Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
Van felesleges 27perced? Vegyé használt autót banyek!
Ja és ez után a topik zárható
Give them hell Ukraine!
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #105106 üzenetére
Nem szandekosan kapcsolja fel, csak ha leveszi a gyujtast akkor lekapcsolja a lampat is, amikor meg raadja akkor felkapcsolja. Persze csak akkor ha te nem kapcsolgatod manualisan.
Szerencsetlen Dedrat lattam mar korabban, es egy idoben a hasznaltauton is volt, lepukkant 1.6 mpi
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
flymi
addikt
válasz raczger #105099 üzenetére
Igen, nálam is első helyen a Mazda áll ilyen szempontból. Vennék 3-as Mazdát is, de nem akarom hitelbe verni magam. Pedig egész jókat láttam 1,2-1,4 misiért, de ez már egy más kategória.
Nagyon valószínű, hogy Ford vagy Rönyó lesz. Jó lenne 500 körül kifogni egy jó példányt!
Köszönöm a hasznos infót!/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
hobizoli
nagyúr
válasz gzbotii #105111 üzenetére
minden fogyaszto kikapcsolodik ha kiveszed a gyujtaskapcsolobol a kulcsot, nem lehet vilagitva hagyni a lampakat veletlenul, csak direktben
azt is csak ugy, hogy erre a gyujtaskapcsolon van egy kis fekete gomb, azt benyomva 0-rol -1 forditva a is ki lehet venni a kulcsot, es akkor helyzetjelzon vilagit az auto
de alapbol minden kikapcsoldik, ezert nem kell leallitas utan semmit se kikapcsolgatni kezzel
inditozas kozben minden nagy fogyasztot automatikusan kiejt es csak a helyzetjelzo feny marad rajta addig
sot, rainditani sem lehet a jaro motorra, mert a gyujtaskapcsolot csak 1x lehet elforditani gyujtas allasbol inditozasra, utana RESET-lni kell 0-ba forditva es egy picit kihuzva a kulcsot a gyujtaskapcsolobol
ekkor hallani is, ahogy kattan vmi, es akkor oldodik ez a 2x elforditast gatlo reteszelo mechanizmus benne[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
kaszaking
tag
Sziasztok!
Kinéztem magamnak egy BMW 316i típusú autót 220.000 Ft-ért lejárt külföldi okmányokkal de viszont magyar P-s rendszáma van. 4 ajtós 1996/10 évjáratú 1593 ccm motor és 102 lóerő.
Az lenne a kérdésem, hogy mennyi lenne ezt forgalomba hozni, nevemre íratni és minden papírját elintézni, hogy tudjam használni? Azt mondja az illető, hogy 290.000 Ft magyar forgalomba hozatala. Ez reális? -
Integrale
veterán
válasz gzbotii #105117 üzenetére
Egy helyzetjelző nem akkora tényező szerintem. Nekem a dízel is hamarabb beindul mint ennek a szerencsétlennek az 1.6-os benzinese.
hobizoli: Egyik munkatársam értetlenkedett, hogy ez a funkció biztos, hogy nem gyári, mert az ő 2000-es évjáratú Focusában nincs ilyen. (Már a Fiat Ritmo is tudta ezt)
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
KMT
addikt
[link] (:
-
-
#10726912
törölt tag
válasz Integrale #105119 üzenetére
Ha ráadod a kocsira a gyújtást, akkor nem csak a helyzet jelző világít, hanem a tompított/refi is tudtommal. Azaz nem csak akkor világít a tompított, amikor jár a motor. Ez esetben izzítás mellett világítani 130 Watt fogyasztással, és még erre ráindítózni....egy fagyott hajnallal fagyott autónál (akkunál, motor olajnál, gázolajnál) minden wattra szükség lehet. (ha valamit én reagálok félre, akkor elnézést ).
-
VegyesTamás
senior tag
válasz #10726912 #105130 üzenetére
nagyon hidegbe az oroszok direkt rákapcsolják a lámpát, hogy mocorogjon az akksi, aztán könnyebben indítóznak
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
gzbotii
veterán
válasz VegyesTamás #105133 üzenetére
Ilyenről én is hallottam (szülővárosában, Gyergyószentmiklós, nem ritka télen a -30 sem).
De maga az indítás pillanatban én ég a lámpa.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Ehhez mit szoltok behagytak 3500 euroba:
Szerintetek erdemes megnezni? Van egy kis hibaja..
Kinek milyen tapasztalata van az FSI motrokrol?
Koszi!
VW Golf 5 1, 6 FSI 2004A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
nesa
veterán
válasz Tsebacsi #105132 üzenetére
Neked lehet ez vicces de en imadom, kb 10-12 evi fiatozas utan vettem mazdat amin 3 havonta 1x tuti nem sipolt es mindig lemerult az aksim mert rajta maradt a vilagitas, ahoz vagyok kb szokva hogy 1x felkapcsolom a vilagitast azt jo van az ugy evekig.
Tipomon se suron kapcsolgatom, a citroen meg tervbe van hogy atalakitom mert ez igy szamomra nem jo hogy napjaba 5x kell le fel kapcsolgatni.(#105136) TaaT
Ez ami igy nez ki kapasbol mondom egy rakas szar, lehet total karos volt 1x vagy tobbszor
[ Szerkesztve ]
-
Csaby25
senior tag
Koszi mindenkinek, ezek szerint nincs ertelme 70 km-t utaznom hogy megnezzem...
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz #10726912 #105130 üzenetére
de inditaskor kiejti a tompitott fenyt, ami minusz 110W
klimat is es hatsoablak futest, ablaktorlot is kiejti, hiaba vannak bekapcsolva ezekes vatta uj, meg fullra feltoltott 75Ah-s 680A hideginditoaramos akkuval is ezt csinalja, szoval nem csak a inditomotor aramfelvetele miatt allnak le ezek akkor, hanem egyszeruen igy van bekotve
több drón kell ;P
-
#10726912
törölt tag
válasz hobizoli #105147 üzenetére
Én ezt értem, és sejtettem is. Nem írtam az ellenkezőjét. Ezt régóta teszik az autók. Arra céloztam, hogy fagyos időben eléggé megkínozza a fagyott akkut a fagyos blokk tekerése. Ehhez több erő kell, mint a pluszos időszakban. Fagyott állapotban a leadott Amper és a felvevő készség is csökken az akkunál. Ha valaki egy-két hónapig jár rövid távokat, anélkül, hogy töltögetné az akkut pár hetente, akkor az izzitás alatti és előtti világítás és helyzet jelzőzés az amúgy is gyengülő akkuból történik, tehát csak hátrány, véleményem szerint nem elhanyagolandó. Én erre próbáltam célozni. Sőt, a gyújtás ráadása előtt le szoktam kapcsolni a fűtést is, és télen a rádiót is kikapcsolom, hogy semmi ne merítse a hideg akkut álló motornál. (most momentán egy 1.4 benzinesnél teszem ezt, 44-es akku van benne, könnyedén le tud merülni egy két hónap hideg indítózás és rövid járat után).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #10726912 #105148 üzenetére
Legutóbb így maradtam az útszélen a körúton. Beültem a kocsiba vártam és közben cca 1 órát ment a rádió. Majd mikor indultunk volna (minidg a nőkre kell várni ) izzítani se volt már képes. Autómentős, bikázás aztán egyből irány az első akku bolt. Exide került bele elégedett vagyok vele egyelőre, meglátjuk bírja-e addig mint a gyári...
#nincsbennetarcsi
-
VegyesTamás
senior tag
hétvégén melóba is így jártam (mmint az ügyfél nem én /sofőrszolgálat/) aztmondja, sok zenét hallgattak és lemerült mondom csak be kéne dobnotok egy kondenzátort..azt mondja van van benne..hmm akkor tényleg sok volt a zene bebikáztuk aztán hajrá
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen