- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz harry #175442 üzenetére
Nem tudom, igazából a skoda is 6 évet volt meg új korától és a kia is majdnem annyit. Mindkettőt kint használtam. A hegyekben nagyon sóztak, de sokszor hónapokig nem volt + hőmérséklet, általában 1hettet a hó alatt állt az autó, mert nem volt időm/energiám napi 30-50 cm havat letakarítani róla.
Fényezésnek, aljának nem igazán volt baja, az aluminium hűtőt ette meg, aztán az is lehet kavics volt, minden esetre garanciában kicserélték.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Core2duo6600
veterán
válasz tboldi #175447 üzenetére
Míg egy Toyota Corollában, (nem hybrid, még a korábbi ) ha elszállt az aksid kicseréled,
és továbbmész.Addig a Honda Civic kiad egy villáskulcsot, és a szervíz + egy laptop kell hozzá, hogy elindítsák.
Hiába cseréled ki, nem mozdul a kocsi a villáskulcs ott figyel a műszerfalon,
ekkor bánta mega kollegám, hogy Hondát vett, (újjonnan)Na ez milyen megoldás ?
A civic az kb 10 éves talán ufo civic.Ha ez nem szervízigény, akkor mi ?
és csak egy akksicsere ....Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
harry
veterán
válasz Core2duo6600 #175443 üzenetére
Hosszútávra költöznénk ki, így igazából mindegy hol / mennyi fenntartani, annyi amennyi.
Lehet kiszámolom a kinti vásárlás költségét is (hogy anyagilag hogy éri meg), de nem szeretném, mert
- nem tudok németül, így aztán végképp necces lenne használt autót venni, átvizsgáltatni, hibákra rákérdezni (még angolul is feltételez szakmai nyelvismeretet mindkét fél részéről)
- nem tudok Budapestről kijárni autót nézni
- még egy ~fél évet vagyunk itthon, addig itt is használnámdbocskai: még nem jártam utána a helyi honosítási folyamatnak, erről mit tudsz? A terv az, hogy kiköltözünk a kocsival, nyilván kell lakcímkártya bank / munkahely miatt, és ezek után van még 3 hónapom megcsinálni a kocsit is, jól értem?
Nekem nincs azzal problémám, hogy szabályosan kell csinálni, csak tudjak mindenről időben / tudjam elintézni... Nem akarok ide-oda ingázni és/vagy ügyeskedni.[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Core2duo6600 #175453 üzenetére
"Ha ez nem szervízigény, akkor mi ?"
Buta tervezés. Remélem nem gondolod komolyan, hogy emiatt az apró kellemetlenség miatt az a konkrét Civic vagy bármely másik Honda szervizigényesnek titulálható...
(#175454) harry
"van még 3 hónapom megcsinálni a kocsit is, jól értem?"
Jól érted.Szóval összesen kb 6+3 hónapra szeretnél magyar rendszámos autót használni. Mi lenne, ha vennél valami eldobhatót itthon ócóér, ami azért elég megbízható ahhoz, hogy kibírja a költözést, meg az addig hátralévő hónapokat? Aztán mikor megvan a bejelentett lakcím, bankszámla, munkahely, stb, akkor eladod Mo-n amennyiért elmegy és veszel egy rendes kocsit ott helyben? Ha csak az a gond, hogy nincs nyelvtudás, akkor biztos vagyok benne, hogy a fórumozók között találsz segítőt vagy olyat aki ismer valakit, aki akár személyesen is elmegy veled.
Csak azt nem értem, hogy a jó drága magyar regadó megfizetése után (ami ugye benne van a vételárban) egy vélhetően rosszabb állapotú és óratekert kocsit szeretnél magaddal kivinni Ausztriába, ahol aztán ismét leteszed a köteg pénzt az asztalra, hogy kicserélhesd a rendszámot.
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
tboldi
nagyúr
válasz Johnny_vT #175455 üzenetére
Ugyanezt írtam volna én is, csak megelőztél.
Ellenpélda: a Jazzem még rádiókódot sem kér, csak az állomásokat és az órát kell újra beállítani. Ja, meg az automata ablak végállásait, de az csak annyi, hogy 10 mp-ig nyomva kell tartani a kapcsolót, majd ugyanez felfelé is.
[ Szerkesztve ]
-
Johnny_vT
senior tag
válasz harry #175454 üzenetére
Hú mondjuk a biztosítás miatt felkötheted a gatyád az osztrákoknál (is). Gyorsan lecsekkoltam menni lenne a kgfb a mostani autómra Ausztriában és még kicsit több is mint Németországban. Éves díjak összehasonlítása erre található, segít a Google Translate
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
batai15
félisten
Amúgy alapvetően a Hondák tényleg híresen jók ? Bár nem sokat látok az utakon .
-
Johnny_vT
senior tag
válasz dbocskai #175459 üzenetére
Ígyis-úgyis háromszor mész a hivatalba. Egyszer amikor otthon megveszed, egyszer amikor otthon kivonatod és egyszer amikor osztrákiában regisztrálod. Azt viszont le mernék fogadni, hogy kint jobb állapotú kocsik közül válogathatsz.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
nagyúr
válasz molnarpeter #175402 üzenetére
7gen dízelről írtam, 2010-ben már 8gen ment, arról nem tudok sajnos semmit.
(#175458) batai15
fost mind, én is csak azért nyúzom őket mert olcsó és nincs más
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz batai15 #175458 üzenetére
Szvsz alapvetően igen. Gyártottak már kissé beteges motort (pl. 8gen Accord 2.4-ese), de nem ez a jellemző.
Hogy korrekt és egy picit sem elfogult választ is írjak: nem rosszabb, mint bármi más, és minden az előző tulaj(ok) gondosságán múlik.
szerk.: Annyira azért nem ritkák, bár tény, hogy mondjuk Skodából több szaladgál az utakon. Szerintem közrejátszhat ehhez az, hogy sokan nem látnak tovább a Civic-nél, amit a boyracer/hülyegyerektuning sztereotípia övez.
[ Szerkesztve ]
-
Core2duo6600
veterán
válasz Johnny_vT #175455 üzenetére
Akkor buta tervezés, így jobb ?
Egy alapvetően a felhasználó által cserélhető alkatrészről van szó, könnyű hozzáférni stb.
Azért nem nevezném apró kellemetlenségnek, hogy a kollegámnak ez 100 000 ropiba fájt, ebben benne van persze az új akksi ára is, de akkor is durva, mindezt valamelyik bevásárlóközpontnál adta elő a kocsi.
Még csak nem is indítozott, hogy gyanakodni lehessen.(#175458) batai15
Olvass bele a népitéletbe ill. a típussal kapcsolatos használttesztekbe a totalcaron.
Pl.: [link]Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #175464 üzenetére
Meg az L12/L13 i-DSI-k, mert kokszolódik az EGR... Oh, wait...
(#175463) Core2duo6600: Prius-ban könnyű cserélni a kisaksit? Nem kell hozzá számítógépen matatni? Nem tudom, ezért komolyan kérdezem.
Amúgy tekintve, hogy a gyári aksi sem több 40k Ft-nál, és a győri Honda Flick (ezt ismerem) rezsióradíja 12k Ft, jól lehúzták a kollégádat.
[ Szerkesztve ]
-
Core2duo6600
veterán
válasz tboldi #175462 üzenetére
....és minden az előző tulaj(ok) gondosságán múlik.
Ott a pont, és ez bármelyik kocsira igaz.
Na persze vannak az igénytelenebb motorok, és az igényesebbek.
Értem ez alatt, hogy mennyire érzékeny egy elfelejtett olajcserére stb...(#175465) tboldi
Passzolom, ilyen szintem nem vagyok otthon a priusban.
A Toyota topikban biztosan hamarabb kapsz választ.[ Szerkesztve ]
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Core2duo6600 #175466 üzenetére
Lassan mindegyik mai autóban fel kell tanítani az új akkut.
Prius generáció függő talán, mintha a 2-nél még tuti nem kéne, az újabbakban meg még bírja
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz molnarpeter #175467 üzenetére
A cimborám Prius 3-asában cseréltek akksit májusban; spéci akku kell bele, mert az utastér felé szellőzik; 50 + párezer Ft volt.
-
Gaben92
őstag
-
batai15
félisten
Köszi srácok .
-
Core2duo6600
veterán
válasz molnarpeter #175467 üzenetére
Lassan mindegyik mai autóban fel kell tanítani az új akkut.
Hát ez röhely és elkeserítő is egyben.
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
diegho
nagyúr
válasz Core2duo6600 #175473 üzenetére
De a Honda szervizigényes, ez a lényeg!
-
gaborbol
őstag
válasz tboldi #175465 üzenetére
Nekem amikor a P2 -be csereltek a 12v os aksit akkor taplaltak kozben kulso taprol.
Azt mondtak csak a radio meg az ablak emelo poziciot szokta elvesziteni, ha elmegy a menyku cserekor, nem nagy gond egyik sem.
Az aksi maga draga volt, valami $250 dollar. A gyari kibirt kb 8 even
-
p4radox
csendes tag
Sziasztok!
Főként autópályázásra keresek autót, évi 20k km-re. Megakadt a szemem egy Leon FR 2.0 PD TDI-n. Mi a véleményetek erről a típusról, és a konkrét linkelt példányról, megérhet egy megnézést? Jelenleg egy citrom c4-em van, de elég gyengének érzem pályára, plusz tele van elektronikai hibákkal.
A keretem kb 1,5 millió Ft csak az autóra. -
harry
veterán
válasz Johnny_vT #175455 üzenetére
Aham, végső soron ez sem egy kizárt megoldás, bár annyiból mindenképp macerásabb, hogy egy vétel helyett kettőt kell vennem és egyet eladnom, ami mindenképp több macera (az ügyintézés még hagyján szerintem, de keresni, utánajárni, emberekkel foglalkozni...). Vicces de ismerős pont most akar eladni 400k körül egy 2003-as Megane-t, így olcsó is, szervizelt / ismert is...
Regadó: ha eleve itthon üzembe helyezett akkor csak az ottanit kéne fizetnem. Meg mondjuk osztrákokról van szó, nem németekről, ott nem tudom ugyanúgy 'nagy üzlet'-e kocsit keresni. Írtátok is, hogy hegyvidékről óvatosan a sózás miatt, de mondjuk emellett valószínűleg jobban karban tartják őket.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz Johnny_vT #175479 üzenetére
Úgy értem a konstans-havas részről
Addig megszakértenétek ezt nekem? link Magamtól eszembe nem jutna ezt venni, de így, hogy ismerőstől van, volt vezérlés csere, van két szett gumi, olcsó, kb fél évre kell, így azért elgondolkodtam rajta. Avagy, ha ennél a 'veszek addig is valami rohangálósat itthonra' tervnél maradok, ennél nem hiszem, hogy találnék jobbat...? Igen, műszakiztatni kell majd.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
-
p4radox
csendes tag
válasz molnarpeter #175478 üzenetére
Nem előfeltétel, a linkelt példány is manuális. Mit ajánlanál helyette?
-
harry
veterán
Ha mégis az eredeti terv marad, erről mi a vélemény? Kia Ceed: link
Ha jól látom a srácnak van egy céges, s most elad minden céges autót (lehet 10 éves csere...?), szóval kvázi magánhasználat, szemre jónak tűnik, itt van a közelben.
Érdemes Kia specifikus szervizbe vinni, vagy elég a sarki szerelő? Gondolok ilyesmire, hogy elektronika / diagnosztika átnézése, vezérlés (lánc) vizsgálata (nyúlt-e, feszítők jók-e), bármi egyéb márkaspecifikus gond lehet-e...?
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Core2duo6600
veterán
válasz harry #175486 üzenetére
A márkaszervízben van legtöbbször olyan gép, ami minden részletét kiolvassa az adott kocsinak, az egyéb szervíz általában egy olcsóbb gépet / szoftver-t szerez be, ami csak a leggyakrabb dolgokat olvassa ki, de azt minden márkából.
Tehát igen, indokolt a márkaszervíz.
Ha neked tetszik a kocsi, menj el és nézd meg.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
válasz harry #175486 üzenetére
Szakszerviz indokolt, a 7 év gari miatt nem sok ilyet látnak a helyi szerelők
Meg kell nézni, papírokat le kell ellenőrizni, rendszámot lekérdezni.... Magánszemélyhez mérten túl profi a hirdetés, képek is, leírás isEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
harry
veterán
Miért túl profi? Én ezt várnám el egy átlagos hirdetéstől is Akinek olyan cége van, aki technikai dokumentumok írásával foglalkozik, attól szerintem nem idegen egy autó hirdetés
Igen, ezeknek mind utánajárok. A márkaszervizt megpróbálok keresni (esetleg tipp Bp XVII környékén?). Mármint az oldalukat megtaláltam, de itt listát nem látok - vagy az ugyanaz, mint a márkakereskedés?
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Core2duo6600 #175487 üzenetére
Szerviz.
-
harry
veterán
válasz harry #175489 üzenetére
Aztán lehet tényleg alapított egy céges külön autó kereskedéshez, nem tudom: link link, itt már gépjármű-kereskedésként szerepel. Illetve állítólag egy Focus II kombi is eladó lesz nemsoká, annak a rendszámtábla keretén egy Auto Stephan felirat látszik, ami meg külföldi, szóval passz, de mindegy is, lehet délután felhívom a jobban körbejárom a dolgot.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
-
harry
veterán
válasz kisza25 #175493 üzenetére
Inkább azt furcsállom, hogy kint (ha tényleg külföldi) mások voltak a felszereltségi osztályok? Találtam egy extralistát (face Ceed csoport), ami szerint csak az LX szériában volt manuális klíma, minden másban automata, illetve 4 elektromos ablak kéne legyen. Itt a hirdetés / képek szerint is manuális van, s csak az első ablak elektromos. Most mindent nem néztem át, de ez így fura. Persze továbbra is, ettől ez még lehet egy jó állapotú, szervizelt autó, csak érdekelne miért lehetnek ezek a különbségek.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
őstag
válasz harry #175494 üzenetére
Koreai és japán márkáknál gyakran előfordul, hogy kint olyan konfigurációk és lehetőségek is vannak, ami itthon nincs.
Most pl. nézegetek új kisautókat.. Mazda 2 automata váltóval itthon csak egy közepes felszereltségi szinttel kapható, se LED fényszóró, se semmi.. Németeknél páldául lehet kapni LED-es fényszóróval is. És ez csak egy példa a sok közül.
"Less but better" - Dieter Rams
-
NB2
aktív tag
Ha a Nutellából a rosszabbikat kapjuk, miért lenne ez máshogy az autóknál?
-
válasz harry #175494 üzenetére
itthon még sima L -is volt amiben még klíma sem volt alapból, meg elektromos ablak sem és csak 2db lufi
Az összes választható extra: a manuális klíma, a kormányról vezérelhető hifi, elektromos ablak és a metál fény volt, viszont így volt 3,15M (alapár 2,8M) szemben az lx 3,6M árával, amibe már kérhetted a csomagokat
Amúgy igen, pl. Ausztriában alap a 4db elektromos ablak, klíma... mert az nélkül senki nem vesz autót[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Hálózati / IP kamera
- Futás, futópályák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- iPhone topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest