- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Computex 2024: az új CAMM2 modulokkal szemez az MSI egyik alaplapja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen monitort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- OLED TV topic
- Házimozi belépő szinten
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
ph A korábbról ismert termékcsalád aktuális változata 32, 48, 64 és 96 GB-os csomagokban jön.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Üzemidő bajnokkal készül a Samsung az olimpiára
ma A Galaxy Ring mellett az ultraprémium Watch X is bemutatkozhat július 24-én.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
janos1988
addikt
Bővíteni kell a választékot, mert egyszerűen nem találni jót, mert elviszik az ember orra elől. Peugeot 206-osból melyiket érdemes venni (motor, évjárat)? 300k-600k ft között még milyen típus létezik amihez majd' minden sarkon kapni alkatrészt és nem egy vagyon a fenntartása? Azért legyen némi erő is a motorban 70+ LE.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
-
Chereiose
addikt
válasz BigBlackDog #197555 üzenetére
Na meg szó szerint papír kb az egész, azért egy Fabia mondjuk már autó.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Chereiose #197556 üzenetére
Nekem a legelső vezetési tapasztalataim az MK1-es Fabia + F Astra + "ősmagyarswift" (MK2, de utolsó évből) triumvirátussal volt.
A Swifthez képest a 10 évvel öregebb F Astra sokkal komolyabb autó volt, pedig a Swift csillogott-villogott, de a papír kasztni és a majdnem szó szerint fapad ülések nem hazudnak...
Az F Astra-hoz képest az MK1-es Fabia volt egy elég nagy ugrás. Azt nem mondom, hogy anyaghasználatban jobban teljesített, de sokkal csendesebb, merevebb és modernebb volt.
Egy jó állapotú 1.4-es Fabia szerintem mai napig megfelelő közlekedő eszköz lehet, de annak megkérik az árát is. Annyiért már vannak talán jobb járgányok is.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Chereiose #197558 üzenetére
A vasaló Swift az már más kategória. Az szerintem jobb verda az MK1-es Fabia-nál, így a felárat is megéri. A Polo-k brutálisan túl vannak árazva, szóval abból semmit sem ajánlanék.
Az első Yaris-szal kapcsolatban nincs semmilyen tapasztalatom, így nem tudok róla nyilatkozni. Az MK2-es szerintem kulturált járgány, de azt is drágának találom. Tulajdonképpen minden használt mini autót drágának találok, hisz normális méretűt is kapni annyiért. Pl. tegnap érdeklődött az egyik fórumtárs afelől, hogy mire cserélhetné a 2. gen vasaló Swift-jét a sok pályázás miatt, és hihetetlen, hogy mennyivel autószerűbb tárgyakat vehetne az árán. Ló....t se érdekel, hogy azokat drágább fenntartani, ha ilyen mérhetetlenül nagyobb kényelmet adnak...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Chereiose
addikt
válasz vzsryl #197559 üzenetére
Hát igen, az tény, hogy nagyobb autókra is telik az árukból, de azért az sem mellékes sok embernek, hogy mennyivel drágábban fenntarthatóak és mennyivel esznek többet, meg nyilván a felhasználási körülmények, pl. városba szerintem felesleges egy nagy autó.
Amúgy nem sokkal brutálisabban drágább egy Polo mint egy hasonló felszereltségű Fabia pl, de jobb is annyival minőségben sztem. Ami inkább brutálisan túlárazott azok az említett yarisok, swiftek, stb japánok
[ Szerkesztve ]
-
A régebbi bútordaraboknak: neduddki a hét elején a covid áldozata lett. 46 éves volt.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
vzsryl
nagyúr
válasz Saskakas18 #197565 üzenetére
A vasaló Swiftek nem rohadnak. Vagy most Te mire gondolsz?
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz janos1988 #197551 üzenetére
Nekünk facelift 206 van 1.4hdi motorral. Olcsó üzemeltetni, aránylag még ma is jól néz ki és bosch elektronikával hibánk sincs. Husky felszereltséggel kis autó létére elég jól megvan pakolva extrával (esőszenzor, ülésfűtés, első villanyablak, automata fényszóró, klíma). Elkerült minket 2003 óta a "szarfranciamindenkábelfeketekarácsonyfaműszerfal" elektronikus hibák. Hátsó futómű 50-100 ezer kilométerenként felújítandó, nekem 45 ezer pisztolyorrú Mátyásból kijött. 265 ezer km van benne, vegyes felhasználással. 500-600 körül már egész jót kitudsz fogni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Stylewars_kp #197578 üzenetére
Twingo utan nekem mostanaban a 206 is tetszik, ahogy kusznak fel az arak.
Az 1.4 hdi megmarad városban, vagy hol használjátok?
Everybody lies.
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz Pttypang #197581 üzenetére
Használjuk városban rövid távokra, de használjuk hosszabb utakra is egyaránt. Egy időben havi egy tankot előttünk pályán is. Ezért írtam a vegyest. Most a pandémia alatt kevesebbet mentünk vele hosszabb távra. Volt, hogy egy tankkal előttem városban. Ilyenkor elvittem egy hosszabb körre, nem kell kitaposni a belét csak lementünk vele 150-200km-t egyhuzamban, minél jobban tartva a 2200-2400 közti fordulatot. Sokan azt hiszik, ha ilyenkor 10 kilométeren kitapossák a belét 4ezren pörgetve majd kikormolódik, ja még jobban lerakódik a gané... Nem kormol nem füstöl nem csörög. Elvan. 10 ezrenként motorolaj+szűrők cseréjét megejtem. Ha több a pálya max 15 ezrenként, de a gyári 20 ezer már gáz.
-
veterán
válasz Stylewars_kp #197582 üzenetére
A hatso hidat emlegettek nekem, mikor autot nezegettem, mert ott is a bekotesi pontok rohadasa miatt necces.
Miert nem a benzinest vettetek ebbol?Everybody lies.
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz Pttypang #197584 üzenetére
Dízel autók karakterisztikáját jobban szeretem, illetve a vállalkozás üzemanyag elszámolhatósága miatt is nekem jobb.
Több 206-os ismerősöm ennél többet rakott bele, csak városban, futár módban. Egyik srác belevert 500 ezret csak városban. Télen zéró melegítés. Motornak nem volt baja, csak a híd meg a kaszni kezdett rozsdálni. Másik futár srác se panaszkodott kirívó hibára, övében is 500 körül van. Fb csoportban van néhány tag aki már 800 ezret is belerakott. Szerintem a francia dízel motorok elég jók.
Igaz nem 1,4hdi hanem 2,0hdi, de munkatársam 307-esbe 300-at rakott bele, főleg városban, a motornak semmi baja nem volt. Sose melegítette, hideg motor had szóljon. Lejött a pályáról állította lefelé, semmi turbó hűtés...valószínűleg még ennyit el fog menni.
Hentes barátom vett egy 307-est úgy szint 2,0 hdi, ex taxi, 700 ezerrel bontatlan motorral. Amikor kicserélték a vezérlést+olajat+termosztátot(forralta a vizet) meg a vízpumpát észrevették, hogy a vízpumpának már nincs propellere ami hajtaná a folyadékot...de csak ment az a "szarfranciakrémescsigazabálóantipollutionfail".
Biztos vannak ellenpéldák is, de, ha bosch minden benne ami elektromos kütyü, akkor nagy baja nem lehet. Siemens meg Sagem kerülendő. Ennyi. Mínusz 15 fokban is indult 2 tekerésre. Esetleg olvas el néhány "tc népitéletet". -
dj79
senior tag
válasz Pttypang #197584 üzenetére
Az 1.4hdi jobb bármelyik benzinesnél, amit a faceliftes 206-ba szereltek.
Az 1.1 kevés, az 1.4 8v hengerfejesedésre hajlamos, az 1.4 16V-nél olajfogyasztási gondok fordultak elő, az 1.6 16V meg a szokásos anti-pollution faulttal szórakoztatja a nagyérdeműt, mint a 307-ben, ráadásul itthon kevesen vették, szóval nagyrészt kinti az állomány.Volt 2.0 hdi 307 (RHY 90 lovas) nekünk is, 292 ezerrel adtuk el, a nagyobb futás jellemzően az erősebb változatok sajátossága, azok jobban bírják.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Saskakas18 #197586 üzenetére
Értem, de egy 2005-ös Fabia-nak inkább a 2005-ös Swift a párja.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Saskakas18 #197589 üzenetére
Az a vasaló. A papír kasztnis 2003 márciusában befejezte a pályafutását.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
válasz molnarpeter #197592 üzenetére
Meg a HF probléma fábiánál. Jó kis MPI motrok , broáf.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Shreky
tag
Elért engem is a végzet, és használtató vásárlás felé kacsingatok, de olyan vagyok mint a törpefalu amelyiknek nincs polgármesteri hivatala.
Maximum 1 gurigát szánnék rá. Sajnos panelos vagyok, így nincs garázs, szóval valami olyat vadásznék, ami viszonylag bírja az időjárás viszontagságait. Ritkán fogom használni, körülbelül havi 100-200km, így benzinesben gondolkodom, de a lényeg az lenne hogy beleférjen egy bicikli hátra, ha kikapom az első kerekét. Viszonyításképp egy 5 ajtós G Astrába, illetve egy 5 ajtós Fábiába ez sikerült előre döntött hátsó ülésekkel. A fogyasztás és a fenntartás, és az olcsó javíthatóság is lényeges lenne, így valami kisebb, könnyebb kasznis autókat nézegettem 1 tonna alatt, de mivel nem vagyok szaki jó lenne pár tipp, tanács. Konkrétan eddig a Smart Forfour-okat nézegettem a műanyag panelos kaszni miatt, hogy az hátha nem rohad annyira, illetve az anyaautóját a Mitsubishi Colt-okat, de nem tudom hogy egy 2006 körüli modell milyen állapotú lehet ezekből.
Előre is köszi a segítséget!
[ Szerkesztve ]
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! :D
-
vzsryl
nagyúr
válasz Shreky #197595 üzenetére
A G Astra tökéletes lesz az 1.4-es, 90LE-s motorral. 1M-ból már kapsz olyat, ami nem volt bucira törve, így rohadni sem fog. Fogyasztása és alkatrész árai is kedvezőek, ráadásul nagyon könnyen szerezhető hozzá bármi.
Ma is láttam egy olyan szép állapotút, mintha most gurult volna le a gyártósorról. Értem én, hogy a Golf 4 volt az etalon, de ha csak az autó külsejét nézzük, akkor a G Astra sokkal időtállóbb forma.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Shreky
tag
A G Astra a fater kocsija, azzal vittem párszor a biciklim, a Fábia meg a tesómé, azzal is vittem már egyszer. Gondolkodtam még Flexfix-es Corsa D-n is de abból nincs 1 millió alatt, így a jobbak másfél körül lehetnek.
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! :D
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest