Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz fenergie84 #40495 üzenetére
Először is gratulálunk a gyarapodáshoz!
Én sajnos nem sokat tudok a mondeókról, de eddig a cikkek legnagyobb része dicsérte.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
ABE
őstag
válasz fenergie84 #40495 üzenetére
Apám céges autója egy 2011. őszi darab, 5 ajtós, 140 lóerős dízel, Titanium felszereltséggel. 73e km van eddig benne, vegyes használatban megy (autópálya, Budapest, országút - Vác-Szfvár gyakorlatilag napi szinten). Prémium üzemanyag nélkül az átlagfogyasztás 6-6.5 között jön ki, persze ebben nincs vadulás, de nem is igényli az autó. Eddig semmi hibát nem produkált, hidegben is könnyen indul, nem zörög, nem nyöszög, egyedül a műszerfal középkonzolja tud megszólalni nyomásra. Kopás amúgy ennyi idő után abszolút nem érződik rajta, vagyis csak a vezetőoldali ajtó behúzóján látszik a használat. Váltó, fék, kormány, futómű teljesen okés, nagyon stabilan fut, de nem dobál. A sebességet abszolút nem érezni benne, nagyon jó a hang- és rezgésszigetelése, ezzel vigyázni kell. Magasabb fordulaton a motor hangja azért beszűrődik, de alapvetően nem kell kipörgetni. A motor úgy 1700 körül kezd éledni, alatta nagy a turbólyuk. Városi araszolásnál zavaró, hogy óvatosan kell bánni a kuplunggal, különben nagyot tud rántani a kasztnin, A beltér hatalmas, hátul a lábaknak marha nagy hely marad. Tolatni nem túl kellemes vele, nehezen érezni a hátulját, a nagy tengelytáv miatt szűkebb parkolókban meg lehet vele szenvedni. Télen a meleg viszonylag későn érkezik meg, rövidtávú használatoknál ez nem túl szerencsés, kell úgy 10km, mire érezhetően nyomja a meleget. Mivel fiatal az autó, hosszútávú tapasztalatot sajnos nem tudok mondani a megbízhatóságról, de maga a konstrukció szerintem olyan, hogy nem igazán lehet belekötni. Én szeretem, mert van egy kis romboló érzet benne. Egyedül akkor nem ajánlanám, ha inkább városban használnád.
[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
válasz fenergie84 #40499 üzenetére
Ismerősömnek volt ilyen céges kombi Mondeója, nekem tetszett Utasként. Neki talán kevésbé, négy év alatt ~170k km-t került bele, noha amennyire tudom, annak nagy része pályán. Megdöglött abban is a kettőstömegű lendkerék, az újjal talán nem volt annyira elégedett, nem tudom, milyet raktak bele, erre mindenesetre nem árt figyelni, de ahogy hallom, manapság ez talán nem annyira ritka eset... Az egy 1.8-as dízel volt, az a kocsi talán elbírna egy erősebb motort is.
Most egy új Focust vezet, kombi, 1.6 dízel, ezzel elégedettebb, elmondása szerint valahogy jobban összerakott autó, úgy érzésre. Persze kisebb autó; árban nem tudom, hogyan viszonyulnak egymáshoz.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
ABE
őstag
válasz fenergie84 #40501 üzenetére
Nos, a Mondeóval térkínálat szempontjából biztosan elégedett leszel, nálunk egy 2007-es kombi Focust váltott, és főleg a hátsó traktus az, ami érezhetően tágasabb. A méretéhez hozzá lehet szokni, pl. Focus után viszonylag könnyen kezelhető (pl. imádom a tükreit), de anyám mind a mai napig utálja, ha a Twingoból kell átülnie a Modeóba.
Maga a konstrukció amúgy jó, próbáld ki a kocsit, szerintem a méretéből és dízelségből adódó egy-két negatív tulajdonságon kívül nem nagyon fogsz olyan pontot találni, ami miatt ne tetszene. Onnantól meg "csak" ki kell fogni azt a darabot, amit nem pusztítottak le.[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
válasz fenergie84 #40504 üzenetére
Szvsz. minimum kell bele a 2 literes 130-140 lovas dízel. A menetkész tömege 1.5 tonna (oké, a benzines egy százassal kevesebb), azt azért meg kell valahogy mozdítani... Ja, EQMontoya hozzászólásához: ezt a Mondeót már nem szerelték TDDi-vel.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz fenergie84 #40495 üzenetére
szerintem a flottaautóktól egyáltalán nem kell tartani, ebben nem értek egyet montoyával. ezek a kocsik megkapták mindig a kötelező szervizeket, márkaszervizben, folyamatosan ellenőrizve vannak, nincs az, hogy kigyullad valami lámpa, aztán majd két hét múlva fizu után elviszem szervizbe. nekünk egyszer volt ilyen, motorhibát jelzett, másnap reggel itt voltak a kocsiért, délutánra meg készen is volt. plusz nem hiszem, hogy amikor 3 évesen cserélik a flottát, 90-120k km-ekkel, akkor a flottakezelő nekiáll az ilyen relatíve alacsony futásteljesítményű autókból 200 db-ot visszatekerni és ahogyan a cikkben is írják, semmi baj nincsen a 2.0 tdci-vel sem.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Typhoon47
őstag
válasz fenergie84 #40504 üzenetére
3. mondeomat fogyasztom, az összes generáció megfordult már nálam és én is ajánlom. az hogy a tdci egy rossz konstrukció az baromság. meg hogy visszafizeted azt a pénzt a szervízben amit tankoláson spórolsz. na ez az igazi faszság persze, ha valaki szart vesz az szív is vele, de annyit a trükk, hogy jót kell venni és meg kell fizetni a garantált kevés km-es darabokat.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
DZs
senior tag
válasz fenergie84 #55426 üzenetére
Az S-Maxok jók, nagyon jó a futóművük is. Én megkérdezném, hogy merre jártak vele, mert a futásteljesítményéből én hosszú autópálya meneteket sejtek, ami egy TDCi-nél előny. Ha nem garázsban tartották, akkor az alját érdemes körbenézni, hogy nem rozsdásodik-e.
-
Khelben
nagyúr
válasz fenergie84 #55426 üzenetére
Ha 7 szeméyeset akarsz, inkább nézz Galaxy-kat. Nagyobb a választék és az igazi hétszemélyes kisbusz, az Smax inkább személyautós, hátul kevesebb a hely és a fejtér is.
-
válasz fenergie84 #55474 üzenetére
A galxy-ahambra-sharan triumvirátus sok modelljében volt gyári parkolás segítő. Nagyon sokat számít azoknak akik nem érzik annyira a kocsit.
.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
DZs
senior tag
válasz fenergie84 #55474 üzenetére
Ha az az érzésed, hogy aki használta vigyázott rá, akkor én nem látok benne nagy kockázatot.
-
whitezo88
nagyúr
válasz fenergie84 #55859 üzenetére
expressz tele van nigériai csalással... (vagy "brittel")
nem itt van a kocsi, adj pénzt hogy hozassam haza meg ilyenek. persze érthetetlen magyarsággal közölve.
leírást nézed? mintha máshonnan lenne ctrl c ctrl v szarul bemásolva.
telefonszám sincs.
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz fenergie84 #55863 üzenetére
Itt egy hasonló, de rengeteg ilyen van még.
rip and tear, until it is done
-
Kornel
veterán
válasz fenergie84 #56071 üzenetére
szerintem jó kocsi az, mivel jobb egy kétszer ennyi idős premium ugyanennyi pénzért? valószínűleg 2-3-szor ennyi km-el... szerintem te dönts, ne másra hallgass.
most nézem az aláírásod, pont e-között a két teló között vacilálok(esetleg még drágábban jiayu g3s), melyik a jobb, tudsz segíteni?
[ Szerkesztve ]
-
Melack
veterán
válasz fenergie84 #56071 üzenetére
Apud fogja vezetni vagy a feleséged fog rád mosolyogni, mikor mentek valahova? Szerintem azt vegyétek, ami nektek jó. Mi is ez alapján vettük a Nubirát (ha már a Logan elkelt . ne érts félre, nem bántam meg, hogy a Nubira lett )
(#56074) fenergie84: nálunk is furán nézett apum, hogy minek 1.6os motor - 1600kg-hoz mondjuk nem hátrány, de neki is tetszik mostmár. Megbékélnek, nyugi. Csak bírd ki az első pár "Én megmondtam... " mondatot.
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Melack
veterán
válasz fenergie84 #56076 üzenetére
Jogos a félelem, mégiscsak ti vagytok a gyerekek
Örülni fognak, ebben biztos vagyok. 3 unoka mellett nem hiszem, hogy lenne idejük aggódniEx-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
válasz fenergie84 #56166 üzenetére
Dízel, uh jó
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Bati0501
őstag
válasz fenergie84 #56166 üzenetére
Nekem elég durva,h 4 év alatt ennyit megy vki.Tudom,ha diesel,akkor arra van,h menjenek vele-többnyire.
Félreértés ne essék,én nem vagyok olyan,mint azok,akiket a becsületesnepper már jól bemutatott.
Szóval akkor nem fog jobba tetszeni egy autó,ha felére visszapörgetik az óráját.Csak aki ennyit megy ennyi idő alatt,az sztem annyira nem kíméli az autót,nem azért,mert ennyit megy vele,hanem inkább ahogy.
Az ilyeneket a fontos emberek vezetik és nem hiszem,h megérkezés után járatnák a motort pár percig,hidegen nem nyomná neki,kátyúkat annyira kerülgetné...persze biztosan van kivétel,de pl utcánkban is lakik egy ilyen fiatal pár,akik biztos nagyon fontosak,mert ahányszor jönnek,mindig jönnek az utcánkban vagy 40-el,ahol jóformán egy autó fér el,szóval ilyen széles az út és kint van a lakó-pihenõ övezet tábla-ezért max 20-al lehetne menni-,az egyik autójuk egy sötét színű sötétített ablakos Honda Accord,az új-de azért nem a 2013-as.És persze megérkezés után már pattan is ki,nuku járatás a turbó hűtése miatt.[ Szerkesztve ]
-
Bati0501
őstag
válasz fenergie84 #56171 üzenetére
Oké,ez igaz.
Csak,mint tudjuk vannak rajtett hibák,sajnos.Én nem tudom,ezért inkább megkérdezem: egy ilyen átvizsgáláson meg tudják nézni,h a turbó milyen állapotban van?Mindig ezzel a turbóval jövök,tudom,de ez most tényleg érdekelne,h ezt meg lehet-e nézni normálisan.Fel dugnak a turbóba egy kis hajlékony kamerás csövet,mint tükrözésnél? -
DeFranco
nagyúr
válasz fenergie84 #56190 üzenetére
Az reális, csak tényleg nézzék meg rendesen, meg hajtsál ki belőlük egy részletes checklistes pöcsétes papírt. Legalább egy olyat, mint ami a totalcaron van checklist.
-
DZs
senior tag
válasz fenergie84 #56166 üzenetére
Egy ismerősöm teljesen hasonló helyzetben volt. Ő végül úgy vett kocsit, hogy először márkát választott.
Egyébként a Forddal szemben én Mazdát vennék. -
DZs
senior tag
válasz fenergie84 #56214 üzenetére
Ha mondhatok valamit, ne a megfelelőt keresd, mert megfelelőt mindig lehet kapni. Melyik tetszik, melyikre vágynál?
-
DZs
senior tag
válasz fenergie84 #56216 üzenetére
Egyformán nem tetszhet mind a három. Egy első helyezettnek kell lennie.
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz fenergie84 #56342 üzenetére
Nekem nem tűnt annyira vészesnek, pedig 186 centi magas vagyok. Hozzá kell tennem, hogy egy Xsara-ból ülnék át. A 406C-ben mondjuk nyilván sokkal több a hely, de nem feltétlenül akarok szexelni az első ülésen
-
neduddki
nagyúr
válasz fenergie84 #56465 üzenetére
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
válasz fenergie84 #56475 üzenetére
Jól néz ki képen. Természetesen át kell nézetni. Anno akartam ilyen kombit, asszem az 525 tds-t csak lebeszéltek a 143LE mociról.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz fenergie84 #56478 üzenetére
Ne nézd csak második helyen a pénz részét. Ha szereted akkor semmi nem drága -persze ha van miből- és meghálálja
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz fenergie84 #56480 üzenetére
Gebriel-nek ilyen van vagy 2-3 éve, kérdezz nála.
Focus mk1 belsőnél amúgy ritka kevés rondább van. Lehet kézre esik, meg minden, de borzasztó, pedig maga a kocsi a kategóriájában elég jó. Új Fordok közül szerintem olyan jellemtelen mindegyik, egyedül az új harcsaszájú Mondeo tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz fenergie84 #56478 üzenetére
ha nem akarsz költeni az autóra lehet hogy nem 10 évesnél idősebb dízel bmw-t kellene nézegetned
akinek van pénze majomra legyen banánra is
mondom ezt egy 10 éves X5 tulajakéntcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz fenergie84 #56489 üzenetére
jó az autó, de kell rá költeni ilyen korban már rendesen
kormánymű kopogott-felújítás 100k +ki-be szerelés
váltó vezérlő elromlott -javítás 100k és nem tökéletes teljesen, hidegen van pici rántás, de az új 5 kiló lenne
fékben valami vízfogó szétmállott, befogott a fék, szétmentek a betétek és a tárcsák is-150k
új gumiszett -200k (18", de szerelték 19, 20"-al is)
váltó olajcsere (spéci bmw olaj+szűrő)-70khirtelen ezek jutnak eszembe az elmúlt egy évből
különösebb váratlan hiba nem is történt és mégis 6 kilónál tartunkja és tegyük hozzá hogy tavaly még nem hirdettek 3 millió alatt ilyen évjáratot, mostmár láttam 2.4 millióért is
szóval sz összesen 1.200.000 minusz egy év alatt, havi 100k és még nem tankoltál[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz fenergie84 #56491 üzenetére
talán egy hármas bmw kéziváltóval, kisebb benzines motorral ahol nem kell nagy költségektől tartani ilyen korban
az a baj 200.000 km egy 10 éves dízel bmwnél nagyon a minimum futás, inkább 300e a reális. Ha pedig tényleg csak 200 van benne akkor annak nagy részét városban futotta ami megint nem túl jója eszembe jutott még valami
letört az egyik tükör, a másik meg megvételtől lötyögött egy kicsit, bementem a bmw szalonba hogy kellene nekem 2 ilyen tükör (tükörlap, borítás nélkül csak a szerkezet), 190ezer Ft/db árat mondtak
végül a szerelőm vett bontva de így is 70 ezer volt 2 tükör (bontókban a tükröket meg a lámpákat adják el először, alig lehet találni, ráadásul évjáraton belül is van hogy változik egy-egy alkatrész így ha mondjuk megveszed németországi bontóból hozzá, lehet nem is fog rámenni)cryptot minden termékemért elfogadom
-
DZs
senior tag
válasz fenergie84 #56475 üzenetére
A karbantartás és javítás nagyon sokba kerül. Tizenéves BMW-t csak akkor vegyél, ha személyesen ismered a gazdáját.
-
TaaT
veterán
válasz fenergie84 #56525 üzenetére
1m ft egy 2.0 TDci mondejó MK3? jól lent vannak az árak
Give them hell Ukraine!
-
Xero
nagyúr
válasz fenergie84 #56525 üzenetére
Valós km, csak éppen km nincs feltüntetve. Az pedig végképp hihető, hogy rálocsolta az eladási ár 70%-át, majd eladja.
-
Xero
nagyúr
válasz fenergie84 #56532 üzenetére
Az hihető. Viszont számlát bármiről szerzek, ahogy pecsétes szervízkönyvet is.
Számomra irreális. Ha kevesebb mint 50% ment rá mondjuk az utóbbi fél évben az reális, de ennyi. Én fenntartásokkal kezelném a dolgot. -
DZs
senior tag
válasz fenergie84 #56525 üzenetére
Kérdezd meg, hogy miért adja el. Én nem cserélnék porlasztócsúcsot és költenék 600k-t közvetlenül eladás előtt, hogy mindezek után kapjak 1000k-t érte. De lehet, tényleg jó, csak kell a pénz.
-
DZs
senior tag
válasz fenergie84 #56594 üzenetére
340k van benne. Legyen még 60k benne. Tőled ki fogja megvenni? Ez a bibi vele.
-
alienpapa
senior tag
válasz fenergie84 #56604 üzenetére
jaja, már én is látom
''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.
-
válasz fenergie84 #56604 üzenetére
Az egész index napok óta egy marék lepke
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz fenergie84 #57657 üzenetére
Nagy valószínűséggal az. De így első ránézésre egyben van. Meg lehet nézni csak kalkuláld bele, hogy kb 270k km van benne nem 140k.
#nincsbennetarcsi
-
DZs
senior tag
válasz fenergie84 #57657 üzenetére
Ettől a kereskedőtől vettem januárban a kocsimat. Az nem volt visszatekerve és az enyémet sem tekerték vissza, amit bevettek. Én megbízhatónak tartom őket.
Egyébként ők Olaszból hozzák a kocsikat, a német futásteljesítmény nem biztos, hogy mérvadó.[ Szerkesztve ]
-
DZs
senior tag
válasz fenergie84 #57668 üzenetére
Nekem a hitel miatt 3 utamba került, de jól jártam azzal, amit kaptam. A futásteljesítmény lehet hihető.
[ Szerkesztve ]
-
DZs
senior tag
válasz fenergie84 #57673 üzenetére
Egy Citroen Picassot. Rugalmasak. A beszámításkor nem tudtam alkudni, örültem, hogy bevették, amit vittem. A Merkantillal dolgoznak, de ha te viszel egy másik hitelezőt, elfogadják. Az ügyintézés mehet levélben és emailben.
-
giigz
veterán
válasz fenergie84 #57718 üzenetére
-
DZs
senior tag
válasz fenergie84 #57718 üzenetére
Az olaszoknak két kocsijuk van. Egy kicsi a hétköznapokra, amit törnek, zúznak (te ezeket látod) és egy nagy (ezeket te nem látod), amit a garázsban és ünnepekre tartanak, emiatt féltik, óvják, nem törött és nem zúzott.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz fenergie84 #57718 üzenetére
"Az olasz használt autó piacról mit lehet tudni?"
Azt hogy le tudod kérni egy kis protekcióval a kiszemelt autó szerviztörténetét ha van szervizkönyv, ha nincs (legalábbis a VW-nél működik)
Haver sztorija: négyesgolf 1.9tdi, 167e km-el vette, 1évvel korábban 300e km-el volt szervízben olaszban...
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
DZs
senior tag
válasz fenergie84 #57724 üzenetére
Nem az a lényeg, hogy olasz, hanem az, hogy az a példány milyen. Meg kell nézni.
-
kalapacsolok
senior tag
válasz fenergie84 #59054 üzenetére
Igen, ez a felakadás nem jutott eszembe eddig.
runner: 1,2 millióért árulja (regadó, műszaki benne van, és még alkudni is lehet, amennyire a szavaiból kivettem). Szimpatikusnak tűnik egyébként a fickó.
Visszaszámolva: 100 ezer regadó, 50 ezer műszakiztatás és egyéb költségek, 50 ezer útiköltség (németországból behozatal, nagyon szűken számolva). Ez így egymillió forint. 200 ezer forint haszonja kell legyen kb az autón, nem? Akkor ezek szerint kb. 800 ezer forintért kellett vegye Németországban... Lehetséges ez? Számomra túl olcsónak tűnik, többnyire 3-4 ezer euró körül vannak ilyen autók Németországban. Igaz, ez tényleg szépséghibás a kétoldali behorpadással... De nagyon jó áron kellett akkor, hogy kifogja...
-
neduddki
nagyúr
válasz fenergie84 #59721 üzenetére
HI!
ket fel motororl van szo az egyik a zz a masik a zr csalad agja,
zz: hosszu avon videken 6 liebol 5 szmejj megpakolva kihuin otopajja 7.5-8 varos rovidavik hideg moor 10-11, nagyatlag foleg videki varos 8 [l/100km]
zr kb hasnlo, cserebe kevesbe lelkes
sprit:
zz: 99 Gasoline 6,95 8,26 9,85
zr: 43 Gasoline 6,52 8,22 9,57a CoV-ban levo c251a eleg rovid erdemes akor ma a 6 sebessegel valtozatban gondolkodni
udv
neduddki
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Xero
nagyúr
válasz fenergie84 #59829 üzenetére
Az orrtolással mi volt a helyzet? Gondolom nem feszegetted a határokat, de hátha.
Az, hogy elférnek jó dolog, de jellemzően úgyis egyedül utazom, max ketten és sícuccok, szóval annyira nem szempont a hátsó tér.(#59831) bitpork: Cabriobol hajlandó vagyok engedni (Audiból csak vászontető van az meg nem kell), de a coupe-ból már nem szeretnék. Ráadásul az S6 már sok lenne nekem.
(#59832) Dany007: Igen 20-30e € között van a határ + a többi költség. Erősen BMW párti vagyok ezért nem merült fel eddig nekem a dolog. Külsőre nekem inkább a BMW-k jönnek be, főleg a Z4 (lehet hülyegyerek autó, de család előtt kell kiélni magamat ), viszont belsőre némileg az Audi pofásabb.
Itt az igazi kérdés a hajtáslánc viselkedése lenne a lényeg. Mindenképpen "játszósabb" autót szeretnék, és ennek nagy kerékkötője lehet egy erősen alul kormányozott gép.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs