- Hobby elektronika
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- iPad topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- RAM topik
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
-
Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
ph Az Auto SR egyelőre csak pár cím erejéig tesztelhető, de olyan hardveren, ami még meg se vásárolható.
-
Élőszereplős trailer érkezik a Call of Duty: Black Ops 6-hoz
gp Az Öbölháború időszakában visz el minket a sorozat legújabb része, amelyben úgy tűnik hogy egy hirhedt ellenséggel szállunk majd szembe.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gombinyó
őstag
válasz rayoliviero #168298 üzenetére
Ha jól tudom az a két literes psa dízel motor, ami ajánlott pl a Mondeoban, Peugeotban, stb, már ha a kérdés a motorra vonatkozott.
-
Gombinyó
őstag
válasz rayoliviero #168302 üzenetére
-
rayoliviero
veterán
-
Johnny_vT
senior tag
válasz rayoliviero #168298 üzenetére
Volvo fórumokon nagyon fikázzák, nagyságrendekkel több gond van vele, mint az öthengeres dízelekkel. (Ezért is kerül ennyivel kevesebbe.) Persze, ha mindent időben és jó minőségben megkapott, akkor elgurul ez is sokáig
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Szajo
őstag
Valaki vett mar innen kocsit ford creditre?
Mi a tapasztalat vele?
Egy 4millios fiestat kb milyen havi dijjal lehet kihozni? -
-
Johnny_vT
senior tag
válasz aero. #168307 üzenetére
Idézek párat (formailag átszerkesztve), hogy ne a levegőbe beszéljek.
Pro:
- 2004-es V50 2.0D, ~400e km. 290e-nél kuplung szett és kettőstömegű csere, 360e-nél motortartó bakok. 10 ezrenként szűrők, olajok, kizárólag prémium üzemanyag.
- Fele annyi a szervize mint a D5-nek és nagyobb a választék.
- Nem egy erőgép, de teljesen meg vagyok vele elégedve.Kontra:
- A gyertyákat csak egy tízéves kislány tudja kiszerelni, mert hátul van, ráadásul az EGR is útban. A szerelők is gyakran beletörik, akkor hengerfej le, műtét, síkolás, hengerfej vissza. Vagy az egész motor ki.
- Itt áll kettő az udvaron két napja, még mindig nem tudom mitől döglöttek meg. (szerelő)
- A múlt héten 4 összeomlott, szarul járó dízel volt nálunk, füstöltek, csörögtek, minden bajuk volt. 2 V50 2.0D, 1 V50 1.6D és 1 S80 D5, csak az arányok miatt.
- Nekem most injektort akartak cserélni 140 ezerért, közben csak a csatlakozó ment tönkre. A szerelő nem értett hozzá.
- Olajnyomás visszajelző lámpa fékezésnél, kanyarodásnál felvillan, gázadásra elmúlik. Most cserélték az olajat. Vagy lehet három kívánságod a dzsinntől, vagy a DPF regenerálás felhigította az olajat. Vissza a szervizbe.
- Vezérműszíj csere után 110-120 km/h-nál megtorpan, se gyorsabban se lassabban nem meg, képtelenség 6-ba váltani. 10-15 mp múlva észhez tér és semmi hibakód.
- A legnagyobb hibája a motor maga. Kevés lehet egy ekkora bódéhoz. (2.0D)Plusz némi tájékozódás: Mitől döglik a HDi/TDCi?
Nem mondtam, hogy rossz a PSA dízel, de problémásabb az öthengereseknél.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
válasz Johnny_vT #168309 üzenetére
Jobb a d5, nem vitas. Viszont ezek a felsorolt dolgok 100%-ban karbantartas hianya, illetve "joskapista" utozengesei. Persze ezt kb egyenlo a lehetetlennel kivedeni otthon, az elhanyagolt , szarratekert, behozott autokkal.
Olyanokat latok, a fejem fogom, es nekunk kell ezekbol hasznaltan valogatni. Csaj melohelyen beszall a dizeljebe, ahogy betette a kulcsot, egybol inditas, szegeny motor alig szedi ossze magat izzitas hianyaban, es ahogy beindult azzal a lendulettel elindul nagy gazzal. Ez igy max 3 masodperc a kulcs behelyezesetol....
[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
válasz aero. #168310 üzenetére
A Volvonál esedékes a vezérlés csere a tulaj szerint, amire 240-et mondtak neki a Volvo szervizben (abban talán az alap szerviz is benne van). Így az annyira nem jó vétel.
Egy ilyen Megane esetleg? Felhívtam, a tulaj azt mondta, hogy ez a kettőstömegű nélküli változat. De öcsém megnézte a számítógépben a szervizükben és szerinte ez a motor, ekkora teljesítménnyel csak kettőstömegűvel létezik. Plusz a részecskeszűrőt sem tudtam meg, hogy van-e benne.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz rayoliviero #168311 üzenetére
Vezérlést minden használt autóban érdemes cseréltetni. Ne márkaszervizben kérj árat... Egy szaki az összes olajjal, szűrővel, folyadékkal együtt kicserélni 100k körül. Nálam plusz pont, ha az eladó őszintén elmondja ezeket a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz rayoliviero #168311 üzenetére
legyen zsebbe még 7-800 ezer ft javításokra ha iylen renault veszel
legfeljebb ha nem lesz rá szükség, megmaradcryptot minden termékemért elfogadom
-
Lacy6
senior tag
válasz rayoliviero #168311 üzenetére
Az MIII maga a megbízhatóság.
Nem vicc a diesel is kiforrta magát, egyszóval jó választás.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
-
-
HeavyToys
senior tag
válasz rayoliviero #168311 üzenetére
1.5 Dci-ben a 110 lovasban mindegyikben van kettős tömegű lendkerék és szerintem ennél az évjáratnál már DPF is van. DPF kiírás amúgy nem feltétlen ördögtől való, bár tudjuk a hátrányokat...
Önmagában nem horror a fenntartás, II-es Megane is van a családban és motor-váltó tekintetében teljesen hibátlanul teljesített 270.000 Km-ert eddig. Most érezni, hogy elkopik a kupung, majd azt cserélni kell.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz fabri07 #168324 üzenetére
Legközelebb Németországban lenne belőle probléma, de akkor meg nem kell arra menni
Hamburgban már most is él, aztán januártól Stuttgart és Frankfurt, később Berlin. De nem az egész város, csak bizonyos részek. Egyelőre Euro 4, jövő évtől várhatóan már az Euro 5 is tiltva lesz. Forrás
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
F-ECT$
titán
Ez a tiltás csak dieselre vonatkozik, vagy várható, hogy benzinesből is titlva lesz Euro x-től a behajtás?
Dive ever, work never.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Integrale #168334 üzenetére
Csak dízel (arról volt szó ugye). Benzinesből már az Euro3-as is bejöhet ha szmogriadó van.
De itt leírják részletesen: Budapestinfó: legkorábban 8-10 év múlva valósítható meg a dízelautók kitiltása
#nincsbennetarcsi
-
válasz hobizoli #168337 üzenetére
Energetikai besorolásnál jobb a fa/szén tüzelésű besorolása, mint az elektromos, mert megújulónak számít
Az is mindegy, hogy infra panel, vagy hűtőfűtő klíma.
A fa és szén még hagyján, de sokan tényleg minden szemetet elégetnek még a műanyagot is
Itt vidéken nem tudod kirakni a ruhákat száradni/szellőzni, mert füst szaga lesz, sőt van, hogy elég a postaládáig kimenni és füst szagos lesz
Ja és mindegyiknek van gáz cirkó is, de a gázt nem lehet olcsóbban megszerezni, a fát igen[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
hobizoli
nagyúr
válasz LuckyL #168338 üzenetére
igen, azt kene jóóóóóól megbuntizni
nézd megertem, hogy draga a korszerusites, de az sem normalis, hogy egyik ember millokert vegyen masik ujabb autót, a masik vki meg mindent leszarva 100x olyan füstöt tol, hogy az ablakot nem tudod kinyitni tole
de neki erre joga van, a te meg kussoljal az autóddal, es csereld le újabbra, de ot senki ne kenyszeritse futesi rendszer korszerusitesrefoleg annak tukreben, hogy szmogriado nem akkor van, amikor autok jarnak, mert azok mindig jarnak, tehat ha azonkon mulna, akkor akar allandoan szmogriado lehetne, hanem amikor indul a futesi szezon
micsoda veletlen, nem?mint egy tunner adagolos nyóóóccvagentrédéí, de az legalabb kozben odébb is megy, nem konstans okadja egy fix pontbol
mellette levo haz meg nulla fust, mert gazzal fut
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
8th
addikt
válasz kisza25 #168339 üzenetére
Felénk is reflexből rábaszarintanak a tűzre mindent ami éghető. A háztartási szeméttől kedve az ásványvizes palackig ténylegesen mindent. És nem csak a csórók hanem kb. mindenki aki fával fűt. És az a vicc, hogy a földgáz amellett, hogy környezetkímélőbb még sokkal olcsóbb is azzal fűteni. De hát az szar meg drága meg a fa jobban melegít... vicc. Némelyik szomszédomnak belenyomnám a kényébe a hülye fejét amikor begyújt valami szeméttel. Botrányos ami egész télen megy.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
hobizoli
nagyúr
válasz LuckyL #168341 üzenetére
evenkent egyre novekvo fustadoval
ugy kiszámolva, hogy par ev alatt is olcsobb lenne hitelbol megcsinalni a korszerusitest, mint azt fizetgetni
es ne mondd, hogy nincs gaz, mert a mellette levo hazakban meg van, ugyhogy ez nem lehetne akadalypl vhol autokra csinaljak ezt, hogy uj auto nuku evenkenti ado 2-3 evig, aztán egyre novekszik az ado, hogy ne erje meg 20-25 eves muszaki romokat fenntartani, a szervizeivel, meg az adojaval, mert mar annyi egy evben, hogy egy 5-10 evvel ujabb es korszerubbet is vehetsz, amire kisebb az ado is, es ksieb koltseg fenntartani
itt is ezt fogjak majd csinalni, majd figyeld csak meg, mert kell a péééézzha autokra lehet ilyet, akkor kornyezetvedelem miatt masra is lehetne
kulfoldrol behozott autoknal mar eleve ez megy, euro6-s autóra sokkal kisebb regado van, mint pl egy euro3-sra
hybrid-enel is volt olyan szitu, amikor az alapbol dragabb hibrid modell a kisebb regado miatt olcsobb, mint a sima benzines valtozat
anno az Opel Schiller ugy adoptt el LPG-s autokat ujonnan, hogy a 300k-s beszerelesi dijat majdnem kinullazta a kettos uzemu autóra kapott regado kedvezmeny, es csak vmi 30-40k-val kerult csak tobbe az uj auto ugyazt meg hagyjuk mar, hogy egyik oldalt szarra szopatjak a kornyezetvedelmre hivatkozva, a masik meg ontheti a nyersolajat is a kazanba kannaszamra es az sem szamit
miközben eleve az utobbiak okozzak inkabb azt, amiert csak az elsot szankcionalod, hiszen kimutathato evek ota, hogy pont mikor is jon az a szmog, es miertis van a szmogriadoqrvara nem az autok miatt van, mert ehhez kepest egesz nyaron nincs szmogriado, pedig akkor is tele vannak az utak autokkal
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
8th
addikt
válasz LuckyL #168341 üzenetére
Folyamatos ellenőrzéssel. A gyanús füstöt okádó kémények füstjét az utcáról a kémény közelébe emelt hitelesített mérőeszközzel mérjék meg és a kapott adatokat mindjárt ott helyben analizálják is ki. Aztán ha véletlenül pont kiderül, hogy az illető műanyaggal, gumival, szeméttel, apja f*szával tüzel, mert csak, azt tettenérés esetén ajándékozzák meg egy szép kövér környezetvédelmi bírsággal.
Ez bonyolult nehezen megvalósítható és qrvára sok pénzbe kerülne? És? Esküszöm egy ilyen állami "kéményleső" program beindítására nem sajnálnám ha egy tucat focistadion árát vernék el azt sem, sőt az sem érdekelne ha ezt is a Pénztáros Lőrinc valamelyik cége nyerné meg. Legyen. Bánom is én? Nem akarok megdögleni csak mert a sok fillérbaszó igénytelen gyökér akik egyébként marhára nincsenek is rászorulva a fűtési szezon felében konkrétan szeméttel tüzelnek. Amíg ez ügyben semmiféle lépést nem tesznek az illetékesek addig teljesen felesleges idehaza környezetvédelem ügyében a szájukat tépni."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
Akkor olcsóbb, ha korszerű a kazán és jól szigetelt a ház.
Nekem egy 110 nm házra havi 15 eFt a gáz (fűtés+melegvíz)
Fateréknak 30eFt
Meg vannak akik nem 21 fokot, hanem 25 fokot akarnak télen, na az fával olcsóbb, amúgy akiket kérdezek 250-350 eFt vesznek fát egy télre és azzal ugye még meló is vanpersze ez a használat, kiépíteni a gázt a legdrágább és az elektromost a legolcsóbb fűtőhűtő klíma H árammal vagy infra panelek[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest