- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- GoPro Topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Dell notebook topic
Hirdetés
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mutyi
őstag
Nekem most egy 2002 decemberi 1.7 Isuzu G astra van, most van benne 244 ezer km,az elmúlt 2 évben mentem vele 40000/év km-t és kb. a 20 ezrenkénti olajcsere mellett olyan évi 80 ezret költök rá.
Ilyen kocsim nem hiszem hogy lesz,amire ennyire keveset kell költeni. -
aujjobba
addikt
válasz dkface #169142 üzenetére
Toyota Avensis, 2001-2003 gyártás, 1.8vvti motor 129 lóerővel.
Ilyet hajtok öt éve, imádom, pörög, húz, 500 literes a csomagtartó (szedán!) és belül is hodály.
Arra kell figyelni, hogy a korai példányok motorjába valami szar minőségű olajlehúzó került, az enyémben pl. komplett motort cseréltek gariban 3 éves korában.Ilyen:
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
Sziasztok!
A napokban elgondolkodtam, hogy a Clio 2 Sportot lehet jobb lenne elrakni hétvégi, állagmegóvós autózásra és szépen apránként a maradék szépséghibákat is helyretenni rajta, hogy szép lassan értékes is legyen, ne csak egy mosolycsomag.
Szóval mit ajánlanátok napi ingázásra (90 km, nagyja 90-100-as tempó, néhány település és 3 km araszolás) helyette?
Keret annyira kicsi amennyire csak lehet, nem mondok inkább határt, szorítkozzunk a minimumra, ami ezeket tudja:
- benzines legyen (dízel maximum olyan, ami benzines áron fenntartható) és megbízható technika
- legyen annyi ló benne, hogy ne legyek forgalmi akadály vele (1,4-es 75 lovas 206-osunk pl. már szinte elfogadható)
- méretileg a Clio szint teljesen oké, maximum ha 5 ajtós, akkor az plusz pont
- klíma, elektromos ablak, elektromos/fűthető tükör, központi zár legyen, minden másnak örülök, de nem feltétel
- és a lényeg, ne fogyasszon sokat, bár a kis méregzsákkal is 7 liter alatt járok, szóval kímélem a technikát
- meg lehetőleg legyen minél egyszerűbb konstrukció, amit nem muszáj, nem bíznék pék...izé szervizre.Remélem létezik valami ilyesmi a nagy világban.
Köszi a segítséget!
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
Pode30
csendes tag
Sziasztok
Múltkor már kérdezősködtem hogy milyen autót vegyek, akkor Fiat Bravo TJet volt a kiszemelt
A közelben nem nagyon találtam választékot.Az autó napi 30+30km nagy része országútra kellene plusz még talán heti 2x 100+100km.
Ha lehet fogyasszon minnél kevesebbet és a javitás se legyen túl drága. Ne legyen túl sok a fenntartása.
Ezek közül melyik a jobb választás?Privát eladó
1.)Hyundai i30 1.4, 2011, Benzin, 109 Hp, regisztrált, 2019.10-ig, 241.000 km ,újonan vett, 4850 eur
2.)Mazda 3 1600 cm3, Benzin+LPG, 2008, 105 Hp, regisztrált 2019.08-ig, 160.895 km, újonan vett,
5000 eur
3.)Opel Astra H GTC Cosmo 1.7 Dizel, 2008, 125 Hp, regisztrált 2019.09-ig, 201.000 km, 4000 eur
4.)Opel Astra H 1.6 XER, Benzin, 2009, 116 Hp, regisztrált 2019.09-ig,150.800 km, 4800 eur
5.)Fiat Bravo 1.6 jtd Dizel 2009 120 Hp, nincs regiszrálva, 104.000 km, 3700 eur
6.)Fiat Grande Punto 1.4 CNG dinamic, 2009, 77Hp, nincs regiszrálva, 160.500 km 4100 eurKereskedőktől
7.)Fiat Bravo 1.4 Benzin+LPG 90 Hp, nincs regisztrálva, 164.338 km, 4490 eur
8.)Fiat Punto EVO 1.3 Mjet, 2010, 84 Hp, nincs regisztrálva, 174.729 km, németországi, 4400 eur
8.)Fiat Grande Punto 1.3 Mjet, 2012, 84 Hp, nincs regisztrálva, 179.600 km, holandiai, 4500 eurMenyire komplikált vagy drága ezekbe beszerelni a tempomatot, esetleg még multifunkcionális kormányt, és Bluetooth-os rádiót?
Előre is kösz a válaszokat
-
nagyúr
-
t.imi
addikt
Sziasztok!
Két kérdésem lenne. A Dasweltauto mennyire megbízható itthon, Ausztriában? Magyar oldalról olvastam, hallottam 1-2 rémtörténetet, igaz, azok több évvel ezelőtt történtek.
Lenne egy 3 éves octavia kombi, 3 küllős kormánynak így kell kinézni? Mintha szét lett volna szedve/elpukkant volna a zsák.
[kép][ Szerkesztve ]
-
Johnny_vT
senior tag
válasz t.imi #169164 üzenetére
Melyik részét kell figyelni? A három halvány vonal (két ferde fent és egy függőleges lent)? Azok szerintem simán az előre gyengített szakadási pontok. Google fotókon is kivehető kicsit több képen.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
válasz fabri07 #169118 üzenetére
Alvázszámmal felhívod a hyundait és mondod, hogy most vetted mikor kell vinni szervizre és megmondják mikor volt náluk mennyi km-el (én i20-nál így csináltam)
Digitális szervizkönyv van[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Sethdobaloah
senior tag
Autót szeretnék venni. 2-3 éves kombi focusokkal szemezek, céges kocsim egy mk2 fóka volt, azt 400k km felett adtam vissza, szerettem használni.
Ford márkakereskedésben vett használt kocsinak van előnye, egy random hirdetéshez képest? Garancia ilyesmi, jobban érvényesíthető nem?
Ilyesmikkel szemezek: katt
(Tudom a színe nekem tetszik)...csak én vagyok helikopter?
-
nagyúr
válasz Sethdobaloah #169168 üzenetére
Ti-Vct-vel vannak problémák, fórumtárs most locsolt rá egy félmillát. Inkább a sima 1.6-ot érdemes keresni.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Sethdobaloah #169168 üzenetére
Nem közvetlenül rád reagálok, de most jött fel a téma újra.
Az ilyen belső formatervezők hány vesszőcsapást kaptak a seggükre, amikor leadták a műszakot? Első sorban arra az icipici, jól elsüllyesztett és így optikailag nagyobbnak hazudott egérképernyőre gondolok a középkonzolon. Bátyámnak pont ilyen kocsija van sötétebb kékben és engem a rosszullét kerülget, mikor rá kell néznem arra a pici valamire. H Astra, C Vectra, Focus, ami hirtelen beugrik és ilyen. H Astra GTC-t kizárólag az egérképernyő miatt vetettem el, amikor kocsit kerestem. Vagy ez csak helypótló, amíg a tulaj be nem szerel egy rendes tabletet a helyére? Ellenvélemény?
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Sethdobaloah
senior tag
-
nagyúr
válasz Sethdobaloah #169171 üzenetére
Hátöö, nem tudom
-
Sethdobaloah
senior tag
válasz tboy93 #169172 üzenetére
a konfigurátoruk szerint turbós 3 hengeresek, meg a Ti-VCT benzinesek közül lehet választani a régi verziót.
Egyébként nincs ellenemre a diesel sem, évi 15-20k-t megyek, szóval épp határeset.Van esetleg javaslatod más típusra? Kombi focussal eléggé belőttem szerintem kb mire van szükségem
...csak én vagyok helikopter?
-
szőröscica
addikt
válasz Sethdobaloah #169173 üzenetére
Auris HSD
-
-
nagyúr
válasz Sethdobaloah #169173 üzenetére
Vegyed ha tetszik, csak legyen tarcsiba félrerakva a motorra fél milka
-
őstag
-
tboldi
nagyúr
válasz szőröscica #169178 üzenetére
Ne má’!
-
Johnny_vT
senior tag
válasz LuckyL #169179 üzenetére
Best of KAMELOT:
- használattól függően 0,5-1,5 liter olajat kell öntenem.
- 8-ból két henger abszolút nem ment, ez ki lett javítva most már csak 1 henger hagy ki néha.
- Novemberben megy komplett szervizre
- Megy úgyis komplett motorfelújításra, addig is heti 1 liter olajat kap.
- Idáig amit ráköltöttem a kocsira: 1x MEYLE lengéscsillapító + toronycsapágy + szerelés 150eu, 1x motoron a fő venti 120eu
- Valamelyik nap arra lettem figyelmes 10 km után alig van hűtővizem. Elvittem haverhoz. Alul egyik cső nem is volt rákötve...így mászkáltam 1 évig.
- Júniusban már remélhetőleg teljes motor és sebváltó szervizen fog átesni
- Ma kijöttem a garázsból, majd a lehajtón megállt a kocsi.- Ennyiért kapsz E65 735i LPG-vel ami fogysazt neked 10 liter gázt. 1600Ft / 100km
- 50 euro a lengéscsillapító! Elég a MEYLE is. Francnak SACHS. Semmivel sem tud többet cska jóval drágább.
- MEYLE lengéscsillapító, ugyan azt tudja mint a SACHS csak lehet korábban kell majd cserélni. Lényegében ugyan ott vagyunk.
- Hátul YOKOHAMA gumik tiszta újak még az előző vette. Első gumikat meg egy gumisnál vettem. GOODYEAR 10eu / darab.
- jól körül kell nézni és akkor mindent meg lehet venni olcsón.
- pl. egy sima új SUPERB előállítási költsége 4-5000 euro. Szalonban meg az ára 25-30 000 euro. Akkor miről is van itt szó, ha nem átbaxásról!?
- De mindenki azt hisz el amit akar. Én a dolgokat tudom és láttam is!
- Komplett fékszett bontott kocsiból 60-70k körül kijön.
- Ültem jó pár autóban és összesben xar az ülés. Azért maradt a listán két verzió vásárláskor. S500 vagy 735i. Mivel az S500 légrugós, így az is ki lett lőve. Maradt a 735i.- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
8th
addikt
Ohh... mit indítottam el már megint. Már bánom, hogy beírtam.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Pode30
csendes tag
válasz tboy93 #169161 üzenetére
Kösz a választ
A felsorolt autók közül melyiket lenne jobb megvenni?
A Hyundai i30 1.4, Mazda 3 és a 2012-es Fiat Punto között vacilálok? Melyiknek mik az előnyei és hátrányai? Mire figyeljek ha megnézem őket?
A Hyundai-ban nem sok a km?
A három közül a Mazdában van a legkevesebb extra, a Punto és a i30 kb ugyanolyan felszereltségű csak a i30 nincs tempomat. -
válasz Pode30 #169184 üzenetére
Ár évjárat stb stb a fiat punto egy kisautó, i30 élhető, mazda rohadós
Ja látom már, a 240 e nem kevés, de nem mindegy, hogy 10 ekm vagy 20 ekm, vagy minden 30 ekm cseréltek benne olajat
Koreaiba/japánba nem tudsz utólag beletenni tudtommal olyan dolgot ami nem volt benne gyárilag pl.tempomat, mert nem fogja tudni kezelni, vw, skoda, seat audiba tudsz utólag is rakni[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
aktív tag
Megtennétek, hogy a linkelt hirdetést lemeózátok nekem?
Nevermind...
-
szőröscica
addikt
válasz LZs?! #169188 üzenetére
Az egy evvel idosebb Primeramat olcsobban adtam el 2 eve. Az is egy tulajos volt, csak ketszer ennyit futott.
De sokkal nagyobb, biztonsagosabb, jobban felszerelt, dizel auto volt. Szoval sztem ez tul draga.Amugy a mai napig banom a Primera eladasat. 4 injektort, egy klimakompresszort es biztonsag kedveert uj turbot belerakva az meg 10 evig kocsi lett volna. Fasz voltam.
-
-
marec1122
senior tag
Sziasztok!
Szerintetek mennyire lehet vakon megbízni az m3 autópark-ban? Elég jó a hírük úgy általában, de ugye eza verda meg kimondottan rozsdásodik. szóval mi a vélemény erről a kombóról ?
Csak megfontoltan :D "Öregember nem gyorsvonat!" John McClane
-
mandras81
senior tag
Képbe jött egy 2.2 direct-es Vectra C, de sajnálattal konstatáltam, hogy ez a motor benne van a rettegett 20-ban: "A legkomolyabb gondot itt is a vezérmű okozza. Elkopik, vagy egyszerűen leszakad az egész feszítősín. Visszatérő probléma az örvénykeltő csappantyúk megszorulása a szívóágban és főleg a befecskendezőrendszer: a nyomásszabályzó szelep hibája gyakran egybeesik a szivattyúéval. "
Ez meg népítélet:
"A Z22YH motor (közismert nevén 2.2 direct) ugyanis nem mentes a konstrukciós hibáktól. Az ember szeretné azt hinni, hogy ezek az adott, általa megvásárolt példányt nem érintik, de ez csak Disney mesevilágában fordulhat elő
A motor típushibái:
-nagynyomású szivattyú. Új ára 2015-ben 130ezer Ft körül van. Nekem 18 ezer km alatt már a második cseredarab van benne, igaz mindkettő felújított volt. A gyári 130 ezret bírt ki, de állítólag az új alkatész sem bírja eddig, volt, akinek 3000 km-t bírt ki a zsír új pumpa. Ez alól a közhiedelemmel ellentétben sem a Siemens, sem a Continental gyártmány nem kivétel. Általában nem hagy az út szélén ezzel a hibával, a megmaradó alacsony nyomással még haza lehet evickélni 60-70 km-es sebességgel, igaz, ilyenkor minden, Földet pusztító dinamizmust ki kell vernünk a fejünkből.
Szerencsére cseréje otthon is könnyedén megoldható, én már hátratett kézzel, egyujjas kesztyűben is megcsinálom 15 perc alatt úgy, hogy közben az asszony beszél hozzám
-vezérlés: láncos motor, de ez semmit nem jelent az élettartamát tekintve. A gond ugyanis a hibás konstrukciójú láncfeszítő partontól, illetve a törésre hajlamos, műanyag vezetősínektől ered. A szettben két lánc van, mert egy kell a kiegyensúlyozó tengelynek is. Ennek megfelelően a csere munkadíjastól (nem márkaszervízben) 200 ezer Ft körül jön ki, és akkor már jó áron kaptuk az alkatrészeket. 80 ezer - 200 ezer km körül bármikor elkezdhet indításkor csörögni a lánc, ami azonnali cserét indokol.
-olejlehúzó gyűrűk letapadása: megnövekvő olajfogyasztást eredményez, néha drámai mértékben. Addig nem kell hozzányúlni, amíg "csak" 1 liter fogy 3000 km alatt. Orvoslásához újra kell gyűrűzni a motort, de ilyenkor már az ember nyilván cseréli a vezérlést is, és innentől kezdve már egy hétnapos, jobb családi nyaralás árát hagyhatjuk a szerelőnél (és nem a márkaszervizes díjszabásról beszélek, mert akkor már egy 14 napos nyaralást felejthetünk el egy időre."Még ettől függetlenül is gondolkodom rajta, mert nagyon jó ár/ érték arányúnak tűnik. Akinek van vele tapasztalata, az segitene, hogy fullos vezérléscsere után bele merjek vágni?
[ Szerkesztve ]
-
davver
csendes tag
válasz mandras81 #169198 üzenetére
Hi!
Vectra C ből nekünk egy FL előtti 2.0DTi (101LE) volt! A világból kimegy az a motor ha karban van tartva! Sedanba lomha volt, de cserèbe alig fogyasztott valamit (5L/100km) 5.ös váltó autopálya tempónal is okès volt! C vectraból èn 1.9CDTi ès 1.8as benzinest vennèk! A többi szerintem felejtős! A
2.8V6 turbós OPC is tartós szerkezet egy Saab 9.3 Aeroban volt hozzá szerencsèm egy nagyon kevès ideig! Ha kell az èlmèny èrdemes rajta elgondolkodni! A 3.2V6 disel viszont betegágy! :-( -
Szada85
aktív tag
válasz davver #169199 üzenetére
A 3.2V6 benzines, és kimondottan kiforrott, komolyabb problémáktól mentes konstrukció, a dízel V6 3 literes volt, és annál valóban vannak medvecsapdák.
OPC-böl sem mindegyik 2.8 atombunker, a korai, 255 lovas kiadásnál sajnos ugyanúgy volt vezérléssel probléma, akárcsak a nem OPC-k 2.8-as 230 és 250 lovasaival.
A 280 lovas "fejlesztett" 2.8V6 viszont már jobban sikerült.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest