Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
_adaml21_
őstag
válasz LuckyL #147148 üzenetére
Igen, én is nézegettem HAHUn, de én inkább ezt néztem. ErgoActive ülés nagyon pöpec lenne.
Amúgy általam összeállított autóba a Comfortline felszereltségen felül egy metálfényt, 16-os kereket, komfort csomagot, ergoactive ülést, és behajtható tükröket vennék, ha lenne rá lehetőségem.Nem akarok megsérteni senkit, de szerintem ez a Hyundai nagyon-nagyon csúnya autó
-
vzsryl
nagyúr
válasz _adaml21_ #147147 üzenetére
"Koreait meg azért nem vennék, mert ennyi pénzért már az ízlés is egy kicsit szeretném, ha közbeszólhatna, na meg az értéktartás is egy szempont."
Én úgy vettem észre, hogy a ~10évnél fiatalabb koreai autók nagyon durván jól tartják az árukat.
Kia Cee'd-ből 6M-ért már nagyon jót kapni, és 7 év garancia van rá, ami neked pont ideális lenne, mert kb. ennyi ideig használnád. Ez csak egy racionális érv volt, és mint tudjuk, az autóvásárlás nem mindig követi eme eszmét.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
Vesztor87
senior tag
válasz middleaged #147097 üzenetére
Nm
-
nagyúr
válasz _adaml21_ #147147 üzenetére
Én is vacilálok, hasonló autókat kerestem. A K Astra kombi kis türelemmel 8 misi helyett 6.5ért elvihető Innovation felszereltséggel, 1.4T automatával, majdnem minden földi jóval. Tény, a spritmonitor szerint 8l körüli a fogyija, míg a DSG-s Golfé 6,5 lenne, de drágább is a Golf és jobban lopják.
Titkos favorit az i30, főleg a legújabb, simán pariban van a németekkel, még én is agyalok rajta, mert kívül-belül patent lett.
Én ebből a 3-asból vennék, szigórúan kipróbálás után (nem árt, ha elhozhatsz egyet hétvégére is).Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Nem neked való az. Hozza a kötelezőt, de kimagasló autót prémiumkategóriában kell keresni.
Apropó, nem sértődnek meg a BKK-nál, hogy Astrákba üldögélsz?Na faja, Qru légyszi töröld majd az előző hsz-t, elbatytam, Vili hibája az egész
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #147158 üzenetére
Ja amúgy nem rossz persze, csak futómű kicsit dobogós meg pattogós, kicsit jobbat vártam, belül amúgy tök csinos, ülés fura volt, nem állítgattam de elsőre nem volt túl kényelmes, üléspozíció is túl magas nekem.
Szerintem egy octavia egy kicsit jobb, egy golf meg sokkal de ezek abszolút csak első benyomások. -
_adaml21_
őstag
válasz Tsebacsi #147156 üzenetére
Amúgy tetszene is az Opel, mint mondtam, de nem csak a Sprintmonitor alapján ítélkezem a fogyasztásról, ismerősöm említette, hogy céges Octavia helyett egyszer egy 150 lovas Astra K-t kapott pár napra, és amíg Oktávval eljár 6.5-ből, Astra bőven 8 fölött evett.
Ami még nem annyira tetszik, hogy cégautóként nagyon veszik, kis túlzással minden második új autó az utakon Astra K (a másik fele meg Oktáv).
A lopással meg úgy vagyok, hogy tök mind1, hogy Astrát, Mazdát, VW-t, bármit veszek, kb. első dolgom elvinni, és egy Paizs védelmet belerakatni.
Belülről az anyaghasználat sem az igazi, néhol olyan illesztési hézagok vannak, amik jó pár évvel ezelőtt is cikik voltak. Még egy 3 éves Insigniában ülve sem éreztem azt, hogy megütné a VW szintjét, pedig az egyel magasabb szint, mint az Astra.
-
nagyúr
Egyetértünk, az ülés tényleg másabb, a Civichez képest ég és föld (a Focusé is sokkal másabb). A civic eleve sportos, relatíve mélyen ülsz, az Astra ugye családiasabb autó. Ez engem már nem zavar. A tömés is egy dolog, 5 perc vezetésből sokat nem tudok levonni. Meg fogom kérdezni, adnak-e autót hétvégére automatával. Félek nem lesz nekik (pfff), de egy próbát megér. Kéne i30-ból is... Meg Octávból is. (inkább octávot vennék, mint golfot.)
Az Octáv másabb, kicsit talán mélyebben ülsz benne, de nem esküdnék meg rá. A golf etalonnak számít, holott szerintem annyira nem az, de ez meg szubjektív. Ha választanom kéne Astra és Golf között, nagy bajban lennék, de még Astra és Octáv között is. Vezetni kéne, egy balaton oda-vissza és városozás, aztán tudnék véleményt mondani.
Érdekes módon a civic érzésre van olyan tágas (vagy kicsit tágasabb), mint az öregem E mercije, de mégsem! Csak játszanak a műszerfal íveivel, meg persze a tetővonala magasabb, emiatt.
Rohadtul vennék egy E mercit is, de basszus ilyen áron csak 150k+ futott km-el vannak, azokba én meg nem merek beszállni, mert tuti alattam szarik be valami sokszázezres fos a motorban/váltóban. Pedig a nagy méret és a hátsókerékhajtás, az atomMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz _adaml21_ #147147 üzenetére
A Mazda3-mal kapcsolatban:
A két felszereltségi szint között 360 ezer forint van. Attraction felszereltségnél a központi távirányítású zár és az elektromos ablakok hiánya irtózatosan paraszt, de ha megnézed, hogy az első parkradaron meg a fentieken felül felül mit kapsz a Revolution felszereltséggel azért a 360 ezer forintért akkor nem is kérdéses, hogy jobban megéri, mint az attraction:
9 hangszórós Bose hifi, HUD, fűthető kormánykerék, tolatókamera, valami króm dísz (?) meg 18-as felni a 16-os helyett.
Már csak találni kellene egy kereskedést, ahol engednek alvázvédelmet rakni egy új autóra garanciavesztés nélkülhttps://tinyurl.com/rasoapro
-
Mauzes
őstag
Írtátok itt többen, hogy (új autót) érdemes kipróbálni több napon át, pl. hétvége. Ez mégis hogyan lehetséges? Bemegyek a szalonokba, hogy adjanak már ide nekem egy autót pár napra, ők meg mondják, hogy persze, vigyed?
-
nagyúr
válasz Mauzes #147168 üzenetére
Ha van ilyenre autójuk, igen. Persze sok gyártónak nincs, ami szégyen. Ismerős ingyé elhozta a Jaguar F-Pace-t. Szóval általában tesztautókat adnak oda. Nekem 8, csak ez is hülye felfogás, már ha nincs autó, mert akkor tuti nem veszek látatlanban egy ilyet, amiről kiderül, hogy 130-nál fütyül a tükör vagy búg valamije, béna a váltó, esetleg az infotainment egy rakás kaka.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tsebacsi #147169 üzenetére
Pedig alap kellene legyen egy több milliós terméknél, főleg hogy újat akar venni az ember...
Btw. Opeléknek elég sok ilyen célú autója van, de ugye népszerűek is, szóval lehet van várakozási idő.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz vzsryl #147170 üzenetére
Ismerős Suzukinál (talán Tbálinton lévőnél) volt hasonló helyzetben, új Vitara vásárlás előtt szeretett volna beülni egybe, alaposabban kipróbálni. A környéken lehetett menni vele, oszt annyi. Autópályára is vihette volna, ha megveszi rá a matricát.Végül is alap, hogy a tesztautóra az ügyfél veszi meg az autópálya matricát.
-
nagyúr
válasz rasotamas #147171 üzenetére
Nemtudom mi köze van ehhez a PSA-nak. Nem titkolt szándékkal erőforrás megosztás a cél, nem pedig az ellehetetlenítés. Ráadásul a 308 sem lett rossz, a Megane sem, a C4 is lassan frissül. What is the problem?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #147125 üzenetére
No, megvolt a megnézés, valóban a tetöablak miatt némiképp alacsonyabban van a tetö, de lehet a kasztni kialakítás miatt mégsem Volt zavaróan közel, de tény, és való, hogy enélkül még tágasabb lesz.
Az OPC-vel is 9-9,5 körül Volt a vegyes átlagom, ez nehezebb kasztni, köbcentivel, tekintve, hogy az autók a hobbim, ezért rászánom azt a plusz kiadást.Deal nem lett a vége, több okból Sem:
Elözetes levélváltás során rákérdeztem minden apróságra, hogy müködnek-e, van-e valamilyen hibája az elsö lökösön kívül, a válasz nemleges Volt, minden szép és jó, minden extra müködik.- Elsö lökös puffos ( képen is látszik ), parkszenzorok cserések, emiatt jelenleg a komplett rendszer halott.
- Balos Xenon lilás, csereérett
- Motor szépen járt, de emberünk lecserélte a müanyag szelepfeledet alura ( B Veci 2.6 V6 ), ami tömítés szempontjából jobb, viszont emiatt az olajbetöltö sapka a hátsó hengersoron van, valami olajcsö alatt közvetlen, így nem is lehet letekerni, az olajcserét a tulaj a nívópálca nyíláson keresztül oldja meg, ezzel bármilyen szervízböl elhajtanának, ergo vissza kellene alakítani gyárira.- Beltér szép, extrákra újfent rákérdeztem, minden jó-e, válasz " természetesen, minden ", aztán ezt gyorsan megcáfoltam, mert a bal hátsó ablak semmire nem reagált.
Aztán szépen kiderült, hogy kb az összes ajtókapcsolót cserélni kell, mert hébe-hóba müködnek, tükörállítás is vagy megy, vagy nem, ablakok is elég rapszódikusan, a tükröt motorikusan behajtottuk, kihajtani már nem tudtuk. Plusz az elsö ülésfütések inkább nem, mint igen müködtek, a tulaj szerint persze ezek is okésak. ( szerintem meg nem )- Próbakör alatt minden váltás után a kuplung normál felengedésekor jött egy fémes csattanás+rántás kombó, ha nagyon óvatosan engedtem, akkor nem...
Ez így elég sokminden lehet, elég lutri az egész így, illetve az eladó gyerek se lett szimpatikus, hogy a szerinte hibátlanul müködö extrák 80%-a mégsem müködik jól...Szóval mondhatjuk, hogy kevés plusz és sok minusszal tarkított megnézés után, fájó szívvel, de eljöttem, pedig nagyon szerettem volna, hogy jó legyen, de a képek megint túlértékelték a valódi állapotot.
-
Szada85
aktív tag
válasz lenko #147179 üzenetére
Nem feltétlen lenne gond, csak akkor ne azt mondja kétszer is, hogy " igen, minden extra müködik ", mert utána úgyis kiderül, hogy nem, és az azért elég sokat ront az alkupozíción.
Szemben azzal, ha leírja, hogy " igen, a kapcsolók néha kontakthibásak ", oké. Azért máris más a leányzó fekvése onnan, mert Te is úgy mész megnézni, hogy elötte mérlegelsz, hogy ezekkel is megéri-e neked az út.A legszomorúbb az egészben, hogy van mellette pár másik Opelje, egy F Sedan 1.4i ( 3.0V6 ), és egy Gsi ( C20LET ), amikre költött, ergo ez Volt a "melós" autó, amit csak csapatott, aztán most, hogy sok a nyüg, eladja..
-
veterán
válasz Szada85 #147176 üzenetére
Sz@rul hangzik :/
Kókányolás + kamuzás.A lilás xenon a legkisebb gond, asszem D1S van benne, 10 k Ft 1 db Osram. Javasolt párban cserélni.
De hogy tömegesen nem működnek az elektromos extrák?! Ez nem jellemző egy Opelre. Haverom decemberben adta el a "fullos" 10,5 éves Vectra C GTS-t 220-230 k km-rel; minden hibátlanul működött benne.
Nem zárom ki, hogy valami központi elektronika (CIM-modul? csak tipp) hervadt le benne, és az okozza.
Keress másikat.
-
benczeb
aktív tag
Sziasztok,
Suzuki SX4 S-Cross 1.0T automata váltós modellel van valakinek tapasztalata? Amennyiben igen, megkeresne privátban?
Köszi,
B -
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #147186 üzenetére
Bérlésnél egyre több helyen előre kifizettetik veled a teljes tankot és nem nézik mennyivel adod le. Rájöttek, hogy így jobban járnak mert az utolsó cseppeket úgy sem autózod ki marad benne pár liter amit így duplán fizetsz ki kvázi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Blaise
veterán
válasz focvis #147182 üzenetére
Vezettem hoszabb ideig több céges autót VW Golf/Sportsvan/variant és Audi A3 vonalon ezekkel a motorokkal.
Gyengébb 1.4 TSI dinamikusan viszi a bódét, komolyabb autópályázásokhoz inkább a 150-es verzió ajánlott, annak a nyomatéka is több ha jól emlékszem.
1.6 TDI jóval erősebbnek érződik, mint az 1.2 TSI.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Blaise #147188 üzenetére
1.2 TSI-t nem vezettem, az 1.6 TDI elég lepke.
1.4 TSI-m (122 lovas) 2 db volt, összesen 3 évig, 160-ig dinamikus és nagyon jól fogyaszt. Szvsz világbajnok motor (mínusz a régi verziók láncos vezérlése).
Autópályás "emberkedéshez" - ha a végén nem akarsz "beégni" - a 122/125 le verzió valóban kevés, ahhoz még itthon is kell 200 ló, úgy már nyugodtan előzhetsz jobbról.Úgy rémlik, a Golf 7-ben mindkét 1.4 TSI - 125 és 150 le - egységesen 250 Nm-t tud, az előbbiben szoftveresen butított a maximális teljesítmény.
[ Szerkesztve ]
-
middleaged
tag
Üdv!
Erről a típusról ki mit gondol?[link] -
Sur1G
aktív tag
Üdv!
Pár napja írtam Mazda 3 helyett kellene másik hasonló autó. Civic-et kilőttük, mást nem nagyon találtam 1,5-2M~ környékén, ami hasonló lenne és tetszene is (1,6 feletti szívó benzin). Focus (+C-Max) nem tetszik a páromnak (nekem se bár egész jól vezethető) és az 1,6 benzint valahogy kerülném.
Másik irány:
Sok rosszat hallottam az 1,4 TSI motorokról (120-125 Le). Mennyire problémásak? Van esély kifogni belőle a rászánt összegből még normálisan működő példányt? VW Golf, Seat Leon vonalon kezdtem nézelődni.
Esetleg a Fiat Bravo-t találtam még ilyen árban 1,4 120 Le benzinnel, az állítólag egész megbízható technika. Dízel fronton nem vagyok otthon, de már az is megfordult a fejünkben.Köszi
-
kovacsroli
senior tag
válasz middleaged #147192 üzenetére
Egyszer volt alkalmam vezetni. Szörnyű volt.
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
lenko
aktív tag
-
Sur1G
aktív tag
Még egy dolog:
A páromnak nagyon tetszik a Volvo S40. Valahogy úgy rémlik, hogy a Volvo 2.4 5 hengeres dízel motorjai nagyon jó konstrukciók. Néztem és van hahu-n 1-2 példány belőle D5 néven 2,5 körül, magyarországi 200+ km-el. Para ezeket bevállalni?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs