- Milyen monitort vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen TV-t vegyek?
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz FrankMonzano #104500 üzenetére
hat eleg ronda
-
Kornel
veterán
-
maggi1886076
addikt
válasz Kornel #104502 üzenetére
Van benne igazság. Pl, hogy hamar fekete lesz az olaj. 10000km-enkent nem árt cserélni. Bármilyen motor is legyen az, azzal bajt nem csinál az ember.
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
Kornel
veterán
válasz DeFranco #104506 üzenetére
az egész válasz cinikus.
Kedves Tibor!
A fekete olaj NEM jelenti azt, hogy gond van az olajjal. Az olaj egyik feladata, hogy a szennyeződéseket lebegtesse, és ettől lesz fekete. Csak teszi a dolgát, nem jelenti azt, hogy bármi gond van vele. Lehet, hogy 1000 km után is ugyanezt tapasztalta volna.
Az egyik legelterjedtebb mítosz az olajjal kapcsolatban, hogy ha fekete akkor gond van. Ha nem hisz nekem, de ért angolul, itt is utána olvashat.
A tengerentúlon egyébként sokan ugyanúgy ragaszkodnak az 5000 kilométerenkénti olajcseréhez, mint itt a 15 ezerhez, mert ők azt szokták meg.
Üdv, Olajdoki
a kérdező direkt kitér erre:
Kérem NE írja, hogy az olajcsere periódus 30 ezer km! Igaz, ez áll a kezelésiben, DE tapasztalatból írom, hogy óriási melléfogás!
a válaszban szóra se méltatja ezt, kivéve a végén, amit kiemeltem, hogy szerinte a 15000 km is csak egy megszokás, mint az usa-ban az 5000 km.
amennyiben normális választ szándékozott volna adni, egyértelműen leírta volna, hogy a gyári 30000-es olajcsere periódus hülyeség, ehelyett ironizált egyet...
válasz helyett. -
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #104507 üzenetére
szerintem félreértelmezed.
amúgy meg a kérdés az volt, hogy omg omg 18k után korom az olaj minmeghalunk
erre pedig az (amúgy adekvát válasz) hogy akkor jó ha fekete.
a kiemelt kommentár meg illusztráció nem üzenet.
csak nem azt a választ olvastad, amit szerettél volna. ennyi.
-
TaaT
veterán
-
nesa
veterán
De ez ranezesre nem dizel, sajnos dizelnel az elso 5mp utan mar korom fekete, hallotam mar olyan legendakat hogy valakinek a dizelbe is tiszta volt, de ezt csak null km es kocsinal tudom elkepzelni amit meg nem hasznaltak.
En probaltam mar olyat is hogy ilyesmi mint a tied benzinesbol leengedett olajal olajcsere elott meg megjarattam, az utanna betoltott friss olaj lehet legalabb 2x annyi ideig kibirta feketedes nelkul 10mp
-
hdman
őstag
válasz maggi1886076 #104521 üzenetére
Nálam régebben évi 3-4 most 1.
A kocsim az elmult két és fél hétben 1x volt beinditva, mindenhova (városon belül) asszony M2-jével mászkálok, melóba járásban meg nem én voltam a soros
Sopron city :)
-
RexpecT
addikt
Sziasztok!
500k körülig keresnék valami használható, viszonylag megbízható verdát. Főleg városon belül használnám, szerintem havi átlagban olyan ~500km lenne beletéve.
Fiat Puntón gondolkoztam, ez nem is lenne rossz árban: [link]
Vélemény, ötletek?
-
werszomjas
őstag
Az normális, hogy az autó elérte a 400k km-t és azóta nem írja a total km-t?
üdv
-
csiben1
tag
Sziasztok!
Vidéki kisvárosban vagy megyeszékhelyen szerintetek minimum milyen autóval érdemes elkezdeni taxizni? Én olyan 1.5-2millió Ft körül gondolkodok. Ennyi betakarná az autót vásárlást? Vagy azért ennél többre kell gondolkodni, főleg ha hosszútávra tervez az ember az autóval és jót akar magának?
Illetve szerintetek hol lehet informálódni hatályos taxis rendeletekről, követelményekről?[ Szerkesztve ]
You can walk straight through hell with a smile
-
Integrale
veterán
-
h1ght3chzor
őstag
Sziasztok!
Nagyon sos-be kellene egy olyan info, hogy 500-600 környékén milyen autót ajánlotok? (Opel Corsa?!) Köszönöm.
Üdv
Kérlek tisztelj meg azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetre.
-
Integrale
veterán
válasz RexpecT #104528 üzenetére
Vard meg masok valaszat is, hobizoli valoszinuleg tobbet tud mondani rola.
Meg annyit, hogy ha nem volt torve nem rohados, alkatreszek is olcson vannak hozza, hatso fotumove a kettes puntoknak mar csatolt lengokaros, valamivel igenytelenebb ( a szo jo ertelmeben) mint az egyese.
"Bad reklám is reklám too"
-
TaaT
veterán
Fu egy mai TC-s cikkben hallottam erről először, a ssangyong rodius-nak kihívója akadt.
Give them hell Ukraine!
-
MaciG
addikt
üdv.
Ha valami nagyon gazdaságos (fogyasztás, javíttatása és vételi ár természetesen) autót szeretnék 2 vagy 3 főnek városi (elővárosi) használatra akkor merre érdemes nézelődni? Azért nem írom le milyen idős lehet a max, mert ha egy 10 éves autó megbízhatóbb, mint egy 5, akkor a 10 éves is megteszi.
BANZAII
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #104538 üzenetére
vmelyik Micra-ban is volt az a 1.5D motor asszem
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
In 1988, Nissan launched a limited 10,000 unit run of its homologated Nissan 1989 Micra Superturbo (EK10GFR/GAR). Both this and the 1988 Micra R (EK10FR) featured the same highly advanced sequential compound charged (supercharger plus turbocharger) engine in an all-aluminium straight-4 930 cc 8-valve 4-cylinder Nissan MA MA09ERT unit that produced 110 PS JIS (81 kW/108 hp) at 6400 rpm. This car came with either a 3-speed automatic or 5-speed manual gearbox with viscous limited slip differential, as well as options such as air conditioning and electric mirrors. The Micra Superturbo still holds the crown for the fastest production Micra in Nissan's history, with factory performance figures of 7.7 seconds to go from 0 to 100 km/h (62 mph) and 15.5 seconds to run a quarter mile
Woow
na itt is van:
The second-generation K11 was built and launched in Japan in early 1992, and released in Europe in the fourth quarter of the year. It was powered by brand new all-aluminium 1.0 L (CG10DE) and 1.3 L (CG13DE) DOHC 16-valve engines, with 55 PS DIN (40 kW/54 hp) and 75 PS (55 kW/75 bhp) respectively (higher outputs were claimed in Japan, according the JIS rather than DIN/ECE rating), both with ECCS (Electronic Concentrated Control System) fuel injection. It was the second Nissan model line to be produced in the UK at the NMUK plant, Washington Tyne and Wear.[4] A diesel version was offered with the 1.5 L PSA TUD market in Europe as Micra 1.5D
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
KMT
addikt
-
őstag
válasz csiben1 #104526 üzenetére
figyelj oda hogy elvileg 2 éven belül nem lehet már sehol 10 évesnél idősebb kocsival taxizni
persze ki tudja végül bevezetik-e, de mostanában sokat volt a hírekben
taxizni ha nincsenek nagy igényeid vezetőként akkor pl egy keveset futott benzines octavia jó lehet, amit átalakítassz lpg üzeművé
esetleg ha találsz keveset futottat akkor egy toyota hibrid
modern dízelt nem vennék városi taxinakcryptot minden termékemért elfogadom
-
Kornel
veterán
válasz LuckyL #104548 üzenetére
a csencselést sose támogattam.
DE...
miért korlátoz az állam olyan dolgokat, amik előre mutatóak?
persze, kevesebb jövedéki adót szednek be, na de mennyivel környezetkímélőbb lenne?
megy itt a vita, hogy aki lefalazza az EGR-t, az egy gyilkos, mert környezetszennyező lesz az autó, stb., de senki se látja a fától az erdőt.
LPG, CNG üzem és vagy hybrid motorok, ezek lennének a jelenleg elérhető megoldások arra, hogy kisebb környezetterhelést jelentsen a közlekedés.
de mi folyik itt?
az LPG-re kétkörös jövedéki adó emelés volt, a CNG még megúszta, de következetesen visszafogják az elterjedését, tiltanak mindent, ami előre vinné a terjedését, illetve olyan szabályozások érvényesek az üzemeltetésre, hogy több vele a gond, mint amennyit hoz.
A hybridekre egy fillér támogatás sincs...
sorolja még?a legnagyobb környezetszennyezők azok, aki ezeknek a technológiáknak az elterjedését szándékosan gátolják itthon, rövidtávú pénzügyi előnyökért.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen monitort vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Gaming notebook topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Steam topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen