- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Steam Deck
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Androidos fejegységek
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fasyrt
őstag
Sziasztok forumlakok!
Lenne egy erdekes feladatom nektek: javasoljatok nekem valamilyen gepjarmüvet!
Röviden:
-megveszem 12.000€-ert Nemetorszagban
-megyek vele 6000 km-t 2 honap alatt 9 orszagban (2 szemely, poggyaszal), jellemzöen palyan
-eladom NemetorszagbanEn valami dizel nemet gyartmanyra, esetleg volvora gondoltam, hogy minel könnyebb legyen utana eladni.
Nektek mi lenne az elkepzelesetek?
-
fasyrt
őstag
válasz molnarpeter #198961 üzenetére
Nemetorszag-Svajc-Olaszorszag-Görögorszag-Törökorszag-Bulgaria-Szerbia-Magyarorszag-Ausztria-Nemetorszag
Nem lesz terep, 100% aszfalt. A törököknel nagyon jok az utak, görögöket nem tudom, a szerbeknel es bolgaroknal kvazi csak tranzit/palya.Ha van ertelme, tudok meg par ezer eurot ratenni az autora, de gondolom minel nagyobb az erteke, annal nagyobbat lehet rajta kesöbb veszteni.
-
fasyrt
őstag
Köszönöm az infokat mindenkinek!
Euro 6 dizel, VAG, 150/190 LE eddig amit begyüjtöttem.
SUV-ot ertem, de a vilagbol ki lehet vele üldözni, inkabb a kompakt (Golf) vagy szedan vonal fele tendalodok. Kombi is megy mint az apropenz, de azok nekem (szubjektive) hangosabbnak tünnek mint a szedan.
Opel Insignia B-t vezettem mar, tetszett.
VAG mellett Opelröl velemeny? -
fasyrt
őstag
válasz Stylewars_kp #199000 üzenetére
Nekem meg a haz fogja elvinni a penzem, ezert nem marad.
Ugy vagyok vele, hogy amig berlakasban elek, szegeny vagyok en egy auto fenntartasahoz. Majd ha lesz lakas-haz-kacsalabon forgo palota, akkor lesz jargany is. Addig meg drotszamar es tömegközlekedes a nevem. -
fasyrt
őstag
Volvo V40 cc 2.0 120 le '17, automata váltós felállással mennyire jo-rossz kombináció?
-
fasyrt
őstag
válasz molnarpeter #199296 üzenetére
Diesel.
Momentán nincsenek.
Kolléga javasolta, hogy állítsak be 50 km-es körzetbe figyelőt az új hirdetésekre, mert a jó árulnak hamar lába kél. Ez volt az első, ami érdekesnek tűnik. Majd gondolom, ahogy telik az idő mindig ugrik fel valami új. -
fasyrt
őstag
válasz molnarpeter #199301 üzenetére
Euro 5? Azt hittem 2017-ben mar csak Euro6-ost lehetett forgalomba helyezni. Köszi az infot.
Ez elvileg (parameterek es wiki alapjan) D4204T8 dizelmotornak kellett volna lennie, 1969 ccm, 120 le.Marad a listan a V40 akkor.
-
fasyrt
őstag
válasz molnarpeter #199303 üzenetére
Ja, oke, felreertettelek.
Korabban a sracok(illetve lanyok) mondtak a topikban, hogy Euro6-osat keressek, mert attol utana könnyebb lesz szabadulni.
Na, szepen vagyunk. -
fasyrt
őstag
válasz molnarpeter #199310 üzenetére
Ertem, kösz.
-
fasyrt
őstag
A BMW B47D20 motorjarol es a hozza tartozo 8 fokozatu automata valtojarol van valami tapasztalat mar?
-
fasyrt
őstag
válasz grizlisandor #199593 üzenetére
+ molnarpeter
Köszönöm a reflekciokat.
A BMW topikban (hogy ilyen is van a ph-n... ) talaltam ilyet:
Ami kiszokott gyulladni, meg elszakad a vezérműlánc, az az N47D20, de már az F10 széria közepe fele azt is cserélték B47D20-ra,
Ami csak most tünt fel, hogy a passatben jellemzöen "csak" 6 sebesseges automata valto van 2017-ig, palyara meg egy ketliteres motor melle egy minel hosszabb attetet szeretnek - persze egy 8-as is lehet rövid, de szerintem erthetö. -
fasyrt
őstag
válasz molnarpeter #199603 üzenetére
Es megintcsak köszi.
Nagy szerviz remelem nem lesz 6000 km alatt.A hetsebesseges meg tul uj, arban nincs benne a pakliban.
Az insignia, 1es bmw viszont elerhetö. -
fasyrt
őstag
Van egy 2017-es mazda 6-os a listamon.
32k km, 2,2l automata dizel, nakama intense, kb. full extra - vagyis nekem nem jutott eszembe extra, ami nincs benne.
A felnit megpadkaztak, es valami gyöker megrugdosta az utcaban az összes autot, hatso sarvedö csere, kepekkel bizonyitva. Privatembertöl elado, beszeltünk, ertelmes embernek tünt a telefonban. Van cimem is, jol szitualt környek.1. Velemenyek, input?
2. Mire kell figyelni autospecifikusan vasarlasnal?
3. Ki mennyire tippeli az arat? (Este beirom.) -
fasyrt
őstag
+KoVee84
+LuckyL
+alazogyikKöszönöm a valaszokat.
Erröl az autorol van egyebkent szo, 20k-ra van irva, de telefonon mar csak 19k.A nemet forumok atbujasa utan a lenyeg: ez az evjarat mar nem lancszakados, tengelymegragos. Rövid utakra hasznalva higitja az olajat, ennyi ra eddig a panasz. Illetve hogy lehetne erösebb, de 170 le-nel nekem mar puszta mindegy.
Kb. 0,4l-el fogyaszt többet mint a Passat. -
fasyrt
őstag
válasz Biqci #199763 üzenetére
Mi a Mannheim-Stuttgart-Ravensburg vonalon mozogtunk.
Nagyon szep auto, kis esztetikai hibakkal. Ajto ele es garazs nem baratok, a tetocsomagtartot odavertek az ajto tetejehez egy van egy pici horpadas, es megpadkaztak a felnit.
Nivopalcan kb 7mm-en, szük centin magasabb az olaj a max-nal, gondolom üzemanyagbemosodas.
18500-ert nem adta oda, 19000-et meg nem adtam erte. Majd lesz masik.
Egyebkent meg hatalmas cucc, szerintem lejjebbmegyek egy kategoriaval, egy kompakt eleg lesz. Es nem muszaj a dizel se. Legyen automata + ACC, aztan csokolom.
-
fasyrt
őstag
válasz BigBlackDog #199819 üzenetére
10 eve vezettem pont a Swiftet ('97-es), az volt harom hengeres. Motorra sosem kellett költeni semmit, rohadas lett a veszte. Na a kispolszkin a ket hengert lehetett erezni, hogy mi törtenik, nem is vitas.
Többiek:
Bocs.vzsryl:
A mazdas figura beadta a derekat, es ha minden igaz, csütörtökön megveszem az autot...
Na, az 4 henger, de en harom hengeres ket literes motort meg nem nagyon lattam. Mikor a gepeszmernökin bohockodtam, ott tanultuk (tanitottak... ) kazantechnikanal, hogy a falhatas miatt egy nagyobb kazan hatekonyabb mint ket kisebb, ez gondolom a hengerekre is ervenyes, hogy 4 henger falan / nagyobb forgo tömegen / több perselyen/csapagyon több surlodas/veszteseg keletkezik, mint harom henger eseten. -
fasyrt
őstag
válasz Biqci #200192 üzenetére
Hehe, pont ugyanigy volt nalam is a lelki hullamvasut.
Megvolt a 600km ravensburgi ut, az auto szep volt, de draga, nem jutottunk dülöre. Mondtam, hogy hetfön visszahivom, addig alszok ra egyet. Hetfön mondtam, hogy nem tudok többet adni erte, de ö meg lement az arban, igy mult csütörtökön elhoztam.
A hetvegen meg beparkoltam valami bzi fa ala, leesett az esö, az esö leverte az elviragzott szöttyöt az autora, az meg megmarta a lakkot 2 nap alatt, mehetek jo penzert poliroztatni.
-
fasyrt
őstag
válasz Biqci #200208 üzenetére
Garazs majd lesz, az auto arabol.
De egyebkent szep auto, kenyelmes, okos, mar csak a budira nem megy ki helyetted.Megvolt az olajcsere, szüröcsere. Markaszervizben volt eddig karbantartva, de hogy a pollenszürö nem volt a legszürövel cserelve, az is biztos. Az uj olaj pont a max-on van, a regi olaj kb. 6-7 mm-el volt magasabban a nivopalcan, a fene tudja mennyi gazolaj volt benne.
Dizel, es nem büdös?
-
fasyrt
őstag
válasz Biqci #200214 üzenetére
Pedig muszaj lesz. 20 ev mulva buszozol vagy elektroautozol. Mar most evente emelik a benzin adojat.
A kreten gyalogos / farol leesö csimbok / sunyiban koccanos triorol nem is beszelve.
Vagy csak en lihegem tul, mert eddig a legertekesebb közlekedesi eszközöm egy 200€-s bicaj volt. -
fasyrt
őstag
Kicsit elmentünk a megvaltjuk a vilagot tavolrol, egy üveg sör mellöl tema fele... pont testhez all.
A szetnyilo tarsadalmi ollo nem csak otthon problema, hanem a nemeteknel is, illetve ami a hirekböl lejön, a franciaknal is.
Valaki irta, hogy a nagyüzemi egetes se jobb. Ez termeszetesen nem igaz. Nagyüzemnel konrollalt körülmenyek között egetsz: hömerseklet, nyomas, oxigen, tüzelöanyag homogenizacioja, nagy kazan mint hozzajarul, hogy alapbol a füstgaz tisztabb mint az otthoni, ezt egetem, mert ez van. Arrol nem is beszelve, hogy utana a füstgazt tisztitod, nem csak kieregeted egy csövön keresztül a szabadba. V.ö. savas esö es a gipszkartonfal a lakasodban.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest