Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Agostino
addikt
válasz LuckyL #104746 üzenetére
pedig bármekkora hülyeségnek is tűnik valahol igazat mond a kolléga. az meg, hogy nyugaton elmegy, borítékolható. a klasszik, rendberakott transporterek olyan összegekért mennek el németországban hogy le sem írom inkább : ))
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
8th
addikt
válasz Agostino #104751 üzenetére
Havernak Hévízen kézzel írott cetlit hagytak a szélvédőn német nyuggerek, hogy ott helyben megvennék a kocsit. Az átlagosnál jobb állapotú (de nem patika) "strandkorlátkék" kombi trabant. A hülye a végén nem adta oda pedig már ott tartottak, hogy 4kilót lerakott volna ott helyben érte az öreg. Másik ismerősömet balatonparton szólították le német fiatalok hogy nem-e akarja eladni a trabantját. Nosztalgikus amolyan kultusztárgy féle lett a trabantból mára főleg a néhai keletnémetek körében, ráadásul a 4üteműt rövid ideig gyártották kevés is készült belőlük és ezek java része már rég az enyészeté lett.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Declare #104732 üzenetére
Én nem az ilyen esetek miatt hanem a tavalyelötti balesetem ahol egyértelműen nem én voltam a hibás de ugye másik fél szerint nemúgy volt vettem "dashcamot".
Ha mégegyszer ilyen eset állna fent, előkapom a felvételt másik fél pedig véletlenül se fogja a hatóság félrevezetése + hamis tanuvallomást kockáztatni azt csúnyán büntetik, esetedben fogalmam sincs bármi haszna lenne e ártani biztos nem ártana.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Declare
őstag
válasz Dare2Live #104754 üzenetére
Jah, valszeg semmi... balesetnel hasznos . Pedig nagyon megerdemelte volna a csekket....mert en meg azt is megertenem ha szabalytalan, de nagyon siet, mert valami nagyon fontos oka van, es jobbrol elöz es majdnem összemegyünk, de nem törtenik semmi baj szerencsere....lattam mar ilyet, ahol veszvillogoval bocsanatot kert....elitelem, de na.....de a tirpak barom, hogy tapossa a feket a palyan elöttem egeszen kb 60 ig lelassit, hogy hatulrol belem jöjjenek vagy nem tudom, hat ott viszont elpukkan az ember agya....de en kerek elnezest minden becsület es vilagbeke nagykövetetöl es hercegetöl az indokolatlan feny es hangjelzö berendezes hasznalataert
-
426os
őstag
Trabantban nőttem fel (igaz kétütemű volt). Azon tanultam anno vezetgetni, 176cm vagyok (és voltam már akkor is), de koppra hátratolt ülésekkel is szűkös volt, semmi lábtér nincs semelyik irányban, ráadásul a kitekert vezetői pozíció sem túl előnyös. Nem mondanám, hogy terpesztve vezetek, de kényelmesen nem lehet benne ellenni szerintem, főleg ha valaki közel 2m magas. Engem is elfog néha a nosztalgia és sajnálom, hogy pár éve apámék leadták ócskavasnak a régi Trabinkat, mert csak rohadt használatlanul az udvaron ('77-es, gömbölyű fém lökhárítós, 6V-os, '92-ben kapott vadonat új motort és nem volt széthajtva, Trabant viszonylatban jól ment, sokszor (legalább 10x, nem vicc) megjártuk vele Erdélyt is probléma nélkül). Jó állapotban volt nagyon, ma már elég jó pénzt érne, de sajnos akkor nem álltam a sarkamra, hogy átvegyem és valahol letámasszam későbbre, amikor tudok vele foglalkozni anyagilag (azért pár dolgot rendbe kellett volna rakni rajta, de kitűnő OT alap lett volna). Mindazonáltal a 2T Trabi szerintem mindennapi közlekedésre ma már alkalmatlan vagy csak nagyon sok kompromisszummal, de a 4T-vel sem szívesen járkálnék (kényelmetlen, nagyon könnyű és a felépítéséből adódóan pl. országúton a kamionok szele bántja, stb.) A lényeg, hogy adott pénzből, kényelmesebb, közlekedésre alkalmasabb autó is van szerintem. Tény, hogy befektetésnek nem rossz, de akkor már inkább 2T, annak nagyobb kultusza van és többet ér egy szép példány. De ha valaki csak közlekedni akar, akkor szerintem a Trabant nem jó választás.
[ Szerkesztve ]
.
-
lenox
veterán
válasz Declare #104755 üzenetére
Rossz volt neked, hogy elotted taposta a feket? Van a te villogtatasod es az o fektaposasa kozott ok-okozati osszefugges? Melyiket konnyebb megvaltoztatni, hogy o barom, vagy hogy te villogtass? Nyilvan a villogtatasert ejnye-bejnye jar, a befekezesert, ha esetleg balesetet okozna vele (es nem rajta mult) akar ulni is kellene, de ettol meg mezei user nem erezni jol magat, ha tudna utolag, hogy elkerulhette volna az akarmilyen balesetet. Kell ez neked?
-
DeFranco
nagyúr
-
nagyúr
válasz lenox #104759 üzenetére
Én eddig és ezután is fogom használni a refit és a dudát is a hülyék ellen. Ha nem megy, villogok, ha továbbra se, dudálok. Persze akkor, ha 50-el se megy ott, ahol lehet, ha meg 70-el is mehetne, akkor főleg üljön inkább biciklire, aki fél vagy retteg, az ne vezessen. Rendre levágják az utat a kanyargós szűk út felé a normafától lefelé a fogas után (mártonhegyi talán). De úgy megy, mintha gyalogolnánk, ha szembe jönnek, nullára lassít, az ilyen minek jön arra ha fél? És még tonnányi példát lehetne mondani, mennyire balfék sofőr a magyar, az osztrákoknál 400km nagyrészt autópályán olyan sima volt, mint a sicc, amint hazaértünk, jött a káosz...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
DeFranco
nagyúr
válasz 426os #104762 üzenetére
legyen kényelmes
megbízható
olcsón szervizelhető
gombokért legyen rá biztosítás
200k árig (meg még kevesebb cigit szívunk és rádobunk egy 20-ast, úgy is kimegy a szifon részlet augusztusban)szerintem vegyen fel diákhitelt meg egy kis providentet és ruházzon be valami értéktartó e36-ba.
-
nagyúr
válasz DeFranco #104760 üzenetére
Én 185 vagyok, 120 kiló körül és sehogysem férek el egy trabiban. Ülés koppra hátul, és így a bal térdem/combom nem fér el a kormány és az ajtó között, így nem tudom rendesen tekerni a kormányt. A jobb lábam úgy tud elférni a kormányváltótól, hogy szétterpesztem magam az anyós ülésre, de akkor ott nincs utas és oldalról nyomom a gázpedált.
104765: érdekes, de kispolák kényelmesebb, talán, mert kisebb és magasabban van a kormány.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
426os
őstag
válasz Jorus #104764 üzenetére
4T-nél meg nem is nagyon tudsz átlógni a másik ülésre, mert ott a váltó. Nem értem a ragaszkodást a Trabanthoz jelen esetben, ha az ember választhat mást, amiben kicsit jobban el lehet férni és némileg jobban hasonlít a belső elrendezése a mai autókéra (előtted a kormány és a váltó), akkor miért akarna bárki is Trabantot venni, ha csak 1-2 évig közlekedni szeretne vele és nem nosztalgiázni/youngtimerezni/oldtimerezni/restaurálni stb.
Mondjuk hozzáteszem, hogy én sem vennék ennyiből autót, ha nem muszáj, inkább gyűjtenék még (igazából pont ezt teszem pont e célból )
A Favoritot is pont ezért ajánlottam, mert azzal azért már lehet közlekedni, de mégis filléres autó. Nem nagy, 180-190cm-el az sem lesz olyan kényelmes, de egy Trabanthoz képest ég és föld. Van a családban, tudom miről beszélek.[ Szerkesztve ]
.
-
FrankMonzano
őstag
Sziasztok! Also-kozep kategoriabol milyen dizel auto ajanlott 1m forint korul ?
-
Agostino
addikt
túl vagyok az első érdeklődőkön az autóm iránt... te jó ég. te. jó. ég. hát, nem mertem volna felengedni a lakásomba az úriembereket de magukra sem mertem volna hagyni őket a zárt autómmal amíg felmegyek papírokért, hiába figyeli őket három kamera...
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Szerintetek ez meger 4000 eurot:
[link]
Ford Focus 2005 1, 6 benzin 116 LE, kettős klímaberendezés, 135.000 km, az ar nem tartalmazza a 17-es kerekeket nyari gumival, az meg +300 euro
Koszi!A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
8th
addikt
válasz 426os #104766 üzenetére
"miért akarna bárki is Trabantot venni, ha csak 1-2 évig közlekedni szeretne vele"
Lehet azért mert a zsebedből előkotorászott aprópénzből fenntartható? Vagy azért mert annyira egyszerű és primitív szerkezet, hogy szinte nincs is ami elromoljon rajta? Esetleg azért mert komplett működő autót betolsz az udvarodba donornak harmincezerért? Szar a trabant? Az hát. De gyorsít, lassít, kanyarodik, fűtés van benne és nem ázol ha esik. A mobilizáció legalja de ennyi pénzből egyszerűen nincs más alternatíva. Nincs olcsóbban fenntartható válság/kényszer autó nála.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
őstag
Hali!
Srácok, ti 3-3,2M-ig mit vennétek, ami nem több 5 évesnél, max 100K km van benne, 5 ajtós és többet nyújt, mint egy Focus MK2 1.6. Linkek is jöhetnek.
-
válasz Agostino #104768 üzenetére
Egy barátom hasonló élmények után csak semleges terepen (parkoló, benzinkút) hajlandó találkozni a leendő vevővel, és addig nem is áll szóba velük, amíg nem látja, kifélék-mifélék (lehetőleg később érkezik, és inkognitóban. Lehet rasszizmust kiáltani, de az első alkalommal kis híján halálfélelme volt, amikor csapatosan megjelentek a házánál 'autót nézni' - persze abból az üzletből szerencsére nem lett semmi.
Olcsó autóra: nem tudom, Mo-n milyen áron mennek, a németeknél az olcsó autó az 500 EUR körüli kategória, jellemzően a Corsa dominál benne, de mennek a Twingok és a régi Ford Ka-k is - persze célszerű inkább az 1000 EUR felé közelítőket nézni, és még úgy sem kizártak a csúnya meglepetések, de egy itteni ismerős beleugrott egy 500 EUR-s Corsába, és nem bánta meg. Két év alatt ráköltött még pár száz EUR-t, de inkább csak a lelkiismerete megnyugtatása miatt (futóműbeállítás, folyadék- és szűrőcserék, új gumik felnivel).
Trabant lassan olyan, mint a régi VW Bogár: inkább hobbiautó. Ha valakinek nincs affinitása otthon szerelgetni, akkor nem egy célszerű választás, mert ugyanannyiért már jobb, megbízhatóbb, komfortosabb, 'autóbb' járművek is vannak.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
TaaT
veterán
-
Agostino
addikt
válasz parandroid #104774 üzenetére
megmondom neked az őszintét, ha az úriember egyedül jött volna még azt is mondtam volna, hogy vigye. de négy fős kísérettel már sok volt. egyébként nem tartok tőlük a legkevésbé sem, dolgoztam olyan helyen, ahol késsel hadonásztak előttem és rám csukták az ajtót, de az más volt. ott sem szartam be, itt sem hatott meg a kongói delegáció. nem is adtak volna rossz árat de a jó ég tudja mi lett volna a dolog utóélete. legközelebb én is semleges helyet adok meg, az hót ziher. nem baj, tanulópénznek jó volt.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
8th
addikt
válasz szőröscica #104773 üzenetére
200k van az egészre tokkal vonóval. Tehát az a 200k inkább 70 max.90k.
Lepapírozni, biztosítást kötni, kijavítani amit ki kell, hogy ne boruljon szét az első kanyarban és a rendőr se lőjön bele az árokba ha megállít, erre simán elmegy a fennmaradó rész sőt még kevés is rá. Szóval ne 200k-s autóban gondolkodj."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
őstag
válasz runner 125 #104777 üzenetére
Szedán nem, pakolhatóság miatt. Kombi előnyben.
(#104778) joamilestoné
ahogy írtam, nyújtson többet, mint egy focus mk2. Csomagtartó legalább akkora legyen, ez fontos. Legfontosabb a megbízható motor és a viszonylag kevés km. Kb itt tartok most.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz szőröscica #104781 üzenetére
Évi 13-15K km. Sok város, de havi kb 15 alkalom 20 km pálya és havi 1-2 országút 100 km-re és vissza. Felszereltség fontos. Szívó benzinesben egyszerűen nem találok jót, mert az j astra-hoz kevés, focus-ból meg nincs HA-n. Honda, Mazda tetszene, de más liga.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz parandroid #104774 üzenetére
Ilyen szempontból szerencsések például a németek angolok franciák. Sokkal nagyobb piacok mint a miénk van bőven miből szemezgetni kint. Fiesta Polo Corsa Punto és Panda stb... ezekre az autókra három négy hónap alatt összerakja egy német a pénzt. Még a kis pénzű helyi viszonyok közt szegényebbnek számító rétegeknek sem különösebben megterhelő megvenni egy öreg de még bőven használható autót. Számukra nevetséges összegekért korrekt felszereltségű Punto II-t kapni a németeknél (légkondi, 6x légzsák stb...) ami igaz, hogy megette már a kenyere javát de még közel sem egy bontó szökevény. Itt meg olyan használtautó árak és ehhez olyan bérek vannak, hogy ah...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
őstag
válasz runner 125 #104783 üzenetére
Mazda 6-ból nincs ilyen HA-n, legalábbis én nem találtam, Cicic-ből is csak 2. Mondeo-t néztem, tetszik. Ez a Mazda 6 tetszik, mondjuk eddig csak 2010-től néztem.
(#104784) footy
hely legalább annyi legyen benne. Komfortot szeretnék, legyen jól felszerelve (digit klíma kell), menetteljesítményben rosszabb ne legyen, jobb lehet, persze.
mod: fogyasztás 8-8.5 lehet, mivel nem megyek sokat, leginkább megbízhatóságra törekszem.
mod2.: automata nem, csak manuál váltós játszik.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz szőröscica #104781 üzenetére
Annyira rossz az a motor? Ha lenne benzines 125 LE-s Focus kombi azt venném. Astra úgy olvastam nehéz, kevés bele a szívó benzin.
-
Kornel
veterán
válasz johnny82 #104789 üzenetére
Szerintem varj, es lesz, most akcioztak az 1.6 fokakat, kifuto motor.
Mennyi a keret?
Kombit en is javaslom, nagyon praktikus.
Egyebkent a tdci-t se vetnem el, de sok varosra nem idealis, nem tud regeneralni a dpf, elkormolodik, es szepen jonnek majd a koltsegek. Illetve az olajtoltet is kicsi, nem tudom ezt javitottak-e idovel, ha nem, akkor olajteknot szoktak cserelni, hogy tobb menjen bele.
Illetve ha 6-8k km-enkent ledobod az olajat varosi hasznalat eseten is, azzal azert sokat segithetsz, hogy tovabb birja majd, de a dpf ettol meg nincs megoldva, oda kell a sok hosszu tav.1.6-al ilyen gondok biztos nincsenek.
-
őstag
válasz Kornel #104791 üzenetére
3-3,2M. Ma néztem egy Focus kombit, arra a párom is és én is azt mondtuk, hogy jó. DPF miatt írtam, hogy megyek egy hónapban kb 15 alkalommal 20 km-t pályán, plusz 1-2 alkalommal 100-200 km-t országúton. Vagy évente, vagy 12-13K km-ként cserélek olajat, gondos tulaj vagyok.
-
lenox
veterán
Na kicsereltettem a Land Cruiser legrugoit acelrugokra. Eddig erdekes experience volt, kivancsi vagyok, hogy muzsikalnak.
-
8th
addikt
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
Declare
őstag
válasz johnny82 #104797 üzenetére
Ez a 100k km ez ilyen lelektani dolog? Hogy 5 szamjegyet latsz ha a km szamlalora nezel es nem 6 ot? Vagy ez miert? Ezert van a Magyar hasznaltauto piac autoinak a 90% visszatekerve. Ha megkered öket barmelyiket szerintem szivesen meg jobban visszacsavarjak, hogy 100 alatt legyen
Vagy maskepp megközelitve, miert jobb az ha valaki egy varosban naponta 30x inditotta/allitotta le a kocsit, valtott 10000x, araszolt a dugoban, nyomogatta a feket, mint az a kocsi, amelyikkel ingaztak munkaba napi 100km t autopalyan napi 2x inditassal es 30db sebessegvaltassal?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen