Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz Rem-X #175098 üzenetére
Ez valoban nem sok, amennyit mesz vele, lehet en sem rizikoznek a dizellel. Amit megsporolhatsz az üzemanyagon, azt elbukhatod a szervizen...
Viszont ha nagy limuzint veszel akkor az (föleg ha beül a csalad is) vagy sokat fog enni, vagy lomha lesz. A dizel meg ugye nem fog sokat enni es nem is lesz lomha Dilemma is yours
A mazdat meg probald ki a szivo 2.0 motorjaval, hogy milyen, mert en pl magamnak nem nagyon szeretnem. Nekem nem jön be a 2 literes szivo motor karakterisztikaja egy ilyen nagy limuzinban.(#175092) Core2duo6600 mint irtam a 2.0 tdi (150 lovas). Most juniban lesz 2 eves.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Rem-X #175101 üzenetére
Amikor 2éves! Mazda 6nál nem hüde rozsda pontokon ilyesmik vannak [link] bzzeg mindegyik ajtoból folyik ki a rozsda. 2éves autónál.
Vicc elrettentésért: Nem csoda ha 10év múlva ez lesz belölle [link]
Ha nagyon nagyon mazdát szeretnél akkor fel kell emelni nagyon megnézni és ha csak a gyanú gyanúja felmerül gondolkodás nélkül otthagyni.
btw 20+éve mondják Mazda kereskedésben, hogy az újnál már nem gond a rozsda... Első gen dacia kevésbé rozsdál mint mazda. Ez van.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
daninet
veterán
Sziasztok
Autót kell vennem hamarosan, érdekelne ti mit ajánlotok.
Vegyes használatra kell, város és autópálya is megy majd vele.
Ne legyen nagy a kocsi (kb golf méret), lehet szedán, hatchback és a többi nem egyterű/kombi katrgória.Ha priorizálnom kellene mi a fontos nekem (mert nyilván minden fontos, de a pénzügyi kompromisszum miatt ez nem igy megy sajnos) akkor igy alakulna:
1. Megbízható motor. A környezetemben most mindenki vagyonokat költ önpusztító autókra.
2. Navi/rádió/bluetooth legyen (vagy ha ez nem elérhető akkor pl dupla DIN hely a műszerfalba, hogy azt rakjak oda amit akarok)
3. Biztonság (sok légzsák meg 3 betűs dolgok)2-2.5M körül lenne az ideális, ha valami elképesztő jó dolog akadna kicsit mehet feljebb.
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
rbalint88
addikt
válasz daninet #175104 üzenetére
Volvo s40/v50/c30, focus 2 alapokon. Azt nem irtad, hogy mennyit mennel vele evente es milyen aranyban, a dizelmotorjai altalanossagban jobbak, mint a benzinesek. Dizelbol 1.6 114lo, 2.0 136 lo, de leginkabb az 5hengeresek a tutik, 2.0 150-163-177lo es osszes 2.4-es. Benzinesbol 1.6 vagy t5
-
daninet
veterán
-
Johnny_vT
senior tag
válasz daninet #175107 üzenetére
Az S40/V50-re erős hunyorítással még rámondható, hogy "annyira semmilyen", na de a C30-ra? Ez az egyetlen jelző ami nem illik rá
Ázsiából ebbe az árba talán belefér egy Lexus IS250. Kizárólag a 250-es benzines (automata vagy kézi az ízlés kérdése), mert a 2.2 dízel a hírhedten beteges Toyota erőforrás és amúgy is illúzióromboló abban a kaszniban a traktor. Amúgy ez is tömve van légzsákkal, kifejezetten kényelmes (a felsorolt "alsóbb" kategóriás Volvoknál talán kényelmesebb is), csak ne tervezz hosszú tárgyakat szállítani és négy(-öt) személlyel hosszú útra indulni vele. Fenntartása piszok drága, de várhatóan csak az éves szervizre kell költened.
Ilyen szempontból a félig Focus Volvók olcsóbbak hosszú távon, de ahogy rbalint írta, az 1.6D, 2.0D (PSA francia), 1.8 benzin és 2.0 benzin (Ford) motorokat inkább kerüld el, azok bajosak tudnak lenni. És akkor ott tartasz, hogy 1.6 benzin vagy öthengeres benzin/dízel, amiknek meg a piaci ára magasabb. A dilemma mindenképp érdekes, de várjuk ki a végét, hátha jönnek még földhözragadtabb, realisztikusabb tippek
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Core2duo6600
veterán
válasz daninet #175104 üzenetére
A Ford Focust is nézd meg, a jelölt árvásban leginkább a 2 es foka van és már válogatni is tudsz.
Apámnak 1.6 tdci van, eddig rendkivüli gond nem volt csak olyan, ami bármelyikkel is volt / van /lesz már átlépte a 300 000 km -t
A gyári ajánlott 30 000 es csere helyett az olaj 15 000 ként van cserélve.
Ahhoz, hogy a diesel jó eséllyel problémamentes legyen szükséges rendszeres pályázás vagy országutazás, hogy a részecskeszürő regenerálódni tudjon.
Hogy a diesel megéri-e jó kérdés, sokban függ, hogy
Mennyit tervezel vele évente menni?
Mennyi ideig tervezel majd a kocsival ?Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
daninet
veterán
Köszi mindenkinek, szerintem mire ezeket a modelleket átrágom kijön egy új széria
Hétvégén lesz időm aztán nekiülök. Majd még visszajövök kérdezni konkrét tipusokkal.Volvókat nézegettem de rengeteg az öreg kocsi majdnemhogy nincs 2010 előtti. És bammeg 160045 km van benne
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
Doki16
addikt
válasz daninet #175111 üzenetére
160k km sok? Most ez komoly? Na ezért tekerik a nepperek az órákat és gondolom ezért nem tudok eladni egy valós 200-at futott kocsit.
A saját kocsimat 2és fél évesen vettem 166k km-el. Na ezt hajtották rendesen, de simán van olyan állapotban, hogy aki behozta visszatekerhette volna 50-re.
No offense. Ez nem neked szól, csak úgy általánosságban
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz Doki16 #175112 üzenetére
Ok, csak mondjuk aki 10 év alatt megy annyit, annak az soknak tűnik. Én is 15 ekm megyek egy évben, ezért is vettem új autót, elvileg 5-6 évig költségmentes lesz, aztán eladom, vagy megtartom bontásig, ez sok mindentől függ majd
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #175113 üzenetére
Évi max 10-et megyek én is. De egyszerűen nincs kevés kilométerrel kintről autó vagy itthonról. Ami meg van az vagy ismeretségi körbe megy el vagy amint kikerül véletlen hirdetésre el is kapják pillanatok alatt.
Egyszer volt új kocsink. 7 év alatt ment bele 55k km. Folyamatosan azzal hívtak fel, hogy áruljam már el mennyi van benne, meg mennyiről lett visszatekerve. Szervizkönyves, számlákkal igazolt kocsi volt. Még csak el se jöttek megnézni már fikázták. Egyszer jött egy srác, körbenézte és már mondta is, hogy írhatjuk a papírokat. Mondom neki legalább próbáld ki a kocsit. Azt mondja felesleges, ezen minden látszik
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
-
Dare2Live
nagyúr
Sztem nem normális az ha egy 2éves és 8.5milliotól induló autónál a zsanérnál, ajtokból folyik a rozsda.
És sokat elmond a mazda korrozióvédelméről. A hozzáállásáról meg az, hogy ezt 30éve csinálja.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
Doki16
addikt
válasz daninet #175117 üzenetére
Ohh bocs, akkor félreérettem. De ahogy látom, nem csak én
(#175119) LuckyL: Egy neppertől egyszer elkértem a szervizkönyvét a kocsinak. Erre azt válaszolta a tag: "Mit akarok venni? Kocsit vagy szervizkönyvet? Nem azt kell nézni." Mondtam neki akkor szevasz, erre a kezembe tolta amint megindultam. De mentem is tovább, mert 1 bejegyzés hollandban, 2 franciában és 2 németben. Egy 3 éves Mondeonál kicsit gyanús volt
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
footy
addikt
válasz Doki16 #175123 üzenetére
Nekem is volt ilyen ausztriaban, nem is egyszer.
Felhivom a hirdetot, kerdezem minden ugy van-e ahogy a hirdetesben szerepel, extrak, szervizkonyv stb.
Persze-persze, gyere nezd meg. Nyilvan nem volt benne a felszereltsegbol 1-2 tetel, mondom legalabb a szervizkonyv megvan? Persze, tessek. Nezem, 1 darab bejegyzes sem volt benne...
(es nem, ez meg nem digitalis szervizkonyves auto volt)[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz bitpork #175122 üzenetére
azért írtam hogy felhívni a szervízt...
ha valami nem leinformálható, akkor akkor a rosszabbat kell feltételezni, és a "tekert árat" fizetni csak(#175123) Doki16
miért volt gyanús? felhívtad megkérdezni? miért ne lehetne egy autót 3 különböző országban szervizelni?
illetve ki lenne oylan hülye hogy iylet hamisít[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Doki16
addikt
válasz LuckyL #175125 üzenetére
Nem hívtam, de egyszerűbb volt másik kocsit választani ami jobb előéletű. Találtam is egy olyan Passatot aminek végig egy helyen volt vezetve és minden számlája megvolt. Nagy a piac, nem ugrok bele az elsőbe. Mondjuk baromira tetszett az a Mondeo. PowerShiftes Titanium felszereltségű volt. Minden földi jóval
(#175124) footy: Toyotanal ez pont teszik, hogy vezetve van digitálisan és papír alapon is a szervizkönyv. Elég meggyőző lesz remélem a leendő vevőnek
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #175127 üzenetére
Ugyanannyira nem volt igazolva mint más amihez csak kitöltött szervizkönyv van. De a neppper házállása is taszító volt már eleve. Ha komolyra fordul a vétel, akkor már alvázszámos adatbázisban is böngészek. Ha meg tényleg ott vannak a számlák akkor az tényleg elég jól megerősít.
A Toyotámhoz az előző tulaj még az évenkénti két kerékcsere papírjait is eltette km óraállással együtt. Én meg igazi hülye vagyok, mert még a tankolások is szépen le vannak fűzve egy mappába De még az ablakmosóról szóló papírt is elraktam. Minden kis vackot beírok.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Mások inkább megszállottnak neveznek. Párom nem érti, hogy egy mosás után is miért fényképezek óraállást
Másoknak kutyás/macskás képekkel van tele a telefonja, nekem műszerfalról, vízóráról, villanyóráról stb.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
Doki16
addikt
De van, azt még mobilon vezettem. Olyan 4,8-6 között volt. A nagy átlag 5,5 volt. Sokat mentem vele városban az megdobta. Nagyon jól fogyaszt a 2.0 crtdi. A legjobb az volt amikor Bajára mentem félig pályán félig országúton. Ha jól rémlik valami 4,5 körül volt. Visszafele amíg nem mentem fel pályára akkor még 4 alatt is láttam. De Pasattal nem papásan mentem. Belőttem 160-ra azt hajrá A "német" pályán nem volt ritka a 180 utazó sem. Annak az volt a dolga, könnyen bírta.
Ennyi a gyári érteke az Auris HSD-nek. 6. oldalon van. Ha folyamatosan üzem meleg a motor akkor hozható különösebb odafigyelés nélkül.
(#175132) bitpork: Még nincs meg egy éve se. Jelenleg van benne kb 6700km megvétel óta. Nagyjából 10k-t megyek évente. Közel van a munkahelyem. Jővőhéten be fog pattanni 2 nap alatt 1000km kb.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #175133 üzenetére
Akkor kevesebbet eszik mint Kormi. Most fedeztem fel ha beírom a Spriten a gyári értéket (manufacturer MPG) akkor kiszámolja hány %-al vagy alatta/felette. Azért sokat mond, hogy a cégessel +20%-al felette vagyok, a sajáttal meg -3%-al alatta.
Bár nem releváns az összehasonlítás, mert más standarad szerint van meghatározva a gyári érték.#nincsbennetarcsi
-
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #175139 üzenetére
A Passattal többet mentem. Abba egy év alatt beleraktam 16k körül. Alapvetően ez nem kevés ha csak azt nézzük, hogy nekem nem munkába járásból jön össze. Van egy ismerősöm aki mindig arra veri magát, hogy mennyit megy a kocsijával és, hogy nekem minek egyáltalán autó évi 8-10k km-re. Csak ő azt elfelejti, hogy munkába járáson kívül max. a szüleihez jár vele. Persze, hogy belerak évi 30-at ha csak a munkahelye napi 120km inga.
Nekem amúgy tényleg egy full villany (vagy min valami plugin) a célom, mert az felelne meg maximálisan a használatomnak. Két háztömbbel arrébb van az utcán töltő. Munkahelyen tudnám tölteni. Csak még közel sem engedhetem meg magamnak. Ezért is vettem HSD-t. Nagyon jól tartja az árát, 2-3 év múlva szerintem minimális veszteséggel ki fogok tudni szállni belőle.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tibbike01
őstag
Az 1.6 szívó (116le) J Astrak-ról mik az általános vélemények? Szerethető?
-
hobizoli
nagyúr
ismerek olyat, aki a gyari 6.7 alatt menne masfel literrel a "szemet is kinyomva"
mondjuk o olyan Münchausen báró, mindenkinel gyorsabban megy barmivel IS, es mindenkinel kevesebbel jar, gyari adat alatt megy 5 szemellyel plafonig rakva +utanfuto, es hegymenetben, kikerulve az osszes totymorgot maga elottszokott olyanokat kamillazni, hogy 200kmh-s atlagtempo kene hozza, de akkoris 5.9, naggggyon max a 6
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz daninet #175117 üzenetére
enyemben 195050 volt
trailerrel jott be CH-bolmeg kint lefenykepezve is lattam mar a muszerfalat is meg a hirdeteset is, meg vegig vezetett szervizkonyves
itthon csak leraktak az autot egy telepen ejjel es mar kora delutan megneztem eloben is
ki is fizettem kp-ban ott egybol[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Doki16
addikt
válasz rbalint88 #175144 üzenetére
Akkor még nem tudtam megvenni. Már tavaly augusztus óta is nagyon sokat csökkent az áruk. Amúgy nem mondasz hülyeséget mert erősen gondolkozom rajta. Csak felesleges hordanam mindig magammal a dízel motort. Nálam az előfordulna, hogy hónapokig be se lenne indítva. Csak tonkremenne az állásban. Ezt is mérlegelni kell.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
harry
veterán
Hello, az eredeti elképzeléstől kicsit messze, mintegy kíváncsiságból: vélemények Mitsubishi Outlanderről? Pl. link MK2, benzin motor, manuális váltó amire ránéztem, na most ezen kívül sok más nem is nagyon jön szóba, HaHun is csak pár találatot mutat: link (sőt ebből az első pár még a korábbi modell). Szóval konkrétan más példány nem is annyira jöhetne szóba.
Erről mit érdemes tudni? 2.4 benzin motorról, vagy úgy egyáltalán a kocsiról? Van ebben már kettős tömegű lendkerék, vagy egyáltalán turbó, változó vezérlés, bármi spéci dolog? Mit érdemes tudni a 4WD-ról? A fogyasztást és biztosítást leszámítva, mennyivel körülményesebb fenntartani egy ilyen / ekkora autót, mint egy sima 1.6 szívó mk2.5 focust? Nyilván drágább egy nagyobb kerék / fék / stb, inkább az arányok érdekelnének, mennyivel bonyolultabb technika, vagy van annyira megbízható a japán, hogy pusztán emiatt nem kell tartani tőle...?
Gyanítom nem az én kocsim lesz ez, ha már egy sima focus esetében lemondanék az 1.6os ti-vctről a 'sima' verzió javára, a változó vezérlés meg a két katalizátor miatt, itt gyanítom ennél csak több a hibaforrás vagy a zsebbenyúlósabb lehetőség...
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
thebigK
addikt
Szeretnek egy lenduletes, fiatalos, nem pont par eves autot, golf3 gti, punto 1.8 hgt, bravo 2.0 hgt, foleg a 2 fiat irant erdeklodom, erdemes? Mi johet meg szoba? 5-600 ezerig nezelodnek.
“Hard times create strong men. Strong men create good times. Good times create weak men. And, weak men create hard times.”
-
Integrale
veterán
válasz thebigK #175147 üzenetére
Az 1.8 HGT és a 2.0 HGT motorok nagyrészt megegyeznek, az 1.8-as egy hengerétől megszabadított 2.0.
Az 5 hengeresnek remek hangja és karakterisztikája van, főleg városban szereti a gyomrát, a Bravo kaszniban a szervizelése sem egyszerű (nincs hely), vezérléscsere anyagköltséggel és munkadíjjal 130 körül alakul (1.8 16v is ennyi).
Az előélet nagyon fontos ezeknél a motoroknál, megfelelő karbantartás elengedhetetlen, és szigorúan a belevaló olaj, gyakori cserével.
Bravo HGT-ben ráadásul kettő féle 20v is volt, az egyik VIS (variable intake system) (150-155le), a másik nem , (147le). Menj el nézz meg egy párat (több nem is lesz), aztán karter le, takarítás, ha már ott jársz, akkor preventív jelleggel csapágyakat is cserélj.
Szóval, ha 600-ig nézelődsz, akkor átírással, egy teljesen alap szervizeléssel 1 milliónál tartasz.
Dönts!"Bad reklám is reklám too"
-
thebigK
addikt
válasz Integrale #175148 üzenetére
Az alap koltssgeket belekalkulaltam, de vannak ellenervek ugy latom. Hm. Nem ugrom bele egyelore semmibe, ez 1-2-3 honapos terv minimum, ha nem tobb. Koszonom a kimerito valaszt. Mas tipus esetleg? A C corsa GSI is szimpi, de az is neccesen ferne bele mondjuk a 7-800 ezerbe vetellel, atirassal, elso szervizzel.
“Hard times create strong men. Strong men create good times. Good times create weak men. And, weak men create hard times.”
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #175145 üzenetére
Így is minimális amit havonta eltankolsz nem? Túl sokat már nem spórolnál a full villannyal és az aurisba azért ott a motor, ha nyaralni mentek, vagy hosszabb távra nem kell gondolkodni hol állj meg töltögetni. Nem tudom én se hogy mi legyen a mondival mióta megvan a céges járgány be se indítottam, viszont eladni már csak nyomott áron lehet, szóval sanszos, hogy marad a garázsba azt max ha nyaralni megyünk akkor előveszem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest