- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Gaming notebook topik
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Monitorkalibráló eszközök
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Projektor topic
- Vezetékes FÜLhallgatók
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
Sziasztok.
7gen Civiceket nézek mobil.de-n.
2000 körüli kiadásért, ami átlagos állapotban van, mennyire reális ár az 1800 euró? Pl. ezeket: [link], [link], [link]Meg no offense, no flame, stb, de mennyire lenne visszalépés (ha az lenne) egy Golf 4 1.9TDI-hez képest?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
nagyúr
válasz gzbotii #147701 üzenetére
Szia! Kulfoldi arakkal nem vagyok tisztaban, itthon ez a kínálat legeslegalja. Normalis 1.4 7gen 8-900k huf, de inkabb 1M felett. Soha nem ultem G4-ben, igy csak a civices tapasztalatokrol tudok beszamolni. Az 1.4 városi furikazasra jo, nekem ez van, agglomeraciobol Pestre jarok vele, ebben van egy kis M0 is. Autoutra, varosba boven jo ez a kis motor, nekem jol is fogyaszt, a 35k km atlaga 6.5L. Autopalyan mar nagyon hangos, sokat porog, 130-nal 4000 kornyeken. Ha sokat palyazol inkabb az 1.6-ot ajanlom, atlagban kb fel literrel eszik többet mint az 1.4. A dizel sem rossz, Isuzu, egrrel szokott neha nyug lenni, de nem veszes. 2.0 motorok jok, mind a typeR-ben, mind a 160 lovas 5 ajtos k20. Egyedül az 1.7-es motort nem ajanlom, amit a coupeba raktak, az nagyon szar, barmit csinalsz vele hajtokarcsapagyas lesz. Valtoja kategoriahoz merten nagyon kenyelmes, rovid uton jar, pontos. Tipushibanak mondhato viszont a nyelestengely csapagy meghibasodasa. Ezen kívül a futomuve sem agyonuthetetlen, szar uton hullanak a gatlok, stabpalcak. Lambda szonda hiba elofordulhat (2. Kontrollszonda, ilyenkor p0420 hibakód). Tovabba kp zár motorok mehetnek tonkre, nyikoroghat a kuplung, lotyoghet a vezeto ules. Rozsda nem kifejezetten jellemző. Karbantartas ugyileg vezerlesnel csak a gyári feszítő gorgo ajánlott, az utangyartottak gyenge minőségűek, az alaplapbol kiszakadhat a rugo, elengedi a szijat es a motor nem fogja megköszönni. Valtoba csak honda mtf3 olajat szabad, motorba 0w20-5w30 ajanlott.
Nekem sedanom van, eleg tagas (kategoriahoz merten), ules egesz kenyelmes, viszont az extrakkal nem bovelkedtek a japok
-
gzbotii
veterán
válasz tboy93 #147702 üzenetére
Én meg soha nem ültem Hondában , csak képek alapján tűnik tipikus ázsiai autónak - értsd: túl sok a plasztik, túl szürke - és szűknek.
Árakról meg annyit, hogy DE és RO is 10-15% olcsóbb minden autó, mint HU. Nem tudom, hogy miért, de eléggé jellemző.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
nagyúr
válasz gzbotii #147703 üzenetére
Gondolom nem surun jarsz Pest kornyeken, de ha egyszer megis, akkor szívesen megmutatom. Muanyagok minősége szerintem nem veszes, de persze lehet hogy mas az ingerkuszobom. Fiesta mk7 vagy toyota aygo 1000x ergyabb, ezekhez tudom igy hirtelen hasonlitani. A hely szerintem nem szuk
Amugy meg molnarpeterrel ertek egyet, nem hiszem hogy elorelepes lenne. Plane hogy tdi nyomatekhoz vagy szokva, ezutan valószínűleg egy 1.4/1.6 szivo nagyon langyi lenne neked erzesre, ezek a motorok 3500-4000 felett kezdik leadni a teljesitmenyuket.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #147704 üzenetére
Ja, a mostanira elég sokat költöttem, azt meg mind buknám.
+új autó mindig rizikó.Csak gondoltam, kipróbálnék valami újat - a kutya is jódolgában veszik meg
(#147705) tboy93: sose szerettem pörgetni a motorokat, nem értem mire jó az
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
válasz BigBlackDog #147708 üzenetére
Ázsia? Annál kicsit messzebbről van: [link]
Tudom azt, hogy az Honda - meg a legtöbb japó-fan, pl a főnököm, aki Suzuki Vitara meg Mazda 6-el nyomul, ezért már leszedte volna a fejem - érzékeny erre, de nekem ez a tapasztalatom a 2000 évekbeli autókkal, még akkor is ha nem egy prémiummárkához, hanem Népautóhoz vagy Ádám bácsi fektetett villámjához hasonlítom csak.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
veterán
válasz gzbotii #147707 üzenetére
Amikor 7 év turbó után átültem egy pörgős karakterű szívóbenyásba (Mondeo kombi 1.6 125 le), akkor az első autópályás emelkedőnél nagyon erősen anyáztam, de 100 km-rel később már 167-tel futottam bele a traffipaxba.
Szóval meg lehet szokni, és lehet azzal is előzni, csak üvegelni kell. -
nagyúr
válasz BigBlackDog #147708 üzenetére
Ázsiai??? Ej tesó te se néztél annak idején Viasatot, vele idult a Voyager. Ott kezdtem újra kedvelni a Trekket, utána nagy élmény volt a DS9-t is végignézni. A Baculástól már hányingerem lett
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
gzbotii
veterán
válasz focvis #147710 üzenetére
Melóban hetente vezetek egy XP10 Yarist, 997ccm motorral, veszélyes 69 lóerő és 6000rpm előjön mind a 95 nyúlmókus!!!44!négy44!
Szóval tudnék vele élni, csak nekem nem kényelmes + nem reflex, benzinest is elváltom 2500-nál
Főnököm 1.6 Vitaráját (4gen) is szoktam hajtani, és mindig fura, hogy 4000 környékén (vagy sportmódba kapcsolva 3000) jön meg az élet.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
szőröscica
addikt
válasz focvis #147710 üzenetére
Nekem is furcsa volt 8 év turbódízelezés után beülni az 525i-be, ez viszonylag pici motor, nem túl nyomatékos, forgatva jön meg az ereje.
Szerencsére az automata gyorsan visszadob pár fokozatot, és akkor kellemesen megy, de elsőre fura volt, hogy hatosban 120-ról nem gyorsít úgy el, mint egy turbómotor. Igaz, nagyon hosszúak is a fokozatai, 143-nál 3000-et forog csak, a nyomatékcsúcs meg 3500-nál van.
De azért a szívómotor csodás hangját, meg azt a lineáris erőleadást nagyon élvezem, nyoma sincs a dízelek butaságának benne. Megértem, ha valaki azt a hegyomlásszerű hirtelen tolást kedveli, tényleg azt hiteti el az emberrel, hogy ő császár, de jobban tetszik, amikor a hatezret elhagyja a fordulatszámmérő és érzem, hogy még mindig jön belőle elő az erő.
-
-v-
addikt
-
veterán
válasz szőröscica #147713 üzenetére
Esetleg egy jobb benzines turbó adhat némi pluszt; abban lent megjön a powa' és még 6000 felett is tol.
-
szőröscica
addikt
-
m3tr0
senior tag
válasz tboy93 #147705 üzenetére
Én úgy gondolom,hogy a 7gen sem egy nagyon műanyag autó belül.
Legalább is érzésre egyáltalán nem. Persze műanyagnak műanyag csak nem mindegy milyen.
Az ajtókon nekem nem kopogós műanyag van plusz jó tapintású szövettel van bevonva egy nagy része.
A műszerfal is puhább tapintású, talán csak a váltó körüli rész ami kemény.
Hely van benne, én a 6genhez mérem, attól jóval tágasabb.Én mostanában szinte csak pályán járok, és meglepődtem mikor 5.-ben odalépve is lehet gyorsítani.
6genbe az 1.5-ös motorral 120-ról csak 4.-be visszaváltva volt esélyem.Ez valószínűleg a rövidebb váltóáttételnek köszönhető a 7genbe, ettől többet forog, de mégis 6.1-et ír a BC fogyasztásra. (Ebben volt 4 út (60 km) pesti dugózással a rakparton araszolva.)
-
nagyúr
válasz m3tr0 #147719 üzenetére
Figyelj, en az 1.4-re sem panaszkodom, 5 fovel, klimaval 150 utazoval siman megtette velem a 2000km-es nemet utat zokszo nelkul. Kicsit hangos, néha vissza kell valtani, illetve fullra rakva 5 fovel mar neha keveskenek ereztem palyatempoban a gyari fek teljesitmenyet. Felreertes ne essek, nem versenyauto, de mar bejartam szinte az osszes kornyezo orszagot gond nelkul. Lengyel trip alatt 5.5L-es atlagfogyit hozott
[ Szerkesztve ]
-
benczeb
aktív tag
Hello Srácok,
Seat Toledoval kapcsolatban van tapasztalat a fórumban? Olvasom, hogy a bal hátsó ajtóban hajlamos bent ragadni a víz, bárkinek van bármi tapasztalata vele?
Köszönöm,
B -
dangerzone
addikt
Sziasztok!
Egy lány ismerősöm kocsit akar venni Pesten. Tipikus, kis női autót keres. 1,5 milla környéke az elfogadható ár neki. Leginkább a Toyota Yarisokat nézegeti. Leginkább hétvégenként használná, sztem évi 5000 km-nél nem menne vele többet.
Erről mit gondoltok? A szekvenciális váltótól mennyire kell félni? A kocsiról azt írják, hogy vezetett szervízkönyv, meg sokat sem futott, szóval én nem tartanék tőle, hogy egyhamar bekrepál, de ti mit gondoltok?
-
tresh
addikt
válasz dangerzone #147724 üzenetére
Manual váltóval venném inkább.
-
tresh
addikt
válasz dangerzone #147726 üzenetére
Passz japán váltókat nem ismerem.(majd Qru vagy valami japán
b*zikedvelő ) De hülye biztosabbnak tartom a manuált. Főleg egy benyás yaris esetén.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz dangerzone #147724 üzenetére
Szerintem jó vétel lehet, ráadásul tipikus női autó a Yaris. A régebbieknél még voltak gondok ezzel a váltóval, de a mostaniak állítólag rendben vannak[link]. A próba során figyelni kell, hogy minden rendben működjön. Inkább a műszerfal van rossz helyen rajta, de azt meg vezetés közben ne nézegesse. Barátunk, az automata váltó
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz dangerzone #147724 üzenetére
Szia!
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dangerzone #147724 üzenetére
MMT? Felejtsd el sürgősen. Az a váltó egy kalap fosch, abból is a hígabb és büdösebb fajta.
Az elektronika megadja magát benne könnyen, ilyenkor szépen üresbe teszi magát és úgy marad. A kuplungja is gyorsan kopik...Elrettentésként random népítélet rovatból: [link] de maga a használt TC teszt is szídja.
+1 "elégedett" user: [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
lenko
aktív tag
válasz dangerzone #147724 üzenetére
Az embereknek fáj az igazság!
-
válasz tresh #147727 üzenetére
hogyan lehetne már a manuális váltó hülye biztosabb az autómatánál
Az automatát kevésbé hajtják szét, alapból nem a boy racerek kedvence[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Maxell014
senior tag
Sziasztok
Tudnátok mondani hasznos információkat az Opel insigniáról ? (2009, 2.0 cdti manual 160Le) Próbáltam keresgetni róla véleményeket meg egyéb tapasztalatokat és észrevételeket de nem igazán sikerült.
-
-
gzbotii
veterán
válasz dangerzone #147724 üzenetére
Bár kicsit régebbi, de ajánlani tudom az első generációs Yarist (XP10).
Három is volt nekem, céges autónak, agyonüthetetlen technika. Többen hajtottuk, napi használatban voltak, és szinte semmi nem akart elromlani rajtuk (hacsak valamelyikmarhamunkatársam le nem szakította a kipufogóját, meg nem koccantotta az elejét, fel nem ütte a váltót)
Városba tökéletes, rövid kis autó, rövid távokra még a kényelemmel sincs gond. Egyedüli negatívum, hogy kicsit rohadnak, de tapasztalataim alapján a rozsda sérülés helyein jelenik meg, és nem fél év alatt málik szét az autó. 997ccm motorral vérszegény, de városban élhető, 1.3 gondolom már valamivel fickósabb.
Bár, hogy milyen az automata váltó ezekben, azt nem tudom.pl [link]
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
rbalint88
addikt
válasz Maxell014 #147736 üzenetére
típushiba a turbócső kilukadása, ami egy-két éve hiánycikk volt és ráadásul eléggé drága is (60-70k).
amúgy nem egy rossz konstrukció, de a kategóriájában nehéz - emiatt picit többet eszik és gumit-féket jobban eszi- és a beltere viszonylag szűk.
próbáljátok ki, ha elfértek és bejön, akkor vehető nyugodtan. -
-v-
addikt
válasz szőröscica #147718 üzenetére
A motor tetszene, de elvileg nagyon kenyes
Hát ja, mondjuk mondj az M54-es óta egy bármilyen benzines vagy dízel motort a bmw-től, ami nem egy kalap szar
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz szőröscica #147749 üzenetére
Ezredes szerint ipari hulladék az N63. Az N55 meg hanyagolandó.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen