajon az elozo modelleken is van-e. Van egy masik tapasztalat, hogy ki tudja milyen helyen, milyen gumival, stb. nem tudott egy tok mas kocsi felmenni. Aztan ebbol szepen osszeraktatok, hogy mindegyik szar. Az enyem siman felmegy a hegyen, hoban, jegben, mar sokszor probaltam, mukodott az awd. Egyszer volt, hogy nem ment fel, de akkor a Land Cruiser sem ment fel, mert 70 cm ho volt, es abban azert elakadt, el kellett lapatolni egy reszet, es akkor mar felment. De fogadjunk, hogy ott se az mkii golf, se semmilyen subaru nem ment volna fel.
-
lenox
veterán
válasz szőröscica #99554 üzenetére
Most jol ertem, hogy rajtam kered szamon, hogy a kereskedo a raktaraban levo autot miert nem vitte el szoftverfrissitesre? Mert nekem fogalmam sincs, de nem is hiszem, hogy tudnom kene. Mint ahogy azt sem tudom, hogy miert olyan hulye valaki, hogy ugy teszteli az autot, hogy elindul, a problemas helyen meg lefekez. Mert ilyet amugy nem csinal senki, meg tanitjak is, hogy ilyet ne csinalj. De amugy a honda a szar, ugy altalaban.
-
lenox
veterán
Az nem fordul elo, hogy igy allsz, es nem probalsz meg hatrebb menni, es ugy atmenni rajta. Meg az sem fordul elo, hogy mesz, es amikor egy ilyen helyzethez ersz, lefekezel, hogy allasbol probalj tovabbhaladni. Illetve az is ritkan fordul elo, hogy az elso ket kerek tukorjegen van, a hatso ketto meg kurva jol tapado aszfalton, de csak addig probalkozol, amig ez igy van, ha esetleg arrebb mozdulna a kocsi, ahol mar masok a tapadasi viszonyok, akkor abbahagyod. Szoval nem, ilyen nincs a valosagban. De igazabol mindegy, ha nem 2013 ev eleji gyartasu kocsit probaltak volna 2014-eskent bemutatni, akkor okafogyott lett volna, meg amugy azt se irtak le, hogy a 20 kocsis negykerekhajtasu tesztjukbol a cr-v vegul a rossz szoftverrel 3. lett.
Amugy ha jol ertem azert nem adott hatra nyomatekot a rendszer, mert azt erzekelte, hogy elol nulla tapadas van, hatul meg sok, es ezert a vedelmi szelep kinyitott, hogy ne terhelje tul a hatuljat. De ha mondjuk egy kis feket nyomott volna kozben az illeto, akkor maris ment volna. -
lenox
veterán
válasz Dare2Live #99580 üzenetére
Nem, az derult ki, hogy masodjara is 2013-as ev eleji autoval teszteltek, csak azt mondtak rola, hogy 2014-es. Ez durvan inkorrekt, valoban, csak nem a honda oldalarol. Nem veletlenul van a cikkben, hogy honda szar, subaru meg kiraly, ez egy honda lejarato subaru reklam.
#99584: Hat egy javitott hiba ha blama, akkor ez minden markanal van. Es nem, elol nulla, hatul max tapadas az nem eletszeru tovabbra sem.
Storyt meselni en is tudok, mivel nekem van cr-v-m, es ad hatra nyomatekot, ha elol keves a tapadas. Nyilvan ezt ignoraljatok.[ Szerkesztve ]
-
lenox
veterán
Ettol ez meg akkor is egy azota kijavitott hiba marad, hiaba porogsz rajta. Ennel soha semmilyen gyartonal nem volt komolyabb hiba, ugye? Beakado fekpedal, elromlo fek, nem mukodo legzsak, elromlo szervokormany, amiktol meghalsz, ezek mind nem erdekesek, nem ciki, az a ciki, hogy a cr-v 2013-as szoftvere olyankor is bevedte a hatso hajtast, amikor nem kellett volna. Evszazad problemaja.
#99614: Csak azon, hogy latszolag egyesek nem tudjak felfogni, hogy nem azt jelenti, hogy sosem mukodik egyaltalan. Nyilvan nincs kotelezo visszahivas, nem biztonsagi problema. Felteszem barkinek updatelik, aki akarja.
-
lenox
veterán
Arnyekra vetodtel, az asszonye a cr-v, o valasztotta, en land cruiserrel nyomom, nyilvan negykerekhajtas kerdeseben az osszes ilyen gepet bealazza, mert azzal nem art tisztaban lenni, hogy a valosagban az ilyen jellegu hajtasok, amik megcsuszas eseten adnak hatra nyomatekot nem sokat ernek. Pont ezert vicces, hogy azok cikiznek, akik nem ertenek hozza. Mint mar mondtam, ilyen a vilagon nincs, hogy megallsz a problemas helyen, aki ilyet csinal, az nyilvanvaloan nem ert hozza.
A tobbi hibat nem tereleskent mondom, hanem arrol van szo, hogy nem tudod besulyozni a hiba sulyossagat. Amitol meghal a user, az komoly hiba. Egy ilyen jellegu hiba, egy kocsin, amin se felezo, se difizar nincs, a futomuve is olyan, hogy kisebb gorongy eseten mar ugyis csak 3 kerek er le, tehat kb. semmit nem tud, igen keveset szamit. Aki nem ert hozza nyilvan poroghet rajta, en meg elmondom, hogy marhasag. -
lenox
veterán
Arrol a tesztrol beszelunk, ahol minden auton masfajta gumi volt? Es errol akarod eladni, hogy komolyan lehet venni?
Majd olvasd el esetleg, hogy hanyat lehet kezzel zarni, nem veletlenul, ami csak csuszaskor kezd zarni, az altalaban sok mindenre nem jo. Ezen is lehet porogni, de ez is teny.
Hat elegge elkepzelhetetlen, hogy valahol, ahol autok jarnak tukorjeg es szaraz aszfalt valtsa egymast, az se tul gyakori, hogy ahol a bkv busz jar, ott felmeteres ho es sar van, jol latod.
Ezen kivul mar csak az erdekes, hogy te magad is rajottel, hogy lejton felfele tolataskor az amugy is orrnehez autok sulya leginkabb elore terhelodik, tehat leginkabb nem a negykerekhajtasnak, hanem a gumiknak van szerepe az indulasnal, csak nem sikerult belole a megfelelo kovetkeztetest levonni.Nekem meg az tetszett, hogy szerinted azert szar a cr-v hajtasa, mert felult az alja a bukkanon. De amugy magyarazd meg, miert korrekt 2013 ev eleji autorol beadni, hogy 2014-es.
Ezen kivul mar csak az a vicces, hogy kevered a suv es a terepjaro fogalmat. 2wd suv, ne ez hogy illeszkedik a kepbe? Merthogy letezo fogalom, csak nehez lesz ebbe a terepezos gondolkodasba berakni.
-
lenox
veterán
Hat miutan komoly terepjaroknal mindig van olyan opcio, hogy osszezarja a diffiket, ez el is donti, hogy melyikunk mennyire vagja. De ha szemelyeskedes nelkul meg tudod tenni, akkor kivancsian varom a magyarazatot, hogy mitol biztosit jobb hajtast a kerek elforgasakor aktivalodo diffizar az allandora osszezartnal sarban/hoban/jegen.
-
lenox
veterán
Igy van, egyiken ilyen, masikon meg olyan. Meg az is lehet, hogy a hondan volt a legjobb tapadast biztosito, bar gyanus, hogy nem.
De mindenesetre ez most az az abszurd helyzet, hogy egy tudottan gyenge negykerekhajtasu rendszer szoftverhibajanak jelentosegen vitatkozunk, de mar ott tartunk, hogy nem is a hibat reprodukalo korulmenyek kozott, nem tudva, hogy sw update elotti vagy utani autoval csinaltak-e, meg amugy is tok kulonbozo gumikkal vegrehajtott teszt alapjan akarjatok fikazni. Nem tudom, hogy ebbol barmit erdemes-e kihozni.
-
lenox
veterán
Nem emlekszem ilyenre, de ez szerintem se azt nem bizonyitja, hogy csak elol hajtott a crv a tc tesztben, se azt, hogy a sw updatetel szignifikansan jobban teljesitett volna. Amugy is mellekvagany ez a teszt, az nem kerdes, hogy akar a user altal osszezarhato difi, vagy akar masik erosebb 4wd jobban teljesit a cr-v-nel, akinek ez meglepo, az igy jart, ettol meg fwd-nal jobb, es nem igaz, hogy sosem mukodik. Persze lehet ugy ervelni, mintha azt allitanam, hogy veri a defendert, vagy a g mercit, csak ettol nem en leszek hulye...
-
lenox
veterán
Te látod pörögni a hátsó kereket 8.18-tól? Ott nem akadt föl, de rohadtul nem látom, hogy dolgozna az AWD.
Idezet a cikkbol:
Keresztben ledifferált: a jobb első és a bal hátsó kerék tehetetlenül pörgött
Hoppa... Megis forgott a hatso kerek?
Na vajon ha fizikailag ugyanaz a két rendszer, akkor mi is lehet a különbség a kettő között? Hm? Sw-e esetleg talán-e?
Alacsonyabb a cr-v, es leert az alja, felakadt?
Szóval mindegyik kb. ugyanolyan rendszer de messze a cr-v a legótvar szarabb a tesztben.
De az megvan, hogy en folyamatosan azt mondom, hogy a cr-v-nek gyenge a negykerekhajtas rendszere? Mert szerintem a nagy beszolasvagyban ez leginkabb kimarad. Az volt az allitasom, hogy nem igaz, hogy mindig elol hajt, es hogy jobb egy csak fwd-nal. De amugy van belole csak fwd, akkor azt kell venni, bar a usereket szerintem annyira nem erdekli, hogy ide lehet, hogy nem hoznak olyat. De van olyan belole. Meg a masik allitasom, hogy a sw update tul sokat nem szamit, attol altalaban nem lesz jobb.
tényleg nem ér semmit, csúszásra kezd zárni, és hopp!!! mégis felmegy. Igazad van, ez nem sok mindenre jó akkor.
Ez nyilvan egy mindenre kiterjedo extenziv, valos korulmenyek kozott kivitelezett teszt.
De fölösleges veled vitatkozni, nem érted vagy nem akarod érteni a másikat
Hat en azt latom felul, hogy egyreszt nem az en allitasom volt a teves, masreszt nem en nem olvasom el figyelmesen, amit te irsz, hanem forditva.
#99738: Miert ne hozhatnam fel, hogy nem egyformak a korulmenyek egy tesztben, ha nem azok?
Koszi, hogy kimasoltad, mint fent irtam a cikkben is benne van, hogy a masik oldalon a hatso kerek is porgott.
[ Szerkesztve ]
-
lenox
veterán
Itt is latni, hogy elol-hatul hajt a honda, koszi.
A dacia hajtasa nyilvan jobb, mi a kerdes ezzel kapcsolatban?
#99749: En csak elolvastam, amit a honda irt, hogy spec eset, ha elol nulla, hatul max tapadas van, akkor kinyit a biztonsagi szelep a hatso hajtas vedelme erdekeben, a teljes nyomatekot nem adja hatra.
#99751: Nem ertem, ott miert kene felmennie. Az elso es a hatso hajtasnal is nulla a tapadas az egyik oldalon, es itt csak az elso es a hatso hajtast zarja ossze a rendszer, jobb es bal oldalt se elol, se hatul.
[ Szerkesztve ]
-
lenox
veterán
válasz zsoltee10 #99754 üzenetére
Valamit gondolom csinaltak, ha utana ezen a teszten is mukodott. De mint mar irtam, ebben nincs biztonsagi kockazat, szerintem ezert nincs visszahivas, de csak talalgatom.
Amugy nekem nem tunik kulonosebben draganak a cr-v, mihez viszonyitod? Mar ugy ertem, persze, draga, de nem dragabb, mint egy golf vagy egy toyota verso mondjuk, bar eleg feluletesen neztem ra. -
lenox
veterán
válasz hobizoli #100149 üzenetére
Ez nem igy van. Ha elsobbseget kellett neki adni (mert mondjuk mar megkezdte az elozest), akkor a sebesseget felmerni, meggyozodni rola, hogy jon-e ott valaki az a user felelossege. Holtterben volt? User a hunyo. Nem jol merte fel a sebesseget? User a hunyo. Csak olyan kifogas lehet, hogy ha pl. bukkano van ott, es amiatt nem lathatta, hogy jon ott valaki.
Nincs ilyen, hogy nem kell ra szamitani, hogy valaki gyorsan hajt. Olyan van, hogy megadtad-e az elsobbseget. Ha csatt volt, akkor nyilvanvaloan nem adtad meg. -
lenox
veterán
válasz hobizoli #100187 üzenetére
baromsag ennyi erovel kivilagitatlan bringasra meg uttesten ejjel kettokor allatokat terelore is szamitani kene, pedig nem kell, es az a fasz erte ha megis ott van ugy
Lehet, hogy baromsag, de ettol igy van. A kivilagitatlan bringast nem lathatod, tehat az olyan, mint a bukkano, az nem varhato el, hogy olyat lass, amit lehetetlen latni, ellenben az autot ha 50 helyett 80-nal jon attol meg latod. Fel is kell tudni merni a sebesseget, ha nem tudod, ne vezess (de legalabbis ne fordulj ki ele). Nyilvan ha 670-nel jon, akkor azert gondolkoznek, de itt se, meg altalaban se errol van szo.
Rezesova temat nem vagom, ugyhogy azt passzolnam.#100188: En csak arrol a reszerol irtam, hogy 'ha elsobbseget kellett neki adni'. Ha nem kellett, mert nem elozott az nyilvan nem tartozik ide. A bizonyitasa annak, hogy kellett-e vagy nem az egy kerdeses menet.
[ Szerkesztve ]
-
lenox
veterán
válasz raczger #100192 üzenetére
Szerintem is be kene tartani, ettol meg teny, hogy ha elsobbseget kell adni, arra nem hivatkozhatsz, hogy de a masik tullepte a sebessegkorlatot, tehat neked nem kellett elsobbseget adni. Mert kellett.
Van egy csomo bosszanto helyzet, el kell kerulni ezeket az autokat/vezetoket minel messzebre, hogy nehogy valami kart okozzanak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest