Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #174350 üzenetére
Talán már kuplung és pár szimering kellhet neki 300 körül 3000 nem gond, ha negyed tanknál telerakod, üresre járatva az adagoló túlmelegszik. G3-nak a legnagyobb baja a rozsda lesz, esetleg Octavia pl. már galvanizált.
Úgy tűnik, hasonló az áttétel [link]
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
BUZZLGHTYR
senior tag
értem, köszi a fontos infót!
elsőnek megnézem úgyis, és ha megfelelő állapotú összességében az autó, csak akkor kerül megvásárlásra, mivel látom hogy kb. 1.5 év műszaki van rajta az nekem pont elég hogy utána elvigyem majd a méhtelepre ha elrohadna ugyanis garázsban nem tudom tartani
esetleg a rozsdán kívül mire érdemes még jobban oda figyelnem? -
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #174358 üzenetére
Rozsda, rozsda, rozsda. Ja, és korrózió Ezek több éve csúnyán rohadni tudnak... Kipu, kartergáz, tetőkárpit amit talán megnéznék még, amúgy az első koptató szeret kijönni (egyik képen lóg is). Jszp lekérdezés alapján ebben 2016-ban volt 600k, aztán mintha rossz lenne az óra, mindenesetre km akad bőven Személy szerint ragaszkodnék egy alsó motorburkolathoz is, ha elkopik a szíjtárcsa, nagyon tud nyikorogni
[ Szerkesztve ]
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz molnarpeter #174360 üzenetére
Nemsemmi ha ez az óra 2x is át fordult! Mindenesetre jól körbe kell néznem, ha már olajfolyás nem lesz az jó dolog, a rozsda meg mellékes
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #174362 üzenetére
Első 300k erejéig van TOTAL felirat, aztán mikor átfordul, utóbbi eltűnik, és a második 300 alkalmából kiakad. Képek szerint mintha kijelző hiba lett volna, talán cserélt műszeregység.
[ Szerkesztve ]
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz molnarpeter #174363 üzenetére
Rendben, holnap kiderül ha elmegyek megnézni, hogy milyen állapotú
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #174364 üzenetére
Rozsda szempontból érzékeny területeket illetően némi ihletet adhat: [link]
[ Szerkesztve ]
-
-
8th
addikt
válasz soldi3r #174366 üzenetére
No comment. Remélem már megtanultak tiptronic váltót javítani és nem küldözgetik az ügyfelet márkaszervízről márkaszervízre mint ahogy velünk tették.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
soldi3r
veterán
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #174365 üzenetére
Ja, és jó lenne valaki, aki próbakörön követ, illetve első indításnál segít, mert forgalomban feltűnően rossz SDI-ből csak kéken füstölőt láttam. Hosszabb motorfék után pamacs szelepszár szimeringre utalhat, de ennél a futásnál már porlasztók is gyengélkedhetnek.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz BUZZLGHTYR #174350 üzenetére
Nem tartom valószínűnek hogy SDI , ez valószínű sima D tehát kamrás dízel, csak van az a réteg akinek a szívó dízel mindig SDI a TD meg rögtön TDI .
G3 bol csak a AEY motorkód volt SDI az utolsó 2 évbe amibe talán beleférhet ha valóban 95 os de akkor is inkább valószínű a DKamrás motort 3000 felett nem érdemes járatni inkább alatta a bemelegítésre kényes, pikk pakk hengerfejes lesz ha hidegen megrúgod, ha figyelsz rá millió km lefut, a hirtelen gázadásokat melegen sem kedveli egy kamrás dízel se.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Jól van, akkor hagyom az autó megnézését, amúgy se sok kedvem volt már megnézni, mivel kiderült hogy akár 2x is körbe fordulhatott a 300 ezeres km óra
-
hobizoli
nagyúr
válasz MunezXBK #174379 üzenetére
azert, mert vmit sokan vesznek meg, nem lesz jobb maga a konstrukcio
legyek is tobben mennek a fekaliara, de en azert maradok a rantott husnal
eklatáns példája ennek a FB-s dizel tunner csoport szuletett agyhalottjai
azé jó tuningalap az a motor, me' nééémetaha, de
pont azért lesz az, igen
vagy inkabb igazából pont azért nem az valójábantöbb drón kell ;P
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #174378 üzenetére
[link] légy bátor
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz molnarpeter #174381 üzenetére
inkább kihagyom, hehe
vidéki vagyok, nem fogok 1 ilyen autó miatt még 200km utazni -
nesa
veterán
válasz BUZZLGHTYR #174378 üzenetére
Nem kell félni tőle.
#174377) molnarpeter
Szinte biztos voltam benne
[ Szerkesztve ]
-
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #174384 üzenetére
Ez előtt meg volt 1H az meg benzines, szerintem semmi logika nincs benne.
-
-
8th
addikt
válasz bitpork #174385 üzenetére
Anno tdiclub-on néhányan szépen befürödtek azzal a motorral. Jöttek nagy pofával, hogy majd ők jól megmutatják, hogy nincs azzal semmi gond aztán ment is nekik 10-15ezret mielőtt összefosta volna magát az egész. Mások meg a 200+++ lóra húzott 90lovas ős szutyokkal elcsattogtak 10évet mindenféle gond nélkül. De hát a véhat az véhat. #véhatkell...
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
von toth
tag
Sziasztok (valar doharis!
Azt szeretném kérdezni, hogy a mostanság futó 1.2 PSA 82 LE motorral kapcsolatban van-e valamilyen tapasztalat a tekintetben, hogy; milyen a vezérlése, jellemző-e olajfogyasztás, együtt lehet-e vele élni vagy nagyon erőtlen, meg egyáltalán milyen tapasztalatok vannak ezzel kapcsolatban.kösz
-
Core2duo6600
veterán
válasz bitpork #174247 üzenetére
Nem csak az országon belül lehetséges egy aksit elhelyezni, épphogy csökkent a napelemen a termékdíj,
van forgalmazó aki ezt átvállalja.A baleset egy dolog, az nem tervezhető.
Nem döglenek száz számra az akksik az autokban.
Amúgy a gyártónak a feladata, az akksi kezelése, miután cserélte, vagy miután leselejtezik az adott autót.Ha már az újrhasznosítás, mi lesz a benzin/dieselben a lecserélt motorolaj sorsa ? És ez csak egy tétel ami van a belőégésűben és nincs az elektromosban.
(#174300) theooracy
Van aki csak arra használja a kocsit, hogy a telekre megy vele, nagyszüleim is ilyenek voltak, pedig anyagilag megtehették volna azt is, hogy taxival menjenek minden héten a telekre (BP - Szentendre).
a kocsi csak állt a 7 ből 6 napot általában. Helyben meg tömegközlekedtek.
Felmerül bennem a kérdés, hogy ilyenkor minek is kocsit tartaniGigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
MunezXBK
nagyúr
Én 6 évig jártam vele. Egyik általánosított hiba sem jött elő.
Egyedül a kopás, de azt is tudom miért. Az A-s motorkódhoz való kartergázszűrő egy fos, a szerelőm meg ilyenre cserélte az újabb fajtát.
Szóval nem csak úgy elkopik a vez.tengely. Azért kopik, mert eltömődik a szűrő és az egyik feléhez nem jut elég olaj.
-
Rukongai
csendes tag
Egy Ford Focus MK1 2002 1.6 16v Comfort-Fresh-Trend éri meg jobban vagy egy Opel Astra G Elegance 1.6?
Városi használatra kellene. Vagy mi mást ajánlanátok 600-700 ezer környékén ?
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen