Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz SzlobiG #134498 üzenetére
Ez is úgy gyorsult mint a csiga, M6-on vágod mekkora "emelkedők" vannak vészmódban úgy visszalassultam, hogy a kamion visszaelőzött. Viszont a domb aljára elértem a 130-at. Aztán visszalassult 120-ra sík úton ettől többre nem volt képes önerőből. Megőszültem mire visszaértem pestre. Kormit belöktem a szerviz ajtaján és amikor végre hazaértem komolyan megpaskoltam a lesajnált tartalék nélküli "vackom" fenekét a garázsban. Vele soha nem lesz ilyen gondom (jó cserébe nem is megyek el egy tank benzinnel 1200-1300 km-t).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
lenko
aktív tag
Akkor gondolom 190-200lóra van húzva kb. Csak akkor tud megenni, ekkora tömeg mellett, de akkor is 7.8-8körül van a 0-100.
2.8-ast kétlem. Annak 7.1 a gyári adat 0-100ra.
Másrészt mondtam nem kell koromgyár, a V hang a kerregés helyett pont megéri a 3l difit.(#134500) Declare
Éves szinten a 6l vs.9l között a difi 15ekm alatt 160e Ft.
Ez csak a pálya az átlagom 8.6 körül van, tehát ennyi sem. Ha kijön valami hiba a dízelnél DSG stb. Ez az összeg eleve elbukva. De tegyük fel semmi se jön ki. Nekem megéri a különbözet, hogy ne olyannal járjak mint bárki más. TÉMA LEZÉRVA RÉSZERŐL![ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
hvb
tag
Sziasztok!
Lecserélném a 97-es Vectra B 2.0i kocsimat.
A keretem 2.5-3 MFt. Családi autót szeretnék.
Évi 15eKm-t megyek.
Benzines előnyben, és legyen hasonló teljesítménye, mint a Vectrának. (136LE)
Eddig egyterűeket néztem, mert ahogy öregszem magasabbra jobb beülni, de jöhet egyéb kombi is.
C-Max, S-MAX, Zafira, Verso, de melyiket?
Köszi.[ Szerkesztve ]
zs.
-
Shade45
senior tag
Első autónak, friss jogsival max 400.000,-Ft-ért mit ajánlanátok?
Egyedüli elvárás, hogy 4 ajtós legyen!
Elsősorban városban lenne használva, néha kirándulás, hazautazás szülőkhöz (oda vissza ~ 160 Km).
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
Kollégámmal meglestük ezt a kocsit:
207 pug állítólagos 68-al.
Hát szószó, még annyira nem is lenne vészes, de a hely ahol hírdetik marha gáz, mondom az eladónak hogy a jobb első gumi szakadt, és hiányzik belőle darab, arról nem beszélve, hogy 3507-es dot-os tehát 9éves téli van rajta, válasz azt egy 60-asból adunk rá, alkudni alig akart, mondjuk kapásból költség ugye ez de vigyük vele, azt adna rá, hát mondjuk jó.Inkább otthagytuk
-
lenko
aktív tag
Ezek az adatok honnan jöttek?
2.8 leon: 0-100-ra 7.2s
1.9 pdtdi 150le: 0-100-ra 8.9sNa már most, ha szarrá húzod is a tdi-t se fog 2s-t javulni a gyorsulás....
Akkor más beavatkozás is kell, mert kb 220lóra kéne húznod a dízelt, ami alap állapotban nem lehetséges.
A dízel pedig nagy fordulaton elgyengül, mert valamelyik nap összetalálkoztam egy gusztustalan füstölő A3-al, könnyű az auto ~1200kg, gondolom 1.9tdi felhúzva 150-160lóra. M6-on 160-170-ig fej fej mellett, utána elgyengült 200ig nyomtam...Az embereknek fáj az igazság!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lenko #134510 üzenetére
Nem az az elgyengülős fajta és ez még a régi adagolós szar.
Ebből volt gyári 150 lovas PD 350Nm-el. Arra elég egy szoft és bőven 200 paci fölött van 420Nm-el. A pacik 4000 fordulat körül vannak, a nyomatékcsúcs meg 2000 fodtulat körül, és 350-re esik vissza a teljesítmény csúcs környékén, azzal azért megnézném, hogy mit kezdenél 200km/h fölött.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Mágus2 #134511 üzenetére
Van erre is példa, arra is, hogy unokatesóm németben élő haverja megcsinálta G4-be 280 lovasra a dízelt, Kamion porlasztócsúcsok stb.
Más kérdés, hogy nem hinném, hogy túl egészséges egy gyári 150lovas auto, gyári alkatrészekkel 200ló fölött, van egy tippem lehet az enyém tovább fogja bírni. Meg akkor már meddig megyünk el, enyémre is lehet tenni kompresszort 240ló lesz belőle. Van ilyen 2db is eladó mobile-n.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lenko #134512 üzenetére
Találkozóra jössz? Lesznek izmos ibizák, meg 0 tartalékos(1.8Té) autók, azok ellen lenne esélyed. A V6 dízelekbe azért ne köss bele, ahhoz tényleg kell a kompresszor.
Fénykorában a Munez A4-e is elég jól el volt eresztve lovakkal. Aztán valaki visszaalakította.
[rvilike] Max a tükörből integethetnék neki, de hazai pályán elkenném a száját a szerpentinen.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz MunezXBK #134513 üzenetére
Nem pislognék attól, hogy elmegy, inkább szánom azt aki csak környezetet erősen szennyezve tud lóerőket felmutatni...
(#134514) Mágus2 V6 dízel...220lóig nem ellenfél, mert nagy bódéba van mind.
(#134516) [rvilike] 170lovas RS Octavia nem tudott, ellenben a benzines a legújabb nyilván igen 230lóval.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz MunezXBK #134518 üzenetére
Ha már van 1500-1600kg az, mert az enyém 1300kg. 100kg-onként le lehet vonni kb. 10lóerőt.
Gondolom Quattro-ról van szó. Az 1600kg, tehát 30lóerő levonás a teljesítményből kb.
Tehát azt kb 210lóra kell húzni,hogy elmenjen.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lenko #134519 üzenetére
3.0TDI-ről beszélek, mielőtt félreértenél. Gyári 245 paci, 500Nm és V6 dízel. Volt A4 quattro itt a kollégának, hát nem sok benzines tudott labdába rúgni az emelkedőkön, pedig 1720kg üresen az a szar. Nem a húzottakról ugatok. Azért mondtam, hogy a V6-okba ne köss bele, mert találkozón ilyen motor is szokott lenni.
Igen, de az 245 ló és 500Nm. Vonj le amennyit akarsz és meglátjuk a szerpentinen mit lép ez, meg mit a tiéd.
No de majd meglátjuk ki jön idén. Én viszem a traktort.
[ Szerkesztve ]
-
outsiders
aktív tag
Sziasztok,
a kinek megy jobban az autója és ki kit nyom le az autópályán/szerpentinen beszélgetést megszakítva folyamodok kérdéssel hozzátok
A következő gépsárkánnyal szemezgetek:
[link]Felszereltségre nagyon rendben van, hívtam az értékesítőt, bizományosban akarják eladni (már hirdetik egy ideje, most vitték le az árát 200-al). A motorcsere még garanciális időszakban merült fel, füstölt az autó, aminek az okára nem jöttek rá, így a több hónapos huza-vona okán motorcserét ejtettek meg.
Állítólag nemrég volt rajta vezérléscsere (300.000 km-es szerviz) amiről már nincs papír (egy ideje már nem márkaszervizbe hordja/hordta a tulaj). A Dunaató csinált rajta egy állapotfelmérést is, az dokumentálva van, rendben az autó elvileg.
Mik a vélemények? Szervizárak borsosabbak lesznek a benzines Corollámhoz viszonyítva, de az marad városi harcosnak, a Volvo csak országutat és autópályát fog látni, plusz ez szerelem-autó Nekem....Köszi a véleményeket előre is
Balázs
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
8th
addikt
válasz lenko #134510 üzenetére
Innen vannak: [link]
"ha szarrá húzod is a tdi-t se fog 2s-t javulni a gyorsulás..."
A számok nem hazudnak. [link] Nincs race csúcs nincs tengely nincs nagy cooler, semmi ergo nincs szarrá húzva.Gyári 8.8s, tuning (jó kuplunggal) valahol 5s környéke.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz lenko #134510 üzenetére
Mielőtt nagyon ráfeszültnél a 0-100 alapján eldönteni melyik autó a gyorsabb javaslom ezt a cikket átolvasni: [link]
mod:
Van nekünk 170 lovas tdi meg 170 lovas szívóbenyósunk is. A Dízellel 2x körbeautózom a benyóst kb hiába papíron jobb a 0-100-a meg könnyebb több mint 100 kg-al a benyós...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
lenko
aktív tag
válasz MunezXBK #134528 üzenetére
Most ehez igazán nagy tudás kell.
Szarrá húzni egy motort, üzembiztonság inkább a 0 hoz közelít, de arra a pár 100méterre nyilván ez nem releváns, Kb. ennyi. (Továbbra is gyűlölöm a fekete füstöt okádó autókat, ez a smoke&charm dolog... )(#134529) Qru Már olvastam korábban. Én igazán a súly/le arányban hiszek. Teljesen független milyen a motor. Mi az a 170lovas szívó? BMW? Még esetleg a váltóáttétel játszik szerepet, de az is max +-0.2s befolyással bír, ilyen teljesítményeknél.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Declare
őstag
-
outsiders
aktív tag
válasz Declare #134531 üzenetére
2 milla fölött indult az ára, csak már régebb óta hirdeti a tulaj, szabadulna tőle gondolom. Ha szétnézel hahun pl 2.3 misi árral, ilyen árban gen2 s80 és gen3 v70 is több van ezen az áron már, jellemzően 300k futással, németeknél meg még több akad, főleg a kombiból.
Nem német és nem japán, nincs akkora becsben kishazánkban... Plusz az előző generációkat megbízhatóbbnak tartják a márkafanok, tartják is az árukat szépen azok (szubjektíve nekem annyira viszont nem jönnek be).Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
8th
addikt
válasz lenko #134527 üzenetére
Ez gondolom elkerülte a figyelmedet: "kuplung kibírt egy közepesen forszírozott rajtot, sőt kettesben, hármasban sem csúszott meg, igaz ehhez az is kellett, hogy kettesben csak a már teljesen összezárt kuplungnál kapott padlógázt. Emiatt elég jelentős turbólyuk keletkezett" Ergo abban az 5,92-ben benne van egy hoki rajt és két váltás ahol persze finomkodni kellett nem csúsztathatta a kuplungot. Jó kuplunggal ha elrúghatja rajtban rendesen és a váltásoknál sem kellett volna óvatoskodni az 5 másodperc teljesen reális lett volna.
Szentkirályszabadján több futamot is ment a Profituningos BMW 535D demóautó ellen ami hivatalosan 327ló és 660Nm. Nem hivatalosan természetesen több volt az. Persze hármastól fölfelé ott is végig csúszott a kuplung és még így is csak hajszállal tudta megverni a BMW. A szintén nem gyári állapotú és a tulajdonos elmondása szerint kb. 330lovas WRX STI elleni futam is csak a 3-4.ben végig csúszó kuplungon ment el. Féltávnál még a Golf seggét nézte a srác pedig kinyomta a szemét rendesen a bubunak. Most a videót visszanézve mindössze 0,4s-el nyert a WRX. Jó kuplunggal meglett volna. Ez a Golf lábon ment mindenhová soha nem volt kipakolva belőle semmi, hogy könnyebb legyen."Szarrá húzni egy motort, üzembiztonság inkább a 0 hoz közelít, de arra a pár 100méterre nyilván ez nem releváns, Kb. ennyi."
Taníts még mester. Isszuk a szavaidat.
(#134528) MunezXBK:
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
lenko
aktív tag
De most hol érdekel engem egy gyorsulásokra kihegyezett fekete füstöt okádó sz*r?
Most őszintén?!
Én nem járok gyorsulásokra ez nem azaz autó, nézőként sem, mert full nem érdekel(500ló alatt meg se jelennék ha igen, mert minek mennék el ha nem én nyerek?). Drift inkább értelmesebb dolog.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Declare
őstag
válasz outsiders #134533 üzenetére
Racsodalkozas inkabb csak annak szolt, hogy a mai napig egy megnyerö forma szerintem, elvileg jonak mondott motor (D5)....siman 2,5-3 millara saccoltam egy ilyen autot...mondjuk a 10 ev az 10 ev....
(#134532) lenko normalis esetben egy 10 eves dizel autonal 300k km a teljesen normalis kategoriaba esik...persze ertem en, hogy sokaknak kell, hogy 80 ezret mutasson a szamlalo, de erröl mar kifejtettem a velemenyem Az viszont, hogy 150k km nel miert lesz motorcseres valoban elgondolkoztato mert ha 40-50-60k km nel motorcsere van az ugy erthetöbb....hiba, szerviz, nyüglödes, veszekedes, aztan vegre cserelik....de 150 nel
-
8th
addikt
válasz Mágus2 #134538 üzenetére
Ez nekem sem teljesen világos.
(#134537): lacházán a maga kategóriájában ezzel sem sok vizet zavarnál.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
footy
addikt
válasz lenko #134536 üzenetére
Nem kell hogy diesel legyen, vezess egy darabig benzinest turboval es utana barmelyik 4L alatt szivomotor hurkanak fog tunni. En normal esetben 1.6 CR TDI Golffal jarok, erre a hetre kaptam egy BMW X3-t. Eleg nagy csalodas volt amikor kiderult hogy 3.0si 274 loerovel - joval kevesebbet tippeltem-.
Nem azt mondom, hogy nem megy, de ki kell nyomni a szemet hogy meginduljon, manapsag mar nem ehhez van szokva az ember.[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz lenko #134510 üzenetére
Ibiza Cupra TDI 160lo 330Nm gyarilag 7.6sec kiloig
Akinek nem lenne elég a 160 lóerős dízel Cupra, annak létezik még egy gyári opció itthon. A Seat Adrenaline Power Box elnevezésű program keretében a 160 lóerőt 189-re, a 330 newtonméteres nyomatékot pedig 396-ra húzzák fel, ráadásul a garancia is érvényben marad.
2004
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen