Hirdetés
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
it Kína egy 47,5 milliárd dolláros alappal pörgetné fel a saját félvezetőszektorát, a miniszterelnök pedig további befektetésekre bátorítja a Samsungot.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Dare2Live #183996 üzenetére
H Andris pont nyomott egy téli tesztet nemrég. A Performance (azaz a nagyobb akkus) autóval 130-as tempóval lehet menni 267km-t fűtéssel. 26.2kWh/100km 130km/h-nál fűtéssel.
A Standard akku hasznos kapacitása kb 49kWh. Az el tudna menni 187km-t ezen körülmények között.
Ezen autók WLTP hatótávja 500 illetve 400km fölött vanNyilván lehet vele menni 100-al is, viszont amire reagáltál hozzászólás tartalmazott egyéb consideration pointokat, ha jól emlékszem. Nem szeretném szükséghelyzetben a jéggé fagyott Flubberdarabkákat törni a gyerekek orra alól, szval továbbra is ott tartunk, hogy hideg időben ésszerű lehet egy köztes töltést beiktatni a SR+-al is. S itt elég nagy általános hatótávú autóról van már szó. 100km/h tempóval be lehetne esetleg vállalni az utat, de ott is húzva a centit télen, fűtéssel, és csak 192km-ről van szó. Maradna tarsolyban kb 8kwh esetleges "állófűtésre".
Nemhinném, hogy akárki itt összekeverte a Leaf-et a Model3-al. Amúgy sok baj nincs vele. Arra kellene használni amire kitalálták, aztán akkor nincs vele baj Csak ne villámozgassa a júzer sokat, mert túl gyorsan degradál tőle a kényszerhűtéses akku. Illetve a ráncfelvarrás után már értelmes fűtése lett a jobban felszerelt variánsoknak.
-- end of transmission --
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen