- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Dell notebook topic
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Mini-ITX
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Asztrofotózás
- iPad topik
Hirdetés
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-v-
addikt
válasz bitpork #118109 üzenetére
Menni megy, de minél inkább driver's car kell, E39 túl nagy, túl nehéz, és ez automata is. Nyűgösebb típus is egyébként mint az E46, ráadásul BMW-ből csak a sor6 az igazi, azok a jó motorjaik, se V8 se sor4 nem volt nekik soha túl jó ... Egyébként szép, tetszik De nekem plusz forintokat csak a vezetési élmény ér, csak a kényelemért meg hogy prémium legyen egy fillért pluszt nem fizetnék többlet fenntartásra vagy bármire
-
-
-v-
addikt
válasz bitpork #118111 üzenetére
Már kétkerekűt? Nem tudok motorozni És fosok is tőle, megölném magam. Biztos jó, de amúgy az más mint vezetni, autóval tudsz csúszkálni meg majomkodni a határon, egy ezres sportmotornál 1x csúszol meg aztán kampó basszó.
Amúgy nem bolondozni kell autó, hanem utcára. Meg nem adrenalinra vágyok, hanem jól vezethető autóra[ Szerkesztve ]
-
-
válasz roberto211 #118117 üzenetére
Azért másnak f@sz ajánlgatni ... le a kalappal
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
#16514048
törölt tag
Nehogy lebeszéljétek már a jó kis E46-ról. Szerintem is az lenne a tökéletes ezekkel feltételekkel és igényekkel.
-
-
tresh
addikt
válasz tomcsi23 #118123 üzenetére
Ahol az megcsúszik ott az 46 is megfog szerintem. 540-et m futóművest vezetem igaz automatát de az nagyon bitang volt. Manuálal tuti lehet vele játszani komolyabban. Régi cégemtől kifelé egy parkettát levágtam rögtön keresztbe is vágta magát hirtelen a szar is megállt bennem hogy jujuj ez nem úgy reagál a dolgokra mint a fos ódim
-
tresh
addikt
Akkor szerintem az is jó alternatíva lehet sokan dicsérek a fritzeknél hogy nagyon jó motor. Havernak is meg van már lassan 5 éve motorhoz még nem nyúlt csak kopó dolgok meg egy két elektromos gubanc volt. Igaz akkor épp telibe bontottuk a középső konzolt
In September 1998, the 540i received the further upgraded M62TUB44. This engine supported a VANOS variable valve timing system, and had electronic throttle control. It was slightly boosted to 220 kW (290 hp) for years 1998 to 2003 540i's.
Ez a verzió van neki 217 kW (295 PS; 291 bhp) @ 5400 460 N·m (340 ft·lbf) @ 3600. Német pályán hajtja 15-16 litert eszik ha sietős inkább 20
-
Nem ok nélkül kérdeztem h nem akarsz-e kikacsintani. ám, már eldöntötted, hozzátenni nem tudunk És jól is döntöttél. Hozzá kell tennem azért, hogy a te veszteséged ha nem akarod a javaslatunkat megvizsgálni közelebbről, mert azok is nagyon mennek, és a vezetési élmény sokrétű.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
2thletme2day
őstag
Hali.
A véleményetekre lennék kíváncsi. Egyelőre még csak a keresési fázisban van a dolog, de a közeljövőben tervezem első autóm megvásárlását. A legszimpatikusabb eddig a Mazda 3 szedán változata. Főként főúton használnám, néha városban. 1.6-os motorral nézegettem eddig, de a 2.0-s GT változat külsőre jobban bejön és általában jobban felszereltek ezek a példányok. Kicsit félek a 2.0-ás motortól, hogy le fogja zabálni a gatyámat, de mivel tapasztalat nincs motor téren ezért hozzátok fordulok. Normális felhasználás mellett ( átlag masszív 90-100-as tempó) mennyivel lehet falánkabb egy 2.0-s motor az 1.6-osnál ilyen felhasználás mellett? Gondolom városban azért jelentős a különbség, de mivel városban csak néha-néha használnám ezért az most nem érdekel.
-
-v-
addikt
válasz 2thletme2day #118134 üzenetére
Kicsit félek a 2.0-ás motortól, hogy le fogja zabálni a gatyámat
azért ez nem egy 4 literes V8-as ... ha tényleg 90-100 -al szeretnéd országúton használni, ott simán elmész 6-7 literrel
-
Bull Boss
senior tag
Sziasztok! Mivel befürödtem a dizellel és úgy tűnik a keretem is lecsökkent elkezdtem szemezgetni pár autóval. Most konkrétan ezzel [link] ha valós a km nem lehet rossz, tudna valaki a motorról mesélni nekem? Sokáig vezettem ilyet 1.6 ba, de ezt az 1.8ast nem ismerem. Ez V5-ös motor ugyanaz mint a turbós csak anélkül? mennyire éri meg ilyet venni. Városban 10L-ből eljár?
[ Szerkesztve ]
-
-
Bull Boss
senior tag
válasz bitpork #118137 üzenetére
át lettem verve, komplett motorcserés az autó...
8th: lehet csak én vagyok szerecsétlen de senkinek nem ajánlanám a pd tdi-t. 105 lovashoz volt "szerencsém" amit csak el tudsz képzelni ki kellett cserélni rajta 105ezer valós km-es autón. Családban van ford 1.6 TDCI-vel (ez a peuugeot HDI motorja) a sima 90 lovas szigorúan részecskeszűrő nélküli verzió!!! azzal semmi baj nincs és olyan keveset eszik hogy szó szerint már már termeli a gázolajat...
[ Szerkesztve ]
-
-
Bull Boss
senior tag
válasz bitpork #118140 üzenetére
105 ezer valós km-el vettem meg egy seat leont, 1.9 105lovas pd tdi. gyönyörű újszerű megkimélt állapotban volt az autó, kivül belül szalon áll. Tesztkörön a motor rázott, de a tulaj azt mondta kettős tömegű lesz 100% már megnézették szerelővel. Az árból ezt le is alkudtam, viszont nagyon ki volt tartva az autó mert 2007es létére 2,2 volt a kiirt ár, én 1,9ért hoztam el. márkaszervizbe kicseréltettem a kettőstömegűt a rázás továbbra is fennál.. kicseréltettem még két féltengelyt, mert azt mondták tutti az a baj ha nem a lendkerék, ugyanugy rázott tovább. Hót ideg voltam, már 350ezret költöttem rá és még mindig hiba fennáll, ráadásul a dpf folyamatosan regenerált. elvittem egy olyan szakihoz, aki nagyon érti a vw dizel motorjait, szétbontotta a motort, és azt mondta az egész kuka. Konkrétan a vezérműtengely végén van valami kúpos dolog ami 0-ra le van kopva, az összes szelepet cserélni kell, 1 pd elem zárlatos és még jópár dolgot felsorolt 400ezer ft-os javitási költség várt még rá. Úgyhogy most van is autóm meg nincs is, mert ott áll szétteritve. Azt meg kell jegyezni, hogy az előző tulaja egy 18éves lány volt aki napi sulibajárásra kapta az autót és a szerelő szerint kb 40ezer lehetett az olajban... hogy ezt mennyire lehet megállapitani nem tudom.... lehet ez az oka, vagy lehet csak nyugtatni akart, viszont utánaolvastam neten és ez a motorhiba nem egyedi eset, másnál is előfordult már ilyen. úgyhogy most már lemondtam erről az autóról, örülnék neki ha nem kellene ráköltenem a motorgenerált és új kuplunggal és kettőstömegűvel annyiért vagy egy 100assal olcsóbban el tudnám adni mint amennyiért én vettem. SOha többet vw dizel...
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Na, verekedjetek meg érte Érdekes Domiért nem álltatok sorba
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
TaaT
veterán
Ti tudtok szavazni? [link]
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen