Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Csillaghajó ihlette az AYANEO eGPU-ját
ph A GD01 talán az első megoldás, ami nagyon komolyan vette a külcsínt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
F-ECT$
titán
Metálfényezésnek az esztétikán felül van szerepe?
Dive ever, work never.
-
Cyborg
őstag
Sziasztok,
Az első S-maxokból vannak ajánlott tipusok?
Melyikkel érdemes veni, 1,8tdci, 2,0tdci, vagy inkább a 2,0 benzin ajánlott?
A kiszámíthatóságért, és megbizhatóságért cserébe beáldoznám a többlet fogysztást.
Spritmonitor 9,5l átlagot ír a benzinesre.Köszi szépen!
-
batai15
félisten
Sziasztok 500 körül peugeot 307 dízelbe mi a vélemény? Melyik hdi az ajánlott?
Ugyan úgy 1. 4, 1.6? Esetleg 2.0? -
molnarpeter
nagyúr
válasz batai15 #169206 üzenetére
Jónak jó mind, de nézd meg, mennyi lesz a vége, ha véletlenül egy magasnyomású pumpa miatt teljes rendszer csere kell. Valami adagolós nem játszik? Tudom, német lassú tetvek bérence vagyok, de Golf-Polo-Octavia vonalon (tetű lassú ) SDI? Ha ennyi a keret, nem vennék CR-t.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #169207 üzenetére
De játszik ha az biztosabb vétel, de kizárólag tdi.
Lenne több a keret is, csak nem hosszú távra lesz,hanem max 2 év, csak kurva sokat költöttem az audira, és elegem lett.
Most jó lenne ha egy darabig nem az autóra kellene keresek.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #169209 üzenetére
Keress rá nyár végén le írtam hogy mi volt
Azota is azzal szívok, annak a hozadékával.
(olaj és víz fogyasztás, magas fogyasztás stb
) köszönöm elég volt. 1.4 m et vertem el erre a szarra.
Csak típusok érdekelnének amik nagyjából bele férnek a keretbe és mivel sokat megyek számít a fogyasztás. -
BigBlackDog
veterán
válasz batai15 #169206 üzenetére
Audi előtt nem Neked volt valami kisdízeles Pugod? Azzal volt valami gondod? Minta, emlékeim alapján nem lett volna olyan húzós annak a fenntartása. Esetleg még 90 lovas, 1.6 dízli Fikuszt néznék, jól rémlik, az sem egy túlbonyolított konstrukció (talán kettőstömegű sincs).
Egy megbízható szívóbenzin nem jöhet szóba?
Most kicsit visszaolvastam a sztoridat. Ha jól látom, kb. napra pontosan egy évvel ezelőtt indult a kálváriád. Mondjuk a leírások alapján az Audi kicsit leélt, idősautó tüneteket produkált, de azért a vételkor más volt a mondás, legalábbis az előző tulaj szavai alapján. Mindenesetre én valami bevált, megbízható és minél fiatalabb szívóbenyát vennék, nyomaték és fogyasztás ide, vagy oda. Szerintem azzal lesznek a legkiszámíthatóabbak a költségeid. Persze, lehet, hogy más kisdízel összességében olcsóbb lenne, de lehet, hogy nem.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #169212 üzenetére
Igen nem volt vele különösebb gond, csak hát érzelmi alapon nagy oto otomata, költség mentes.
Yep. Azóta szopo roller. Pont azért néztem dízel pugot mert 2 hónap alatt üzem anyagon az át írás is meg térülne.
Persze 500 körül most nem nagyon. látok ami jó, ma meg néztem a környéken egyet lutri.
307 valahogy több van ilyen árban.
Az Audi megbízhatatlan és csak viszi a pénzt, kis pugogal akinek eladtam alig költött rá. Vissza sírom igen.
Azért akarok max 2 évre mert menni akarunk ki külföldre.
Audit 550be talán eltudnam adni, most ennyi a keret.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz batai15 #169208 üzenetére
Vegyél valamit amiben 1.4 PD TDI van. Annál egyik kis ccm dízelt sem olcsóbb szervizelni és fogyaszt felfelé kerekítve 5 litert.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Bling95
őstag
Sziasztok!
1,5-2 millió forint körül szerintetek milyen autókat érdemes nézegetni?
Alapvetoen 2 ember szamara, de nem art ha nehanapjan 4 ember is vallalhatoan elfer benne.
Mindenkeppen benzines, manuális autó kellene, amivel azert haladósabban is lehet közlekedni.
Főként városi használat lesz a gyakori de hétvégente mennénk szülőkhöz/balatonra pályán is.Kinézetre pl 159-es alfák tetszenek, de az olasz autókról minden iranybol lebeszelik az embert.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz batai15 #169218 üzenetére
Tudom, nem nekem szólt a kérdés, de én ezeket (is) fontolóra venném (bár nem tudom, mi a méretbeli elvárás);
- Pug 307 1.6
- Megane 1.6
- Honda Jazz
- Octavia 1.6
- Suzuki Swift 1.5 (1.3-asnál félék a nyelestengelycsapágy problémától is, az 1.5-nél csak az ABS kockára figyelnék => ahol nem volt rendszeresen fékolajcsere, azt kerülném)Nagyon megnézném, hogy kitől és milyen állapotút veszek. Ha rendben volt tartva, akkor nagy meglepetés nem érhet, viszont, ha az előző tulaj mindent húzott, halasztott, akkor simán Rádszakadhat a fél autó cseréjének szükségessége.
[ Szerkesztve ]
-
426os
őstag
válasz BigBlackDog #169219 üzenetére
Kiegészíteném azzal, hog 307ből 2003 utánit vennék ( úgy rémlik akkor javítottak valamit az elektronikán). Az 1.6os motor meg a világból is kimegy, ha karban volt tartva.
Meganeból 1est vennék ennyiből, ha nem hjatod, akkor az 1.4 is jó lehet. 2es meganeból inkább csak facelift utánit vennék, de az szerintem még nem az 500k kategória. Ha bejött neki korábban a 206 én megkockáztatnék újra egyet 1.4 vagy 1.6 benyával..
-
BigBlackDog
veterán
válasz 426os #169220 üzenetére
Na basszus, jó, hogy írtál, köszönöm a kiegészítést. Valamiért azt hittem, hogy 1.4M Huf a keret, de most látom, hogy inkább 500e Huf körüli autót keres batai15. Így teljesen egyet értek Veled; 307-et kihúznám (valószínűleg normális állapotú, 2003 utáni példányt nem kap ennyiért), Meganeból csak az egyes PH2 (1.4 16V, vagy 1.6 16V) maradna a listámon.
Illetve stornó az előzőleg írt japán párosra (Jazz, Swift) is. Viszont, ha esetleg sikerül kifognia egy jó F Astrát 8 szelepes 1.6-al, ami nem rohad és nem eszi az olajat, akkor elgondolkoznék azon is. Vagy a szokásosan ajánlott Clio-Thalia vonal 1.4-1.6 16V motorral.
De ilyen ársávban nagyon-nagyon alaposan megnézném, hogy mit veszek. Az elmúlt néhány hónap tapasztalata alapján tipikusan ez az az ársáv, ahol a bontószökevények elkezdenek nagy számban megjelenni.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #169221 üzenetére
Inkabb 2005 utanit, akkor volt a facelift.
"Bad reklám is reklám too"
-
426os
őstag
válasz BigBlackDog #169221 üzenetére
En elengednem az F Astrat. Ultem benne, nem ereztem jol magam (biztonsagerzet, masszivitas). Tudom regi auto, de tobbet vartam tole. 500k bol szerintem lehet egyel modernebb autot is venni (inkabb ulnek 206ban).
.
-
batai15
félisten
az igazsághoz hozzá tartozik hogy havi 20k spórolnék 5 literes fogyasztással számolva egy 1.4hdivel az audival szemben...(1600/100km vs 2600/100km) Viszonylag hamar meg térülne a bukó az autón és az esetleges javítás.
És nálam a kombi hdi evett dinamukus közlekedéssel 4.5 körül 360 ezerrel a háta mögött. Ezért is ragaszkodnék jobban dízelhez.... plusz kb garantált 1000 km egy tankal.. illetőleg a szolgálatba járás egy hónapba kb 3000 forint lenne , szemben az audival ami most kb duplája( térítéssel számolva 9 ft /km)
Benzin esetén is tudnék olcsón tankolni de a távolság és magasabb fogyasztás miatt már nem lenne ilyen jó meg takarítás[ Szerkesztve ]
-
-
426os
őstag
válasz Luck Dragon #169226 üzenetére
Semmi baj nincs azokkal a dizelekkel, azert irtam benzineset, mert ha 2 ev mulva eladna valoszinuleg egyszerubb dolga lesz, lehet az arat is jobban tartja majd.
.
-
-
zolnagy
őstag
Swift vagy Clio újonnan?
Főleg városi használatra hosszú távra (10+ év), nem családi autónak (bár a Clio Grandtour talán annak is elmenne)
Bár a Clio drágább, de most olyan akciók vannak ott, hogy 4 év törlesztésre kb egy áron lenne a kettő.
A Clio komolyabb gépnek tűnik (meg nekem nagyon bejön formára), de a 0,9 TCE motortól fázok hosszú távra.
Az eszem azt mondja Swift, a szívem Clio. Szerintetek? -
Gombinyó
őstag
válasz zolnagy #169238 üzenetére
Nekem Clio Grandtour van, ha nem kellett volna a csomagtér akkor inkább swiftet/riot/i20at vettem volna. Az biztos, hogy a clio a legolcsóbb, ha bemész szalonba nagyot lehet alkudni a listaárból és az alap alizé is viszonylag sokat ad már. Viszont jelenleg csak két féle TCe-vel meg dízellel rendelhető.
A swift meg a kóreaiak jobban fogyasztanak sztem, rio volt nálam egy napig az 1.25 szívó motorral és 5l körül alakult vele a pálya/város/országút átlaga. A swift is hasonló lehet. -
zolnagy
őstag
válasz Gombinyó #169240 üzenetére
+t1,
köszi a választ. Én is eszem szerint a Swiftre hajlok. Az biztos, hogy Renaultnál most nagy akciók vannak, ráadásul jövő héten Black Friday lesz ott is, és még ezen felül is adnak kedvezményt. Jó áron van az biztos, de szerintem hosszú távon megbánnám. Igazából a Swift is egész jól néz ki, főleg a lángvörös színben.
-
F-ECT$
titán
Az normális, hogy egy cég "általános" tesztvezetést hirdet egy modellre (tehát nem dedikált napot tart egy helyen, hanem a lakóhelyhez közeli márkakereskedőhöz lehet elmenni), jelentkezek, elmegyek, és aztán kemény 5 km-t mehetek városon belül?
Eddig 3 cégnél tesztvezettem az elmúlt hónapokban, a 2 meghirdetett volt ilyen 5 km-es kör (Skoda, Suzuki), míg amikor az utcáról beesve voltam a Fordnál, ott lazán kimehettem az M0-ra is, hogy legalább autópálya közeli sebességgel is lássam az autót.
Dive ever, work never.
-
nagyúr
válasz zolnagy #169242 üzenetére
Szerintem a renaulttol sem kell felni. Nem lett rossz az a clio, a tesztek is dicserik. A 0.9tce meg egy szog egyszeru motor, fix geometrias turbo...
Dinamikaban biztosan odaver a swiftnek es ha nem tartod a gyari olajcsere periodust, hanem lecsereled 10 ezrenkent az olajat, akkor sokaig jo lesz az
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen