- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- 5.1 laptoppal / notebookkal - külső hangkártyák
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Milyen asztali médialejátszót?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
Hirdetés
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Indul a PlayStation Days of Play, bemutatkoztak a következő PS Plus játékok
gp Alig egy napot kell várni és elrajtol a Sony szokásos leárazása.
-
Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
ph A lengyel cég 6 GB/s-os írásra képes újdonsága 2 TB-ig nyújt alternatívákat mobilgépeink tárkapacitásának bővítéséhez.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz cigam #197449 üzenetére
Az SX4 árán felül 1,4M? Mert ha tip-top a verda, akkor azért is simán kapsz 1.5-öt, aztán vehetsz egy tényleg sokkal komolyabb autót. Ha eladnád, és az árából 1.4-et szánsz valami másra, akkor nem lépnél sokat előre, sőt bizonyos értelemben inkább hátra, pl. magas építés.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
válasz cigam #197447 üzenetére
Sajnos a TIRbe nem minden frissül. Pl az utolsó 1 év áremelkedése sem. Most nem biztos hogy megéri beruházni - bár ha itt marad velünk ez a trutyi akkor olcsóbb nem lesz semmi belátható időn belül.
Mi az elképzelésed típusban és gyártmányban?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
_NCT
őstag
Sziasztok!
Szerintetek megéri/megérheti várni használtautó vásárlással? Fognak realizálódni az árak valamelyest, vagy erről már lecsúsztam és 1-2 évvel ezelőtt kellett volna venni? Sajnos mostanában értem oda, hogy aktuális lett, de tapasztalom így lassan 1-2 hónap hahu nézegetés után - és a gazdasági cikkek is megerősítik -, hogy még mindig drágulás van a használtautó piacon. Mivel azért annyira nem vagyok benne az autóipari gazdasági változásokban, nem tudom hogy jöhet-e mostanában enyhítő körülmény, ami legalább stagnálásra kényszeríti a használtautók árnövekedését. Főleg az a szomorú, hogy pár éve a szívókat még utánad dobták, most kb megy a harc értük (itt a leinformálható, magyarországi autókra gondolok elsősorban). Már azon agyalok elengedem ezt a "szívózást" és valami 2015 utáni Ecoboost vagy szíjas TSI után vadászok, habár előbbit hamarabb találok 2.5-3M körül.
Vagy itt is érvényesül most az mint a lakáspiacon, ha tudsz minél hamarabb vásárolj?
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok
A Dacia Lodgy és Dokker között mi a különbség?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
BigBlackDog
veterán
Szeritnem érdemes lehet a kevésbé felkapott típusok között is szétnézni. Pl. sokan félnek a TSi-től is, miközben azért a harmadik generáció már elég kellemesre sikeredett véleményem szerint. Ugyanígy a francia típusok sem feltétlen örvendnek általános közimádatnak, de bőven létezik az olvasottak, tapasztaltak alapján azok között is típushibamentes, megbízható konstrukció. Ha ilyenből sikerül kifogni egy olyat, amit a gazdája tisztességesen rendben is tartott, akkor sokáig még elégedett lehetsz vele.
-
BigBlackDog
veterán
válasz V.Stryker #197455 üzenetére
Lodgyt egy emelt belmagasságú kombinak mondanám opcionálisan 7 személyes kivitelben, a Dokker inkább kishaszon szerű "puffancs". A Dokkert viszont pl. könnyebb pakolni a két oldalsó tolóajtó és a hátsó, oldara 180°-ban nyíló ajtók miatt. A Dokkernél nagyobb a beltér is, illetve az üléspozíció is magasabb. Lodgy esetén személyautósabb az élmény. Egyébként, ahogy látom, beltér kialakításban nagy különbségek nincsenek.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz BigBlackDog #197457 üzenetére
Köszi, akkor a Dokker lehet még befutó. De mégiscsak Dacia...
Jelenleg van két cégesünk. Egy C4, ilyen újabb, 2 személyes. Illetve van egy Vivaro(5 személy+raktér), szintén újabb, 5 személyes, az 0 km-es kora óta nálunk van. Alíg 50ezer km van benne, a C4-ben meg 114ezer... Szóval nem sokat futottak.
Közben csökkent a létszám és elég lenne egy autó. Szeretnénk valamit, ami a kettő között van. Egy nagyobb kitolós létrát a tetejére kéne tudni tenni, ehhez pl. a C4 kicsi. A Vivaro jó, de a városban gyakran megyünk vele, annál viszont jobb lenne valami kisebb.
Elvárás, hogy akár 5 fő is utazhasson benne ha kell ,céges révén legyen diesel. Néztem Caddy Maxi -t de alíg van és rettentően túl van árazva.
Milyen öteletetek van még?Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
BigBlackDog
veterán
válasz V.Stryker #197458 üzenetére
Nálunk 10 év körüli Berlingo/Partner vonalról indult a dolog. Eléggé elhanyagolt állapotban volt az aktuális választék, viszont vételárban azért magasan volt a léc. Így jött a képbe, hogy akkor új kéne. Újak között egyértelmű volt a Dokker árelőnye.
Még képbe jött a Fiat Doblo is, de benzines fronton eléggé vérszegénynek ígérkezett a 95 lovas 1.4. Ha dízelre van igény, akkor az 1.6 Mjet nem feltétlen lehet rossz választás. Bár, ahogy látom, újonnan már nem lehet kapni.
Fordot nem erőltetném, Caddy drága szerintem, Toyota és egyéb PSA származékok dobozosokról meg nem hallok túl sok jót mostanában.
[ Szerkesztve ]
-
alázógyík
őstag
válasz yodamester10 #197460 üzenetére
-
szőröscica
addikt
válasz cigam #197442 üzenetére
Igaz, sot en tovabbvinnem. A fizud iranymutato, de ha szinte az egeszet feleled, vagy csak marginalis osszeget tudsz felretenni havonta, akkor a lehetosegeid is szukebbek. En 3-6 havi megtakaritast mondanek mint autovasarlasi keret.
Ezt nem fogod felteni, nem kell ra casco, ha ellopjak, tk-ra torik, gyorsan tudod potolni.Persze, ha van tehermentes ingatlanod, amit nem tervezel mar lecserelni, van kello mennyisegu megtakaritasod (igeny szerint), de meg dolgozol, es oromet szerez az auto, akkor ez 3-6 havi megtakaritasos keret bovitheto.
Szerintem! De en biztonsagi jatekos vagyok ezen a teren. -
footy
addikt
válasz yodamester10 #197460 üzenetére
Nekem ez jut rola eszembe... (nem feltetlenul pozitiv)
-
-
6030D
Ármester
-
-
válasz vzsryl #197451 üzenetére
Olyan szinten vigyáztam rá, hogy a varrásnál szétfoszlott üléshuzatot tavaly gyárival cseréltettem. Egyúttal a törött szivacsot, és a rozsdásodó üléstartó sínt is kicseréltettem. Még nincs benne 80k! Igazából egy elektromos lenne jó, csak nem én nyertem a lottó ötöst.
Nem, nem az árán felül, hanem amit ezért adnak + 300k, és marad pénz a papírmunkára is.bitpork
Nincs preferenciám. Kényelmes legyen és tiszta, ha lehet nem lelakott.
Ne legyen a nevemre szóló parkoló a szervizben.joamilestoné
250k-ból max elektromos biciklit kapokFreeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
Okés, köszi tippeket, válaszokat!
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
Bdanyy
addikt
válasz cigam #197471 üzenetére
Tartsd meg, azzal jársz a legjobban Jó biciklit szerintem nem, max rollert (és abból sem gondozásmenteset) .
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
vzsryl
nagyúr
-
válasz cigam #197471 üzenetére
Ha a kevés szerviz szempont akkor nem nagyon marad mozgástered. Ami árban halmazon belül van az mind igényli és igényelni fogja a gondozást. Ha csak egy passatot nézünk a futóműve sokkal bonyolultabb, ha nem hozzáértő használta hiába a jó motor akkor is lekókadnak dolgok mint a turbó vagy egr. Ismerem az érzést h valami nem nyújt sok ingert és ezért szeretné az ember cserélni de ennek van anyagi következménye. Nem nagyon tudok olyan típust amiben idővel nem jön elő valami.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Tomics
addikt
Sziasztok.
Jelenleg egy 7 éves Suzuki Swift-et hajtok, első tulaj, új kora óta nálam van, 185 ezer ment bele. Szeretem, mert lendületes, olcsón fenntartható és megbízható (1db kerékcsapágyat kellett benne cserélni, ami nem volt tervezve), de lassan kinövöm éd egyre többet pályázok, oda meg már soványka (túl hangos, 140nél majd 4 ezret pörög).
Mit ajánlanátok, ami fiatalabb, nagyobb, megbízható, viszonylag olcsón fenntartható és nem egy érzelemmentes közlekedőedény élményét adja és a vételára sincs az egekben? Diesel üzeműre gondoltam a sok pályázás miatt. Van abból olyan használtan ami nem agyonhajtott és megbízható? Vezettem német prémiumokat (A4 B8, C merci, 320d) tetszett is, de állandóan van velük valami gond.
PH! addikt since 2004
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tomics #197478 üzenetére
VAG 2.0 CRTDI, PSA 2.0 HDI/Ford 2.0 TDCi.
Ezek a legmegbízhatóbb dízel motorok. Golf 6-7, Octavia MK3, Seat Leon MK3, Pug 307, Focus stb... Vagy ha még nagyobb kell, Passat B7-B8, Superb MK2-3, Pug 508, Mondeo MK4-5.A Swifted árából már tudsz ilyenekből szemezgetni.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Drughi
addikt
Véleményt kérnék: [link] Grande Punto 1.3
Ukrán hirdetiNem sok látszik a képekből, a bele egyáltalán nem
Pixel 7a
-
Drughi
addikt
válasz grizlisandor #197482 üzenetére
Megnéztem és messze ez a legigényesebb ( ), viszont az autó kivülről szép és helyben is lenne, így marad a szemle.
[ Szerkesztve ]
Pixel 7a
-
veterán
Citroen c3 es renault clio 2 kb egy árkategóriában mozog 2004-es évjáratban? Hahu alapjan nem merem kijelenteni magamban. A c3 beltere mintha fapadosabb lenne a kopo muanyagokkal.
Everybody lies.
-
Veron
őstag
válasz Veron #197425 üzenetére
döntés előtti hsz
ültem egy Corolla TS 1.2T comfort style tech-ben és egy Octavia 1.5TSI style-ban is.summa szerintem
műszakilag: Skoda takarékosabb, erősebb, jobb az infotainment es ritkábban kell szervizeltetni; toyota futóműje agilisabb
kasztni/beltér: Toyota formásabb, az ülések engem jobban tartanak és a csomagtere praktikusabb; Skoda tágasabb belül és egy hangyaf@xnyival jobbak az anyagok talán
extra: Toyota automatán parkol és van kamera; Skodában GPS, full LCD, LED matrix fényszóró és full keyless"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
veterán
válasz Veron #197491 üzenetére
csak bizonyos sebességhatár alatt működött (meg nem mondom már, hogy mennyi). míg a való életben tempósan haladsz és viszonylag gyorsan megállsz ha látsz egy parkolóhelyet, addig ezzel mondjuk végig kell krúzolnod 20-30-cal egy többszáz méteres kocsisort, ha azt akarod, hogy ő kiszúrja a parkolót. de ez mondjuk 2013-14 környéke volt, azóta lehet fejlődött ez is.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-
őstag
válasz Veron #197488 üzenetére
Nekem a Corollában az automata parkolás simán lepadkázta volna a felnit, az volt a szerencse, hogy peremvédős a gumi és csak az súrolódott. Azóta nem erőltetem.
Ha meg nem használod napi szinten, akkor tuti elfelejted előre benyomni a gombját, így ha tényleg hasznos lenne, akkor megint csak magadnak kell megoldanod a parkolást, mert mögötted meg jönnek, nincs idő a bénázásra.
"Less but better" - Dieter Rams
-
BigBlackDog
veterán
válasz bandus #197492 üzenetére
Én a Polóban és a kölcsön C-HRben is használtam az automata parkolást egy év alatt szerintem akár 3-4 alkalommal is. Mondjuk gondom nem volt vele.
Viszont többségében a parkoló legvégében, az üres területek közepére szoktam letenni a kocsit, de néha be kell állni két autó közé is. Olyankor azért jól jön. Én eléggé türelmesen vezetek, meg szoktam várni, míg megtalálom a megfelelő gombot nyomni álló helyzetben.[ Szerkesztve ]
-
Bdanyy
addikt
Én a következőbe mindenképpen szeretnék park assistot majd De valószínűleg csak a belvárosi két autó közti centizgetős párhuzamos parkolásra használnám, az valszeg gyorsabban menne mint nekem (azokat inkább kerülöm most)
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
veterán
válasz xEon1337 #197494 üzenetére
Én szoktam használni párhuzamos parkoláshoz, de:
- előre be kell nyomni a gombot
- majd elhaladni a megcélzott parkolóhely mellett
- majd még számomra sem tiszta, hogy ő írja-e ki előbb hogy tolathatok vagy én rakom-e R-be
- innen szépen és tök gyorsan megoldja olyan szűk helyekre is, ahova én nem oldanám meg
- csak a gázt és a féket kell nyomni
Ha túlmegyek a parkolóhelyen és akkor jut eszembe akkor már hiába nyomom be a gombothttps://tinyurl.com/rasoapro
-
Veron
őstag
válasz rasotamas #197497 üzenetére
Hát igen, nem tűnik ez rossz ficsörnek, még ha nem is tökéletes. Nálam ez egy pirospont a japán neve mellett.
Egyébként ezt leszámítva is könnyebb szűk helyre parkolni a Corollával a kombi kasztni és a kamera miatt.[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
Új hozzászólás Aktív témák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs