Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SaNyEe

    aktív tag

    válasz Dare2Live #183996 üzenetére

    H Andris pont nyomott egy téli tesztet nemrég. A Performance (azaz a nagyobb akkus) autóval 130-as tempóval lehet menni 267km-t fűtéssel. 26.2kWh/100km 130km/h-nál fűtéssel.
    A Standard akku hasznos kapacitása kb 49kWh. Az el tudna menni 187km-t ezen körülmények között.
    Ezen autók WLTP hatótávja 500 illetve 400km fölött van :U

    Nyilván lehet vele menni 100-al is, viszont amire reagáltál hozzászólás tartalmazott egyéb consideration pointokat, ha jól emlékszem. Nem szeretném szükséghelyzetben a jéggé fagyott Flubberdarabkákat törni a gyerekek orra alól, :DDD szval továbbra is ott tartunk, hogy hideg időben ésszerű lehet egy köztes töltést beiktatni a SR+-al is. S itt elég nagy általános hatótávú autóról van már szó. 100km/h tempóval be lehetne esetleg vállalni az utat, de ott is húzva a centit télen, fűtéssel, és csak 192km-ről van szó. Maradna tarsolyban kb 8kwh esetleges "állófűtésre".

    Nemhinném, hogy akárki itt összekeverte a Leaf-et a Model3-al. Amúgy sok baj nincs vele. Arra kellene használni amire kitalálták, aztán akkor nincs vele baj :DDD Csak ne villámozgassa a júzer sokat, mert túl gyorsan degradál tőle a kényszerhűtéses akku. Illetve a ráncfelvarrás után már értelmes fűtése lett a jobban felszerelt variánsoknak.

    -- end of transmission --

Új hozzászólás Aktív témák