Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
sullerj
tag
Annyira általános a kérdésed, hogy erre senki sem fog szerintem attól többet válaszolni, hogy micrayarisjazz. Az tetszik neki ? Az ő pénze, vagy te veszed neki ? Ajánlgathatnék én is többféle típust, de általánosságban elmondható, hogy amit egymilláért veszel, arra valószínű megelőző karbantartásként rá kellhet tolni még egy százast. Az én ismerettségi körömben nincsenek jó tapasztalatok a Peugeot/Renault vonalon. Jelent ez valamit ? Kb semmit. Ha van szerelő ismerős/rokon, meg kell kérdezni, tud-e valakit, aki árulja az autóját és meg szabad venni. Én fél évig kerestem autót, miután vettem egy tízéveset 90K km-rel, "természetes", hogy a gyári vezérlés volt még rajta attól függetlenül, hogy a szerelő is rábólintott, hogy megvehetem (a motort természetesen nem bonthatta szét vétel előtt). Szerintem szűkítsd le pár hahus linkre az elképzeléseket és többen reagálnak majd rá. Én pl. nem értek az autókhoz, ellenben akik itt jobban, azok a konkrétabb kérdésekkel többet tudnak kezdeni.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Zolás #100509 üzenetére
hmm érdekes én a porlasztót kizárnám.. viszont így hogy csak hidegindításnál csinálja ezt én tuti az üzemanyag rendszerrel kezdeném.. gázolajszűrő csere előtt is volt ilyen gond ? mióta van ez a probléma ? esetleg egy diagot megérne a dolog hátha dob valamit..
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Zolás #100511 üzenetére
az remek... nagy szakértő lehet..gondolom a szokásos duma jött hogy sz*r francia, vegyél németet
na de akkor a lényeg hogy hideg inditasnal van a probléma :/ izzitogyertyat is kizarnam mert nincs olyan hideg hogy izzitana.. látni kéne a jelenseget,no meg egy gyári diagot raereszteni haver nagy psa magus rakerdek neked találkozott e már hasonlóval
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Zolás #103356 üzenetére
Szia! Egy szivo benzines altalaban mindig egyszerubb technologia mint egy turbodiesel, ezert lenyegesen kevesebb meghibasodasi lehetoseg rejlik benne.
Teljesseg igenye nelkul: H astra, focus 2, 8gen ufo civic, (7gen accord 4 ajtos), mazda3, (mazda6 ez is 4 ajtos), corolla. Ez ezeket mind benzineskent vennem, bar attol is fugg hogy hany km-t menne evente.
Olasz, francia autokban nem vagyok otthon, azt majd mas ajanl
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Zolás #103356 üzenetére
hogy tboy93 is mondta, km függö. Ha mondjuk 20-25k fölött megy egy evben en mar a dizelen elgondolkoznek. Egyebkent benzi, mert az egyszeerübb, kevesebb hibalehetöseg.
En astra H vettem 1.7 cdti motorral (a gtc valtozatot). Többe kevesbe csak jokat szolhatok rola. Külön hibara nem költöttem, most lesz egy turbo tisztitas. (Igaz meg nincs 1 eve nalam, 2008 as, 160k km el vettem, most van benne 180+). Korahoz kepest nekem tetszett a design, a motor pedig a 110 loval kellöen dinamikus hozza es 6l körül fogyaszt, abszolut vegyesben.
Ha erdekes lehet szolj es irok rola bövebben, van 1-2 dolog amit tudni kell vasarlaskor
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Zolás #166478 üzenetére
A lekérdezte a km állást, a szerint valóban 80k méter van benne. Kérdés olajat milyen sűrűn kapott ...
Tegnap néztünk egy másik astrát, abban is kevés km volt, 100 x, végig egy tulajnál, évenként olajcsere, beltere patika, 1.1M. Egyetlen hibája az volt, hogy kívülről a lakótelepen meglocsolták valamivel, ami teljesen bele égett a lakkba. Minden elemen. Kb úgy nézett ki, mintha gyantás lenne, szaki azt mondta rá, hogy csak újrafényezés játszik Ha olcsóbb lett volna egy 400k-val, akkor még elfilóztunk volna rajta, hogy fólia és csoki ...
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Zolás #173312 üzenetére
1.4 TDCI Fiestával is hetente jártam kútra, szintén zavaró volt a kis tank, dízel lévén igyekeztem nem kiüríteni, de úgy szűk 10 litert benne hagyva kicsi lett a mozgástér. Enyhítő körülmény azért az automata tanksapka
Mustang meg a fogyasztásához képest kapott kicsi tankot, és az a visszajelző is elég hamar küld kútra.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Zolás #177096 üzenetére
Annyiért sajnos nem tudom tudom adni
3 milliós kerettel már belefér a Prius 3 vagy az 1-es Auris. Bármelyiket veheted, csak külsőben térnek. A teljes hajtáslánc ugyanaz mindkét autóban.
(#177091) BigBlackDog: Majd csak megjön rá valaki, ezek kelendőbb autók mint a dízel. Meg ez tényleg a legmagasabb kérhető felszereltséggel rendelkezik. Amúgy sokan elsiklanak a tény mellett, hogy az frissen behozott kocsik már nem fogják megkapni a hibrid garanciát. Most az elég nagy fegyvertény jelenleg, hogy az én kocsim hivatalosan regisztrálva van a Toyota Magyarországhoz.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rbalint88
addikt
válasz Zolás #183005 üzenetére
némettel is lehet szopni olyat, sőt cserébe sose ad olyat, mint egy alfa ha csak az a szempont, hogy minél kevesebb legyen a nyűg/km, akkor jappppánt kell venni, lehetőleg toyota hibridet.
Cyrin: volt d4d toyotám, 3 év alatt olajcserén kívül egy adagolófelújítást kért, más baja nem volt. ezzel messze a legkevesebbet kérő autóm az eddigi 9 saját közül...
[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
válasz Zolás #183005 üzenetére
Pedig a 159 aztán nem egy nyűgös autó, főleg nem az 1.9jtd motorral.
M32 opel váltója szokott meghalni, 150k körül van a felújított ha leadod a régit, ezen kívül csak a szokásos dízel nyűgök, cserébe amit ad... Azt nem adja szerintem sem bármelyik német ugyanabban az árkategóriában. Mk2 Focusommal nagyobbat szívtam mint az 59 -el, pedig papíron nem egy kategória finoman szólva a fenntartási költségeket tekintve. -
dj79
senior tag
válasz Zolás #183009 üzenetére
Pedig egy jó kis 1.9jtd nem elvetendő, simán be merném vállalni. Jó, mondjuk én általában nem aggódom túl a motor kérdést, hamar orvosoltatom a problémákat vagy megelőzésképpen rendberakatok mindent (asszony ezért ki szokott akadni ), de hála az égnek vészvillogót még csak autópályán kellett kapcsolnom hirtelen lassítás miatt. #vegyélgolfottudokegyeladót
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Zolás #185405 üzenetére
Kamionok csak 80-at mennek- a 60-as szűkítésnél - vagy dugó van, így nem lesz gond.
Tesztkörre nem tudtok esetleg elmenni? Az autó fizikailag biztosan tudja a 120-as tempót, az más kérdés, hogy neked mennyire lesz az elég. Nyilván nem lesz a világ összes ereje a tiéd ezzel a motorral.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
vzsryl
nagyúr
válasz Zolás #185405 üzenetére
Ezzel a motorral van már tapasztalatom régebbi Octaviában és Golf 4-esben, és azok teljesen jól használhatóak voltak. Előzni nem könnyű velük, de normális közlekedésre minden további nélkül alkalmasak. Pörgetve még egy egész picike erő is megmutatkozik bennük. Egyébként szög egyszerű technika, nem is nagyon szokott gond lenni velük, de ha van is, akkor az is gombokból orvosolható. Ha jó áron tudnál hozzájutni, akkor rámozdulhatsz.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs