- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- RAM topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- iPad topik
Hirdetés
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz batai15 #169547 üzenetére
Lehetne úgy is mondani, hogy ha van egy kis plusz időd, x ezer Ft spórolás - neked kell tudni, mennyi km-re van a kút, és mennyi órabér marad a végén a plusz ráfordított idő alapján. Viszont a lehetőség adott, az említett CR állapotán hosszú távon lehetne megfigyelni az üzemanyag hatását, én prémiumot tennék bele, ha ő lennék
8th: például Golf IV Variant, AQM motorkód, DUS váltó 120-nál kerek 3000 fordulat/p. Emlékeim szerint ez a leghosszabb 02K váltó, még szerencse
hobizoli: városban is jó lenne egy kis plusz rugalmasság, való igaz. Ami érdekes lenne még, egy HSD CVT ilyen gyenge motorokhoz akár villany nélkül, közlekedő edénynek megteszi, de legalább nem kéne annyit épész kedni a fakanállal
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #169551 üzenetére
hat de most baze
mennyi lett volna fekrakni az opcios listara, hogy pl 6-s valto +100k egy amúgy 5millios autónálja es a gyartonak tuti nincs meg annyiban sem, hogy 5 helyett 6 sebesseg van
mondjuk lehet nem pont a VAG-nal lenne ennyire egyszeru, ahol a 5-s es a 6-s valtos kozott a fotengely es a kerekagy kozott minden mas tud lenni....
de pl siman osszerakhattak volna a 5-s valtosat is a 6-s cuccaival amúgy ott is, es akkor csak valto mas, ha keri a vevo a 6 sebesseges opciotFiat/Alfa-nal amúgy az is
Marea-ba is amikor bement a AR166-rol 6-s valto az Fiat 5-s helyett, az 5-s DMF-e, kuplungja, valtotarto bakja, feltengelyei tokugyanazok, mint a 6-se is, semmit nem kellett pluszban kicserelni
több drón kell ;P
-
rbalint88
addikt
válasz hobizoli #169552 üzenetére
Ezzel is tolnak a nagyobb, erosebb motor fele. Merthogy az elbirja, meg palyan kevesebbet forog. Persze, adhatna 100k felarral hatos valtoval, de akkor ki venne meg a 2.0tdi-t? 1.6tdi tok eleg normalis kozlekedessel mindenre egy golf/octavia kasztniban. De ha nem rosszabb vele palyazni, mert eleg keveset forog a motor, akkor joval kevesebb nagymotorost adnak el...
Btw egyik ismerosnek csereltek a ceges verdat, fluence helyett oktav kombi lett, hat ennel nagyobb autot max akkor vennek, ha 4db ketmeteres botsaskaval elnek egyutt. De ebben is becsoveskedik az 1.6tdi-t ot ganggal, nehogymar palyan ne kapj agyergorcsot, miertnemvettedmega2.0-tparaszt. -.-‘
-
-
footy
addikt
válasz hobizoli #169552 üzenetére
A 6-os valto sem garancia a hosszu vegattetre. Nekem a Giuliettaban 1.4TB-hez 6os valto van, de 6-ban 120 korul mar 3200-at forog. Szo se rola eleg szepet lep meg 120tol, de inkabb lenne alacsonyabb a fordulat a fogyasztas miatt. Visszakapcsolni meg mindig lehetne, ha keves a dinamika, aki meg nem szeret valtani vegyen automatat.
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz szőröscica #169562 üzenetére
fokozatmentest!
-
albiosz
őstag
Sziasztok!
Apósom régi swiftjét sajnos összetörték hétvégén, gtk. Gyorsan kéne valami helyette. 800-900k körül mit ajánlanátok? Szigorúan benzines kéne és sajnos nem tudom meggyőzni, hogy teljesen jó lenne 2003 körüli évjárat. 2005-2006 a preferált. Fabiat nézeget, meg Dákó Logant. Utóbbiról próbálom eltéríteni.
Miben gondolkodjunk még?
-
8th
addikt
válasz hobizoli #169559 üzenetére
Elméletileg az lenne a cél, hogy minél alacsonyabb fordulaton lehessen tartani a motort nem az, hogy pörögjön és harapjon minden fokozatban. Ezt simán megtehették volna egy hosszabb 4. és 5. fokozattal úgy, hogy az első három érintetlen marad. Gondolom ott sem hülyék ülnek és nem véletlenül hagyták rövidebbre a váltót. Rakhatsz abba akár tíz sebességet is a motor akkor is hoki marad. Amit nyersz a több de rövidebb fokozaton azt elveszted a sűrűbb váltásokon, és rövidebb élettartamú lesz a kuplung is a folyamatos gépészkedés miatt. Na és persze annak sem lett volna nagy hírértéke, hogy egy G4 Variant SDI 18s helyett 16s alatt érné el a százat hatos váltóval.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
8th
addikt
válasz albiosz #169569 üzenetére
Egy Ford Fusion például ideális bácsiautó. Kényelmesen magasra kell beülni abba is és mégsem egy Suzuki.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Integrale
veterán
válasz tboldi #169579 üzenetére
Ertelek, es azt is, hogy el lehet viselni. De, ha o most all autovasarlas elott, es tudja, hogy a felhasznalas helye kozott boven szerepel autopalya is, akkor szerintem celszerubb olyat venni, ami alkalmasabb oda is.
Ha mar meglevo autorol lenne szo, oke, legyen. Na de igy?
Pl Liana? Elso generacios Avensis, Carina?[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Mit kell tudni Passat B6, 1.6 TDI kombiról?
Mennyire megbízható?
Szerintetek megér 5000 eurót?
Év: 2010, km: 280.000.Köszi!
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
neophyte79
tag
Sziasztok.
Lenne 600.000-700.000 forintom egy autóra. A cél, hogy elvigyen bárhová.
Szempontok:
-csakis benzines
-alacsony fogyasztás
-olaj/gyertyacserét meg tudjam csinálni otthon
-nem vagyok márka specifikus, mindegy (ne prémium)
-minél alacsonyabb fenntartási költség
-turbós kizárva
-légzsák legyen
-azért induljon -20 °C-ban
-kombi nem szimpatikus, inkább 5 ajtós, szedánt nem akarok
Úgy nagyjából ennyi, a lényeg, hogy megbízható legyen.
Ki mit gondol? Próbálok informálódni, egyszerű kisautóra van szükségem, semmi extra igénnyel (klíma kell, de úgyis nézek abból a márkából), guruljon, és ne hagyjon cserben.
Köszönöm. -
szőröscica
addikt
válasz neophyte79 #169584 üzenetére
Ha valóban az a cél, hogy bárhová elvigyen, akkor ez:
[link]-benzin/gáz, így olcsó üzemeltetés
-szögegyszerű Ford benzinmotor, ami sosem romlik el, de otthon is meg tudod szerelni
-nincs turbó
-van légzsák
-sosem volt prémium
-ez Alaszkában is beindul!!! -
neophyte79
tag
válasz szőröscica #169586 üzenetére
Köszönöm, ez igazán konstruktív hozzászólás volt.
Veszed a fáradtságot, hogy egy ilyet írsz nekem, akkor azt miért nem egy építő/segítő szándékú hozzászólásban teszed meg?
Az eszem megáll, komolyan, ennek sok értelme volt. -
BigBlackDog
veterán
válasz neophyte79 #169584 üzenetére
Hát, amit párszor már leírtam, azt tudom most is előrántani a fejemből, más nem nagyon jut az eszembe.
Szóval nyár végén mi is kerestünk kb. ilyen ársávban, hasonló feltételekkel. F Astrák rohadtak, régi Swiftek szintén (ennek ellenére, ha találsz szép példányt, amit nem zabál a rozsda, akkor jó választás lehet). G Astrákból ennyiért épkézláb példányt nem nagyon találtunk.
Végül mi a Clio/Thalia vonalon kötöttünk ki (és nem bántam meg), 98 lovas 1.4-el megyeget is szépen városban és a klímát sem annyira érzi meg a motor.
Ami még eszembe jut, az az Ignis/Wagon R vonal, de ezekkel nincs tapasztalatom. Viszont nem egy bonyolult vagy elromlós szerkezetként vannak a fejemben. Talán kicsivel komfortosabb lenne egy 1.4 Fiesta, vagy C Corsa néznék, de ezekkel szintén nincs tapasztalat.
[ Szerkesztve ]
-
neophyte79
tag
válasz BigBlackDog #169590 üzenetére
Na, köszönöm.
Ennyi egy normális válasz. Az előző kolléga veszi a fáradtságot és egy teljesen értelmetlen hozzászólást ír, pedig ugyanennyi ideig tartott volna egy építőt is.Igen a C Corsa nekem is benne van a topban, a Swiftek annyira nem. Esetleg még a Corolla/Civic vonal lovagolható, de a Hondákat tuti kínozták.
Köszönöm a választ.
-
szőröscica
addikt
válasz neophyte79 #169592 üzenetére
Ok, nem classicus 5 ajtós felépítés, de a többi kritériumodnak megfelel. Azt nem írtad, hogy egy konzervdobozt szeretnél.
-
BigBlackDog
veterán
válasz neophyte79 #169592 üzenetére
Japánok (amiket láttunk), vagy rohadtak, vagy már nagyon le voltak élve (bár mechanikusan még úgyis rendben voltak sacc/kb), vagy iszonyatus áruk volt. Például volt látótérben egy patika 1993-as 1.5-ös szedán Civic is. Két garnitúra gumival, utólagosan beletett, de gyári klímával, villanyablakkal (viszont ABS, meg lufik nem voltak). Ezért kértek talán 550-600e Hufot. Végül el is ment ~1 hét alatt.
Esetleg még Megane I PH2 1.6 16V kombót is felveheted a listára és amellett még maradna is a keretből.Ami fontos, hogy inkább állapot (és előélet, amiből lehet következtetni az állapotra is) a fontos, ennyiért már sok a lutri eladó autó.
(#169593) joamilestoné: "...egyszerű kisautóra..." > Gondolom parkolni is szeretne majd vele, ahhoz meg nem túl célszerű egy akkora vas. Viszont az én érdeklődésemet cirógatja az a batár dög, mi a fnének kell linkelgetni ilyeneket?!
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz BigBlackDog #169594 üzenetére
Én Expeditiont vagy Excursiont kezdtem el nézegetni. Nagyon tetszenek ezek a dög nagy amerikai SUV-ok, a Tahoe és a Suburban is. Nagyon jó lehet utazni velük
-
neophyte79
tag
válasz szőröscica #169593 üzenetére
Egy olcsón fenntartható kisautót akarok, amit kb 5 évig tudnék használni hibamentesen. Konzervdoboz ide, vagy oda most erre van keret, másra kell a pénz.
Humoros volt amúgy a hozzászólásod, de pont nem erre számítottam.
(#169594) BigBlackDog igen, nekem is ez a bajom a Hondákkal. Félek, hogy agyon kínozták őket. Így marad az eredeti verzió C Corsa, egyelőre. Játszhat más is, de egyelőre ez a befutó. Napi 50 km lesz a táv, így nagy előnyt élvez a kis fogyasztás és az alacsony szervízköltség.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz neophyte79 #169596 üzenetére
5 évig nagy valószínűséggel nem fogsz tudni hibamentesen használni egy 15 éves autót.
-
tboldi
nagyúr
válasz neophyte79 #169596 üzenetére
Neked is tudom ajánlani a WagonR-t.
De komolyan, 14 éve van a családban egy, 6 éve napi 80 km országúti ingázásra van használva. A fogyasztás így nyáron 5,5, télen 6,5 liter körül alakul, és a legnagyobb szervizköltség eddig a 4 elfáradt lengéscsillapító cseréje volt (durván 70k-be került munkadíjjal együtt).
-
neophyte79
tag
válasz Gombinyó #169597 üzenetére
Akkor majdnem hibamentesen. De nem mindegy mennyibe fog fájni a javítás. Ezért is nem keresek turbós benzines és dízel motorú autót. A régi swiftem 16 évig bírta, mikor eladtam, és gömbcsuklót, kipufogót és elosztót, rotort és gyújtás kábeleket kellett cserélni rajta. Ha kfogok egy ilyet, az már bőven jó...
(#169598) tboldi azt valahogy nem szeretnék. Nem tudom mért, valahogy nem szimpatikus szegény.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz neophyte79 #169596 üzenetére
1.4 benzin Mk6 Fiesta? Biztonságos, élhető kisautó. Én egy ideig jártam 1.4-es dízellel, teljesen jó volt, pedig lényegesen komolyabb autóból ültem bele.
Az 1.3-ból sokkal több van, de azt hiszem, az valamiért nem ajánlott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Politika
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Trollok komolyan
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs