Hirdetés
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gergo5991 #178459 üzenetére
Audi multilink futóműve a legjobb a felsoroltak közül, csak a fenntartása kicsit húzósabb. Az lesz a legstabilabb nagy tempónál. A felsorolt autókkal mindegyikkel gyorsabban lehet kanyarodni 70-es táblánál 70-nél. Azok a táblák a trabantoknak szólnak. Az octavia inkább középszerű a mezőnyben. Attól sokkal jobb vezetni egy 6-os mazdát. PAssat pont olyan mint az octavia csak nagyobb. A felsoroltak közül legjobb az A4 lesz, még nem sárnehéz, de már alatta a normális futómű, hosszmotor, van belőle rendes összkerék normális, mechanikus önzáró difikkel, vannak komoly motorok a géptető alatt, lehet vele haladni. Ha bugit akarsz, 4,2 szívó V8 S4. Addig vegél ilyet, amíg van... Ritka V8 ami 7500-ig forog és addig húz is.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz gergo5991 #178820 üzenetére
@gergo5991
ITT el tudod olvasni a háttértörténetét, illetve annak a gondolatsornak a kiváltóokát.
Dióhélyban: van egy Alfa GT-m, a múlt hétvégén összevesztünk, és keresek valami második (harmadik...) hétvégi/pimpelős autót a helyére.
Egyébként ár/év arányban tényleg vannak jobb vételek is, de valahogy elkezdtem belelátni némi 'minimal-sleeper' potenciált...és az Alfánál csak tartósabb, de legalábbis stresszmentesebb lehet...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
őstag
válasz gergo5991 #178991 üzenetére
Nem kia/hyundai szapulásnak szánom. Nekem is volt hyundai i30-am és jó volt és szerettem. De DCT-t nem mernék venni. Ha mernék most dct-s tucsonom lenne... Ezek haláláról is olvasgat már mostanában (a másik amit hyundainál nem erőltetnék, de kisebb mértékben az a 2.2 dízelük).
-
-
Doki16
addikt
válasz gergo5991 #188108 üzenetére
Nincs értelme a benzinmotorrol tölteni, mert akkor átlagban 9-10 liter körül fogyaszt. Nem lehet kifejezni ezt km-ben mert intelligensen kezeli a töltést. Ha gázt adsz akkor elveszi, ha egyenletesen haladsz akkor meg tud tölteni akár 20kwh-val. De nagyon nem jó egy amúgy amúgy 30-40% hatékonyságú benzinmorral sok elektronikan keresztül tölteni egy olyan egységet ami 80-90% hatékonysággal üzemel. Tényleg csak akkor használom ezt a funkciót ha lemerült és tudom, hogy kell pár km míg elmegyek a városban a toltoig. Egy phev töltés nélkül csak holt súly cipelés. Arra a legjobb megoldás a HSD.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
#24845312
törölt tag
válasz gergo5991 #189978 üzenetére
Lakhelytől és a sofőr bonus-malus besorolásától függ leginkább. Én még 60ezer Ft/év körül kezdtem fizetni, a mélypont 6ezer Ft/év volt. Aztán az utóbbi években durva drágítások voltak, egyik évről a másikra megduplázták (nekem kb 10ezer Ft/év lett), majd utána évben megint kb megduplázták (18ezer Ft/év jelenleg amennyit fizetek). Balesetet soha nem okoztam.
(Köbcentinek és lóerőnek nem igazán van jelentősége biztosítás szempontjából, nagyon minimális eltérés van csak. Egyébként 2000 köbcenti, 136 lóerős az autóm.)[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz gergo5991 #189978 üzenetére
Bár a magyar díjat kérdezted, arra nem tudok mit írni, de a németről tudok írni. A fiam 2017-ben 17 évesen szerzett jogsit, tavaly vett kocsit. Kia Proceed, 2 literes benzines. Az éves díja 1200 Euro. És csak azért ennyi, mert egy összegben fizette ki. Egyébként drágább lenne. A lányom 23 évesen tavaly óta van jogsija, és tavaly vette az autót. Honda Jazz 1,4, havonta kb. 90 Euro.
Ezek mind a legolcsóbb árak, ezektől csak drágább van..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz gergo5991 #189985 üzenetére
Azt hiszem, 2,50 a buszjegy (itt nálunk csak busz van), de megmondom őszintén, soha nem utaztam még vele. Ha van valami, akkor inkább taxi, az egyik cégnél 7 Euro, és mindegy hova, merre utazol a város/környék viszonylatban
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Somatom
veterán
válasz gergo5991 #190186 üzenetére
Viccelsz? Én max. 90 -nel mehetek, 60 -körül van az átlagom és mellé naponta átlag ötször rakodok (plusz vámolások, meg egyéb ügyintézés). Így a kéthetes etapom alatt teljesítek átlag 6000Km -t. Ehhez hozzájön a havi 1 német oda/vissza ingázás, ami 2000Km. Tehát, évente 100 ezer körül gurulok úgy, hogy az évből hat hónapot szabin vagyok és az eközben tett Kilóméterek erre még pluszban jönnek. Évi 60 -ezer Km az laza kirándulgatás.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz gergo5991 #191873 üzenetére
Igaz, amiket írsz, de egyesek az elektromos üzem költséghatékonyságának a szempontjából hozzák fel a Teslat, ami egy vicc. Ez egy luxusautó, ami minden, csak nem költséghatékony. Felmerül még vele kapcsolatban az öko-lábnyom, de erről is megoszlanak a vélemények.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
válasz gergo5991 #191873 üzenetére
Ezt konkrétan taxinak használták, amire a mondeo, superb, octavia stb igencsak jellemző jármű. Bugatti taxit még nem láttam
#191878: az üzemanyagköltséget egy taxis 1:1ben leírhatja az adójából - bár igaz, a tesla amortizációját is.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
6030D
Ármester
válasz gergo5991 #198207 üzenetére
Azok már az 1,5 TSI, nem? Ez még csak az 1,4.
Én a Leont venném, Octavia belsővel, 150 LE-vel. Amúgy is valószínűleg a Leont, mert marha jól néz ki (kívülről) ez az összeállítás, de csak egy menetpróba után, mennyivel lomhább a 150 LE-höz képest.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz gergo5991 #216034 üzenetére
2014 hyundai i30 kombi 1,6 120 ló (korábban az 1,4 100 ló i30 3ajtós 1 literrel többet kért, a váltója rövidebb volt)
Jelenlegi fogyim pécs oda vissza(250km),
maradék helyben 5-5km távok, végig klíma
Kicsit csal, ez tankolva 6,2
Az 1-2-3 hosszú benne, helyben és országúton 5,5-6,5, autópálya óra szerint 140, az 7,5, mert a 4-5-6 meg rövid
Ez meg Ausztriából haza Liezen Blelle (200 km autópálya, a többi országút)
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
thefreeman
aktív tag
válasz gergo5991 #216034 üzenetére
Mazda 3 1.6 szívó. Utolsó tankolásnál 400km-re amiből kb 100km volt autópálya többi országút. Tankolva 7 liter volt a fogyasztás. Mindenhol GPS szerinti megengedett sebességgel vagy kicsit fölötte klímával. Utána volt még egy 300km körüli etap végig pálya arra még nem tankoltam bc szerint 7.1, szerintem inkább 7.5-8 liter.
-
Gombinyó
őstag
válasz gergo5991 #216054 üzenetére
Ismerősöd mellett meg rengetegen szeretik.
Ezeket a yt gyorsulási videokat meg eleve fenntartásokkal kell kezelni. 11s körül van 100on, ha valakit ez érdekel egy családi kombinál. Beltérben tágasságban valóban elmarad egy kategória vezető octaviától, de azért szűkösnek se mondható, abszolút élhatő családi mindenes. -
adalbert1
veterán
válasz gergo5991 #216348 üzenetére
Tök jó technológiának tűnik, de ahogy nézem a készletes autókat, az olcsóbb felszereltségi szintek közül egyikbe se került bele, hiába volt opció (közben rájöttem, hogy a drágábbaknál is csak valamilyen adaptív led az opció, nem a mátrix led, az talán most jön majd az új verziónál).
imyourfriend: az 1.0-t akkor venném, ha nagyon jó ajánlat lenne, vagy esetleg 1.5-ből nincs készleten. Eddig amúgy a legerősebb autó, amit huzamosabb ideig vezettem, az egy 110 lóerős 206-os volt (az talán valami 1100 kg körül volt), szóval ekkora teljesítménnyel is ki tudok egyezni. Az, hogy 200k km-t nem megy el, annyira nem zavarna, elég, hogy mondjuk egy 120-150-et elmenjen, és akkor használtan még el lehet adni talán értelmes áron.
Qru: hmm, egy 10% körüli alku szerintem már jónak tűnik, köszi!
Tom1939: igen, alapvetően a cél az 1.5, de mint írtam, ha úgy alakul, az 1.0-val is kiegyeznék. Kamiq-nál is írnak opcióként valamilyen adaptív led-et, akkor ezt benéztem, hirtelen azt hittem, hogy itt úgy hívják a matrix led-et, de ezek szerint nem.
Ja, amúgy ezért nézem ezeket, mert a jelenlegi piacon kb. még ezek a legolcsóbb, már használhatónak tűnő új autók, amik némi kompromisszummal élhetőnek tűnnek.
Ha lesz valamilyen konkrét ajánlat, akkor megírom. -
smilod0n
csendes tag
válasz gergo5991 #216648 üzenetére
Fizetnek érte több mint eleget illetve ezen felül üzemanyag pénzt (többet is mint amennyibe van a tankolásom) De céges kocsi most nincs sajnos, ezt dobta a gép
Plusz nem magyarban dolgozok, azért is jövök ki bőven pluszban még így is, de ez már off.
#f4lcon: Volvokkal is szemeztem de sajnos senkinek sincs az ismeretségi körömben szóval nem igazán tudtam róla “”elfogulatlan”” véleményt kapni. Egyébként az újabb V60 beleférne a büdzsébe és tetszik is; csak mennyire vészes fenntartani? Tényleg abszolúte semmit nem tudok a márkáról, bocsi 😅
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest