- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Viperator
őstag
-
e=mc²
őstag
Szombaton megneztunk 5 kis Micrat. Nem voltam elragadtatva egyiktol sem. Amelyik motorikusan jo volt, annak a belseje volt lelakva, kikopva. Amelyik ugy ahogy elfogadhato volt, annak kerregett, csorgott valami a motorter felol.
Egyiket sem vennem meg szivesen.
Volt egy "kellemes zold" szinu kis harom ajtos, automata, amely rovid ideig volt hirdetve.. Ezt megneztuk keritesen kivulrol (mar zarva volt szombat delutan a kereskedes) es ez lehetett volna befuto a kulseje alapjan. Csak mar el volt adva...
Mennyi az eselyunk arra, hogy lesz meg egy ugyanilyen elado valahol valamikor...
Ambulimax Provider
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Integrale #159392 üzenetére
Én jelenleg azt nem értem, hogy a Renault miért nem adta oda a Nissannak az új Micrához az 1.2-es turbó benzines motort (1.2 TCe franciáknál)? Azt vágom, hogy a Daciánál nem akarták a Sanderót a Clio nyakára húzni, ezért nem kapott más motort, de azért basszus, a Micrához elkélne az a négy henger...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Szagaso96
újonc
Sziasztok Tanácsot szeretnék kérni tőletek autóvásárláshoz! Frissen jogsizott vagyok és kezdőautónak maximum 300 K lenne a felső határ mindennel együtt. Tudom ez szinte semmi de nem szándélozok kezdőautónak sokat költeni és ennek fejében nincsenek nagy elvárásaim csak annyi hogy menjen és megbízható legyen és olcsón föntartható az autó. A használautón Néztem már pár hírdetést amik úgy megfogtak azok az Opel astra f, Suziki Swiftek, Daewook voltak. nem ismerem őket nem tudom hogy melyik hogy van esetleg széria hibái de más használautós oldalt ha tudtok ajánlani vagy valamelyik típúst bármilyen amit ismertek és tudjátok hogy elnyűhetetlen akkor sokat tudtok segíteni nekem.
SZ.G.S
-
rbalint88
addikt
válasz Szagaso96 #159406 üzenetére
mindennel együtt 300 = 200. átírás és egy első szerviz bőven 100k körül van.
ebben a kategóriában meg igazából ha az eladótól hazaérsz vele, az is nagy szó.
ha nem létszükséglet az autó, inkább gyűjtögess még egy kicsit, 500 körül +átírás és első szerviz mondjuk 150-200k) -
rwin5
őstag
Üdv!
Kellene nekem egy idézőjelesen "gyors" tanács az alábbi autóval kapcsolatban. Citroen C5 Sedan 2008 1600 ccm HDi. Családban eladó, céges autó volt sokat futott (pontos km nem tudok, tippelve 300k körül), nagy távokat, nem városi autóként használva. Végig márkaszervizben szervizelt, most lett rajta friss műszaki, tulajt tehát ismerem, a szervizelések valósak, nem cifrázom, inkább típushibák érdekelnének, vagy ami előjön ekkora futás után.
Keddig meg kéne vegyem, az ára is baráti? 900e ft. Viszont dízeles, nem tudom ismeri e valaki ezt a típust van-e benne turbo, vagy bármi ami nagyobb futásnál cserés lehet a közeljövőben és egy komolyabb összeget elvinne a zsebből. Bármi infót szívesen fogadok.
(Most értem haza melóból teszteket most fogok majd olvasni)Köszi!
-
válasz rwin5 #159408 üzenetére
Szia!
Ha céges volt, szerintem ne vedd meg alapos vizsgálat nélkül. Az 1.6 ugyan pörgős motor és annyira nem rossz, de ha pályán kinyomták a szemét akkor nem ártana a turbótól kezdve a részecskeszűrőig a kompresszión át mindent végignézni rajta.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
kemalboy01
tag
Sziasztok!
Audi a4 b6-ot szeretnék 1.8t vagy 2l.
Jó állapotút lehet találni 1m-ért? (Nem quattro) -
válasz bitpork #159396 üzenetére
a redbullban is renault motor van f1-ben és 4VB lett vele Vettel.
Mondjuk azért nem pont azokat a motorokat rakják utcai autókba amiket F1-re fejlesztenek, de meglepően sok dolog átkerül a széria autókba.
Mondjuk mostanában F1-ben is a megbízhatósággal küzdenek[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Benir8
senior tag
válasz Luck Dragon #159397 üzenetére
Tetszősek.
Opel kívül tud még ajánlani? Vagy csak az Opeleket ismered? -
-
rwin5
őstag
válasz bitpork #159409 üzenetére
Közvetítem amit hallottam:
2014-ben volt turbó felújítás (asszem csere nem volt, márkaszerviz végezte), vezérműszíj csere is volt évjáratra nem emlékszek még kb 100K-t elfut, a kocsiban össz 250 ezer km van, egy tulajos volt. Hátul van egy kisebb karc, de az esztétikai dolgok nem érdekelnek, meg a vezetői ülés kicsit amortizált. Hátsó fékbetét cserét mondott, hogy a szerelő jelezte, hogy majd esedékes lesz, meg elindulásnál a váltó valamit rosszalkodik, pontosan nem értettem, hogy mit csinál, de majd holnap megnézzük és akkor jobban le tudom írni a jelenséget. Ennyit mondott amiről ő tud, hogy nem okés vele, holnap dél körül megyünk megnézni. Ez a váltós dolog az egyedüli ami kicsit nyugtalanít mert az ha valami nagyobb volumenű az is tudja vinni a pénzt rendesen. Amúgy szép metál fekete, sedan elég ritka ahogy elnéztem a hahut. -
rwin5
őstag
válasz molnarpeter #159416 üzenetére
Saccolós szinten ezek mennyi pénzt visznek magukkal, ha úgy alakulna? Nem volt tervben autó várlás, és szükség sincs rá, viszont a családban elfér az autó, és mivel nem óriási összeg így bizonyos szintig kifizethető, de tudom az "új" vásárlás mindig lehet lutri. Én is költöttem már olyan autóra majdnem fél millát amire autószerelő első látásra azt mondta, hogy erre max 50e ftot kell, viszont nem biztos, hogy egy 600ezres szervizelést bevállalnék az átiratás után, viszont halogatni se szeretem a dolgokat mostanában így ami cserére szorul azt le tudnám első körben.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rwin5 #159417 üzenetére
Tippre kb. 150-nel kalkulálhatsz, akár ez a gond, akár más, legfeljebb olcsóbban jön ki a végén. Váltóolajat is érdemes cserélni, ha szinkronok jók. Próbáld majd levideózni a problémát.
Hajtókar csapágy storno, kevertelek valakivel, bocsi Turbo történetnek lenne érdemes utánajárni, egy darabig szeretett eltömődni az olajpumpa szívókosara.[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
válasz molnarpeter #159418 üzenetére
Köszi szépen a segítséget majd írok holnap de lehet ma még egy képet be teszek róla ha atjon e-mailben
-
-
Mauzes
őstag
Sziasztok!
Használ valaki egyéni vállalkozóként személyautót a vállalkozáson belül? Az értékcsökkenés leírható költségként? Már több eltérő véleményt olvastam, ezért gondoltam, hátha itt valakinek van tényleges tapasztalata.
-
válasz Mauzes #159421 üzenetére
Ezt a könyvelőd fogja tudni megválaszolni. Formától függ hogy mit tudsz leírni. Ha a vállalkozás tulajdona a kocsi, akkor ott havi adó is van. A legjobb ilyen esetben a LuckyL által sokszor említett lízing aminek a teljes összegét el tudod valamilyen formában számolni, de ehhez kellenek bizonyos feltételek.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
HeavyToys
senior tag
Sziasztok,
hol lehetne infót kapni arról, hogy németországban, magánszemélytől vásárolt, még forgalomban lévő, érvényes műszaki vizsgával rendelkező rendszámos jármű esetén mik az adásvétel és utána történő hazahozatal lépései?
Terveznék kiruccanni az autóért csütörtökön, péntek reggel átvenném az autót, és az aláírt adásvételivel mennék a Zulassungstelle-hez. Ide szükséges nekem az eladó közbenjárása, vagy elegendő csak az adásvételi és az autó papírjai?
Válaszotokat előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz rwin5 #159420 üzenetére
Egy alaposabb takarítás ráférne, az biztos. A kulcs azt jelzi, hogy esedékes lenne valamilyen időszakos, mondjuk éves karbantartás, vagy/és olajcsere. A szervizfüzet és a számlák alapján ez kideríthető. Ugyanígy a vezérmű cserét is meg lehet nézni pontosan, hogy mikor volt, és mikor esedékes a következő.
-
grizlisandor
addikt
válasz HeavyToys #159423 üzenetére
Logout-on volt egy ezzel foglalkozócikk(katt)
-
Mauzes
őstag
válasz bitpork #159422 üzenetére
Pénzügyi lízingre gondolsz vagy tartós bérlet? Ha jól tudom, pénzügyi lízing és megvásárlás között nincs különbség leírhatóságban (értékcsökkenés és költségek).
Amúgy faterom helyett próbálok informálódni, aki pickupokat néz, mivel annak az áfája visszaigényelhető és az összes költsége teljesen leírható. Viszont alapvetően egy személyautó sokkal praktikusabb, aminek az áfája tudom, hogy nem igényelhető vissza, de ha a költségei leírhatók, akkor még úgy is jobban megérheti, mint a drágább pickup.
-
válasz Mauzes #159426 üzenetére
A nem értek hozzá (csak egy vonallal voltam érintett és nem vagyok könyvelő ) de nekem személyautónál céges ügyben ha minden költséget el akartam számolni vezetnem kellett a km-t is. Soha többé: ennyit nekem nem ér meg.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
diegho
nagyúr
Ezek a Lancerek mennyire jó autók?
-
SzlobiG
félisten
válasz pècsimunkás #159430 üzenetére
Hát ez valami brutal ronda, nem is láttam még belőle ilyet. A sedan viszont tényleg jó küllemre.
-
veterán
válasz Motion_Blur #159432 üzenetére
Azonos körülmények közt; hogy fogyaszt a Jetta a Swifthez képest? Utóbbi 1.3 vagy 1.5?
-
őstag
válasz Mauzes #159426 üzenetére
a pickup teherautó, veheted kp-ra vagy lízingre is, áfa mindenképp visszaigényelhető és nincs cégautóadó sem
ha személy autót veszel, akkor kizárólag tartósbérlet esetén igényeljhetsz vissza áfát és cégautó adó is van
egy esetet kivéve: ha egyéni vállalkozó vagy és nem számolsz el költséget (bérleti díjat sem nyílván, akkor nincs cégautóadó szgk esetében sem)menetlevelet minden esetben vezetni kell, tgk esetében az autóban tartani, szgk esetén elég a könyvelésben, ezzel lehet igazolni a céges használatot
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Motion_Blur
félisten
válasz focvis #159433 üzenetére
Még nem tudok pontos kimért adatokkal szolgálni, ráadásul most a Swift (1.3) városban fut rövidtávon, a Jetta meg hétvégén maratonit. DE az eddigiek alapján a Jetta kevesebbel is be fogja érni.
A Swift nagyátlaga nálam 6.3-6.4, de így télen városban inkább 7 liter.
Jetta BC szerint eddig 500km után 5.8-on áll, volt város is de inkább országút 110 környékén tempomattal + pálya 140.
Amit még észrevettem hogy a Jetta jóval lassabban melegszik be, az nem nagyon megy 83-85 fok fölé, csak pályán láttam 90 fok fölött. Ettől függetlenül a hangja hidegen is nagyon szép, láncnak zéró hangja van. Arra figyelek hogy 2000 rpm alatt ne nagyon legyen, főleg ne terhelés alatt, de erre a Suzukinál is figyeltem.
Amint lesznek konkrét adatok úgyis megosztom, egyelőre várjuk a jóidőt, nyári szett van a Jetta-n
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Magnum_
nagyúr
válasz Motion_Blur #159435 üzenetére
Vasarnap megkapod a teli szettet :-)))
I humbly and respectfully decline™
-
-
davver
csendes tag
Sziasztok!
A 2006-os Hyundai 2188cm3 150LE motornak van valami köze a híresen jó 2.2 Renault DCI motorcsaládhoz? Vagy csak vèletlen egybe esès a köbcenti ès teljesítmènyadat? Üdv D
-
HeavyToys
senior tag
válasz MunezXBK #159428 üzenetére
Ha én a tulajtól megkapom a fentebb említett két dokumentumot (ez alapból rendelkezésére áll, normál esetben?), akkor neki nem is kell jönnie a Zulassungstelle-be? (Csak amiatt kérdem, mert az említett Logoutos cikkben pont azt írja, hogy kell hozzá a tulaj).
Köszönöm a segítségedet!
[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
Tényleg nincs jobb a Vitaránál?
nemtom mekkora ertelme van egy alapmotoros tesztnek...
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
őstag
válasz footy #159445 üzenetére
mert külföldön nem?
pl passatból nálunk 150le a legkisebb, de németországban még 1.6 os dízel is van
felesleges ez a lesajnáló magyarországos duma és unalmas is
mindenütt az alapmotorosból van a legtöbb
nem is értem miért venne nagyobbat valaki, akinek csak közlekedni kell az autócryptot minden termékemért elfogadom
-
footy
addikt
válasz LuckyL #159447 üzenetére
Nemetorszagban es Ausztriaban nem ennyire rossz a helyzet.
nem is értem miért venne nagyobbat valaki, akinek csak közlekedni kell az autó
Mondjuk hogy ne percekig tartson egy elozes, ezzel balesethelyzetet teremtve...(#159448) Integrale
Persze, mindenre van egy par hulye, de a nyugati piacokon masok az aranyok...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Mobile
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen