- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- RTX 2080TI javítás
- iPad topik
- Projektor topic
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Vezetékes FEJhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dbocskai
tag
Sziasztok!
Fiatalként első autómat keresgélem, keretem így a nem túl magas egy milliónál húztam meg.
Szeretnék valami jól kinéző, kis coupé szerűséget.
Amikbe eddig belefutottam az:
Alfa 147 (facelift utáni)
Audi A3 (nagy szerencse kell, hogy kifogjak valami 10évnél fiatalabbat)
Citroen C4 coupéMit ajánlanátok esetleg még? Pro-k és kontrák?
Nem használnám évi százezrekre, keveset vezetném, de azért szeretném, ha nem kellene hetente rákölteni.
Külföldi importról van valakinek tapasztalata? Megéri? Hol érdemes körbenézni?Köszi
-
dbocskai
tag
Igen ezért is néztem pl az alfákat, kinti kereskedőnél láttam már 2500 euró-ért 2006-os modelleket, ami gondolom regadóval ezzel azzal, csak kijönne a millión belül.
Évjárat szerint nem szeretnék 10év fölé menni, inkább a fiatalabbak felé hajazom, valahogy a modern sportos formavilág szimpatikusabb.
Más nagy megkötésem nincs, motor terén se, keveset használva majdnem ugyanott járok a dízellel és a benzinessel is és az 1.6-os is levisz vidékre, ahogy a a háromezres is megtenné. -
dbocskai
tag
válasz Typhoon47 #47648 üzenetére
Nem tudom én egy példát tudok felhozni, ami nézegettem:
Kint a faceliftes alfa 147 (2005 vége és után) 2500 eurótól indul, míg itthon a legolcsóbb is 1.3 milla körül alakul. Úgyis tekergetve van mindkettő, tehát szerintem ez nem meghatározó.
Viszont a behozatali költség csak nincs annyira sok, hogy 750-ről még az 1.3 fölé esnék az árral.
Tévednék?
Milyen extra költségek vannak itthonihoz képest? Behozatali díj, esetleg tanácsadó, tolmács akit kiviszel, regadó. Más valami?Kínálatról nyilván nem is beszélve.
-
dbocskai
tag
Sziasztok,
Autóvásárlás előtt állok, kb 7-8 millio a keret, de nincs kőbe vésve.
Amit szeretnék:
- kb 3 évesnél ne legyen régebbi
- Automata
- SUV
- Tolatókamera
- 4 kerék meghajtás
- Benzines (szeretnék Pestre behajtani bármikor, nem akarok a szmogriadóval foglalkozni, egy régebbi Euro 6-os dízel miatt)
- Android auto
- Adaptív tempomat, sávtartóMegpróbáltam kb fontossági sorrendben leírni az igényeimet. Lényeg, hogy könnyen elférjünk benne egy érkező gyerekkel, Qashqait váltana, amit én szűknek találok, de nem feltétlen akarok kategóriát váltani. Tudom, hogy a QQ a kategóriájában szűk.
Létezik ez vajon, vagy lejjebb kéne adnom az igényeimet? Miket javasolnátok?[ Szerkesztve ]
-
dbocskai
tag
válasz harry #175442 üzenetére
Arra készülj fel, hogy ha kiköltözöl osztrákba, honosítani kell az ottani szabályok szerint 3 honapon belül (fizetheted a NoVa-t, a kb ~2-3x árú biztosítást).
Ugyanitt megállít a rendőr és kinti címed van (a címet kötelező vagy 3 napon belül bejelenteni itt kint), és a kocsid magyar rendszámos, kb egy ilyen használt gép árát kapod meg büntiben. És ez nem vicc, nem Magyarország, hogy lehet bliccelgetni, ügyeskedni.
-
dbocskai
tag
Elvesztem, egyszerűen nem találom a megfelelő SUV-ot. 8-9millió a keret, ezért nem szeretnék 4 évnél öregebbet venni, ideálisan 150LE +, hogy azért mozogni is tudjon, jó nagy csomagtérrel (500L+)
4x4, automata, adaptív tempomat, LED lámpa, tolatókamera, Android auto, és a gyerek + síelés miatt a 40/20/40 osztott ülések kötelezőek. Ideálisan dízel, mert szinte csak hosszúakat megyek pályán.
Amiket néztem eddig a használtpiacon:
VW Tiguan - R-line pakk nélkül szörnyen néz ki, ez meg sajnos ritka itthon, meg a többség szerint az újonnan 14 milliós kocsija 4 évesen is 10-et ér. Sajnos a karantén alatt lemaradtam pár jó dealről (pl: 240LE R-line, 2017, 70k km, 9 millió körül)
Mazda CX-5 - egy két kérdéses import autón kívül nem nagy a kínálat, Android autót amúgy is csak 2019-től kapott, vagy utólag szereltethető.
Skoda Kodiaq - szinte csak 150LE-s motorokkal van, ami nekem túl lomha egy ekkora bálnához. 2018 előttiek még csak nem is túl szépek a full műanyag boritással.
Miket érdemes még nézni? Kihagytam valamit?
Létezik valami honlap, kereskedő, ahol leadom az igényeimet és szerez mittudomén Svédországból? Tudom, hogy kereskedőt meg lehet bízni importtal, de annyi kókler van, hogy ötletem sincs kihez forduljak.
Ugyanitt mi ez az új stílus a hahu-s kereskedőknél, hogy három-négy sikertelen eladási hónap után ugyannak az autónak nem lefele megy az ára, hanem fel? Épp most néztem egy Stelviot ami a sikeretelen eladásnak hála 1,6 milliót drágult. -
dbocskai
tag
válasz parandroid #188978 üzenetére
Azért mégiscsak jobb 20centivel magasabbról egy méterről levillogni az autópályán 130-al kamionsort előző Swiftet.
Amúgy izlések és pofonok, nekem kényelmesebb sporteszközökkel telepakolni, mint egy kombit, feleségemnek meg tetszik, mert olyan, mintha egy kombiban ülne, de 190cm magas lenne. -
dbocskai
tag
válasz molnarpeter #188984 üzenetére
Ismerem főként elektromosra van ráfeküdve, holland piac se túl nagy, ott se láttam ideálisat. Amire nekem van szükségem, az inkább a tágabb német-svéd piac lenne tippre.
Euro árfolyam miatti ~%5 játékot még csak meg is érteném, de itt pl majd 20% emelésről beszélünk, az euro meg jó 7 éve volt 300FT alatt -
dbocskai
tag
válasz rbalint88 #188985 üzenetére
Hyundai-Kia vonalon egyik se 40/20/40-es hátsó ülésű és LED-et, AA-t, adaptív tempomatot csak a 2018 utáni faceliftesek-hez votl rendelhető. Itt meg SantaFe, Sorento nem esik bele már az árba. Sportage meg Tucson talán 1-1 van hahun eladó.
Ateca nem túl tágas (és amúgy nincs egy darab se itthon ideális), Tarraco nincs 11 millio alatt használtan se.
Rav4 se jól osztja az üléseit, de inkább a modellváltás miatt nem szívesen venném, a régi elavult, az új még nincs árban.
Lehet az igények nagyok, de pont emiatt az apróságok miatt szeretnék újabb autót. Lehet én vagyok a naiv, hogy azt hittem ennyi pénzért, már többet fog tudni egy autó, mint egy tíz éves Octavia. -
dbocskai
tag
válasz parandroid #188988 üzenetére
Nem fogok hazudni, szeretem, ha egy autó szép és nem úgy néz ki mint az első kocka 4 keréken, amit rajzoltam oviban, nekem bejön a SUV forma, az MPV kevésbé. Nem mintha, amúgy Sharanból vagy Transporterből lenne kínálat.
Amúgy az ötlet szép és jó, de egyszerűen nincs ilyen. Össz 4db találatot hoz a hahu, ebből 3-ban csak a leírásban van távolságtartó tempomat, ha rányitsz a képekre rájössz, hogy nincs benne. Arról nem beszélve, hogy a BMW nem szereti az AA-t, Audiban meg csak 2018 után volt divat az AA és LED. (ezek meg valahol 13 misinél indulnak).
[ Szerkesztve ]
-
dbocskai
tag
válasz parandroid #188993 üzenetére
Hát igen a keret pont kb fele ennyi EUR. (~25k), pont ezért nézek használtakat. (meg mert nem akarok az első évben 30%-ot bukni amortizáción )
Mazdákban 2019-től van AA meg carplay, de futottam már kombi kört is, a 4x4 miatt ott se jutottam előrébb... -
dbocskai
tag
-
dbocskai
tag
válasz vzsryl #188998 üzenetére
Igen egy Land Rover Defender vagy egy G osztály úgy néz ki, de tegyünk egymás mellé egy CX-5-öt meg egy Sharant. Ég és föld designban.
Amúgy írhattam volna Q5-t is, tíz éve az se tudott többet, volt benne tempomat, meg automata ablaktörlő, talán egy xenon, aztán kalap kabát.
De talán túl jó példa volt az Octavia, mert a kifutó modell az egyetlen piacon, ami megfelel az igényeknek és van belőle kínálat, ha eltekintünk a SUV dologtól.
Az árak meg túl viccesek, az újautó árak emelkedése miatt, valójában annyiba fáj a használtautó, mint az új 4 éve.. -
dbocskai
tag
válasz Doki16 #189366 üzenetére
Azért ez a CVT téma nem ennyire fekete-fehér.
A toyota hibridje és CVT-je kiforrot és jó. Pont.
Viszont a CVT előnye relatív, lustább lesz vele a kocsi, én gyűlöltem egy dízel+CVT kombót.
Megbízhatóságra meg azért bőven vannak negatív példák is, elég csak az Audi multitronicjára gondolni, aminek inkább csak hátránya volt mint előnye...
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Linux kezdőknek
- Telekom mobilszolgáltatások
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Yettel topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- E-roller topik
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen