- Így építsd a billentyűzeted!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- iPad topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Projektor topic
- Milyen videókártyát?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Az LG elengedi a feltekerhető tévéket
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
ph A ZMK platformmal kompatibilis, porvédővel szállított típus a Logitech MX Keys Mini kedvezőbb árú alternatívájának tekinthető.
-
47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
it Kína egy 47,5 milliárd dolláros alappal pörgetné fel a saját félvezetőszektorát, a miniszterelnök pedig további befektetésekre bátorítja a Samsungot.
-
Premier előzetest kapott a Venture to the Vile
gp Befutott a PC-s kiadás, a későbbiek során PlayStationre is megkapjuk a játékot.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sixkiller6
őstag
üdv, múltkor már kértem segítséget céges autó ügyben.
keret 8,5M listaáron (áfával, regadóval, extrákkal, semmi kedvezmény/akció nem játszik); és valami tágas limuzin kéne, automata váltóvalitt a választék:
Ford: Mondeo, Focus, C-Max, Grand C-Max, S-Max, Galaxy
Opel: Insignia, Astra, Zafira Tourer
Skoda: Superb, Octavia
Toyota: Prius, Avensis, Corolla, Auris, Verso
Volkswagen: Passat, Jetta, Golf, Touran, Sharan
Volvo: S60, V60, S80, V70
Audi: A4, A6
BMW: 3, 5
Mercedes: B, C, EMondeo beleférne a 1.5l EcoBoost (160 LE) motorral, de semmi extra sem jöhetne már hozzá (8,48M)
Insignia több motorral is, bár 140 LE a max, az meg nem valami sok. belsőre ez mekkora? alapvetően a szélesség érdekel elöl.
Skoda Superb kijön belőle 180 LE-vel, vállalható extrákkal,
Avensis árban jó lehet, de nem ültem az újban még.
Passat csak 120 lóerővel alapkiszereltséggel fér a keretbe, ami szerintem nagyon kevésmit mondtok?
- no es importante -
-
bajnokpityu
félisten
válasz Sixkiller6 #118801 üzenetére
hol használnád?
turbos benyásat nem vennék pl városi használatra.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
-v-
addikt
válasz Sixkiller6 #118801 üzenetére
superb
-
Sixkiller6
őstag
válasz bajnokpityu #118802 üzenetére
alapvetően munkábajárás, elővárosból-szintebelvárosba, néha némi autópálya, évente 1-2szer külföld.
mivel céges, így fogyasztás nem igazán érdekel (tudom, hogy ez most bunkónak tűnik, de értitek)- no es importante -
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Sixkiller6 #118801 üzenetére
Superb de ha nem kell olyan óriási hodály akkor az Octavia.
bajnokpityu: Inkább turbó dízelt?
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Sixkiller6 #118801 üzenetére
Ezek közül csakis Superb, legtágasabb, ár/értékben egyik legjobb. Bár nekem a mondeo titkos favorit, rendre elhasalt a teszteken, a német prémiumok drágák, a volvo még nem frissítette a palettáját, a Prius-t lopják és jóval kisebb, mint egy Superb, bár fogyasztásban és városba a legjobb, utazóautónak nem való szerintem.
Szóval Superb És szerintem mehet a turbós benyás, vagy a dízel is, ha nem 2 kilómétereket mész egyhuzamban.
(#118805) Pardise: Én kipróbálnám azt az 1.6-ost, nem-e vérszegény. Vezettem a 182 LE-s turbóbenyásat, és azt kell mondjam, a 2011-es vagy mikori 1.6 TDCi focus 116lóval jobbnak érződik...
PLusz ez nagyon fapad, alig van benne valami.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Sixkiller6 #118801 üzenetére
Ránézhetsz még a Mazda 6-ra is, az is belefér a keretbe.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz #03969024 #118810 üzenetére
2006-os modell a mostani S80, még 1-2 év mire kihozzák az újat, a Superb-en meg kb. most száradt meg a festék. Egyértelműen azt ajánlanám. Aki volvo-t akar venni, úgyis azt vesz, mert ugye egészen más, mint a német vagy a japán felső közepesek.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Pardise #118812 üzenetére
Az nincs ilyen árban, ha új autót nézünk, és 1.5-ös turbós benzinest. Bár egy telefont megér a kereskedőnek, hogy abból a típusból mik az ajánlatok.
Azért ilyen olcsó, mert ez egy "beetető" szöveg, az alap csomagokban sokminden nincs benne, külön kell ikszelgetni biznyos extrákat, persze ez mindenki egyéni ízlése, van ahol csomag van, és kész, nincs ikszelgetés, pl. Hondánál.
Ez például a bevezető 1.0-es háromhengeres. Jókat mondanak róla Focus 1.0 és nem annyira fapad. Ez meg egy komolyabb 1.0 1.0 Titanium
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
senior tag
-
nagyúr
válasz #03969024 #118815 üzenetére
Ez valóban nem volt megválaszolva! De szerintem ma már egy Superb sem annyira lenézendő, hanem józan választás, nem hivalkodó. Ahogy persze egy Volvo sem.
Paradise: Az EcoBoost motorok benzinesek és turbósak, a TDCI a turbódízel a Fordnál. Városba mindkettő jó lehet, ha nem rövid távokat mész vele, akkor meg lehet ölni a szívó benzinen kívül szinte akármit. Városba ha sokat mész, szinte mind1, a dízel illetve a turbó kicsit kölcségesebb lehet ha elromlik, mint a szívó benzin. Cserében nyomatékosabbak, és bizonyos esetekben kevesebbet fogyasztanak. Utazóautónak csakis dízel, az alacsony fogyasztás miatt.
Neked kell tudni, melyik kell, a kerregősebb vagy a vinnyogósabb Vagy majd nálam okosabbak megmondják, én benzin párti vagyok, de egy 320D 184 lovas BMW-t bármikor bevállalnék, illetve az említett 1.6-os dízel Focus is nagyon bejött.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
runner 125
nagyúr
válasz Tsebacsi #118811 üzenetére
Ez az én sznobságom, de előbb ülök bele egy Volvo-ba, mint egy Octavia-ba vagy SuperB-be. De próbáld ki te is őket, ülj bele és tapasztalatod a különbséget, hiába új autó. Mondjuk jelen esetben sem lenne számomra kérdés, h ha belefér még a keretbe az S80, egy Skoda-t válasszak, vagy Volvo-t. Pláne, ha a cég fenntartja helyettem.
Semmit nem jelent az szerintem, ha valamiből 3 évente adnak ki újat. Az S60 is csaknem 10 évig palettán volt, úgy ahogy a 80-as is (elvileg jövőre jön az S90, ami majd váltani fogja), de említhetjük az XC90-et is.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz runner 125 #118817 üzenetére
Azért írtam, hogy kinek mi. Nekem pl. a Volvo túl steril. Nagyon szép autó, elismerem minden négyzetcentijét, és nem hiszem, hogy sznobság inkább abba ülni, mint egy Superb-be, de én lehet akkor is inkább egy "új" fejlesztésbe ülök, mint egy 9 évesbe, de ez meg az én technokrata hülyeségem.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Pardise #118819 üzenetére
Az ezres jó motor, már a 101 lovas is elégséges szerintem, a 125 meg főleg. A turbó pont azért van, hogy ne úgy menjen, mint anno a wartburgok Én az elmondásaid alapján egy 1.6 szívó vagy 1.0 turbós benzint vennék, olyan felszereletségi csomaggal, ami elegendő. Ez utóbbiban már a Ford márkaker a profi
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
senior tag
válasz Tsebacsi #118820 üzenetére
Köszönöm a segítséget. Nekem extrák közül ami jó lenne az egy tolató kamera/radar, ezt hasznosnak tartom, a többi (visszagurulás gátló, tempomat, sebességkorlátozó) felesleges számomra! Az új K-s Astra-ra leszek még kíváncsi A J-sek is tetszenek, de elvileg nem soká jön a K-s, eddigi elmondások szerint jó lesz!
Your car, your life ;)
-
nagyúr
válasz Pardise #118821 üzenetére
A radar elég, a kamera szerintem felesleges extra, max annak jó aki nagyon amatőr. A tempomatot nem vetném el, nagyon kényelmes és hasznos extra tud lenni. Egy digi klíma is, bár a manuál is elégséges lehet. Középső kartámasz, bluetooth és usb. Az új Astra még passz, majd ha jönnek róla a tesztek. A Focust ki tudod guglizni, totalcar, autónavi, stb. Érdemes elolvasni.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz Pardise #118821 üzenetére
"a többi (visszagurulás gátló, tempomat, sebességkorlátozó) felesleges számomra!"
Amíg nem volt ilyened, addig nyílván. Tempomat nélkül én autópályán már agyfaszt kapnék, de sebességhatárokat (50, 80, 100) is nagyságrendekkel könnyebb és egyszerűbb betartani vele, a visszagurulásgátló meg megint hülyeségnek tűnik, de amikor egy erősebben emelkedő kereszteződésben, vagy forgalmasabb felhajtóban nem kell csúszó kuplunggal és kézifékkel bűvészkedni, azt hamar meg lehet szokni. Hasonló dolog az esőérzékelős ablaktörlő. Elég ügyes szerkezetek, általában, és az esetek nagy részében eltalálják, hogy milyen tempóban kell törölni, nincs az, hogy a lassú fokozat még nem töröl eléggé, a gyorsabb meg már nyikorog, meg ilyenek. Én olyanokhoz ragaszkodnék még, hogy ülésfűtés, meg multikormány, meg gyári kihangosító. Esetleg ha gyakran kell ügyfélhez menned, vagy új helyekre, akkor navi. Mindegyik megoldható persze utólagos barkácsolással is, de egyik sem közelíti manapság már a gyári megoldásokat.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parandroid #118824 üzenetére
A jót könnyű megszokni Viszont a kupulung poblémára ott az automata váltó
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz bitpork #118825 üzenetére
Igen, valószínűnek tartom, hogy a következő autóvásárlásnál már ez is szempont lesz. Meg a xenon is, így hogy a Miniben az van, mindjárt nem tűnik olyan acélosnak szegény Mazda fényszórója, pedig aztán semmi gond nincs vele.
Szerk.: A rükverckamerát is megerősítem, hogy mint minden, ez is igen hamar megszokható, és válik teljesen hétköznapi dologgá, illetve hiányzik, ha nincs. Bár tény, hogy már a csipogó is sokat segít, azért nem ugyanaz a kettő.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parandroid #118827 üzenetére
Igazából nem értem, hogy miért nem alapfelszereltség ez minden autóban. Értem h minden drága lenne, de nagyon sok pozitív hozadéka lenne, ha pl nyári melegben lenne klíma, kevesebb koccanásos baleset meg miazmás. Persze nem is 2-4 évre venne a nép autót, de akkor is megérné imho.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz bitpork #118828 üzenetére
A mai napig találkozok olyan emberekkel, akik egészségügyi okokból nem használják a klímát, nyilván ők miért fizessék ki a felárat? Autókeresés közben találtam egy olyan kis piros VW Polot, ami amúgy tök megfelelt volna, szépen fel is volt extrázva, még a gyári navi, kihangosító, minden kutyafüle is benne volt, korához képest ráadásul borzasztóan keveset futott, akkor döbbentem meg, amikor megláttam az ajtóbehúzón és könyöklőn lévő műanyagok állapotát (foszlottak szerencsétlenek porrá), illetve amikor kerestem a műszerfalon a klíma kapcsolóját. Állítólag valami idősebb hölgyé volt, aki nem bírta a klímát, viszont ahogy elnéztem a gyakran használt műanyagokat, a kormányt, sebváltót, a rengeteg körömkarcot a műanyagokon és kívül a kilincs körül, a bőrápolási szerek használatát és a műkörmöst kissé túltolta.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
pjen
félisten
válasz parandroid #118829 üzenetére
Klimàt utólag is lehet bele tenni.
-
válasz parandroid #118829 üzenetére
Én is feszt megfázok tőle, de pl télen azzal lehet jót párásítalanítani.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
!Overdose!
őstag
válasz parandroid #118829 üzenetére
Mit nem lehet bírni a klímán, ha:
- nem magadra irányítod, hanem a szélvédőre
- nem jéghidegre csak éppen pár fokkal hűvösebbre, mint a kinti hőmérséklet
- nem max fokozaton járatod, hanem a legalacsonyabbon?Teljesen komolyan kérdezem.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Elég nagy a piac, tele volt megnézendő autókkal, ráadásul nem ez volt az egyetlen baja, mindemellett a tökömnek sem lenne kedve ilyesmivel szívni, mentem a következőkhöz. Nem mellesleg szerintem ez itt a németeknél nem egészen annyiért megoldható, mint Mo-n, főleg ha VW szervízben, eredeti VW alkatrésszel dolgoztatunk, én meg utángyártott klímát egy garázsműhelyben nem vállalnék be.
Overdose: Mittudomén, mi a bajuk vele. Nekem van, sőt, bele is halnék, ha nem lenne, én rendszeresen használom, és sosem okozott még gondot. Illetve az tény, hogy kollégákkal volt már róla vitánk hosszabb autóőt alatt, miszerint a kulturált klímahasználat nem azt jelenti, hogy 40 fokban maxon nyomatod az autóba a 16 fokos levegőt, de értelemszerűen civilizált működtetés mellett egy áldás.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz !Overdose! #118832 üzenetére
Nem kell nagy különbség, vagy irányított akkor is megviseli az érzékeny embert. Nekem a szemem kiszárad tőle, könnyezek és ha még rám is van irányítva tuti a megfázás. De alacsonyon meg nincs értelme járatni. Milyen színű a kocsid bele?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
szőröscica
addikt
válasz bitpork #118828 üzenetére
Igen, egyetértek.
Igazából már a mostani autóm is mindent tud, amire szükségem van. Persze a 150 helyett lehetne 250 lóerős, örülnék az automata váltónak, adaptív tempomatnak és egy USB csatlakozónak is. Meg egy kis plusz hangszigetelésnek.
De így is van benne tolatókamerától kezdve, esőérzékelőn át minden. Sokkal nagyobb számomra a használati értéke, mint a piaci értéke.
-
mycso
veterán
válasz !Overdose! #118832 üzenetére
Valószínűleg a száraz levegő az elsődleges oka, mag az esetleges megtelepedő bacik.
Húgomnak kiszárad/bevörösödik a szeme, majd taknya-nyála folyni kezd és tüsszög. És nem, nem azért mert ne lenne tiszta a klíma.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz !Overdose! #118835 üzenetére
Akkor nagyon jól bírjátok a meleget Ugye én -nevemből ismerhetően- képtelen vagyok a rendes hőháztartásra, és így kell a klíma. Minden autómba bőr volt, van az utóbbi 10+ évben és mind olyan meleg volt mint a nagyon
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
raczger
őstag
válasz !Overdose! #118832 üzenetére
Ismerősöm szívbeteg, neki pl a szíve nem bírja. Ki lehetett bírni a 40 fokot az autójában, de én már manuális klímásat se vennék.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
senior tag
válasz parandroid #118824 üzenetére
Igen, azért is írtam, hogy számomra ezek feleslegesek, mert én nem megyek autópályán, az is ritka, amikor emelkedőn indulok el. Az ülésfűtés sem rossz, GPS-nek a telóm használom, kihangosítás sem fontos nekem, mert autóban nem igazán telefonálok, multikormány sem rossz Kinek mi, jöhet végül is az összes, de olyan sok felárat nem fizetnék értük.
Your car, your life ;)
-
-
senior tag
válasz bitpork #118842 üzenetére
Igen tudom, én igazából az új dolgok híve vagyok, soha nem volt használt cuccom, meg nem is lesz, úgy vagyok, hogy egyszer veszek, de jót, meg a használtakban nem bízok. Így vagyok autók terén is. Eddig édesapám kocsiját használtam, most jutottam el oda, hogy megadatott az a lehetőség, hogy új autót vásároljak, amire a keret max 4-4,5 millió. Én egy olyan típus vagyok, aki nagyon vigyáz a dolgaira és mindenét megkíméli. Kocsi terén is így lennék, ezért szeretnék újat, minimum 15évig szerintem kitartana nekem. Egy év alatt olyan 8-10 ezer km-t vezetek, leginkább városban, vagy a közeli városokban. Autópályán nem szoktam vezetni és olyan nagyon messzire sem, ahogy korábban már írtam. Sajnos nem igazán tudom, milyen kocsi lenne a jó, melyik típus az, ami megbízható és sokáig kitart. Több kocsi van, ami tetszik, ezek pedig:
Ford Focus, Renault Clio, VW 7-es golf, Mazda 3, Micu. Lancer.
A keret olyan 4-4,5 millió lenne.
Nehéz döntés. Igaz csak tavasszal szeretnék kocsit venni, de már nézelődök.
Your car, your life ;)
-
senior tag
válasz szőröscica #118844 üzenetére
Igen, tudom, hogy nem egy kategória. Barátnőmék egy hónapja vettek új Cliot, amit sokat vezettem már és nagyon-nagyon tetszik, ezért is írtam, meg gondoltam rá, hogy jó lenne az is.
Your car, your life ;)
-
senior tag
válasz szőröscica #118846 üzenetére
Azt meghiszem Nekem már a sima is nagyon bejött, mellesleg brutálisan jól néz ki szerintem. Mazdáról azt hallottam, hogy hamar rohadásnak indul a kaszni. Erről mi a vélemény?
Your car, your life ;)
-
senior tag
válasz szőröscica #118848 üzenetére
Kérdésem, hogy a Ford oldalán Focus 5 185 000 Ft-tól van a legolcsóbb, használt autón meg már 4 millió alatt van új, ami jobban felszerelt meg már 4,2 milla. Ez hogy van?
Your car, your life ;)
Új hozzászólás Aktív témák
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Milyen program, ami...?
- Politika
- Így építsd a billentyűzeted!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- iPad topik
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen