Hirdetés
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz Luck Dragon #168950 üzenetére
Hungarikum Autó KFT. Roppant találó név. A másik arcátlan becsapása és hülyének nézése tipikus hungarikum. Ha a TC-s arcoknak van egy kis gerincük azonnal kivágják ezt a tróger kereskedést az oldalról. Ez természetesen sosem fog megtörténni. Pénzért a legyet is, röptében...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
pècsimunkás
addikt
válasz BigBlackDog #168952 üzenetére
Pont ezt akartam írni.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
fenergie84
addikt
Ez a Totalcar-os kereskedő minősítés egy vicc!
Elég sokat hallottam már az itteni kereskedőkről, saját tapasztalatom is van, amit itt már megosztottam.
Ráadásul egy főút mellett lakom, ahol sok kereskedés van, és sorra aggatták ki a Totálcar-os molinókat, én meg csak ráztam a fejem, h akkor ez is csak ennyit ér... -
alázógyík
őstag
Volt már?
-
őstag
válasz proof88 #168943 üzenetére
A dolog természetéből adódik. Egy autó kopik, használódik, törik stb.
Alapvetően mondhatjuk hogy 8-10 év, 150-200 e km az az élettartama, amire tervezve van, hogy gondtalanul lehessen használni
ezt sokan nem veszik tudomásul és átverésnek élik meg, ha pl tönkremegy benne a váltó, kettőstömegű, vagy valami egyéb drága alkatrész, pedig ez teljesen normális dolog
ráadásul a javítás is egyre drágább
tehát nem az átverés a sok, hanem tévesek az elvárások a használt autókkal szemben (szerintem)cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz molnarpeter #168957 üzenetére
szerintem a vásárló vegyen opcionális biztosítást saját költségen, ha garanciát vár el egy 5-6 évnél idősebb autóra
nem hinném hogy a kereskedők hibája lenne hogy drága az alkatrész/javítás
nagyon téves elképzelések vannak bizonyos fejekben
a jómultkorában olvastam egy Zách cikket, ahol a vásárló vett valami szutykot a csonticartól 900 ezer ft -ért, aztán meg elvárta volna hogy 1 milliós javítást fizessenek ki neki
(nem biztos hogy jól emlékszem az összegekre, de kb így volt)cryptot minden termékemért elfogadom
-
BigBlackDog
veterán
válasz LuckyL #168958 üzenetére
Várj! Azért, ha kereskedőtől vesz az ember egy használt autót, ott a kereskedőnek vannak kötelezettségei jótállás-szavatosság témában. Ha Te magánszemélyként vásárolsz kereskedőtől, akkor tudomásom szerint nem tudja kizárni a szavatosságot a hatályos törvények alapján. Ha hibás volt a teljesítés, akkor értelmezésem szerint igen is elvárható a kereskedő részéről a cselekvés (és most direkt nem azt írtam, hogy fizesse ki a javítási költséget, azért nem ennyire egyszerű).
Viszont azzal egyetértek én is, hogy 10-12 éves autónál ne legyen már meglepetés a 500e-1M Hufos kiadás, ha nagydízelautomatafullextraDeOCCÓ autót vesz valaki.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz LuckyL #168958 üzenetére
A törvény betűje számít. Ha jól tudom, fogyasztó felé nem lehet kizárni a felelősséget (vagy csak adott feltételek mellett, nem emlékszem), mivel a kereskedő sok autón termel profitot, így pozitív marad a mérleg egy javítás után is, ami csődbe vitte volna a vevőt, utóbbi védelmét szolgálja a jog. Tudnék mesélni motorcserét én is, egyszerűen az adott típus jellemzője, ez van. Magánszemély nehezebb tészta.
Amire gondolsz, egy 2.2 Toyota dízel volt, ha utánajár, meg sem veszi.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz BigBlackDog #168959 üzenetére
egy 3-4 éves keveset futott autónál elvárható
egy 8-10 éves, 150+ ezret futott kocsinál már semmi sem elvárható, hiszen bármi tönkremehet benne az életkor és a futásteljesítmény miatt, ez teljesen normális (és ezt nem akarják a vevők belátni)cryptot minden termékemért elfogadom
-
BigBlackDog
veterán
válasz LuckyL #168961 üzenetére
De annál is elvárható véleményem szerint a hatályos törvények alapján. Értelemszerűen nem a kopó-fogyó alkatrészekre kell gondolni... De majd a jogi szakértőnk úgyis pontosít, ha errefelé jár.
Az más kérdés, hogy józan paraszti ésszel mi várható el. Te inkább utóbbiról beszélsz.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz BigBlackDog #168962 üzenetére
én inkább arra gondolok, hogyha úgy döntene a vevő, hogy perre viszi, mit tudna érvényesíteni
nyílván itt nagyon sok a változó körülmény, de ha például az említett toyotás cikkre hivatkozunk, akkor ott gyanítom, hogy egy forintot se (pláne hogy nem is működött együtt az eladóval a javítás érdekében)cryptot minden termékemért elfogadom
-
A hatályos törvény nem engedi a kereskedőnek a minimum feltételek kizárását. Ugyanakkor a törvény lehetőséget biztosít a kereskedőnek az első hat hónapban is arra, hogy szakértővel bizonyítsa az igazát. Ami gy használt autónál sikerülni is szokott neki - ha csak nem olyan béna hogy szándékosságon kapják.
A törvény nem azt mondja hogy a kereskedő rosszhiszemű hanem, hogy ha a kereskedő nem akarja a saját igazát bíróság előtt bizonyítani, akkor a vásárló követelése-igénye adott határokon belül elsőbbséget élvez. Ezért szoktuk itt javasolni hogy ha bármi olyan kérdés merül fel vásárlás után ami feltételezhetően már eladáskor is ismeret volt akkor első körben szépen kell kérni.
A hibás teljesítés pedig egy használt autónál értelmezhetetlen, lévén nem új az autó. A használt meg azért használt mert már bármi baja lehet. Az hogy a kereskedő tud-e róla lehet kérdés de nagyon nehezen bizonyítható. Legjobb példa a kettőstömegű: ki lehet nyírni 40k km alatt is és azt a szalon sem fogja elismerni garinak ha nem tömeges jelenség.
LuckyL jól leírta (ahogy a TC cikksorozat is a Magyar használt autó vásárló hülye címmel), hogy idehaza csodavárás megy. És csodálkoznak hogy mit kapnak...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
pweaver
csendes tag
válasz LuckyL #168961 üzenetére
3-5 éves autókban már simán van 150-200e km, amikor már előjönnek a drágább kiadások. Az a nem fair az egészben, hogy olyan hiszemben veszi meg a vevő, hogy csak 80-100e van benne és neki még kb. ugyanennyi jutna a nagyjavításokig. Hiába, amíg ennek a tekergetésnek nincs elrettentő ereje, addig le lehet tolni az emberek torkán. Átíráskor meg műszakon meg mindenki sz@rik rá vagy szemet huny felette. Hahu-n és jóautókon már csak a nagy piros KAMU logó hiányzik a legtöbb hirdetés mellől.
-
őstag
válasz pweaver #168965 üzenetére
ebben igazad van, ezért is bűncselekmény az óratekerés (más kérdés hogy kb. lehetetlen bizonyítani)
de ha bebizonyosodik, hogy jelentősen eltér a valós futás, a szerződésben rögzítettnél, az talán pont egy olyan kivételes eset, ahol jó az esély a szavatosság érvényesítésérecryptot minden termékemért elfogadom
-
t.imi
addikt
Sziasztok!
Megpróbálom rövidre fogni.
Keret 2 - 5 mil.
100e-nél kevesebb kilométerrel.
Kombi, egyterű. Utóbbinak jobban örülnék, a magasabb üléspozició és elvileg magyobb csomagtartó miatt.
Diesel, benzin/gáz.
Évi 28-30e km, 90% autópálya. Éves futás emelkedhet!
Kb 2013-tól napjainkig.
Jó lenne: panorámatető, egérmozi gyereknek, tolatókamera (radar), tempomat. Hirtelen
ennyi.
Ésszerü karbantartási, fenntartási költségek.Jelenleg ezekkel szemezek, a motor lehet nagyobb is, nem álltam neki kikeresni az
adott típushoz kapható másik erőforrást:
RENAULT FLUENCE 1,5dCi szedán
RENAULT GRAND SCENIC 1.5dCi
RENAULT SCENIC 1.5 dCi
RENAULT MEGANE Grandtour 1.5 dCi
CITROEN C3-C4 PICASSO
OPEL ZAFIRA B 1.7 CDTI
NISSAN NOTE 1.5 dCi
DACIA DUSTER 1.5 dCi
DACIA DOKKER 1.5 dCi
DACIA LODGY 1.5 dCi
PEUGEOT 308 1.6 HDi kombi
PEUGEOT 3008 1.6 HDi
PEUGEOT 5008 1.6 HDi
CITROEN C5 1.6 HDi kombi
OPEL ASTRA J 2.0CDTI kombi
OPEL INSIGNIA 2.0 CDTI kombi
OPEL MERIVA B 1.6 CDTI
VOLKSWAGEN CADDY 1.6 CR TDI
FIAT DOBLO Dobló Panorama 1.6 Mjet
KIA CEE'D 1.4 CRDI kombi
PEUGEOT PARTNER Tepee 1.6 HDi
SKODA RAPID 1.6 CR TDI kombi
SKODA OKTAVIA 1.6 CR TDI
SKODA ROOMSTER 1.2 CR Tdi nem 1.2 motorral
SKODA JETI 1,6-2,0 CR TDI
SKODA SUPERB 1.6 - 2.0 CR TDI
SUZUKI SX4 S-CROSS
SUZUKI VITARA[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz t.imi #168967 üzenetére
Autopalyara minel magasabb kategoriaju autot vegyel a zajkomfort miatt. Egyterubol Zafira, Sharan, Alhambra, Galaxy, S-Max, kombibol passat, superb, golf7, astra, insignia, octavia, c5, 508, mondeo lenne a javaslatom. Ezekbol elobb is talalsz megfeleloen felszereltet, mondjuk egermozi helyett inkabb rakj be egy tabletet, tobb ertelme van, mint emiatt kiejteni a kinalat 99,9%-at. Palyazashoz minel nagyobb motorral vegyed (2.0 eleg mar mindegyik kasztniba). Note, vitara, meriva kvazi kisautok, palyazashoz furgonbol csinalt szemelyautot is elengednem, a fluencenek meg egy elonye van, olcso megvenni, de olyan is.
-
F-ECT$
titán
válasz t.imi #168967 üzenetére
Elég tág határok között mozogsz, nagyon nem mindegy, hogy 2 vagy 5 milliót költesz rá. Méretben is elég nagy a szórás a felsorolt autók között.
Találd ki, hogy hányan ülnének benne (felnőtt, gyerek - gyerekülés?), mennyi csomagot kell elvinnie, és hogy mennyit akarsz rákölteni (kisebb szórással), akkor könnyebb lesz ajánlani.
Kombi / egyterű: ez utóbbi kezd kikopni, de persze még lehet ilyet is kapni, főleg használtan és valóban picit magasabban ülsz + a gyerekeket is könnyebb belepakolni (főleg tolóajtóval). Viszont szerintem egy kombiban nagyobb a csomagtér.
Éves futás pont ott van, ahol már megéri dieselt venni, de még beleférhet a benzines is.
Pl Toyota, Ford (és még pár másik márka) mi alapján nem került be a listádba?
Panorámatető, radar, tempomat szerintem mindhez rendelhető, ez nem sokat szűkít, persze a használtak között nehéz lesz olyat találni, amiben mind van. Egérmozi helyett tablet + tartó sokkal célszerűbb.
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
-
őstag
válasz t.imi #168967 üzenetére
túl nagy a merítés
2-5 millió ft, nissan note-superb kombi
kicsit szűkíteni kellene, mert itt árban is, méretben is óriási a szórásegyébként szerintem a superb/ovtavia/insignia nagyon jó irány
autópályán jobb egy hosszabb laposabb autó mint egy egyterű
fogyasztás és zaj szempontból is[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
-
8th
addikt
válasz hobizoli #168974 üzenetére
Ment is. 2T Wartburg az 50 lovas motorjával tudja a 110-es utazót és ténylegesen 125-130 körül van vége üveghangon. Pedig az egy nagy hasmagasságú botrányosan szar légellenállású dobozautó. Jobban belegondolva valóban hülyeség a 40 lóerő, annál azért tényleg több kell. Bár jelen esetben dízelről volt szó ott pedig alacsony fordulaton van elég nyomaték ezért jellemzően hosszúra vett váltóval 2500 rpm alatt mennek autópálya tempó környékén. Egy két liter alatti dízel motornál nincs nagyon több 60-65 lónál de lehet még annyi sincs. Azt pedig bármi tudja a leghokibb fos is. Ha van elég türelmed kivárni még egy sár nehéz viccesen gyenge Golf 4 szívódízel is megfutja a 160-at szóval olyan nagy teljesítmény azért nem kell a 130-hoz.
Malac uram: miért konyulna le hamarabb a turbója pl. egy 1.6 HDI/CDTI/TDI/CRDI/dCI/MJet motornak mint egy 2x akkora dízelnek?
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
norbert1998
veterán
Üdv!
Nos, a korábbi kérdezősködés után arra jutottam, hogy (egyrészt várok, amíg lesz pénz lóvéra, másrészt) nem veszek értelmetlen autót, és elgondolkozok mélyebben azon, hogy megtartom-e a Bravo-t (2001, 1.2, 82 hp, szép).
3 konkrét autó között vacillálok már csak, de egyik sem ugyanazon márka...
Megnéztem mindet, így már tényeket írok le, nem az eladók állításait.2005 Alfa 147(FL utáni), 1.9 jtd 8v 120 hp
205k km, motorikusan és szerkezetileg hibátlan, a beltér is korrekt /a bal oldali ablakemelő kapcsoló hiányzik
olaszból behozott, így rozsda egy szem sincs sehol, de karcos a fény néhol, vagyis a lakk, polirozni nemigen tudunk itthon
8 légzsák, abs, asr, esp, 8 hangszrós hifi, fedélzeti komputer, digitklíma, gyári alufelni
650-700 ezer forint körül lenne a kezemben papírostól2005 Mazda 3 (5 ajtós), 1.6 CD 16v 110 hp
250k km, motorikusan és szerkezetileg hibátlan, a beltér patika, de a sárvédőn van egy kis virágzás, olyan 100 forintosnyi mindkét felén, de itthon orvosolhatjuk a dolgot
zsír új nexen téli gumik, alufelnin (Y tho), új fékek elől hátul
8 lufi, abs, asr, esp, fedélzeti komputer, digitklíma, ülésfűtés
németből behozott, írta is az autó nullázás óta cirka 800 km, amikor a manusz hazahozta, 4.5l fogyasztása volt, szép
vezetett (talán nem kamu) szervizkönyv
700-750 ezer forintért lenne az enyém2008 Renault Megane Limousine 1.5dci 8v, 86 hp
198k km, motorikusan, szerkezetileg és esztétikailag is patika, magyarországi első tulajtól, aki ráadásul a környéken is lakik, vezetett szervizkönyvvel ott, ahol öcsém nyári gyakorlaton volt
6 vagy 8 lufi, abs, manuális klíma... és ennyi, tehát kvázi fapad, alapfelszereltség
ez 900 ezer forintért lenne az enyém, és cserébe "ingyen" eladja a kereskedő a Bravo-mat (bizományosként)Menetteljesítményre az Alfa mindkettőt nagyon durván otthagyja, a Mazda meg féluton van a Megane és az Alfa között. A Megane nagyon gyengén teljesített (4 fő, ugyanaz a motor, mint a családi Thalia-ban, csak a kocsi is 300 kilóval nehezebb) szerintem, sokkal többet vártam tőle. Az úton talán a Mazda volt a legkényelmesebb, küllemre pedig a Mazda és az Alfa tetszik a kívül; belül egy kicsit a Mazda javára dől a mérleg- de a Megane olyan praktikus, hogy az ész megáll, mennyi rakodórekesz
Segítséget szeretnék kérni, hogy ti ebben a helyzetben melyiket választanátok? A felhasználásra mindegyik tökéletesen megfelelne, így már csak a várható élettartam, minőség, és állapot a kérdéses.
[ Szerkesztve ]
-
t.imi
addikt
Huhh, kezdjem
Az nagy +/- árban és méretben rögtön részletezem.
Sikerült ~3 óra alatt 8 részletben leírni, elnézést, ha néhol érthetetlen.Most jön elő a 1x év motorozás kellemes mellékhatása (is), kezd a térdem, forgóm néha fájni. Jobban esne beülni és kiszállni az autoból, mint leülni és feltápászkodni.
Jobb nem lesz, így kicsit könnyíteném ezt a részét.
Esetleges csattnál inkább a térdemet, combomat találják el, mint a belsőségeimet.
Ez a zászló áll mindenkinek az utakon, 3x év alatt láttam sok embert zsákba rakva, nem tudom nem figyelembe venni a méret/magasság választásánál. Lásd pl. Fiat Doblo.Pár hete olvasgatom a népítélet, használtautoponthu, totalcar, stb oldalakat, meghallgatva kollégák saját tapasztalatai, meg amit találok.
Ketten évek óta Reanultban nyomják, kettő Citroennel, egy Skodával. Citroennél elég nagy számokat hallottam szervizek alkalmával.( C4 picasso )Jelenlegi lehetőségek.
Van egy Ignis diesel, 330e km-el, azt kicsit rendberakni, munkábajárni tökéletes, 2008 óta nyúzom és mellé hétvégére, utazásra, kirándulásra, nagyobb pakkokk hurcibálására egy másik, akár benzines (gázos) nagy vas is. (4.5 l/100km környékén nem tudom létezik-e valami, amiben elférünk. Eddig a kötelező cuccokon kívűl kb évi 30e volt ami rá lett költve. Szerintem az elég baráti.)
Lehet xarrágóságnak is nevezni, semmi kedvem havi 8-90 környékén tankolni.
Hurcibált cuccok. Kerékpár(ok) 3db. 3 ember cuccai + több, a nagy macitól, a jó ha bent van a szerszámos kofferig. Konkrét példa, 1-1 szekrény, 100-160cm magasság, 80-90cm szélesség. Eddig tetőre felszenvedve...Ami hirtelen eszembe jut. Az új közvelen befecskendezéses benzinmotorokról sincs sok szakújságírónak jó véleménye. Részecskeszűrő, rommá komplikált motor, injektor, gázt nem lehet belerakni, stb.
Ellenben pl Suzukinál a 3+7 év gar nem hangzik rosszul. Ez lenne a felső vége árban.
Alsó a Dacia az állítólag jól bevált 1.5 dCi motorral. 800 lityis csomagtartó alapban, még egy kisebb kerékpár sem gond állítva.
Renault 0.9 turbó motorok elég botrányos étvágyúak, Skoda Rapidot 1.0 turbót dicséri kollégám, 4.5-5.9 fogyasztása miatt.(#168968) rbalint88 Jelenleg Ignis 1.25 td, 10 éve azzal megyünk. Olyan egetverő elvárások nincsenek, kivéve a minél kisebb karbantartási költség.
Jelenleg van hová pakolgatni a gombokat, inkább a családra költöm, mint a szervízre.
Persze, erőtartalék nem árt, sok éve kinőttem az utakon való fszméregetésből(#168970) F-ECT$ Egy részét fent remélem sikerült érthetően leírnom, a többi:
Toyota, igen. Néztem, most pont nem dobta ki a beírt feltételekkel a kereső.
Ford. Vagy 16 éve taxiztam egy 1.6D Escorttal, botrányos alkatrészárak voltak hozzá. Valószínüleg ez, és a többi hallomásból bent maradt infó, ami távol tart tőlük.
Persze, ettől függetlenül jó eséllyel hülyeség ami gondolok a márkáról.Üvegtető, etc a jó lenne kategória, annyira nem mérvadó, viszont ha egy árban van egy "mezei" vassal ...
(#168972) LuckyL Nagy a szórás, sok a választható típus. Sok-sok éve nem foglalkozok autókkal, kb az összes újdonság nekem
(#168979) bitpork Nos, igen. Nem 1-2 évre tervezek. Beül, indít, megy, néha a szükséges karbantartás. 1.5 szívó dizelbe sem ülnék át, de egy pályán, városban 8-12-őt fogyasztó 1.6 benzinesbe sem. Írom ezt azt eddig olvasott infók alapján.
Bocsánat, ha valakit/mit kihagytam!
-
hobizoli
nagyúr
-
őstag
válasz molnarpeter #168984 üzenetére
priusba belerakják a gázt?
komolycryptot minden termékemért elfogadom
-
Integrale
veterán
válasz norbert1998 #168981 üzenetére
Engem Mazda 3 belsejetol kirazott a hideg. Olcso kopogos anyagok, vekony szonyeg a padlon, Barkas ajtocsukodas, az alap szovet ules izzaszto.
A 147 messze igenyesebb belulrol, minden elfogultsag nelkul.A Mazda viszont erezhetoen merevebb kaszni, nem kell ezen sem meglepodni, mert ujabb fejlesztes, de erezheto.
A 8 legzsak hogy jon ossze a 147-ben? Tudtommal csak ket elso, ket oldal es a fuggony van benne.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Tothgera30 #168770 üzenetére
Közben szűkítettük a kört, Chevrolet Lacetti esett be a képbe. Ez mennyire ajánlott típus?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #168987 üzenetére
Ossze kell szamolni az airbag feliratokat
A konkret tipusoknal alfa, mazda, renault a sorrend. Ha nem rohadna es a 2.0 dizelt is beraktak volna, akkor mazda lenne az elso. Ebben az arban focusbol nincs 2.0tdci, aminek nem log a bele? Sogornak 1.6-os van, palyatemponal azert forog, hangoska. Alfakban a zajszigeteles eleg jo (amig nem oregszik el), a 156 is csendes volt palyan. Btw mindharom dizel, szoval kell manna a farzsebbe, ha barmi lekonyul rajtuk...
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #168989 üzenetére
De, valoszinuleg azon csusznak el. Abban a korban olasz kompaktok kozul csak a Stiloban van 8, abba rendelheto volt a hatso olallegzsak is.
rbalint88: szuper, akkor az enyemben 10 van.
norbert1998: Ne csuggedj, a klima viszont ket zonas.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
t.imi
addikt
válasz molnarpeter #168984 üzenetére
Este megnéztem. Még ennél a típusnál is vegyesek a vélemények, mondjuk haverom oda meg vissza van a városi 3.5 fogyasztás miatt, másik taxinak használja, szintén gyönyör cseppekkel a nap végén
Ez az évi 5k akku garancia nagyon okos dolog.Lánc a gyári, kopkopkop jelenleg még gurul.
2 hete olvastam, milyen jók az új láncos motorok, köztük ez is, azóta tervezem a lánc cserét -
dkface
aktív tag
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz norbert1998 #168994 üzenetére
A függöny emlékeim szerint egy darabnak számít, attól függetlenül, hogy milyen hosszú. Gondolj bele, ha kettőnek számítana, akkor külön is kéne tudnia nyílnia az első és a hátsó részének is!
Egyébként csak ez a három típus (példány) játszik csak?
-
norbert1998
veterán
válasz BigBlackDog #168995 üzenetére
Így már értem
Akkor így értendő mindegyik gépben a 8 lufi.
Igen, ez a 3 konkrét autó maradt már csak fent a rostán.
De persze nem néztem meg mindegyikből 20-at, c4 1.6 hdi-ben is gondolkoztam, de messze vannak, nem néztem meg őket. Nincs is sok belőlük. Mazda még kevesebb van, alfa viszont sok van, de majdnem mind füstöl vagy szétesik.
[ Szerkesztve ]
-
Johnny_vT
senior tag
válasz t.imi #168982 üzenetére
Ha elengeded a 100 ezer km-t és a 2013+-os gyártást, akkor egy Volvo XC70 a te autód D5 öthengeres dízellel és automata váltóval. Magasabb a szokásosnál, hatalmas a raktere (és variálható), a fogyasztása pályán kellemes (a 4,5 litert azért felejtsük el ha "nagy" autóra vágyunk szerintem), megbízható és nagyon biztonságos. Ja, és ha nem tudnál belőle kiszállni az se baj, mert nem is akarsz majd
Javaslom nézz meg egyet. A lehető legjobb állapotút vásárold, mert a szerviz drága.
Kicsit jobban a realitás talaján maradva: VW Transporter vagy hasonló cuccolós
teherszemélyautóban gondolkodtál már?[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
BigBlackDog
veterán
válasz norbert1998 #168996 üzenetére
Na akkor nehéz lenne számomra a döntés.
Az Alfa izgalmasnak tűnik számomra, tetszik a forma és a belseje is korrekt szerintem. Az ismeretlen előélet miatt azért elgondolkoznék. Mondjuk egy polír nem nagy történet, 30-40e Huf körül már szerintem teljes polírozás meglenne ajánlott helyen. Ha nem négyhengerdízel lenne, akkor ebbe vágnék bele (főleg, hogy az ára sem vészes).
Mazdát hanyagolnám, normális lakatost-fényezőt találni (aki rá is ér 1-2 héten belül) manapság nem túl egyszerű.
Én nem vetném el a Meganet sem. Alapvetően ahogy olvastam, nem egy rossz szerkezet és fiatalabb is kicsivel, mint a többi. A patika előélet (=egy tulaj, normálisan szervizelt, stb.) nálam pirospont, ha tényleg igaz. Persze ettől még sok minden előjöhet rajta, ez is már egy 10 éves autó. Viszont szvsz gyenge a motor ahhoz a kasztnihoz és én drágának érzem a leírtak alapján.
-
Integrale
veterán
válasz norbert1998 #168996 üzenetére
A magyar felhozatal tényleg elég gyászos a 147-ből, sok a lerúgott szar, napokban belefutottam egy posztba Facebookon, hogy bontott lendkereket és kuplungot keresnek hozzá...
Olaszoktól jót lehet hozni, de arra figyelj, hogy mindent nézz át, vidd el hozzáértőhöz, vagy vidd magaddal, mert ha 700 körül van nálad papírozva, akkor az a regadó és társai előtt egy feltűnően olcsó autó. Ez az utóbbi kijelentés nem feltétlenül takar szemétdombot, mert az olaszok most elkezdték kiszórni a dízeleket, szóval akár jókat is találhatsz olcsón, de inkább legyél figyelmes.
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz norbert1998 #168996 üzenetére
egy vmire figyelj, hogy fekete autót ne vegyel, mert azt 2 naponta moshatod
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen