- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Apple notebookok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz simauser #197908 üzenetére
WagonR-re egy szavazat tőlem. Egy szekér ugyan, de ennél olcsóbb és megbízhatóbb járgányt nem fogsz találni ennyiért. 17 éve hajtunk egyet családilag, 192k km alatt gyakorlatilag csak kopókat kellett cserélni.
Az M13A motorhoz kapcsolt váltónak van ugyan baja, a nyelestengelycsapágya szokott idő előtt elköszönni, de esélyes kifogni egy olyan példányt, amiben már cserélték, onnantól meg örökélet. Ha meg kell csinálni, 80-120k Ft attól függően, hogy kell-e új kuplung is, vagy nem.
Az ABS kocka is tönkre tud menni, ha nem cserélték benne a fékfolyadékot az előírás szerinti két évente. Ha igazoltan megtörtént, akkor no para, ha nem, akkor a Pixelfix Kft. ~50k-ből felújítja.
Na, meg a világításkapcsoló romlik el gyakran, Opel származék (rajta van a GM logó is), egyszerűen alul méretezték, és elolvad egy idő után. Jó hír, hogy párezerből megvan az új, és otthon is ki lehet cserélni max. fél óra alatt.Nekünk eddig csak a 3. volt meg, illetve az 1. is kezd előjönni, de igazából csodálom, hogy ennyit kibírt, ennél jóval hamarabb szokott jelentkezni.
szerk.: Mondjuk a linkelt példányban szerintem nincs klíma, nem látom az AC gombot.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz simauser #197908 üzenetére
Van valami koncepció, egyéb igény? A WagonR meg a Picasso meg Almera egy lapon említése alapján úgy vélem még nincs eléggé kiforrva. Mekkora autó kell és mire?
WagonR-t nem nagyon szeretem, anyámnak van (Agila), szarabb úton igazi tenyérizzasztó izgalmas élmény úton maradni. A hibáit inkább nem sorolom, de motorikus futómű, hűtéskör, elektromos hibák szép számmal. Almerák rohadnak.Én első helyre Cliot, Grane Puntot raknék 800ból. Ha nagyobb hely kell, Scenic 1 vége (1.4 16V, vagy 1.6 ha 3-4 fővel van jellemzően használva) vagy a Picasso is jó lehet (ha nem volt gazdája, küszöb és hátsó futómű (lengőkar csapágy) törődést igényel - és a legtöbbnek nem volt). Kompaktot nem is nagyon tudok jó szívvel semmit (főleg preferencia nélkül) 800ért. De a Clio3 és a Grande Punto már egy számmal nagyobb mint a Fiestád. Vagy ha elég a kisautó, akár Clio Campus, az gombokért fenntartható, megbízható eléggé, 1.4 16V-vel venném. Esetleg Aygo/C1/107 ha tényleg fillérekért fenntartható kell.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
simauser
tag
válasz simauser #197908 üzenetére
Köszönöm a válaszokat! Nekem leginkább a Polo jönne be, de arról a népítéletben írják, hogy drága fenntartású . . . . mondjuk a Fordokra is ezt olvastam. A Wagon R úttartásáról én is hallottam anekdotákat, ahogyan pl. a kicsi Daewoo Ticoról is (az amúgy se játszik). Viszont jó lenne, ha - mivel időnként a szülőket is fuvarozom, ráadásul a Fiesta még a régi Corsa B-mnél is alacsonyabbnak tűnik - szóval jó lenne, ha 'beleülős' autó lenne, és nem olyan, amelynek nagyon alacsony a magassága.
A koncepció teljesen általános, sima, jelenleg nagyjából városon belülre - minimálisabb távolságra, plusz hétvégére némi nagyobb útra való autó, nem akarok különlegességet, csak egy működő, lehetőleg nem drága fenntartású autót, és mivel előrébb is akarok lépni, elsősorban klímával, centrálzárral, szervóval (hát igen, most eléggé fapad vagyok). Per pill nem munkába járáshoz használnám, szóval túl nagy km igény nincs, bár ez változhat a jövőben.
Renault Thaliát és Corsa C-t is néztem (kicsivel a 800-as kategória alatt).
[ Szerkesztve ]
Are you threatening me, Master Jedi?
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Microsoft Excel topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Politika
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest