Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
Tudom, hogy ez rossz döntés lenne, de érdekelne, hogy tényleg nem érdemes dízelt venni ha leginkább csak városban használom?
Ezek az opel insigniák nagyon tetszenek, és valamiért nem is olyan drágák, 4-5000 euró között találtam 200k kmel, de mind dízel pontosabban euro 5 2.0Cdti 130 CP.
Az tetszik, hogy ebben már minden benne van ami egy autóban kellhet, pl rendes ledes v xenon lámpák amivel látni is lehet, könyöklő, ami nem létszükséglet de kvára jó dolog, mikor más autójában próbáltam egyből hiányzott ahogy visszaültem, tempomat, és igényes v legalább is számomra tetszetős külső és belső tér, ezeket sajnos az itt ajánlott autókban nem találtam meg.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
-
footy
addikt
-
máyköl
veterán
válasz trialboj #175554 üzenetére
Ahogy már írták, az Insignia motorját ha rendbeteszed nincs vele nagy gond (emiatt is nyomott a használt áruk főleg), ettől függetlenül városba nem való. Persze ha félreteszel 600-700k forintot a dízel nyűgökre, akkor nagy hidegzuhany szvsz nem érhet, de nem a városra találták ki ezeket az autókat, jobban jársz egy benzinessel/hibriddel.
-
harry
veterán
Ez mi a bánatot jelent egy adásvételin?
5. A felek kijelentik, hogy a szerződés tárgyát képező gépjármű bizalmi vagyonkezelés alapján fennálló kezelt vagyonba □ tartozik / □ nem tartozik.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
-
hacki87
senior tag
-
OPiiPO
addikt
ha valaki soha el nem romló kézi váltóra vágyna véletlenül
idézem: "Soha el nem romló manuális váltóval!""Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
hobizoli
nagyúr
válasz hacki87 #175570 üzenetére
az a diffi, hogy a Opel nem teljesen 1:1 vette at a Alfa/Fiat 1956ccm-s dizelmotort, hanem vannak benne aprobb modositasok a preciz nemet derek mernokok altal
az olajszivattyunal van egy gumitomites, ami idovel elkemenyedik es osszezomulve mar nem tomit jol, ott megy el az olajnyomas egy resze
ehhez le kell venni a kartert es kicserelni egy ujra
na ezt nem szoktak megcsinalni 10+ eves autoknal, aztan egyszercsak beut a szar
persze amikor meg KO, akkor hiaba csereled mar kimondjuk az Opel ezzel meg melle az M32-s ganevaltojaval jol leirta magat
ott is a ~3 liter helyett csak ~2.2 ment bele, mert uj sporolnak minden autonal kicsit, aztan lett egy valag valtohibas auto ez miatt
meg az egyik csapagy is kisse alul van eleve meretezve benne, meg a diffi sem vmi eros
van hozza mar modositott haz a nagyobb csapagyhoz, de...több drón kell ;P
-
footy
addikt
válasz hacki87 #175570 üzenetére
Benne vagyok a FB csoportban es atolvastam a kapcsolodo insigniaclub.hu forumot(ahol Ricsi a hazigazda) is. Reszben ezek (es mert van a csaladban opel szervizes) alapjan irom a fentieket (csapagy, olajpumpa). Mindig van 1-2 madar aki nem tartja rendben az autot es utana csak karog, de nem ezek alapjan kell altalanositani.
-
Emlékeim szerint ez azért nem teljesen így van. A magyar jog pár éve ismeri a vagyonkezelést- a kormány azért vezette be itthon hogy ha leváltják akkor a az ellopott milliárdokat és konglomerátumokat ne lehessen szívatni és visszavenni. Ha vagyonkezelőhöz kerül akkor a vagyonkezelő gyk a tulajdonossal megegyező jogokat gyakorolhat a vagyon összehordásának terhe és következménye nélkül.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
harry
veterán
Köszi az infókat
Ezzel tegnap hivatalosan is egy négyajtós 2003-as Renault Megane tulajdonos lettem
Ha jól tudom akkor most kössek rá biztosítást, irány eredetvizsgára, majd a hivatal, minderre van már csak 14 napom (azóta amúgy a kertben áll). A hétvégén kap egy kis takarítást.
Ismerőstől vettem, s kb. fél-egy évet szeretném használni.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Doki16
addikt
válasz harry #175578 üzenetére
Az adásvétel napján már rendelkezned kell kötelező biztosítással. Minden nap után fedezetlenségi díjat kell megfizetned. Tehát ha tudod akkor még ma kösd meg gyorsan Netrisken és akkor csak egy nap után kell fizetned. Ez a hivatalos út
Amúgy a többit jól tudod[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
harry
veterán
válasz Doki16 #175579 üzenetére
Nyeh, két nap (~1.2k) bukó, most már mindegy, majd délelőtt összerakom. Sebaj, első autó, ezeket is tanulom Mondjuk kissé hülyén jön ez ki, hogy eldöntöd kell-e az autó, s ha igen, ott helyben (akárhol) kössél biztosítást... Jó persze mobilnet és okostelefonok korában annyira nem bonyolult feltétlenül, de azért nem is a legkényelmesebb módja, hogy átböngésszem a millió kedvezmény opciót és lehetőséget és hozzak egy döntést egy évre (ha meg casco is kell főleg)... (igen, esetemben lett volna rá ugyan lehetőség, de úgy magát a helyzetet furcsállom kicsit).
Remélem eredetvizsgára kapok hamar időpontot a környéken.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Sirandrish
legenda
Heyho.
Egyik kedves ismerősöm szeretne egy autot venni.
Ami fontos neki hogy ilyen magasabb legyen mint pl a Suzuki Ignis vagy Opel Meriva, vagy hasonlo tagas egyterű.
Ezen kívül megbízható kellene hogy legyen, es 700korul mar lehessen NE roncsot venni belőle.Köszi elore is
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
tboldi
nagyúr
válasz Sirandrish #175582 üzenetére
Ignis.
Vagy WagonR.
-
harry
veterán
válasz LuckyL #175581 üzenetére
Persze, csak jellemzően úgyis együtt vizsgálod az ajánlatokat / egy biztosítónál kötnéd, ezért a macera.
Más: első indításnál nem, de később panaszkodik az alacsony olajszintre. Ránéztem, valóban a minimum alatt volt : \ Egyelőre veszek egy liter olajat (10W-40 jár hozzá elvileg / egyik motortérben lévő matrica szerint), aztán később a hetekben megcsinálom a többi szervizt is persze.
Csere után mehet más olaj is? Van itt egy leírásban egy ábra, nem teljesen sikerült értelmeznem, hogy akkor most 5W/10W mehet-e (a -30 vagy -40 gondolom mindegy az itthoni klíma mellett).
(Nem tudom mennyire férnek el ebben a topikban az ilyen szerelős kérdések, mindenesetre sokat nem akarom firtatni a dolgot ha nem, csak a hetekben kicsit kapkodós lesz mindent elintézni).
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
freeknight
őstag
@harry
Inkább nézd meg a gépkönyvet, milyen olajat ír elő. Az, hogy az előző tulaj miket öntött bele nem számít. Emlékeim szerint 1,5 dci-be (ha azzal vetted, motort nem írtad) 5w40 vagy 5w30 kell. Ma is tartja magát még az a legenda, hogy öregebb motorba 10w40 kell, de ez baromság.
[ Szerkesztve ]
-
No, ha már ígértem Mitsubishi PHEV.
2013-s példány. 198xxx km van benne. Egyben van nem ropog, nem kattog. Borzasztóan aszfaltra van tervezve, még egy fekvőrendőr is olyat mozdít rajta hogy ki akar az ember esni az ülésből. Ez azért is érdekes mert behozatalkor (mint a márkaszervizes átvizsgáláskor kiderült) az első lengéscsillapítók egyike 2 azaz kettő százalékos volt!
35 literes a tankja. Városban az eredeti papíron leírt 51km-s elektromos táv 70+%-s akksipakkal 31km - klíma minden nélkül. Amennyiben vki tudja otthon tölteni 15-20km napi mászkálás kijöhet neki 2-3 liter nyál árából 100 km-re. De. És ez a de fontos lehet minden fillérbszónak: ha beindul a benzinmotor városban, akkor könnyek megeszik 14 litert az autó. Pályán 8-10 liter a fogyasztása körülményektől függően (Sopron-Szeged távon mérve.) Az akksi töltés motorról is érdekességeket tartogat. Automata módban az akksit kb 25% töltöttségnél már lemerültnek jelzi és a motort rá-rá indítja. Az nem megy feltöltésig csak amíg az általa szükségesnek ítélt minimumot paraszthajszállal túl nem lépi. Ennek okán ha barátom sok megállóval megy 20km-t lemerült akksival városban, a motor fog kapni 8-10 alkalommal 1 perces járatást. Erre van ECON és töltés kierőszakoló kapcsoló ahol ez a viselkedés értelem szerűen felülíródik.
A kesztyűtartó osztottsága miatt alig használható.
A hátsó sorba nem fér 3 gyerekülés egymás mellé, de még kettő+1 felnőtt sem!
A motorhoz vezető egyik alsó föld kábel le szokott szakadni.
A motorra menő + okos kábel (ami sok száz ojró) szigetelése ennyi idősen elkezd repedezni. Szagszerviz teljes cserét ismer csak rá.
A műszerfal zongoralakk fekete - instant tökönlövés a por és ujjlenyomat mágnes.A képek közötti érdekességekre felhívnám a figyelmet:
-6. fotón olyan gépészetet látni rudazatból amit ritkán. A csomagtartó elektronyos, de barátom már ki is kapcsolta a működtetését mert állandóan csipog mozgás közben.
-14. képen a csavarok. Nos az egész autón festetlen csavarok vannak körben. Gyárilag. Köszönjük Mitsubishi nagyon hűvös!
-A beltér kapcsolói a japán autóknál gyk 40 éve változatlanok. Ezt nehéz számomra megemészteni.
-23. fotó. A kormány mögött látható két ezüst színű váltó-fül. Illetve én balga azt hittem hogy váltófül! Kérem alássan azokkal lehet szabályozni a vitorlázó módban az energia visszanyerést és ezáltal a fékezőerőt!Mindezeket figyelembe véve még mindig jó kompromisszum az én megítélésem szerint. Ha vki tudja tölteni és elsősorban úgy használni még spórolhat is vele.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
harry
veterán
válasz freeknight #175585 üzenetére
1.4 16v benzin, az egy hivatalos szervizmatricanak tunt, a gepkonyv meg nekem kicsit nem egyertelmu, ezt talaltam azon kivul: link Meg egy ilyen fuzetecsket.[kép]. Megkerdem ismerost, de a tobbit majd intezem a Renault topicban De mondom most ez csak az utantolteshez kell, a cserenel jobban korbejarom a dolgot.
Kotelezo megvan, at is utaltam, mas kerdes, hogy az csak kedden er oda, ezzel mar vegkepp nem tudok mit csinalni Mindenfele visszaigazolast lementegettem.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz Sirandrish #175589 üzenetére
Megfelelnek a felsorolt elvárásoknak. Mást felesleges hozzájuk fűzni. Esetleg annyit, hogy borzasztó rondák, de ez van...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Sirandrish #175589 üzenetére
Inkább Ignis, a WagonR+ az kerekeken guruló telefonfülke. Nekem halálfélelem volt benne 90-nél úgy imbolygott... Ignist is vezettem, az sokkal élhetőbb.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz Sirandrish #175589 üzenetére
Egyetlen érv is elég: tökéletesen megfelelnek a kritériumoknak.
De hogy egy kicsit bővebb legyek:
- megbízhatóak,
- nem kell mélyre ülni egyikben sem,
- beleférnek a keretbe, és a fenntartásuk is gombokból megoldható,
- alkatrész kb. minden bokorban van hozzájuk, amik szintén nem drágák.WagonR-ből inkább a későbbi, M13A motoros verziót ajánlanám. Igazából a régebbi G13BB sem egy ördöglakat, de mindenképp jobb az újabb: korszerűbb, erősebb, szíj helyett láncos, stb. Az egyliterest hanyagolnám, nagyon harmatos, és semmivel nem fogyaszt kevesebbet.
Az Ignis is ugyanezt az M13A-t kapta, illetve volt egy nagyobb M15A is, ami szintén jó.A váltó nyelestengelycsapágya beteges az M13A-nál, általában aminek a javítása 80-120k között mozog attól függően, hogy a kuplungot is cserélik-e vagy sem, de van rá esély, hogy van olyan eladó darab, ami már átesett a műtéten. Felhasználásfüggő, mikor jön elő, de legtöbbször olyan ~100k km környékén. A miénkben amúgy még semmi jele az elromlásnak 155k után.Az Ignis M15A-val nem érintett ebben, meg talán a G13BB sem, de ebben nem vagyok biztos.
Az ABS-szeleptömb (vagy köznyelvi nevén kocka) szokott még tönkre menni, de ez a nem megfelelő karbantartásra, vagy annak teljes hiányára vezethető vissza. Ha nem cseréltek 2-3 évente fékfolyadékot, akkor előfordulhat, hogy egyszer csak beesik a fékpedál. Szóval egy olyat kell keresni, amiben cserélték a DOT4-et szorgosan.(#175591) Qru: Pedig (szinte) ugyanaz a kettő: dobozforma hátul merev híddal.
Mondjuk a mi Wagonunk is azóta megy stabilan (önmagához képest), amióta kapott új KYB lengéscsillapítókat. De én nem féltem benne soha, még 130-nál sem.[ Szerkesztve ]
-
őstag
ÜDv a csapatnak !
Érdeklödnék hogy mit ajánlanátok a harom közül
Honda jazz
Honda civic (űrhajó)
Suzuki swift 2007 től
peugeot 206 felfelé
Keret 1misi lenne inkább az alatt , nem vagyok otthon a témában ezért gyors ütemben próbálok tanulni mit érdemes . Most egy 98 G Astra van három ajtos 1.6 os majd attól szeretnék megszabadulni.
Segítségeteket előre is köszönöm"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
-
szumoo
senior tag
Sziasztok!
Kérnék egy kis segítséget a topkilakóktól.
A második generációs benzines Citroen C3-asokról mik a tapasztalatok?
Előre is köszönöm az infókat!Sz.
A nyúlon túl?
-
őstag
Köszi a válaszokat
Igen az ufora gondoltam nagyon régota az a kedvencem de nagyon drága volt az nekem mindig is de mostmár pl vannak iylen hirdetések is nem tudom mennyi lenne helyre rántani
Rengeteg pénzt meg evett az az astra elvittük szerelőhöz 112k volt hogy megcsinálta és utána van hogy nem bírja tartani az alapjáratot és lefullad amikor vissza vittük hozzá akkor nem csinálta ...Közben meg elöjött egy olyan dolog abs lámpa ki villant km/h állás nem megy azt is megkellene nézetni villamos szakival de nem tudok hozzá eljutni mert most hétvégente vagyok meg leszek csak itthon. Ja meg kb 10 liter felett fogyasszt .....
"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
őstag
válasz Gombinyó #175598 üzenetére
Köszi molnárpeti benézek oda is
Még akkor is így lenne ha ilyen megbizható autokat néztem ki mint a jazz meg az astra ?
"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen