- Androidos tablet topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen monitort vegyek?
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Taci
addikt
válasz -FreaK- #188045 üzenetére
Most néztem rá én is, ahogy írtad, eddig csak a dízel B8-at néztem, nem is jutott eszembe, hogy a hibridek között is szétnézhetnék. Megörültem, mondom milyen jó, ez eddig eszembe nem jutott, hogy egy hibrid lenne a legjobb megoldás, városban elektromos, ha pedig utazom nagyobb távot, dízel. El is kezdtem nézni a találatokat, és akkor láttam, hogy ebből nincs dízel-elektromos hibrid, csak az az 1.4 TSI... De azt meg minek? Nem értem. Ha rövid távon akarom használni, ott az elektromos. Ha pedig utaznék vele, kellene a dízel - vagy egy nagy(obb) benzines, de semmiképp nem egy 1.4 TSI... Ennek így mi értelme van? (Félre ne értsetek, biztosan valakinek pont ez az ideális kombináció, de úgy látom, nem én vagyok ennek a kombónak a célközönsége. Pedig már megörültem...)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs