Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
Úgy gondlom itt közöttünk is van pár kolléga aki tud segíteni hogy miként döntsön a vevő ha jól emlékszem DeFranco-nak is a topik lakóból egy két kolléga segített, elmentek vele stb Vagy pl ha beírod és pont a környéken ott van valaki akkor szerintem simán megnézi. Anno én is felajánlottam pl AMDPower-nek is hogy ha kell szívesen elmegyek vele ha van kiszemelt áldozat. Ha ismerem a típust pl francia oldalon elég sokat ismerek szívesen segítek, mivel nekem az autók olyan betegségem mint másnak a cukorka vagy alkohol
[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
a bicikli belefér, de jelent esetben az Octavia nem fér bele a keretbe (max 800)
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Snoop-y
veterán
mk1 meg jo lehet mk2 2002--2007 ig mind kuszkodik az ablakemelo vezerlo meghibasodassal ---->
ablak onallo eletet el siman kinyilik lezart es beriasztott autonal. Aztan egyszer csak majd mar nem nyilik ki/nem lehet felhuzni[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
tresh
addikt
Akkor lehet 1.4 -est kel nézni a fókába
Nézd nem fogok nagyon belemenni a dolgokba kb 5-6 évet francia autóztam és egy percig se bánom egyiket se hogy megvettem. A helyzet az hogy a megane 1 második kiadása ph2 nagyon kiforrott technika az 1.6 16v 107 lovas motor nagyon szépen teszi a dolgát kelően dinamikus, nem verseny autó de ha kell megindul tisztességgel ( VAG 1.6 -osait reggelire megeszi ). fogyasztása is átlag 7,5l körül van városban. Ami mellette szól az a rengeteg extra és a kora. Ezeknél az autóknál alapba ott a 4 lufi+klíma+2 el ablak+eltükör+szervó+gerinctámaszos ülés+ABS+ködlámpa elől stb stb.. tehát ha árba nézem semelyik gyártó nem fogja felvenni vele a versenyt.
A legnagyobb hibája a gyújtótrafó volt ezeket gariban cserélték, erre kel figyelni amúgy ha egy jó darabot vesz meg amit nem nehéz ha körültekintően körbenéz akkor igazán hálás kényelmes kocsija lesz.
Mondom ezt már ódi tulajként
(#101971) KrenAtesz: ?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Megbízhatóságra nem tudok mit mondani, amit írtam az igaz, ettől függetlenül lehet jó autó.
Azért az almera és a swift köszönőviszonyban sincs biztonság terén. A nissan jóval masszívabb, illetve a légzsák szerintem gyakoribb mint a swiftben. A többiről nem is beszélve, abs, kényelem, menettulajdonságok Nagyon nem egy kategória és ezt úgy mondom hogy nekem swiftem volt, szóval nem vagyok elfogult.
Mazda 323 is jó autó, csak ritkább, nincs annyira a köztudatban, alkatrész kevesebb van mint egy corollához/civichez. Ennek ellenére ha találsz egy jó állapotút egy percig se gondolkozz, hozd el
kornelka ennyi erővel fordot, meganet ne vegyen mert 3F betűs szabály
[ Szerkesztve ]
-
#16514048
törölt tag
-
DeFranco
nagyúr
úgy tudom inkább 2002 utániak faceliftesek és volt egy kevert időszak is, amikor nem 100%-ban álltak át a legutolsó csavarral is. de ez nem tuti, csak így hallottam.
elég könnyen felismerhető a facelift, ha másról nem, arról, hogy az első index felkerült a lámpatestbe, biztosan. hűtőrács is más.
[ Szerkesztve ]
-
My bad, átsiklottam a limit fölött, de egyébként sem volt róla fogalmam sem, hol kezdődik a kínálat, én használtból a viszonylag újabbakat nézegettem, azok meg inkább 6k EUR körül kezdődtek valóban. Bár itt egy normális G Astra is hasonló ársávban van, vagy csak kicsivel alatta, ebből indultam ki.
nesa: Inkább 4 + 2 az az 5 + 2, bár a Touranban azt hiszem úgy oldották meg a középső sort, hogy három kicsi ülés van benne a két normális ülés + középen egy könyöklő helyett - de ettől még nem fog jobban beleférni a két gyerekülés mellé a harmadik személy, mert mivel vékonyak az ülések, mindenfelé lelóg róla a gyerekülés. Persze függ attól, hogy milyen gyerekülésről beszélünk, vagy esetleg csak egy támlás ülésmagasítóról, mert azzal jobb a helyzet.
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Agostino
addikt
ez klassz, köszi! anno összefutottam vele de csak felszínesen olvastam át, akkoriban nem is kerestem mondjuk autót. a járgány időközben már le lett beszélve, a vásárlás előtti szervizes átnézés, eredetvizsga van még hátra, de első benyomás alapján mind a kocsi mind a tulaj rendben van. persze egy szakértő hozhat fel meglepetést de akkor megköszönöm a lehetőséget maximum.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
Agostino
addikt
személyesen, nem egyedül. kipróbáltam, vezettem. mindent megnyomkodtam, minden kérdésemre normális válasz jött. elhangzott mi lett javítva, mit kell esetlegesen cserélni. egyik sem vészes. a motor is szépen jár, normálisan húz. a kipufugógáz nem olajos nem kékes. forgalmi másolatot kaptam, ügyfélkapun lekérdeztem, ott minden stimmt. részemről bürokratikusan és első blikkre átment a dolog, de elviszem szakszervízbe is. ha ők is azt mondják, hogy nem eszi alul a rozsda, a motor oké, rendben a futómű, a váltó, akkor jön a papírmunka.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
Agostino
addikt
beírtam a rendszámot és a forgalmi számát, keresés jogcímét beállítod. ezek után a rendszer visszaadja ezeket az infókat: gyártmány, típus, szín, áll-e körözés alatt, biztosítási adatok (itt nem kapsz semmit a biztosítok állásfoglalása miatt), forgalmi adatok (nekem annyit ír, hogy a forgalmi száma megegyezik a nyilvántartott adatokkal) egyéb: forgalomban van-e az autó. nekem nyilván igen, hiszen most is gurulnak vele, de az eladó is mást akar venni. mondjuk ez nem is annyira off, másnak is hasznos lehet.
[ Szerkesztve ]
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
"Ennyivel kevesebbet kell visszagyorsítani."
Ez különösen azért fontos, mert a legtöbb energiát az álló helyzetből való megmozdulás emészti fel, energia szermpontjából sokkal jobb, ha mozgásban marad az autó. persze ahhoz, hogy ez mérhető különbséget jelentsen, ahhoz elég sok ilyet kell csinálni. Nem szabad teljesen belebuzulni a spórolásba, mert konkrétan a forgalmat akadályozhatod, és zavarhatod vele, egy csomó más embert feltartva (ebben az esetben pl lehet, hogy a mögötted jövő balra kanyarodna, és neki pont most váltott zöldre, tehát szeretne odaérni), de az tény, hogy lámpától lámpáig padlógáz-satufék kombóval közlekedni nemcsak értelmetlen és veszélyes, de borzasztóan benzinpazarló is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Debilon
addikt
kérd el tőle a törzskönyvet
vagy menj be egy okmányirodába, ha jól tudom akkor pár ezer forintért megmondják, hogy miért van kivonva a kocsi, terhelés/foglalás vagy egyéb, és minden gond nélkül forgalomba helyezhető-e
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
őstag
ha tényleg kereskedő árulja és nincs forgalombahelyezve és a cége nevére iratva, az általában azért van mert szeretné úgy elcsalni az áfát hogy az ő neve ne szerepeljen sehol, csak a tied
aztán majd bizonyos idő után téged megkeres a nav hogy sziveskedjél a kasszához fáradnipersze ehhez azt is kellene tudni miylen autóról van szó
ha valamai olcsóról, akkor nem éri meg áfázni vele, akkor az lehet a magyarázat hogy a neppernek nincs is cége, csak magánemberként ügyködikha úgy írsz alá adásvételit hogy nincs ott mindenki a helyszinen aki szerepel rajta eladóként vagy tanuként, azzal közokirathamisításban veszel részt
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Typhoon47
őstag
Nekem két autóm is hasonló módon került hozzám. De mind a két esetben a nepper a nevére "iratta" a kocsit, majd tőle vettem meg (nem szlovák/külföldi stróman cég..stb.) az adásvétel szokásos menetének keretein belül. A vagyonszerzésit ő fizeti meg, de a kgfb-t nyílván már te és a vételár így az autó + a jogszabályban rögzített forgalomba hozási költségekkel terhelt összeg lesz.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Qru
MODERÁTOR
Ez pusztán megállapodás kérdése, vele kell megbeszélni és ami a legfontosabb rögzíteni kell írásban!! Tehát a szerződésben legyen benne.
KGFB-t: a tulaj/üzembentartó a szerződő fél, tehát te de azt neten is meg lehet kötni akár ott helyben a neppernél. A lényeg, hogy ne indulj útnak kgfb nélkül mert a rendőr megbüntet ha nincs.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Dorien
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs