Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #134202 üzenetére
semennyivel nem másabb.
ugyanúgy rommá törik, ugyanúgy nem férsz el benne, ha a swiftben sem férsz el.
én 184 cm és 90 kg vagyok, a lábaim kevés autóban férnek el, a régi swift közéjük tartozik, a középkonzol nem a térded veri, jó az üléspozíció, stb.
ugyan magam mögött nem fértem el, de ez nem is volt szempont.
kevés autóban férek el magam mögött, ami nem D szegmensű.Pumma: ezt magyarázom, csak kevesen értik meg.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Kornel #134204 üzenetére
Hosszabb ideig volt szerencsém régi swifthez, illetve F Astrához még mindig van. Elől nem volt érezhető nagyon a méretbeli különbség, de hátul abszolút. Illetve azért menetzaj, komfort tekintetében is jobb szerintem az Astra.
Ha csomagok, illetve négy felnőtt a belepakolnivaló, akkor az Astra azért szerintem elfogadhatóbb, de ha elől nem fér el, akkor tényleg ugyanaz helyzet mindkettővel szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #134205 üzenetére
Azonos pénzért jobb ezres swiftet kapsz, mint f astrat.
Ez is fontos szempont ebben az ársávban. -
M_o_g_y_i
őstag
válasz Kornel #134204 üzenetére
Lényegesen stabilabb az F Astra kasztni.
Swiftben a vezetés "élménye" számomra egy régi keleti autóhoz volt hasonlítható, a f@sztrában sokkal autósabb érzés volt közlekedni.
Egynégy Si hengerfejjel meg az átlag közlekedéshez elég lehet, ugyanez egyhattal meg főleg (ekkor ugye 82 ill 100 LE van).
Nem "dicsőíteni" akarom, attól messze vannak ezek az autók, de árukhoz képest elég jól élhetők.
(amíg szét nem rohadnak... )[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
Kornel
veterán
válasz M_o_g_y_i #134207 üzenetére
Milyen évjáratú swiftet hasonlítod?
Menet közben kétszer is modositottak a kasznin, a merevsegen és a "biztonságon".
De még a legutolsó verzióhoz is kötelező az első alsó és felső, és a hátsó toronymerevito.
Ezekkel már simán élhető ilyen szempontból is a legutolsó széria.Munez: úgy, hogy hitel nélkül nincs G astra a kérdéses esetben.
De F még swift van 😉[ Szerkesztve ]
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz MunezXBK #134208 üzenetére
ITT
Erről szólt az a pár utolsó hsz., Swift vs. f@stra.(#134209) kornelka: nem a legutolsók közül, de a beltér és a "Trabantos fíling" nem tudom mennyit változott a későbbi évjáratoknál.
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
Kornel
veterán
válasz MunezXBK #134211 üzenetére
Hitelbol, ingázással, etc.
Arra fel jött fel a téma, hogy nem kéne.
Ebből lesznek a lepusztult bontoszokeveny romok.
Lidl parkolóban előbb nehezen,hogy minden második-harmadik autó egy rom, műszaki vizsgát sem kaphatna, már szemmel láthatóan...
De ugye olcsóbb egy ötös meg egy tízes csúszó, mint rendben tartani az autót, meg pénztárcának megfelelő típust választani.[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
8th
addikt
válasz hobizoli #134220 üzenetére
Az az Audi qrva kemény, hogy akkora súllyal alig rajtol rosszabbat és 150 méter után már megy rá a teslára. Többi meg lol. Mustang? Az mi? Motoros is.. áhhh. Nem is értem mit gondoltak.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
SaNyEe
aktív tag
Hali,
Sokan megírták már a racionális döntést.
A millás kategóriában is bőven akadhat ezer ok ami miatt egy autó az út szélén fog hagyni és a 2-300 ezret futottak közt sincs ez máshogy, maximum mélyebben kell túrni a ... ahhoz, hogy értelmesebb darabot találj.A döntés a tiéd, de én se tennék nagyon máshogy mint a legtöbben akik írtak. Swift 1.0, világból kimegy. Ha kicsi a csomagtartó akkor egy tetőbox az első 1-2 havi törlesztő árán.
Ha ígyse-úgyse jó a swift, itt egy lista: 300 liter feletti csomi 300e alatt
Amúgy ha mégis hitellel borzolod az idegszálaid nem mindegy mennyibe van az autó? keresd meg azt a kb nullás beülőst amire valaki vállalja, hogy azért a havi pénzért amit tudsz adni odaadja és neked megfelel minden szempontból. 1 milla vagy 2,5 .. úgysincs meg rá a zsetta, akkor meg kb hótmindegy. (igazság szerint eltántorítani akarlak ezzel )
-- end of transmission --
-
yodamastah
őstag
válasz hobizoli #134220 üzenetére
A motorosok mondjuk elég rendesen bénáztak Gyári állapotú GSX-R 1000 -el is simán 7 sec alá be lehet menni 1/8 mérföldön, tesla közelébe nincs ennek. A hayabusás srác kb úgy indul el mint egy nyugdíjas, az öreg gixxer meg elforgatta a hátsót induláskor, elindulni is alig bírt.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz yodamastah #134229 üzenetére
ja egyebkent neztem en is a Tesla 7.5-7.6sec-t tud 201m-n aminel pl itthon is van gyorsabb auto, amit nem trellerel hordanak ki ehhez
pla 200kmh-t 13ec alatt eri el allobol a P90D a Ludricuis mode-ban is.....haaat
na most mondnam, hogy a feher X1/9 itthon az 11.2sec alatt van 200-n allobol, a zold 5 ajtos Punto meg 12.5sec 193kmh-g:
[link]ez nem az a futam, mert ez egy tavaly ev eleji video, de azota ennyiket mennek mar
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
qdak
addikt
válasz SaNyEe #134227 üzenetére
koszi a valaszokat, igazabol nem tudom mennyibe masabb fizetni 1 fix ~20 koruli torlesztot mint 1 telefon szamlat, alberletet, persze benn van, h kirugnak akar ebben a vilagban. ezek a regebbi mondeok mennyire birjak? vagy az a kadett\daewo?
?
[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Bad Pritt
nagyúr
Ezek a második generációs Octaviák egyáltalán képesek megmozdulni az 1.4-es benzines motorral? Az első generáció 1.6-osából tudok kiindulni, sportosan vezető ismerősöm rendesen szenvedett a cseh bálnával.
Céges értékesítési felhívás, 2010-es fehér Octavia Ambiente, 130K km, pár kisebb sérülése van (kavicsfelverődés, parkolási baleset), 1.7 millióra értékelték. Tökre megörültem, hogy nem is drága, aztán néztem a műszaki adatoknál, hogy 1.4, 80LE. Cégnél szinte csak ilyen meg eggyel újabb Octaviák vannak, el nem tudom képzelni, hogy mind kis benzines legyen...Sorry, nem válasz akart lenni.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
lenko
aktív tag
válasz Bad Pritt #134236 üzenetére
Megnézed a gyári adat 15.5s 100ra. Ez kb. kis városi auto az elérhető legkisebb motorral szintje....
Még a Passat B5 1.6-al is 12.3s.(#134193) Dr.Zoo Hát igen van egy mondás ne akarjuk túlsz*rni a súlyunkat, én elvből nem veszek fel semmilyen hitelt, nem gazdagítom azt a réteget, gondolkodhatna mindenki így, és bedőlne az egész egy idő után, ha már nem sikerült egykor eltakarítani őket.
300e-ért vegyél egy stiftet aztán viszont nézésre.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
SaNyEe
aktív tag
Az Escortból kiindulva azok a régi Mondeok sem akarhatnak nagyon széthullani.
Szüleimnek van egy 1.3 Escortja ami 1,5 éves kora óta szolgál, pont ebből a generációból való 1996-os gyártás. Rozsdásodott a hátsó kerékíveknél és a küszöbnél nem volt törve), kilakatolás után tök jó lett.Motort a szüleim abszolút elhanyagolták (15ezrenként volt olajcsere, hogy 2 év alatt tették mindig bele nem érdekelte őket és mindig a legolcsóbb kotladék szart töltötték bele amit olaj címen árultak), emiatt motorgenerálozni kellett 170000km-nél ...
Ha azt feltételezem, hogy gazdája volt az autónak annyira nagy baja nemhiszem, hogy lenne. Nálunk még a gyári kuplung van benn és nem a pedálút legvégén fog. A váltója ezerszer jobb mint sok újnak, a Ford váltót már a 90-es években is tudott gyártani aminek a kapcsolási érzete kiváló. Az epicamba sokszor nem tudom, hogy most akkor sebességben vagyunk vagy nem, mert olyan idiótán oldotta meg a Daewoo/Chevrolet a témát ...
Mivel ezek már elég vastagon 15 év körüliek vagy idősebbek mindig az aktuálisan megtekintett állapot számít és nem lehet általános igazságot tenni. Csak az aktuális állapot számít, mert az árukból fakadóan igen könnyen ráköltheted a vételár felét vagy akár az egészet is rövid időn belül ha szükséges.
Amit linkeltél nemtudom, hogy az 1.3 motor-e valójában a szüleim Escortjában levő 1.3-as korántsem így néz ki pedig ugyanez a generáció
Én szorult helyzetben tuti, hogy nem terhelném a büdzsémet egy további hitellel.
Fogyasztási adatokat a spritmonitor.de-n ellenőrizheted.
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
#94529552
törölt tag
Az a daewo ezeréves, és nagyon hulladéknak néz ki, akkor már inkább AstraF-et keress pl. Combi változatban. Ha nem akarsz Suzukit. Amúgy ez a kategória mind zsákbamacska, öreg Escort vagy a Mondeók is, bármit is írnak róla, és csak a használat során derül ki, hogy milyen vétel volt.
-
ADAM1337
nagyúr
Keresek ismerősnek, 1,2-1,3M forint körül autót
Amik fontosak:
-Napi 30-40km menne bele, városba zord utakon végig.
-Kis kategóriás autóra gondoltunk
-japán, német,
-szivóbenzin, semmi bonyolult dolog.
-5 ajtós ferdehátú a cél
-vállalható motor pályázásra
-klíma,szervó, el ablak elől legalább
-Magasabb üléspontEddig ezek alapján ami ideálisnak tünhet:
Suzuki swift 1,3 2005 körülieket
Honda Civic de 5 ajtósból csak a dizeles 1,7cdti vanEsetleg más alternatíva ?
[ Szerkesztve ]
-
SaNyEe
aktív tag
válasz ADAM1337 #134243 üzenetére
beirogatva a feltételeket hahu-ra kb 2 modell van ami minden találati oldalon előjön:
- Suzuki Swift
- Chevrolet Lacetti (ez mondjuk alsóközépkategória méret)Mindkettőben ültem, utóbbit 6 évig tulajdonoltam.
Ha egyáltalán nem számít a csomagtartó mérete és a beltér mérete vegyen Swiftet szerintem összeségében jobb autó.Ha a kettő közül akármelyik számít, utóbbit. A Lacetti full igénytelen konstrukció, egyszerű mint a szög, elite és platinum felszereltségűek gazdagon szórtak extrákkal, nekem Star felszereltségben volt ami a kor minimális komfortelvárásait teljesítette, de semmi többet.
Már az 1.4 literes motorvariáns is kellően erős a bódéhoz (2 fő max esetén), én autópályán kicsit soknak ítéltem 130-nál a motorzajt. Fogyasztása majdnem egy literrel több mint az a kategóriájában megszokott.
Csomagtartója úgy 280 liter, de ránézésre kb 2x akkora mint a Swift 217 literes csomagtere, fura
Lábtérben kiváló elöl és hátul egyaránt, szélességre sincs. Belterét az évek nem viselték meg, az üléshuzatok nem hajlamosak a szakadásra, oldaltartás az mondjuk ismeretlen fogalom. Kormány kifényesedett 140.000 km alatt, ekkor adtam el.Műszerfalból mindenféle műanyag hang jön, bár ez lehet egyedi eset, meg kellett egyszer bontani a műszerfalat.
Ha esetleg konkrét kérdés van szívesen válaszolok
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
fi:zi'k
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs