Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
ph A vállalat által bemutatott új kijelző a VR és AR szemüvegeknél hozhat áttörést.
-
Mindent vitt 2024 elején a Galaxy S24 Ultra (Androidon)
ma Kolosszális kamerafrissítéssel készül a Samsung, de van, amit visszatart az S25-nek.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Archer #132233 üzenetére
Minden normális 4x4-s SUV/terepjáró bírja a köves szar utat, ha ésszel vezetik és rendes állapotban van. A defit -jó állapotban hernyó áron kapni. Pont azért mert igénytelen, elpusztíthatatlan és a slag-gyökérkefe bonyolultságában takarítható kívül-belül.
Olcsóbban megvehető, de drágábban fenntartható egy Range Rover - akár gázzal. A többit (pl vontatás) tuggya. Szerintem.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tomiii.
aktív tag
válasz Archer #132233 üzenetére
Ismerősöm ilyen discoveryvel trélerezik, külföldre is jár vele kb két hetente. 1 éve lehet meg neki, rengeteget jár vele, múltkor beszélgettünk, kérdeztem is, hogy milyen, azt mondja még nem volt vele semmi baja, de mondjuk külföldről hozta be. Ő pl sokat vontat és földúton, erdőben is.
-
#03969024
törölt tag
válasz Archer #132330 üzenetére
Nos, a cégnek, ahol dolgoztam, csak Defenderek voltak, '95-ben kaptuk az első darabokat, még 200/300-as motorokkal. Sorban törtek a váltótengelyek, hibás megmunkálás. Hibás kivitelezés miatt vezérműház, görgők cseréje még gariban. Addig talán nincs is gond, amíg nem használod sárban, mert azt nagyon nem szereti! Pillanatok alatt elfogynak a fékbetétek, bár a féktakaró lemezek eltávolításával orvosolható. A féltengely s a karimája két darabból van, ott könnyen bejut a víz, a sár, aztán a kerékcsapágyaknak annyi! A fékdugattyún sincs rendes porvédő, hamar rozsdásodik. Gyenge a hosszdifi, gyorsan kopnak az ökölfejek, vákuumpumpa egy vicc, TD5-ös lendkerék sűrűn széthullik, alu kuplunghengerek beragadnak, 200/300-as motorok tápszivattyúja is hamar elromlik, de a TD5-ös elektromos pumpája is elromolhat egy szűrőcserétől is.Szíjfeszítő sűrűn zajos, gyenge a csapágyazása, ventillátorkupplung sem a tartósságáról híres. Gyenge függőcsapágyak. A pitman karba épített gömbfej egyszerűen röhej! A fülke állandóan beázik. Konzervatizmushoz annyit, hogy a Salisbury hátsóhíd kúpkeréktömítése bőrből van, azt is hamar megeszi a por, sár. Szóval, nekünk nagy csalódás volt a Defender, igaz, kényszerűségből még a Ford-motorost is használtuk. Utcára nagyon kényelmetlen, talán Afrikában érezte magát jól, bár ott is inkább a LandCruiser volt a nyerő... Érdekességképpen megjegyezném, hogy egyszer egy amerikai szuvervisor megjegyezte, amikor még az orosz technikát használtuk (NIVA, UAZ, GAZ, ZIL, KRAZ) hogy jó nekünk, haditechnikát használhatunk... Tény, hogy a régi, 4 sebességes NIVA-nál jobb terepjáró talán nincs is...
Dióhéjban ennyi, de ez csak a jéghegy csúcsa.
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Archer #134603 üzenetére
Ha nem off-roadozni kell, arra szvsz tökéletes. Emlékeim szerint, a 3.3 dízel azért már eléggé szomjas, esetleg Nissan Terrano II? Ha vigyázva van benne a 2.7 literes Rönoár motorra, örök mint a nyomorúság.
Ha nagy kell, akkor HILUX, vagy Land cruiser. Szerintem.
A Pajero is jó gép, de szarrá vannak rohadva, a HAHU-n lévők döntő többségét a gitt tartja egyben."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Coyot
őstag
válasz Archer #134603 üzenetére
Az a kérdés a 200k körüli futásteljesítményből mennyi volt nehéz terep mert ott azért kapja rendesen az ívet és nem feltétlen a motor hanem a futómű - hozzátesztem a legjobb hidak a GR alatt vannak off-roadban rendszeresen használják épített autókhoz. Gondolom hosszú verzió kell annál tényleg nincs nagyobb.
Alvázat érdemes megnézni rendesen, mert ha terepen odabaszták valamihez ezeken is tud rohadni, ahogy minden ilyen terepjárón - műszakin meg előszeretettel fogják az ellenőrök megnézni, mert könnyű préda
Próbakörön én biztos kimennék vele a terep részt is tesztelni, kapcsol-e rendesen összkerék,felező,diffi zár (nemtudom ebben éppen van-e és hány darab). Terepváltó ne zörögjön, az még senkinél nem jelentett jót.
Mivel ez talán a legnehezebb a kategóriájában (2,2 tonna vagy felette) kajálni is fog, de ilyen eszköznél szerintem a vontatási teljesítmény számít nem az hogy 11 et vagy 13 at eszik-e.
Dr.Zoo:
Terrano az egy vicc és kicsi is. Hilux pedig platós kifejezetten nem szeretne platósat ahogy írta
Pajero amugy jellemzően nem rohad annyira mint mondod, itt is az alvázzal vannak a gondok, de az minden alvázasnál hajlamos rohadni - és nagyon-nagyon erősen függ az eddigi felhasználástól.[ Szerkesztve ]
Má' nem
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Windows 11
- Gumi és felni topik
- iPad topik
- Gyúrósok ide!
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mindent vitt 2024 elején a Galaxy S24 Ultra (Androidon)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen