- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- SSD kibeszélő
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Autós kamerák
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
őstag
mert úgy leszűkíted hogy 1 db marad
5 millába kerül újonnan listaáron, valós ár gondolom 4.5 körül[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Declare
őstag
+1
Csak az igényeket kell a penztarcahoz kalibralni. Mar multkor is leirtam, hogy szerintem azt felejtik itt el sokan, hogy egy autot nem csak ugy kell mérni hogy hány éves. Utana meg szörnyülködni, hogy huuuu regen egy 2 eves fiesta x volt, ma meg 2x....meg kell nezni, hogy mit tudnak az autok. Milyen komfort, meg biztonsagi extrak vannak bennük, milyen környezetvedelmi normakat teljesitenek, meg milyen extra lista all rendelkezesre.
-
Vesztor87
senior tag
Szerintetek ha nagyjából 2 millába bele akarok férni az "új" autómmal, akkor mit vegyek? Két gyerek (babakocsi, cuccok stb.) Akkor egy H Astra Classic 3 (2010 utáni 1,6xer) az jó választás? Vagy van ajánlottabb?
Köszi! -
veterán
válasz Declare #174203 üzenetére
Ja csak ez a sok elektromos 'védelmi' kütyü szart nem ér, több a fals bejelzés mint a haszna. A környezetvédelmi normáért meg hogy nekem fizetnem kell, hát ha dönthetnék max euro 3-mas autót vennék, mármint ha ez is beixelhető extra lenne.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Declare
őstag
válasz MunezXBK #174211 üzenetére
Mondjuk en 0 gyerekkel is mindig valahogy telepakolom az autot Annyira kenyelmes, hogy a hatso ülesen megtalalhato mindenfele ruhadarab es kiegeszitö, minden evszaknak megfelelöen, a csomagtartoban meg szepen a sportfelszereles....gyerekkel ez tenyleg csak transzporterrel tarthato fenn
-
Vesztor87
senior tag
válasz zoo8800 #174210 üzenetére
Nekem szimpi lenne amúgy egy kisebb egyterű is, néztem merivát is, de kicsit opelesen alul motorizáltak, legalábbis úgy tűnt. H Astrától eltántorít hogy olvasok torpangatást mint pl a Lacettinél előfudul, meg ilyen olyan hibák... há nemtom. Az 1,8 mondjuk legalább erős.
Hangosság: Lacetti 100-110-nél csendes, Fikusz2 nem
-
válasz Declare #174208 üzenetére
Én is maximálisan támogatom a max euro 4ig vásárlást. A helyzet az hogy nincs olyan hogy jó megoldás. A biciklis is meg akarja venni az olcsó árut amit kamionnal szállítanak, amiből valakinek bevétele keletkezik amit el akar költeni. Kellene törvénnyel szabályozni h ki mit vehet? Az elmúlt években erre volt példa az euro szabvány növekménye amit látjuk h hova vezet - mert nem hozzáértők hanem a leghangosabbak akarnak meghatározni. Tényleg minden szép és minden jó , de akkor is egy szívó v8-t akar a legtöbb ember akinek az autó nem közömbös.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Xmodule
őstag
válasz Xmodule #173976 üzenetére
Köszi a tippet. Azert kipróbáltam egy honda civic tourert is csak hogy tuti legyen a dolog. Vegul azt a 2015-ös V70et vettem meg. picit meg fura az hogy amutomata mert eddig mindig manuális valtos autoim voltak.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
válasz Xmodule #174217 üzenetére
Nyugi egy hét múlva elfelejtesz váltani is és amikor vissza kell ülnöd ki fog ülni az undor az arcodra
MOD
(#174219) Declare: nem azt mondtam hogy nem számít a környezetvédelem. Csak ésszel kell csinálni. Hogy van az hogy pl Dániában teli vannak öreg autókkal is és mégis mindenki biciklizik városon belül? Igaz fával is sokan fűtenek még a fővároson belül is de nem szürke a levegő (jó oké elismerem tengerparti város de akkor is ott a sok ződ biciklis). Nagyon sokat jelentene ha az emberek egy része mentálisan fejlődne.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz Declare #174208 üzenetére
Az Euro3-Euro 4 határán már tök alacsony a kibocsátás, az én autóm Euro 3-mas de csak pár százalékkal marad el az euro4-től DPF nélkül. Ami azóta történt és amit szigorítottak csupa olyan fejlesztést és gyártást tett szükségessé, ami azt a nagyon alacsony szintet próbálja meg még tovább csökkenteni úgy, hogy a fejlesztési és gyártási oldalon szerintem nagyobb a környezetszennyezés, nem beszélve a dpf és egyéb állatfajták miatt eldobott és bezúzott autókról.
Én 100%-ig biztos vagyok benne, hogy globálisan nagyobb a környezetszennyezése egy Euro 5-6 autónak, mint az Euro 3-4-nek, csak épp lokálisan sikerült lecsökkenteni.
A DPF is egy vicc, városban szépen tömődik, majd szépen kieregeti az autópályán.
KB olyan ez mint a házak szigetelése. Van aki már 20 centit rak föl meg passzívház. Ezek az emberek nem szoktak szellőztetni? Vagy azt is rábízzák egy drágán megvásárolt és környezetszennyezés árán legyártott gépre hőcserélőn keresztül? Szerintem egy normálisan záró 2 rétegű üveg ablak meg 10-15 centi EPS tök elég.
JA, és persze az elektromos autók. Az akkuk gyártása és majd az élettartam végén a kezelése szerintetek mennyire terheli meg a környezetet?[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Vesztor87
senior tag
válasz zoo8800 #174218 üzenetére
Inkább német/japán vonal áll közelebb, ha nem full új dacia akkor nem kell francia. Nem azért mert biztos szar, hanem azért mert egyszerűen nem tetszenek.
Fóka alatt majdnem új, valami közép kategóriások voltak. Motor is üvölt, volt egyszer alkalmam egy fl előtti 1,6-ossal egy Szeged-Bp távot utasként megtenni... borzalom... A Lacettim 130-nál olyan zajos mint a fóka 100 körül, szal nagyon nem egy kategória. A fókának ellenben valami álom a váltója nekem, a Lacettié valami őskövület F Astra váltó... Focus 2 tetszene, ha lenne benne egy 6. fokozat, de nincs. Ilyen 7-10 éves kompatkokban nincs is 6-os váltó (Stilot leszámítva) ?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Vesztor87 #174222 üzenetére
Zajos kocsikhoz:
Húsvétra otthon voltam a családnál, úgyhogy nosztalgiából egyik nap az F Astrával (1.6 16v), másik nap pedig a Clio 2-vel (1.5dCi) tekeregtem. Hát a rózsaszín köd hamar elillant az emlékezetemből
Néha jó egy ilyen nosztalgiafröccs, rácsodálkozik az ember, hogy egy-egy jobb élmény mennyire eltolja az ingerküszöböt. A Clio még kifejezetten élhető volt az ablakok és a kárpit zörgését, meg a tartás nélküli üléseket nem számítva- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
-
válasz Johnny_vT #174223 üzenetére
Faternak van egy 1999-es honda civicje, 110 felett már nen kell beszélgetni, a tipo-ban 140- nél még normális hangon lehet komunikálni és egy érdekesség, a tipo most kerül annyiba, mint a honda 20 éve
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
MX5 vásárlásán gondolkozom. Egyelőre valószínűleg NC lenne a befutó a magasságom miatt (187cm), de inkább az NB felé húznék. A FB csoportba lehetetlen bekerülni, elolvastam néhány vásárlási tanácsadót, de jó lenne élőben meglesni egy ilyet. Van aki tud ajánlani elérhetőséget, csoportot, bármit, ahol esetleg meg tudok tekinteni egyet, több infot gyűjthetek?
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz diegho #174227 üzenetére
Bravo az valahogy se kintről, se bentről nézve nem jön be, sokan mondják hogy olaszos formaterv stb milyen jó... hát nem tudom, nem jön be. Ellenben a C-maxra ránéztem, az tetszik, bár a 2009-esek is 2 millák kb, az 1,6 gondolom nem túl combos, az 1,8-as gyári érték szerint eszik 7-et, és a hahun 5-ös váltósak jöttek szembe. Hozzá teszem, csak benyásakat nézek, inkább azért a 6-os váltó, hogy kevesebbet forogjon.
-
válasz Johnny_vT #174228 üzenetére
2015-ös i20 sem volt sokkal hangosabb, mint a tipo, de a kerekektől több zaj jött, ugyanez a 2013-as i30 és 2011-es kia ceed-nél os, a 2006-os skoda fabia-ra már nem emlékszek.
tboldi: ok, de az árban is mutatnak némi eltérést (új)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz Vesztor87 #174231 üzenetére
Ha fontos szempont a fogyasztás is - miért ne lenne az - akkor az egyterűek helyett inkább kombiban gondolkodnék a helyedben (pl. C-max helyett Fóka kombi). Az egyterűek jellemzően az alapjukként szolgáló modellel (Cmax - Fóka) nagyjából azonos - max. picivel nagyobb - alapterületet nyújtják; nagyobb magasság mellett.
Mire jó a nagyobb magasság:
- be tudsz ülni kalapban (már ha ennek van bármi előnye 2019-ben);
- magasabbra tudod púpozni a gyerekek műanyagmotorját, járókáját, stb. - néha jól jöhet;
- 1 literrel egészen biztosan többet fogyaszt az autó a nagyobb homlokfelület miatt; és ezt mindennap hozza, akkor is mikor egyedül ülsz benne.Öcsémnek volt C-max 1.6 benzinese 13 évig (2004-2017.), túl sok műszaki nyűgje nem volt (szervokormány, klíma, eszegette az olajat is a végén [@120-140 k km]), a sárvédő + tán a küszöb kezdett csúnyán rohadni.
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz motoflug #174230 üzenetére
Szia!
Bár én vagyok itt a legfrissebb hús az MX-5-ös tulajok közül egy 1999-es NB-vel, de ha Szolnok körül laksz, vagy a környéken szeretnél egy, még nem teljesen gatyába rázott gépet megnézni, akkor szívesen felajánlom.
Azon kívül még Pesten akad pár fórumtárs.Üdv, Balázs
-
alázógyík
őstag
válasz Vesztor87 #174231 üzenetére
"Bravo az valahogy se kintről, se bentről nézve nem jön be...... Ellenben a C-maxra ránéztem, az tetszik"
Akkor nálad bizony nagy bajok lehetnek.
Nekem van/volt mind a kettő, de minden tekintetben ég és föld a különbség a Bravo javára.
Mikor még megvolt a C-Max, akkor is max. praktikusnak tartottam, de hogy szép legyen?!?!?! Te vagy az első, aki ilyet mond arra a műanyag bodéra. -
Vesztor87
senior tag
válasz alázógyík #174235 üzenetére
Nekem még szép fiattal nem volt dolgom. Nekem a bravo az abszolute nem jön be. Ez van. Nekem tetszik a szögletes, egyszerű vonalvezetés. A ford design az bejön A grande pundo is azért nem jött szóba sose, mert a beljese emészthetetlen volt, holott kívülről egész pofás volt, főleg a hátulja. Nameg az 1,4 T biztos jól megy, bár nem tudom mennyire szabad turbós benyásat használtan venni... Rapidok vannak 2 alatt, de hát a turbó...
-
hobizoli
nagyúr
-
-
Core2duo6600
veterán
válasz rasotamas #174221 üzenetére
JA, és persze az elektromos autók. Az akkuk gyártása és majd az élettartam végén a kezelése szerintetek mennyire terheli meg a környezetet?
Semennyire, mert mennek bele, a napelemek puffertárolójába, akár családi ház szinten is ahol sziget üzemben üzemel a napelemes rendszer, avagy a szélerőművek puffertárolójába.
(#174222) Vesztor87
3 as focus esetleg ? bár fogalmam sincs, hogy milyen áron van, lévén nem kerestem.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
válasz Core2duo6600 #174245 üzenetére
Azt ugye tudod hogy itthon a szélerőműveket lassan építik le? A napelem meg már most betéti díjas és környezetvédelmi adóval terhelt. Nem mellesleg amennyi autót kellene leszerelni nem lesz elég felvevőpiac a nap-szél telepeknél előbb anyagi utóbb kormányzati szándék miatt (paks2). És akkor még nem beszéltük a baleseteknél ... furán viselkedő sérült akksikról.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
thefreeman
aktív tag
válasz Core2duo6600 #174245 üzenetére
Kicsit sok handras-t nézel szerintem. Nem mondom vannak egész korrekt videói de néhány videója szerintem már már a népbutító hatású ha mindent elhisznek belőle.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Vesztor87 #174240 üzenetére
nem hujeseg, de eccer menj eggyel egy mesekort, es csodalkozni fogsz
amugy pont a digo 1.4-s TJET az egyik legjobb konstrukcioju kisturbos motor az elmult tizensok evbol
turbocsere meg nem kerul annyiba
picsanvert autokbol 50-60k-ert kapsz ra egy csigat, ha kene
de nem surun kellez max akkor para, meg amikor relativ uj konstrukcio az auto es nincs bontokban se hozza meg semmi nagyon, mert keveset raktak meg TK-ra belole
a GP meg a Bravo TJET 12+ eves autok ma martöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Háztartási gépek
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- NASCAR
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Formula-1
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen