- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Monitorkalibráló eszközök
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
raczger
őstag
Akinek van fölös 13 millája nekem adhatná és megígérem, hogy ki is próbálhatja
deicide: Azt hiszem láttalak ma elsuhanni, vagy van még egy szép kék OPC Astra az országban
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
-
Typhoon47
őstag
válasz Kornel #104407 üzenetére
Többször leírtam, hogy nekem nem volt problémám vele 180k megtett km óta. Komolyan érdekel, mivel az egyik legegyszerűbb PSA motor valóban, nincs nagyon típushibája tudtommal. Vagy amire Te gondolsz esetleg az a sok százezret futott szarok, amiket sikerült valahonnan importálni?
Ja természetesen a QYBA-ról beszélünk. A 100 lovas egy fos valóban.
[ Szerkesztve ]
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Kornel
veterán
válasz Typhoon47 #104409 üzenetére
Most mobilrol csak az elso talaltot linkelem az 1.8-rol irnak itt is:m.totalcar.hu/tesztek/2012/11/28/tuti_vetel/?rnd=200
Ezen kivul tobb mondeo forumban szivtak mar veluk, reszleteket nem irtam fel, de 2.0-at ott is jobban ajanljak.
Az, hogy nalad tokeletes, az lehet a peldas karbantartas kovetkezmenye is, ahogy olvastam a hsz-aid eleg gondos gazda vagy.
Viszont az emberek 90%-a csak hajtja az autot, pont fogalma sincs rola, hogy mondjuk varosba nem celszeru kivarni a 30k-s olajcseret, esetleg a turbot illik visszahuteni, soroljam meg? -
Integrale
veterán
válasz szőröscica #104410 üzenetére
Ez még az a blokk ami a Sierrában is volt?
"Bad reklám is reklám too"
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #104410 üzenetére
en.m.wikipedia.org/wiki/Ford_DLD_engine
The Ford DLD engine is an automobile engine family - a group of compact straight-4 Diesel engines developed jointly by Ford of Britain and the automotive-diesel specialist PSA Group (Peugeot/Citroën).
Szoval lenyeg, hogy fogtak a regi blokkjukat, es raakasztottak a PSA-tol megvett CR technikat, tehat papiron mar tenyleg sajat fejlesztes, mivel a blokk nem kozos, de ugyanaz a PSA technika van radobva.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Kornel #104414 üzenetére
Mester, el is olvasnád a linked teljes szövegét?
Ne égesd már magad.Segítek, ha már két napja nem bírod felfogni.
Ford later added their unrelated 1.8 L DLD-418 engine to the DLD family, though it is properly part of the Ford Endura-D engine family.
The Duratorq DLD-418 is a 1.8 L (1753 cc) intercooled common rail diesel engine. It is only a DLD by name, since it is completely unrelated to the 1.4/1.6 units, and is derived from Ford's own 1.8 8v Endura-D engine that saw service through the 1980s and 1990s.
Nincs ilyen hengerűrtartalmú PSA motor, egyetlen PSA gépjárművet sem szereltek ilyennel, nem tudom miért nem lehet megérteni.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #104415 üzenetére
Olvastam, ki is egeszitettem a mondandom veget.
Olvasd az elozo kommentem.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Kornel #104416 üzenetére
Nem PSA technika van rajta, hanem egy Delphi rendszer, amit a PSA-n kívül mások is használnak, és a PSA sem csak Delphit használ, hanem Siemenst és Bosch-t is, sőt talán Densot is.
Részemről itt vége, tulajdonképpen nem is tudom, hogy minek erőlködök egy számomra full irreleváns kérdésben nickneveknek. Vegyen mindenki 2.2-es Accordot, az az ultimate answer.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #104418 üzenetére
Persze, mivel mindegyik gyarto legozik, mikor mibol rakja ossze az aktualis motort.
Ugye a ford nem volt azon a technologiai szinten akkor, hogy sajat cr dizelt epitsen, ezert licenszelt a psa-tol.
Nyilvan amint osszegyult a megfelelo tudas, ok is ossze tudtak dobni egy cr dizelt a meglevo licenszek alapjan.
Tehat ha ettol jobb, akkor legyen ford sajat fejlesztes az 1.8-as, ami a blokkra igaz is, de hogy a cr rendszerhez nem lett volna meg a technologiajuk maguktol, az biztos. -
Integrale
veterán
válasz Kornel #104419 üzenetére
PSA-tól 2002 óta "veszik" a motorokat, az 1.8 TDCI pedig 1998-tól van forgalomban.
" de hogy a cr rendszerhez nem lett volna meg a technologiajuk maguktol, az biztos."
Gyakorlatilag egyik gyártónak sem, tudtommal amikor a Fiat bemutatta a JTD-t (első személyautóba szánt CR dízel), akkor eladta a liszenszet a Boschnak, utána jött a MB a CDI-vel a BMW a D-vel PSA a HDi-vel stb[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Typhoon47
őstag
válasz Kornel #104411 üzenetére
Köszi, elolvastam. A kettőstömegű avg. 200k-t megy el, onnan minden km. ajándék, de ugyanígy a 2.0-nál a 300k az szimplán hülyeség a cikkben, van valami különbség valóban, de lényegtelen. Indítómotor meghibásodásról még csak nem is hallottam. A kombinált vezérlésre mondom azt, hogy tényleg szükségtelenül bonyolult, de a cseréje 200e km-ként 90+munkadíjért még nem a világ, talán vállalható. A cikkben szereplők árakat ezen felül még el kell osztani azóta kettővel, úgy reális a kép.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
mycso
veterán
válasz Kornel #104401 üzenetére
Én sem emlékszem már pontosan (vagy jó 5éve volt), de amikor annó tdci focust akartam venni, mindenki lebeszélt az 1.8-ról, és mindenki az 1.6-ot ajánlotta, fordos fórumokon is.
De tényleg nem emlékszem már konkrétumokra, hogy mi is volt a baj az 1.8-al.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Integrale
veterán
válasz !Overdose! #104425 üzenetére
Az 1.6-nak is alulmeretezett? Nem csak az 1.4-nek?
"Bad reklám is reklám too"
-
runner 125
nagyúr
Ah, végre egy doboz Honda SUV, bér valószínű nem európai piacra.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FrankMonzano
őstag
Sziasztok. Volvo s40rol mik a velemenyek? 2000-2001es 1.6 vagy 1.9d ?
-
#76385920
törölt tag
válasz FrankMonzano #104428 üzenetére
Nekem volt 99-es S40 1.9d, óra szerint 180 000-el vettem kb. 40-50 000 km ment bele. Fogyasztása remek ha nem tolod neki. 5-7 között jártam vele. Elég nagy a motorzaj, 5w-os izzó mindig legyen nálad egy dobozzal. Hátsó lámpákban szinte havonta cseréltem izzókat. 2-2.db. kell bele. Első fényszóró harmatgyenge, pedig azt hittem, hogy svéd autó lévén ez nem így lesz. Tévedtem!
Mielőtt eladtam valami feszítőgörgő tört el benne, emiatt vált mozgásképtelenné. Egyéb hibája nálam nem jött elő.
Ülések kényelmesek, hátul a hely kicsi, csomagtartó elfogdható. Még nem volt meg a fiam akkor, így ketten kényelmesen elfértünk. (4 ajtós volt) Ma már az utastér minősége nyilván nem állná meg a helyét, de korához képest jó. Ez még adagolós Renault dizel volt, de ez is tud azért meglepit okozni ha megáll.
A váltója rudazatos és kis műanyag bizbaszokkal van megoldva ami persze elkopik, aztán a rükit nagyon nehezen vagy sehogysem sikerül berakni. Míg nálam volt egyszer cseréltettem ki az összeset, kb. 300.-Ft volt darabja a volvo szervízben. Ha jól emlékszem 3-4.db kell bele.
Nem versenyautó!
-
Anulu79
addikt
Az létezik, hogy ez ennyivel eljárna fogyasztásban? Vagy ez tötymörgős közlekedési adat lehet?
-
TaaT
veterán
válasz Anulu79 #104434 üzenetére
Visszaviszed neki ha nem annyit eszik?
Naugye, ezért kamuznak ilyeneket [link]
szerk.: Az én 1.6 16V-s golfom eszik 6-7L között nyáron (télen ez 7L fölött valamivel), persze csak ha nem megyek sokat városban vagy 110-nél gyorsabban.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #104426 üzenetére
amugy kajakra nem ertem, hogy a gyarto mit sporol vele meg vegulis?
hogy 4 helyett kb 3.3 liter olaj van csak benne? wow
meg max annyi, hogy vmivel kevesebb anyagbol van legeneralvade ez mellett meg 1.5x csereperiodust is hazudnak ra...?
bazzeg a qrva mariskaba ~5.5 liter olaj megy
több drón kell ;P
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Anulu79 #104434 üzenetére
Igazi altatógép, 2.0-ra 1,6-os gyári felirat... Trükkös.
mod:
hobizoli: Ott fognak inkább a gyártási költségen, hogy ugyanazt a méretű teknőt teszik fel egy kisebb ccm-es meg egy nagyobb ccm-es kocsira is.
Mazzag 6-nál ugyan ez a 2,3-as alaul méretezett olajteknőjének az oka.Nem az a cél régen, hogy 20 évig jó legyen, hanem hogy 10 évet éppen kibírjon.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
hobizoli
nagyúr
ezt ertem is, de ha a furata a meg a lokete nagyobb csak a nagyobb motornak akkor elvileg nem kell bele tobb olaj sokkal
hiszen a fotengely csapagyazashoz pontosan ugyanannyi kell csak bele, max a nagyibb furat es a hosszabb loket miatt a dugo alatti resze belso feluletere kell vmivel tobb olaj(film), de az 1 deci tobblet sincs osszesenszoval ha keves, akkor a kisebb ccm-s motorhoz is keves az a gyari tekno igazabol
az lehet meg a krtikus pont, ha a olajszivattyu szivokosara tul kozel van a tekno aljahoz, akkor az szivasi nehezseget okozhat magasabb rpm-n a kis res
tobbnyire akkor forul elo ilyen, ha a tekno nem tomitessel, hanem pasztaval van felrakva gyarilag is mar, mert
akkor a tekno alja kb 1mm-l kozelebb van a szivokosarhoz, ennyivel kisebb a reses azert nem mind1, hogy 1.5mm hely van ott vagy 2.5mm, az tobb, mint 60%-l nagyobb hely
Stilo 1.6 16v-re sem irnak pl tomitest oda, mert az mar pasztazva van, egyes esetekben elo is fordult kenesi hiba ezeknel a motoroknal (meg a juzer altal jojazmegvazzeg elnyujtott olajcsere is kozrehatott ebben sokszor)
viszont a mk1 Punto SOHC 1.4-1.6-s motorjahoz oda meg tomitest ir elo a gyar, es a Punto-é az 1:1 jo a Stilo-ra is oda alulra
mi mindig tomitessel rajuk ossze, es azokkal nincs is gond ugy, mert kap eleg olajat a motor akkoris, ha meg a turbot is kell lett latnia mar olajjaltöbb drón kell ;P
-
szőröscica
addikt
Na, ma este megvolt az olajcsere, megkapta a Sustinát.
Kiderült, hogy azért visít és kormol az autó, mert az IC-n lévő cső le volt lazulva kicsit, visszatolva teljesen és meghúzva a bilincsét, elmúlt a hang és a füst, és nagyon sok teljesítmény visszajött.Az EGR-t nem tudtuk megcsinálni, fél 11-ig kalapáltuk, annyira kormos, hogy csak megmozdult, de még küzdeni kell majd vele. A helyén amennyire tudtuk, kitakarítottuk, most kíváncsi leszek, hogy változik-e az alapjárati fulladás, de nyilván teljesen kizárni akkor lehetett volna ezt a lehetséges okok közül, ha sikerül elforgatni. Nem volt már idő tovább szenvedni, még le kellett jönnöm Miskolcra, de így legalább sikerült kiégetni a rendszert.
[ Szerkesztve ]
-
-
Xmodule
őstag
Hali.
Csak igy gyorsba:
PEUGEOT 407 SW 2,2
1.4M FT ba100ezer km van benne.
Igazából azt hallottam francia autót sose mert elektronikusan megbízhatatlan. Igaz ez?
Mit gondoltok? Muteromnak kellene. Nem sokat vezet de valami olyan kocsit szeretne ami indul ha menni akar valahova nem mint a mostani 02 es passat kombi.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
Új hozzászólás Aktív témák
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest