- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mini-ITX
- Dell notebook topic
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- RAM topik
Hirdetés
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
lenko
aktív tag
Aha... Csak, hogy az enyém 20v, és nem 4 motion(+súly)...Kicsit benézted, de nem probléma.
(#134545) hobizoli Valameniyre kell, hogy füstöljön, technologiából adódóan, olyan nincs, hogy nem.
Többször nem mondom el, pont nem érdekel a gyorsulási verseny, főleg egy kerregő végképp nem!
De jól elkerregtem, ez aztán a nagyon nagy dicsőség.
Ha járnék ilyenre, AUTÓVAL jelennék meg...[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Mauzes
őstag
Srácok, nem akarok okoskodni, de nincs véletlenül egy "Én vagyok az igazi verető" topik, ahová ez a téma jobban illene (chip-elés, turbó a fasza, a tiéd oda lenne verve, ilyen füstös, olyan V6, stb.)?
Az amúgy miért van, hogy a hibridek 9x%-a vagy csak városi használatra alkalmas kis teljesítményű autó, vagy pedig 3000 ccm feletti, általában "luxus kategóriás" benzintemető? Biztos van rá értelmes magyarázat, de nekem nem tűnik logikusnak, hogy pont az arany középút ennyire el van hanyagolva.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mauzes #134564 üzenetére
Mert a "középtartományban" pont nincs értelme (azért van pár kivétel, pl IS/NX/GS300h) a hibrid hajtásnak, azokat jellemzően már nem városi kocsikázásra tartják.
Városban van értelme a hibridnek, mert ott van sok indulás-megállás. Országúton/autópályán meg csak cígölöd az akkupakkot érdemi haszon nélkül. Városba meg egy 1,8-as (CT200h) motor bőven elég polgári közlekedésre.Szóval autópályára meg országútra dízel kell, városba meg hibrid.
Minden másra ott a szívó/turbóbenzin.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
8th
addikt
válasz lenko #134563 üzenetére
Azért "nem füstölt" mert mérésre vissza lett véve a teljesítmény a halálán lévő kuplung miatt. Az éles program nagyon füstölt. Csodák nincsenek. Meg lehet írni egy dízelt okosan is, hogy ne okádja a füstöt [link] csak 1: telhetetlenek a megrendelők és ha már fizetnek érte akkor minden egyes lóerőt ki akarnak facsarni a szarjukból amit csak lehet. 2: lassan minden bokorban kinő egy gyorstalpalón végzett chippes "szakember" aki annyit ért a chiptuninghoz mint a 65éves anyám. És ha ez a két tábor találkozik megszületnek azok a tdi-k amiben rendszerint 20éves hülye gyerekek vigyorognak, qrva mód okádják a füstöt és nem is mennek. 'szmókensárm' powa...
(#134564) Mauzes: Nem tudnak megfizetni az emberek egy hibridet. Nézd meg az Aurist. Tök jó kiforrott stabil hibrid cucc dolgozik benne de a kutyának nem kell mert azonos felszereltség esetén 1,7M forinttal drágább a belépő szívóbenzineshez képest. Értem én, hogy hibrid meg környezetvédelem meg olcsóbb fenntartani de 1,7 milliót mire behozol az üzemeltetési költségeken ...
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
lenko
aktív tag
Tudom, hogy nincs az országban 3-4 embernél több aki tud is írni.
Faternak volt Golf 5 1.9pd chippelve, abból is csak kövér gázra jött ki egy kis pamacs.
Rosszul sem ment, de nem az én világom. Első kerékre pl. semmi értelme nincs ennyi nyomatéknak.(4 motion pedig + hibaforrás)
1-2 be nem lehet kihasználni. + Mire bemelegszik a dízel az egy örökké valóság, turbot visszahűteni stb.
Ennél a V5-nél ilyen időbe már 2km után 90-en áll a vízhőfok. Nyilván ekkor se nyomom, mert az olaj 50fokos kb. , de nem kell sokkal több az üzemi hőnek sem. A teljesítmény görbéje pont megfelelő, jó gumival 1-esbe lepadlózva mondjuk 1500-s fordulaton még pont nem forog el a kerék. Múltkor lámpánál B6 Passat 2.0tfsi-t lahagytam kb. 3 autóval 100ig, mert az leforgott. Pedig az számok alapján jobban menne.
Úgyh. elég jó kis meglepetéssel bír ennek a karakterosztikája sok erősebb auto számára is. Pályán meg eddig 1x mentem gyorsan, egyébként bármi van 145 a vége.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Mauzes
őstag
Nem értek egyet. Szerintem a böhöm nagy luxus hibrideknek nincs értelme. Csak ott ugye a pénzes vevőnek mindegy, hogy hibrid, vagy nem, szóval inkább akkor olyat vesz. Viszont az, hogy a Prius-ok 95%-a gyenge 99 lóerős, az nekem faszságnak tűnik. Egy 130-140 lóerős hibrid városi használatra majdnem annyira takarékos és praktikus lenne, de azért nem szenvedne meg, amikor néha elutazol vele nyaralni, kirándulni, akármi. Mert az emberek nagy része nem kizárólag városban vagy kizárólag autópályán használja az autóját. Én erre értettem, hogy arany középút. Persze létezik minimális számú ilyen autó, de most hány ember tud venni egy Lexus-t, amiket te is említettél.
8th: újonnan igaz, de a használt piacon már jóval kisebb a különbség. És minél nagyobb lenne (lehetne) a használt piac, annál jobban terjedne. Pl. egy használt Prius azért nem olyan drága. Na most ha lenne egy Octavia méretű, 140 lóerős hibrid, ami 5 évesen mondjuk 500-800 ezer Ft-tal drágább, mint az azonos kategóriájú nem hibid használtak, szerintem sokan szívesen fizetnének ennyit pluszban.
-
rbalint88
addikt
válasz Bati0501 #134572 üzenetére
de egy 600-ról visszatekert csoda 2.0pdtdi golfért/passatért/octaviaért nem?
mauzes: a prius bőven elég a normális közlekedéshez. autópályán picit hangosabb, mint egy 2000-et forgó dízel, de sokat ott se eszik. a naaagy hibrid suvoknak meg két oka van: 1. adókedvezmény 2. korlátozott behajtási övezetbe is behajthatsz vele.
-
8th
addikt
válasz htomi85 #134577 üzenetére
Persze, hogy ahhoz hasonlítom a magyar vásárló különösen árérzékeny és többnyire alapmotoros autót választ. Én azt feltételeztem, hogy adott felszereltségi szint motorverziótól függetlenül ugyanazokat az extrákat tartalmazza de ezek szerint nem. Az automata váltó is egyén függő. Engem ki lehet űzni a világból a cvt váltókkal szívlapáttal verném agyon azt is aki feltalálta, még robogón is gyűlölöm nemhogy autóban. Haversrác anyja meg imádja a cvt-s Punto II-jét. Nem vagyunk egyformák. Én megbolondulok az esetlen bőgésétől és elég sok erőt felemészt ami mondjuk egy V6-os Altimánál nem nagy gond de egy kisebb motorral szerelt autónál már necces tud lenni ha sűrű szembe forgalomban akar előzni egyet az ember.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
gaborbol
őstag
válasz rbalint88 #134580 üzenetére
Prius 2 45K-ra levetitve 5.1 litert csinal nalam varos + autopalyara vegyesbe, persze nalunk az is max csak 112km/h szoval 130-140km/h kozott biztos eszik rendesen.
Felhajtosavban, padlozaskor bog a motor, de el lehet vele jarkalni esszel barhova. 1600 kilometers nyaralast is szepen megoldotta, persze nem erre valo annyira az ules nem kenyelmes azert.Lassan 290K km van benne, a 45K alatt gumi es olajcseret leszamitva, csak egy jobb oldali kekercsapagyat es egy utaster ventillatort kellett benne cserelni, de ezt mar akkor tudtam amikor megvettem.
Torony magasan a legmegbizhatobb kocsi azok kozul amik eddig volta, es minen mukodik rajta.Cserelni szeretnem valami fiatalabbra, vagy a P3 lesz vagy a Camry hybrid.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
Bati0501
őstag
válasz Bad Pritt #134573 üzenetére
Fogalmam sincs sajnos.
Annyit tudok,h a Prius 2-es akkujai nagyon jók,simán bírnak 10-15 évet- ami épp most jár le...ezért lopják őket nagyon.rbalint88: Ki beszélt azokról? Én nem.
Am meg van élet a 10 éves diesel Passat/Octivia/Mondeo/Superb és a 15-20 éves 3/5 BMW/A3/stb. túlMauzes
Igen, olyan 2,5-től vannak jobbak, de inkább 3-hoz vannak közelebb a jók.
Mi is nézegettük őket egy időben, sajna drágák- legalábbis sztem. -
ADAM1337
nagyúr
[link]
Ismét a visszatérő kérdésem, swift-ek közül ez mennyire ajánlott ?
(kollégám bevadult, nem elég neki az 1,3 gs) -
Archer
őstag
Sziasztok!
Y61-es 2.8-as Patrolt ismeri valaki közelebbről? Egy ilyen dömpernek a 200e km körüli futásteljesítmény sokat jelenthet? Ami árban beleférne, azokban legalább van ennyi.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Bati0501
őstag
Ez így első ránézésre jó ajánlatnak tűnik: [link]
Vagy van vmilyen komolyabb konstrukciós hibája az autónak?
A motor milyen?Saját fejlesztés vagy licencelt?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs