- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaNyEe
aktív tag
válasz BigBlackDog #134799 üzenetére
A teljesítmény egy számított érték ami az adott fordulatszámhoz tartozó nyomatékból következik.
Ezért röhögök a VTEC kicked in yo' majmócákon akik megmagyarázzák, hogy milyet nyom a motor amikor a szelepvezérlés vált. Más hangon kezd el zümmögni a motor, yeay Mondjuk igen kellemesen zümmög azt el kell ismerni.
turbodízelben pl rögtön megérzed amikor betölt turbo, hogy megjött a nyomaték és hozzá természetesen a teljesítmény is adott fordulatszámon. A másik véglet amikor már túl sok levegőt kér a motor (magas fordulatszámon), de a feltöltő nem tudja kiszolgálni, akkor elkezd esni a nyomaték és a teljesítménygörbe is csökkenve nő, majd egy ponton túl hiába forgatod a motort, csak csökken már a teljesítménye.
Ezért van az a feelingje az embernek a dízelekben, hogy nagyon megjön beléjük az akarat aztán egyre inkább fogy, holott 4000-4300-ig szinte mindnek nő a teljesítménye, csak csökkenő ütemben.Power (kW) = Torque (N.m) x Speed (RPM) / 9.5488
Pl a 150 lovas epica dízelemnek már "csak" 250Nm nyomatéka van ahol a max teljesítményét leadja, holott a maximális nyomatéka 320 nyúlmókus.
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
Declare
őstag
válasz SaNyEe #134802 üzenetére
Meg ugye ezert van az, hogy a turbos autoknal lök eggyet a turbo es nagyon jol huz, kis sebessegnel, mert nagy a forgato nyomatek, hiaba nem nagy a teljesitmeny. Meg ezert szeretem en a turbot, mert ezert lehet velük rugalmassan autozni. Nyomsz egy köveret es gyorsan mar be is ugrottal, ki is ugrottal....hiaba nem lesz jobb 0-100 on, meg mondjuk 120 rol gyorsulva mint a hasonlo teljesitmenyü szivo....de a rugalmassag miatt en a turbos autokat szeretem sokkal jobban a varosi, meg mindennapi forgalomban
[ Szerkesztve ]
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Declare #134803 üzenetére
Igen, nyomsz egy kövéret és rögtön nem ~150Nm nyomaték van 2000 fordulaton, hanem 320 és nem 40HP, hanem 90HP azonnal, nem kell elforgatni ehhez 6500-ig mondjuk 3000-ről mint egy szívóbenzinest.
Ettől sokkal rugalmasabb egy turbómotor, hogy a gázpedálállással igen tág határok között tudod szabályozni a forgatónyomatékot egyazon fordulaton.-- end of transmission --
-
-v-
addikt
válasz Declare #134793 üzenetére
A merevség miatt mondod a tetőablakot? A coupé eleve nincs már olyan merev, mint a sedan .. azért is nem igazán akarok én se coupét, a kinézetén meg menőség faktorán kívül csak hátránya van. Drágábban mennek, kevésbé merev a kasztni, a nagy ajtó sokkal kevésbé praktikus, az övet is kurva kényelmetlen elérni stb.
-
BigBlackDog
veterán
A tetőablakkal szerintem nem feltétlen veszít a merevségéből a kaszni. A lemeztetős változatnál az ablak helyén elvileg csak sima lemez (meg kárpit) van, nem? Azért egy edzett üveg szerintem adott esetben durvább igénybevételt is ki tud bírni, mint egy lemezke. Mondjuk, ha már nem bírja, akkor nem meghajolni fog, hanem repedni, robbanni, ez is igaz. De szerintem a energiaelvezetést egyébként sem a tetőlemez végzi, hanem inkább a tető szélén lévő, hosszirányú merevítések.
-
-v-
addikt
válasz BigBlackDog #134806 üzenetére
Fene se tudja, lehet ja
-
Integrale
veterán
Ezt a gondolatmenetet nem ertrm. Miert lenne kevesbe merev a coupe mint a sedan? Kevesebb nyilas, jellemzoen az ules sem dontheto, hatul tobb merevites. A tetoablakkal szinten ez a helyzet, azok jobban merevitettek korben, vagy kivagas helyen, foleg azert, amit BigBlacDog is irt, alapbol ott lemez van es karpit, a magasabbra kerulo sulypont mar valos dolog.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Erdekes, alig nagyobb a torzios merevsege, mint a cabrionak, aranyaiban a szedanhoz kepest plane.
Biztos ugy van, ahogy irod, a nagyobb nyilas lesz az oka.
Nincs mese, bukokeretes E46 GTR Bimmer kell, annak 46000.
Az ajtonyilasos magyarazatot a Golf 4 meg is donti.
VW Golf IV 3-door 19,600
VW Golf IV 5-door 17,600Ford Focus 3-door 19,600
Ford Focus 5-door 17,900[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz SaNyEe #134802 üzenetére
egyszer mondtam az egyik ilyen VTEC_kicked_in_yo-snek, hogy mutassa mar meg a nyomatekgorben pontosan hol is van az, amikor picsan rug a szelepvezerles valtas
persze elotte "veletlenul" lemoddoltam a rpm jelzeseket a grafikon aljarol, mert leolvasni en is le tudom
ebben amugy az a legszebb, hogy a Honda szerint is direkt ott van a vezerlesvaltas, ahol kulon-kulon leforgatva a ket profilt azok nyomatekgorbeje metszi egymast
ezert sem latszik ez sehol a gorbentöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz BigBlackDog #134806 üzenetére
nem, a tetoablakos autoknal van a kulso tetokerethez egy-egy merevites a karpit alatt a kivagas elott es mogott pluszban
több drón kell ;P
-
Declare
őstag
Elsösrban a sulypont miatt ha mar nagyon elmeny faktorra megyünk ra, ugye elvileg annal jobb lesz a kanyarfekves/uttartas, minnel lejjebb van a sulypont. A tetöablak viszont szepen megnyomja felfele ez nyilvan akkor szamit, ha nagyon jampi vagy mar az autoval, nagyon erzed es nagyon probalod a legjobbat kihozni belöle. Övet könnyü megszokni, balkezzel nyulsz hatra.....ha nem vagy reumas 60 eves nem gáz reumas 60 evesen meg nem e46 ot kell venni, hanem valami ujabbat, az meg odanyujtja neked az övet
(#134809) [rvilike] szeeep de azert annyival ez sem dragabb
-
8th
addikt
válasz SaNyEe #134802 üzenetére
"Ezért röhögök a VTEC kicked in yo' majmócákon akik megmagyarázzák, hogy milyet nyom a motor amikor a szelepvezérlés vált."
Vagyunk így egy páran.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Declare
őstag
válasz stickermajom #134817 üzenetére
Nem latja, mert eppen kruzol valamerre, miközben bömböl a hifin a
-
Kornel
veterán
Pont szrk rá 😂
A-bol B-be még mindig elgurulok, ha kell, viszonylag gyorsan is. -
Yushchenko
őstag
Új Sanderokról van valakinek tapasztalata? Megéri a felárat a 900m3 motor?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Yushchenko #134820 üzenetére
Rozsda?
-
#94529552
törölt tag
válasz molnarpeter #134821 üzenetére
Az terjed. Védekezni meg tilos ellene, mert ugrik a garancia.
-
tboldi
nagyúr
válasz Yushchenko #134820 üzenetére
900 köbméter? Há' hogyne érné meg!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Yushchenko #134820 üzenetére
Csak véleményünk van, de azt nem akarod, hogy leírjuk.
-
Kornel
veterán
válasz Yushchenko #134820 üzenetére
Ha mazochista vagy akkor bátran vegyél daciat 😉
Ilyen erővel mondjuk vehetsz 15-20 éves fordot vagy mazdat is, pár év múlva úgyis ugyanúgy fog rohadni a dacia is 😂😂😂Ja és ahogy mondtak, ha még el is vinned újonnan alváz es uregvedelmre, akkor bukod a garit.
-
runner 125
nagyúr
válasz Kornel #134825 üzenetére
"Ja és ahogy mondtak, ha még el is vinned újonnan alváz es uregvedelmre, akkor bukod a garit."
Ez mekkora kibszás, de hát ez van, fogyasztói társadalom. Vásárolj, költs, koptasd el minél előbb, aztán kezd előlről az egészet...
_
Bedobom ide is, 35k km és 2 év alatt az első váratlan kiadás a HR-V-nél, hiába pucoltattam ki múltkor a szondát, a fűtőágra ismét hibát dobott. A gyári újra Honda szalonból 120.000ft-ot mondtak, bevetettem egy két kontaktot, 62.000ft-ra tudtam levinni, de az autó piaci értékhez képest egyszerűen aránytalannak véltem még ezt az összeget is, úgyhogy innen vettem egy bontottat 10k-ért, amivel szerencsére nem dobott hibakódot, úgyh minden faxa.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Kornel
veterán
válasz runner 125 #134826 üzenetére
Penztemeto Honda
-
Yushchenko
őstag
válasz molnarpeter #134821 üzenetére
Az újak is rozsdásodnak?
3M körül milyen alternatívája van hasonló kategóriában? -
Kornel
veterán
válasz Yushchenko #134828 üzenetére
Fiat tipo?
3M-ert már "fullosat" adnak.
Az legalább autó.Egyébként egy c elysee aka 301 is sokkal jobb vétel ennyiért.
Esetleg i20, rio, bár azok kisebbek egy fél szammal.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Yushchenko #134828 üzenetére
1-es BMW
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #134830 üzenetére
Ujan?
Hol?
Veszek kettőt. -
-
Yushchenko
őstag
válasz BigBlackDog #134833 üzenetére
Az a baj, az már nagyon sok, akkor inkább egy Vitara GL+ (ez nagyon tetszik pl.). Vagy egy Baleno.
-
Kornel
veterán
válasz Yushchenko #134834 üzenetére
Balenot ne.
Egyedül a fogyasztása az erénye. (4,5-5 liter, szivobenzines létére)
Viszont törik, mint a ropi, meg mint a daciak, made in india, ehhze képest a fapados is 3,2M. -
BigBlackDog
veterán
válasz Yushchenko #134834 üzenetére
Vitaráról sok jót hallottam eddig és a GL+-ban már szerintem benne van minden, ami azért nem árt..
-
Yushchenko
őstag
-
Kornel
veterán
válasz Yushchenko #134837 üzenetére
Mi bajod a fiat tipoval?!?!
Mondjuk az is csak alapfelszereltséggel 3,5M...C elysee se rossz szerintem ennyiért.
[link][ Szerkesztve ]
-
BigBear
senior tag
válasz Kornel #134835 üzenetére
Befejezhetnéd a hülyeség terjesztését. Ahol csak szóbajön, nyomod, hogy Balenot ne, mert ilyen meg olyan szar a töréstesztje.
A Baleno itteni változatai 4 csillagosak. Létezik belőle oldal- és függönylégzsák ill. radaros vészfékező nélküli bizonyos piacokon, ami 3 csillagot kapott. Itthon az alap is tartalmazza az összes lufit.
3 csillag felett gyakorlatilag csak a mindenféle csiribi extra jelent pontot. A passzív biztonsága közel ugyanaz.
Az ára más kérdés. Kissé túlárazottnak tűnik valóban. De belül hihetetlenül nagy a hely benne kisautó létére.
[link][ Szerkesztve ]
-
mdani01
aktív tag
válasz BigBlackDog #134845 üzenetére
Ettől félnék én is..formára meg belsőre tetszik de nem úgy ülnék bele mindennap mint egy Swift/Vitaraba.
iPhone 6S SpaceGray
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen