- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Mini-ITX
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen SSD-t vegyek?
- Gigabyte alaplap topik
- Asztrofotózás
Hirdetés
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz szekera #197898 üzenetére
54 éves hölgy ha kipróbálná, valószínű pont rohadtul tetszene neki a hibrid; de ismerem a jelenséget, saját nejem is fázik tőle, pedig sose próbálta. Pedig nagyon imádná alul a nyomatékot és hogy csak D-be kel rakni és joccakát.
Hát így sokminden beleférhet. De ha tetszik neki, CX30 és kész. A világ energiáját is beleölheted, majd közli melyik miért nem tetszik. Amúgy pont hibrid Capture-t mondanék még mellé (hibridben ), ami még kezes de már nem kicsi, esetleg Puma.
De válasszátok ki a CX színét és kész.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szekera #197898 üzenetére
Toyota C-HR hibridet azért mégiscsak bedobnám, mert sosenemromlikel, és erre 10 évig lehet garanciát hosszabbítani (hajtásra), szóval akku és hasonló jellegű kiadások nem lesznek vele. Pl ennyi év alatt kevésbé odafigyelve lehet már az 1.6-ról kidől a turbó, gari meg már rég nincs rá... Amennyiben napi használatban lenne a kocsi, és nem tervezi 30 évig megtartani, megbízhatóságban és fogyasztásban is jó választás lehetne Nade elnézést, hogy kritériumoktól eltérőt ajánlok
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz iceQ! #197900 üzenetére
Hát, te tudod, úgy látom sose fogunk egy mederbe evezni ezzel. Nézz olyat ami tetszik.
Másfélért a CR DSG-s Passat Föld-Hold távolság többszörösével nálam nem az alacsony szervizigényű kategória.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz iceQ! #197900 üzenetére
Passat ügyileg 1.9 PD vagy 2.0 CR, utóbbi ennyiért szerintem necces, szóval ja Bár az is igaz, hogy B5.5-ben még nem volt csapágy nyűgje az 1.9-nek, csak az újabb platformon spórolták túl magukat. DPF nélkül viszont relatív egyszerű dízel, csak találni kell egy jó állapotú példányt Bontott alkatrész is hegyekben áll hozzá, nem hátrány szerintem.
Vagy ha van türelmed, és nincs márka preferencia, várhatsz kifutott flottásat is, akkor van valós szavatosság is, esetleg kinézett típusok fb csoportjában is érdemes körülnézni.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MC Pite #197902 üzenetére
A feleségem az istennek nem akart priust, és minél jobban magyaráztam neki, hogy amire használja az a legjobb, annál inkáb ellenkezett. Elmentünk megnéztünk egy pár autót egy kereskedésben, Ceed, Yaris, Touran, nagyon távolinak éreztük őket, nemhogy a NEKEM EZ KELL érzés nem volt meg hanem pont az ellenkezője.
Beültünk a kocsiba, mondom neki menjünk el az Elit Autóhoz, nézzünk meg egy Priust. Jó - mondta - de csak megnézzük. Elmentünk kipróbáltunk egy P3-mat, mint a vadalma úgy vigyorgott, lefoglalóztuk, pár napra rá elhoztuk, azóta megvan érte huzatva hogy milyen halk, milyen finom. És fele annyit eszik mint a HRV evett.https://tinyurl.com/rasoapro
-
simauser
tag
Helló!
Szeretném lecserélni a jelenlegi öregecske 99-es Ford Fiestámat (mk4). Ezekről az autókról mi a véleményetek? Maximum ~800 ezer körül keresek, klímával, valami nem túl bonyolult, nem méregdrága fenntartásút. Nem hajtom sokat, stabil, megbízható igavonó kellene. Ezek mind egy kereskedésnél vannak:
[link] VW Polo 4
[link] Citroen Xsara Picasso
[link] Wagon R+
[link] Nissan AlmeraAre you threatening me, Master Jedi?
-
tboldi
nagyúr
válasz simauser #197908 üzenetére
WagonR-re egy szavazat tőlem. Egy szekér ugyan, de ennél olcsóbb és megbízhatóbb járgányt nem fogsz találni ennyiért. 17 éve hajtunk egyet családilag, 192k km alatt gyakorlatilag csak kopókat kellett cserélni.
Az M13A motorhoz kapcsolt váltónak van ugyan baja, a nyelestengelycsapágya szokott idő előtt elköszönni, de esélyes kifogni egy olyan példányt, amiben már cserélték, onnantól meg örökélet. Ha meg kell csinálni, 80-120k Ft attól függően, hogy kell-e új kuplung is, vagy nem.
Az ABS kocka is tönkre tud menni, ha nem cserélték benne a fékfolyadékot az előírás szerinti két évente. Ha igazoltan megtörtént, akkor no para, ha nem, akkor a Pixelfix Kft. ~50k-ből felújítja.
Na, meg a világításkapcsoló romlik el gyakran, Opel származék (rajta van a GM logó is), egyszerűen alul méretezték, és elolvad egy idő után. Jó hír, hogy párezerből megvan az új, és otthon is ki lehet cserélni max. fél óra alatt.Nekünk eddig csak a 3. volt meg, illetve az 1. is kezd előjönni, de igazából csodálom, hogy ennyit kibírt, ennél jóval hamarabb szokott jelentkezni.
szerk.: Mondjuk a linkelt példányban szerintem nincs klíma, nem látom az AC gombot.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz simauser #197908 üzenetére
Van valami koncepció, egyéb igény? A WagonR meg a Picasso meg Almera egy lapon említése alapján úgy vélem még nincs eléggé kiforrva. Mekkora autó kell és mire?
WagonR-t nem nagyon szeretem, anyámnak van (Agila), szarabb úton igazi tenyérizzasztó izgalmas élmény úton maradni. A hibáit inkább nem sorolom, de motorikus futómű, hűtéskör, elektromos hibák szép számmal. Almerák rohadnak.Én első helyre Cliot, Grane Puntot raknék 800ból. Ha nagyobb hely kell, Scenic 1 vége (1.4 16V, vagy 1.6 ha 3-4 fővel van jellemzően használva) vagy a Picasso is jó lehet (ha nem volt gazdája, küszöb és hátsó futómű (lengőkar csapágy) törődést igényel - és a legtöbbnek nem volt). Kompaktot nem is nagyon tudok jó szívvel semmit (főleg preferencia nélkül) 800ért. De a Clio3 és a Grande Punto már egy számmal nagyobb mint a Fiestád. Vagy ha elég a kisautó, akár Clio Campus, az gombokért fenntartható, megbízható eléggé, 1.4 16V-vel venném. Esetleg Aygo/C1/107 ha tényleg fillérekért fenntartható kell.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz tboldi #197913 üzenetére
De, ennyire vészes. 80-90-el mikor sietnem kell nem túl jó úton, szabályosan félek, izzad folyamatosan a kezem és a záróizmaim dolgoznak rendesen. Ugyanott, ahol Picassoval 100al könyöklőn van még a kezem, hetvenes pulzussal... Sima úton elmegy.
Nem vagyok félős, gokartozok, évente veztech tréningezek, szeretek vezetni... Pörög a kis doboz, lelkes, de ennyi, nem a mi útjainkra való, plusz biztonságban sem mérhető akár egy Cliohoz.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
nagyúr
válasz tboldi #197915 üzenetére
Az is sokat számít, hogy az ember mihez van szokva. Anno a régi swiftemben mindenkinek halálfélelme volt amikor autópályán mentem vele 140-et. Nekem meg se kottyant, nem értettem miért van ki tőle mindenki. Aztán lett civic, accord. Egy szervizelés után amikor még megvolt muter swiftje kölcsönadta pár napra. Visszaültem és rögtön megértettem miről beszélt anno mindenki Se nem ment, se fék nem volt rajta, hangos is volt, rázkódott is. Ezek közül addig semmi nem zavart, amíg az volt az én hétköznapi autóm.
[ Szerkesztve ]
-
Veron
őstag
válasz MC Pite #197825 üzenetére
megnézettem a szürke Leont is.
patent állapotban van műszakilag, esztétikailag is nagyon szép. két kisebb hiba van rajta: a hátsó lökhárítón van egy körömnyi horpadás, és a motorháztetőn egy kis kavicsnyom.hasonlóan jó állapotban van, mint a már említett fehér Leon. a szürke egy évvel idősebb, 35 ezerrel többet futott, nincs DSG és napfénytető, 25 LE-vel gyengébb, hátul csatolt felfüggesztés van multilink helyett és 800-900e Ft-tal olcsóbb, plusz van téligumi és keyless.
[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
BigBlackDog
veterán
-
-
Veron
őstag
válasz e.vid #197923 üzenetére
Nem köszi, a két Leon közül választok.
Nekem a fehér szimpibb, de drágább is.
Amúgy mi a baj DSGvel? Tudom, cserélni kell majd, de ez majd 120k km múlva esedékes, addig eladom. Nagy királyság az automata váltó, legalábbis nekem annak tűnt.[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
veterán
válasz Veron #197930 üzenetére
2 évig volt kulcs nélküli nyitású autóm, időnként aggódtam, hogy bezártam-e, vagy mikor nyitják ki egy áruházi parkolóban. Nálam inkább hátrány. A napfénytető viszont hiányzott mikor nem volt. Ezzel nem azt akarom mondani hogy az fehéret vedd, az esetleges előnyöket árnyaltam.
Azért próbáld ki valamelyiket. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Veron #197930 üzenetére
Nem írom le újra csak átmásolom:
"A DSG-sebességváltókban, elsősorban az 1,6 TDI és az 1,4 TSI száraz kuplungos erőátvitelében, szükség lehet a mechatronikaegység cseréjére. Ezekre a nagyjavításokra mindig adunk ártámogatást (márkaker), de így is 450 000 forinttal kell számolni. A két kuplung cseréje hasonló nagyságrend. Érdemes a váltó használatára és diagnosztizálására ügyelni, mert a teljes DSG-sebességváltó cseréje mintegy kétmillió forintos tétel a márkaszervizekben.DSG-váltós autókban különösen fontos az akkumulátor cseréje. Nem akkor, amikor a kocsi nem indul, hanem amikor a kötelező karbantartáshoz tartozó akkuvizsgálat szerint csereérett. Ha a gyengülő akkumulátorban ingadozni kezd a feszültség, a DSG kuplungtárcsái elkezdhetnek csúszni és idővel elég a súrlódó betétjük. Aki rendszeresen jár többszintes mélygarázsba, lehetőleg ne DSG-váltóval vegyen használt autót, mert a rámpákon körözve erősen kopik a kuplung. Még ott is, ahol nincs úgy elrontva a kihajtó, mint a fővárosi MOM Parkban."
#nincsbennetarcsi
-
Veron
őstag
Az volt az ötlet, ha esetleg a pláza parkolóban nem szeretnéd, hogy egy repeaterrel kinyissák, inkabb ráfordítod a kulcsot, eliminálva ezzel előbbi biztonsági rést.
De Dare2Live közben már mondta is, hogy nem így van. Üdv a VAGnak akkor.
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
-
veterán
válasz Veron #197937 üzenetére
Nincs normál kulcslyuk az ajtón, csak egy fedél mögött elrejtett vész - magyarán elem lemerülés - esetére (Golf 7).
Nyithatod és zárhatod a távirányító gombjával vagy a kilincset simán meghúzva, közben az ujjad az érzékelőhöz érintve.
A biztonsági rést esetleg egy a rádióhullámokat kizáró kulcstokkal vagy alumínium fóliával szűkítheted.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bitpork #197943 üzenetére
Enyémnél nem kell 1-2mre csökkenteni a hatótrávját mert az alapból is max 1m. Odamegyek ajtóhoz abban a pillanatban nyit amikor rárakom a kezem a kilincsre. Hátizsákba van kulcs az még ok. Utána beülök gombal indítom. Zárásnál meg kilincsen van a gomb azt nyomom meg. max 1m lehet a hatótávja.
Persze ha akarom nyithatom, csukhatom gombal is szökőévente szükség van rá.@aero: Még nem lopták el. Amúgy én azt gondolom, hogy ha akarják viszik a távirányítost is nem ez dönt.
a dolog baromi kényelmes. Nem kell soha elővenni, megnyomni, berakni ez az egész kimarad. autómatikusan nyílik...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
Marky18
aktív tag
Gondolkozok egy autocseren, mert a 21 eves Volvo S40-en egyre tobb hiba jon elo. Jo lenne egy kombi, lehetoleg dizel, mert foleg autopalyan lenne hasznalva evi 15-25k km-t.
Mi most a minimum osszeg, amibol egy megbizhato kombi megveheto, mondjuk 2009-es evjarattol? Van egy olyan elmeletem, hogy a valsag alatt rengeteg hiteles autot amortizaltak le a nem megfelelo szervizelessel, ez mennyire lehet igaz?
Termeszetesen nezelodtem mar, de eleg nagy szoras van, 1 milliotol egeszen 3.5-ig lattam a 2009-2012 intervallumban, a kinalat alja szemetbe valo, de a teteje pedig eleg tularazottnak tunik. -
szekera
csendes tag
válasz MC Pite #197902 üzenetére
MC Pite és molnarpeter:
Igazatok van: "A világ energiáját is beleölheted, majd közli melyik miért nem tetszik." Ennyi!
Több mindennel is próbálkoztam, de nem működik.
Okos és megfontolt nő a sógornőm, de egy bizonyos határig érzelmi alapon is tud dönteni.
Mazda CX-30-at megnéztük a kereskedésben, a Soul Crystal (tűzpiros metál) szín az abszolút favorit. Meglátott egy szürke színűt => reakció: ebben a színben nem lógna ki a tömegből, nem lenne olyan feltűnő! mondom maga az autó a feltűnő...
Pl. Toyota nem (hibastatisztika v. megbízhatóság nem számít), hibrid nem, még nem vezetett automatát.
yodamester10:
én csak igyekszem segíteni a választását, utánaolvasok, tanácsot-véleményeket kérek a PH-n
a döntés nem az enyémMindenkinek köszönöm a véleményeket, a hibriddel még bepróbálkozom
tulajdonképpen ez sem más mint a cipő v. ruhavásárlás, csak más pü-i volumen[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Aliexpress tapasztalatok
- Nintendo Switch
- Háztartási gépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Call of Duty: Mobile
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen