Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
Sziasztok!
Lenne egy viszonylag speciális igényem, hátha tudtok segíteni. Egy mindegy egyben autó lenne az elképzelés, aminek nem akadály a rossz minőségű köves földút, sár (összkerék valamilyen formában jó lenne, nagy hasmagasság), 1t körüli utánfutót húzkodni ilyen viszonyok között, tágas zárt hátsó tér pakolni (pick-upok kilőve), lehetőleg valami egyszerűbb adagolós dízel motor és három személynyi hely. Felszereltség, extrák nem számítanak. Én a 110-es tengelytávú Defender Hard Top TD5 motoros kivitelén kívül nem nagyon találtam más ilyet de szívesen veszek minden ötletet. Árral nagyon nem kellene elmenni, attól függ persze, milyen opciók vannak.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz rbalint88 #132235 üzenetére
Olyan kellene, hogy három (vagy kettő) személynek hely és az egész hátulja raktér (gyakorlatilag kisárusszállító csak bírja a gyengébb terepet, meg lehessen vele húzkodni. Néztem ezeket a SUV-okat is, de kevés nekem a raktér, még ha a hátsó üléssor el is van fektetve vagy kiszedve.
lancerboy: milyen jellegű problémák voltak jellemzők a Definél?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
-
Archer
őstag
Sziasztok!
Y61-es 2.8-as Patrolt ismeri valaki közelebbről? Egy ilyen dömpernek a 200e km körüli futásteljesítmény sokat jelenthet? Ami árban beleférne, azokban legalább van ennyi.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
-
Archer
őstag
Igazából már hónapok óta nézegetem az autókat, hogy milyen lehetőségek vannak, ősszel szeretném a mostanit cserélni, addig kellene valamit kiokoskodnom (meg persze kérdés, a pénz hogy jön össze). Nagy értékű kerti gépeket kellene benne hurcolászni, időnként megpakolt utánfutót húzkodni, kistraktort rajta, esetenként elég vacak utakon, ilyesmi. Igazából egy ilyen platós kisteher lenne jó -Dyna vagy valami hasonló-. viszont az "családi" autónak alkalmatlan, két autót meg nem akarok fenntartani tehát ilyen minden egyben autó kéne. Esetleg még valami Renault Trafic méretű cucc is jó lenne, de azok aszfalton kívül elég esetlenek mindenhol, meg a hasmagasságuk is alacsony, mostanival is mindig attól félek, mikor ér le a teknő valahol.
Tudom ott az akármelyik pick-up dobozzal de azoknak lóf@sz méretű platója van, alig fér rá valami, nem is értem miért látni belőlük egyre többet.
Néztem én már mindent, Samurai, Vitara szerintem kicsi, Landcruiserből az újak drágák, a régiek meg azért drágák, mert azok még a régiek, Pajerot is néztem, de Hahun elég vacak a választék, rengeteg a km mindegyikben, meg a legtöbb 3.2-es. Nekem a Defender tetszene a legjobban, de abból választék sincs meg ami van, azok is ilyen özönvíz előttiek nagyrészt, ki tudja mennyi idő meg pénz lenne őket kipofozni.
Patrolból a 2.8-as hat hengerest néztem (mondjuk érdekes módon a többi gyártó meg tudja oldani négy hengerből). Fogyasztás gondolom hogy nem áll meg 6-7 literből, de jó lenne, ha közelebb lenne a 10-hez mint a 15-höz.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz MunezXBK #134630 üzenetére
"Tudom ott az akármelyik pick-up dobozzal de azoknak lóf@sz méretű platója van, alig fér rá valami, nem is értem miért látni belőlük egyre többet."
Ezeknek a dupla kabinos pick-upoknak ebben a formában nem sok értelmét látom, szimpla kabinos használhatóbb a hosszabb plató miatt viszont az meg csak két személyes és nagyon kevés van belőlük használtan, mert mindenki az öt személyeseket veszi újonnan.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Tothgera30 #145978 üzenetére
Családi autónak teljesen alkalmatlan, a hátul ülőknek semmi hely, hosszabb távon hátul üldögélni a laprugókon katasztrófa, a jó kis magyar utakon (nem leterhelt platóval) pattog mint a kecskesz@r a deszkán. Az, hogy "terepjáró" túlzás, nincs rendes összkerék inkább csak kiegészító elsőkerék hajtás. A duplakabinosoknál a plató kicsi, abból is "kitakar" a kerékív, ha valami nagyobb dolgot szeretnél szállítani, ugyanúgy utánfutót kell húzkodni. Erdészeknek, vadászoknak, hasonló célokra ok de az utakon levő ilyen autók ~80%-át inkább kivagyiságból veszik, mert naaagy meg a króm bizbaszok jól mutatnak rajta. 40-50k rá egy gumi.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Sziasztok!
1.6-os Honda HR-V-ről mi a vélemény? Meg szabad még ezeket venni? Nyilván nem a kínálat aljáról, inkább a közepéről/tetejéről. Asszonynak lenne munkába járásra, bevásárlásra meg hétvégi -esetleg később családi- autónak. 4WD nem kell, -arra ott a 130-as Defenderem, annál jobbat úgysem tudnak ezek- egyszerűen csak tetszik külsőre, meg hogy nem az aszfalttól 10 centire ülök. Mondjuk várható egy ilyennél, hogy 6-8 évig nagyobb ráfordítás nélkül el lehet vele mászkálni (évi kb. 10-13e km), meg nem rohad szét?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest