- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- NVIDIA® driverek topikja
- Gaming notebook topik
- ASUS Vp249H monitor és az audió bemenet
- iPad topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz uffneked #159753 üzenetére
Egyik sem jön ki belőle. Anyámnak fél éve néztünk autót, fél milláért csak hullák vannak. Punto még 6-700-ért is rohad mind, értelmes Yaris 800k, mk6 fiesta is kb ennyi. Panda lett 680-ért, de az sem volt teljesen hibátlan. Barátnőmnek C corsa volt 800 pár ~2 éve, mondjuk az jó deal volt, utsó szériás keveset futott példány
-
Winne
nagyúr
válasz uffneked #159753 üzenetére
Ezek közül a Puntonál nálam van egy plusz pont, mert mivel nekem is ez van, ehhez van emberem, ha kell valami. Yarisból melyik változat? Ahogy olvasgattam anno azokat elég strapabírónak tartották.
Valami Suzukihoz mit szóltok?
[ Szerkesztve ]
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
nagyúr
válasz Winne #159755 üzenetére
Yaris 1gen, 1.3 benya nagyon jo auto, de draga. Rozsdal mar. Van amelyik kisauto letere 3x megkerülte mar a Földet. Suzukibol a gömbölyű stift jó, de ennyiert nem lesz epkezlab darab. Ott az abs-re, valtora kell fokepp figyelni. Vagyonőrt vagy ignist szerintem ne.
[ Szerkesztve ]
-
uffneked
aktív tag
válasz tboy93 #159754 üzenetére
Én azért megkockáztatnám, hogy abból a 131db benzines puntóból, ami 1999 utáni, 5 ajtós és max félmilla, talál legalább 1 olyat, ami nem hulladék.
Ha ennél elég egy mégkisebb, akkor ott a Seicento - jó, ez kicsit eretnek, de városba, 1db hölgynek elegendő is lehet.
A többi tényleg necces, vagy nagyon öreg lesz, vagy zsákbamacska. Volt itt kicsit fentebb szó 306-ról, Swiftről, bakancs Micra is létezhet.Nekem amúgy az mk6 Fiesta tavaly úgy állt meg 600k-ba, hogy vezérlés-vízpumpa-kötelezőkön kívül a kuplung+kinyomócsapágy is cserélve lett.
-
veterán
Érdeklődnék itt, kinek milyen autóval hogy alakulnak a költségei kilométerre lebontva.
Nekem dízel Mazda6 2004:
Üzemanyag: 23Ft/km
Kabantartás, gumik, javítások: 12,4Ft/km
Átírás, adó, biztosítás,műszaki: 3,6Ft/km
Értékvesztés: kb 6Ft/km
Azért érdekel, hogy megtudjam, mennyire számít ez soknak vagy nem, hogy lássam érdemes-e lecserélni.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Winne
nagyúr
válasz uffneked #159759 üzenetére
A Seicento szerethető kis autó, főleg a Sporting változat, de ebből nincsenek nagyon fiatalok.
Én 2008-ban vettem az autómat, akkor is ismerőstől, így nincs benne tapasztalatom, hogy mit érdemes nézni és megvenni, első kérdés: ilyet, ami kinti és még forgalomba kell hozatni mennyire bánnék meg?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
uffneked
aktív tag
válasz Winne #159761 üzenetére
... és repedt a szélvédője, meg ki tudja, mennyi sebből vérzik még? Én fáznék.
Az van, hogy minél nagyobb/újabb egy kocsi, annál drágább. Ha mégsem, akkor ott valami nem nem fasza. Az is lehet, hogy az eladó magát vágja át egy rossz árazással, de azért inkább nem ez a helyzet...
Pont ezért néznék inkább egy olyan típust/évjáratot, aminek a kínálati lista 2/3-a körül van ez a félmilla, így jó eséllyel nem a hulladékok között kell majd válogatnod.Egyébként a fentebb írt "ezek már rohadnak" probléma a legkönnyebben megfogható, mert odamész, és körbenézed egy "ha rozsda lennék, hová bújnék" hozzáállással.
-
veterán
válasz tresh #159762 üzenetére
Igen, az a másik 500-ig.
Lehet, anyámnak kell majd valami ütni vágni (lassan 70, max. 2-3 ezer km vezetési tapasztalata van, de nagyon akar saját autót. ), mi is max. 500-ban gondolkodunk + legyen hozzá bontott karosszéria elem dögivel. Fransziából csak a twingót tudom elképzelni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #159767 üzenetére
De, lehet, hogy írtam ilyet, de akkor lehet, hogy tévedtem, és nem is annyira gáz?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #159771 üzenetére
84ezer km, vezérlés csere, vezérműtengely csere, nem tudták megmondani mitől kopott el, injektor bemérés, 2 bontott injektor, mondjuk kb 300. Kettőstömegű még nem volt, kuplung már eléggé fent fog. 300 bele a szett munkadíjjal.
Tökéletesnek sem mondanám, tehát azt nem állíthatom, hogy az autó van olyan állapotban, mint mikor megvettem.https://tinyurl.com/rasoapro
-
hobizoli
nagyúr
nem hiszitek el, de ma végre meglett a rencám a 147-re
ezt a burokratikus balf.szisztani rendszert, ami itt van ez vmi elkepeszto
bemegyek KH-hoz a Marea is ottvolt, kaptam toluk egy bonusz igazolast is anno, gondoltam ott lesz a legegyszerubb felhasznalni ezt a KGFB-t megkotni ra (nem volt meg forgalomba helyezve ekkor meg a 147), mondom a nindzsonak, hogy kene a KGFB hogy lehessen kerni rendszamot
aszondja jo, mi a rendszama a jarmunek
vitakoztunk ott egy kicsit, odajott az irodavezeto is, hogy hat de rendszam nelkul nem tudnak kotni ra
de ne mondja mar, mert okmanyirodaban meg ezt varjak tolem
de nem tudjo, at az Allianz-ba, mert a Punto-meg ott van KGFB-zve 10+ eve, kiulom ott is a sort, ott erdekes nem kell rendszam, DE (es most figyelj...), a vasaralas napjatol szamitva MABISZ dijat akarna ramsozni, ami önmagában 100k++ a biztositasi dijon felul
absz nem erti, hogy de nincs forgalmija se, meg rendszama se az autónak meg, úgyhogy forgalomba se vehet reszt, o fizettetne visszamenoleg, mondván ezt ok mindig igy csinaljak
ott is irodavezeto se ertette meg, hogy ha kivonatok egy auto a forgalomból ideiglenesen, akkor nem kell ra fizetnem semmit
na netrisk.hu, ott van olyan opcio is, hogy kulfoldrol behozott jarmu forgalomba helyezese, es azon belul olyan, hogy nincs meg forgalomba helyezve, ekkor eleg az alvazszam is, a forgalmi es a rendszam helye kihagyhato, es majd kesobb potolhato
es ezek az agyi nyomorekok ezt hivatasszeruen csinaljak napi szinten....fuckyeah
képzeld ha vki nincs ezzel tisztaban siman kipengettetik vele a MABISZ dijat isaz, hogy meg majd mehetek vissza VAM-hoz meg a NAV-hoz mert rossz emisszios kategoriaba soroltak be es ez miatt 2x annyi reg adot kellett befizenem ra, mint amit kellett volna, es amit majd visszakapok kb 2-3 honap mulva kulon kérvényt benyujtva persze, meg hasonlo temak..., mar szora sem erdemes szinte...
ja es kozben okmanyrodaban volt ami technikai zurzavar is, novemberben elkoltoztettek ket epulettel odébb papiron, persze ezt nem lehetett visszarontani csak ugy, kellett hozza ilyen igazolas meg olyan, meg faradj el a jegyzohoz, aki majd ad egy papirt, hogy a 15+ eve kiallitott lakcimkartyad az a valid cimed, de azon is megvaltozott a 2-s lepcsohaz neve B lepcsohazra -nemtom eddig miert volt ez jo igy is...-, csak attol mitol kerulok a A epuletbol a C-be meg ott is masik emeletre...úgyhogy 3 napja van egy vadonatuj lakcimkartyam ugy, hogy ugyanott lakok gyakorlatilag folyamatosan, es egy chr elteres van a regi es az uj kozott
ja es nem csak en voltam ezzel igy, hanem egy tucat emberke koltozott el papiron mashova
az egesz egy utlevel kerelmbol derult csak aki, mert pont olyan kerte, aki "elkoltozott"
nyugdijas ozvegy nenike lakasaban is 6-n laktak az okmanyirodai nyilvantartoban, pedig csorikam 20+ eve ozvegy es egyedul elde senki nem tud semmit, hogy ez mikor lett, meg ki csinalta, de nem hiszem, hogy normalis, hogy egy ilyen dolgot nem log-l a rendszer semmilyen szinten
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
nagyúr
válasz Winne #159774 üzenetére
Jo, csak rozsdara figyelni kell, illetve a szervoban a jelado tipushiba, megbolondulhat es magatol elkezdi tekerni a kormanyt, csere kb 60-80k huf. Tompitott fenyszoronal is szokott lenni valami nyug, foglalat talan? Nem emlekszem pontosan. Futomu szerintem kicsit fapad, meg hatul semmi hely, de amugy elheto kisauto.
-
Shade45
senior tag
Sziasztok,
Autó cserét tervezek néhány hónapon belül!
A vételár amit megcéloztam 3 millió Ft.Mindenképpen benzinest szeretnék, első sorban városban lenne használva, de hétvégente mennék vele hosszabb távokat is (100-200km)!
Jelenleg egy Ford Pumám van 90 lovacskával, ettől erősebbet és dinamikusabbat szeretnék, illetve a 3 ajtós autók kizárva!
Valami fiatalos, "sportos" kocsira vágynék, aminek adott esetben oda-oda lehet lépni, de pl. egy gyerkőc elhelyezése se legyen akadály a hátsó ülésen!
Egyelőre Honda Civic-eket nézegettem 2010-2015 között 1.8-as motorral.
Mit tudnátok ajánlani ilyen használatra? Illetve ezek a Hondák mennyire ajánlottak?
Köszönöm!
-
uffneked
aktív tag
válasz Winne #159774 üzenetére
Persze, külföldről akkor éri meg, ha papírozással, ideiglenes rendszám/trélerrel együtt is jobban jössz ki, mintha itthonról vennéd. Plusz nem árt, ha kimész megnézni, vagy megbízol valaki, aki átvizsgálja a helyszínen, de az is plusz pénz.
Az én Fiestám svájcból jött (dupla szopó, mert nem EU), több volt az admin díja, mint a vételár (240k a vételár, 250k a behozatal). Más kérdés, hogy itthon ezt az állapotot még mindig 600k fölött árulják.A kettes Puntót miért dobtuk ki?
-
Winne
nagyúr
válasz tboy93 #159775 üzenetére
Futómű rosszabb, mint a Puntoban ami van? 100HP-val mentem, az jó cucc volt, szerettem.
@(#159780) uffneked: Ahol a nővérem lakik, ott szemben van egy pali aki ezzel foglalkozik, ezt a részét megúsznám, hogy kit kell ráállítanom, hogy nézze meg, nekem, ha már ért hozzá.
IIB Puntot nem dobtuk ki, egyelőre gyűjtöm, hogy mit ajánlotok és mit nem annyira.
[ Szerkesztve ]
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
SpaceKombajn
tag
válasz molnarpeter #159737 üzenetére
A foncsornak semmi baja, az egy műanyag prizma, ami besárgult, cserélhető, de elég hamar besárgul újra, ezért érdemes vésett üveges lámpára cserélni és utána nincsen ilyen probléma.
spacetime
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SpaceKombajn #159785 üzenetére
Nem ismerem a típust, messziről csak a műanyag sárgítása tűnt fel
-
Winne
nagyúr
Suzukiból írtátok a dagi Stiftet, a Splashhez mit szóltok?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
kelly416
veterán
Szeretnék alufelnit venni egy 2006 Focus kombira. Olyant keresek, aminek a közepe beljebb van, mint a felni külső pereme. Ennek van valami spec neve, vagy keresgéljek bátran, nyárig még van időm?
-
kelly416
veterán
válasz rbalint88 #159791 üzenetére
Köszi mindkettőtöknek. Igen, a gyári a másik opció, szépek azok is, csak kevés belőle a sérülésmentes. De még van időm keresgélni. 120 alatt nem nagyon találok értelmeset most éppen, de majd hátha...
Szerk.:
Ez pl nagyon szép, és bár van belőle olyan, ami elméletileg jobban passzol egy ezüst autóhoz, mégiscsak a fekete-ezüstöt venném asszem.[ Szerkesztve ]
-
OPiiPO
addikt
Hali,
Lassan kell egy második autó is, paraméterek:
- évi 15eKm, 70% város, a maradék pálya és főút vegyesen
- dízel kizárva, szívó vagy turbós benzines, esetleg hibrid
- 3.5-4MFt körüli ártartomány
- jó lenne 2012-nél nem öregebbetEddig amiket néztem: Focus 1.6i vagy 1.0T, Astra 1.6 vagy 1.4T, Golf 1.2T vagy 1.4T, Octavia 1.2T vagy 1.4T esetleg Prius.
Egyéb ötletek? Mennyire kell félni a Prius-ok magasabb futásteljesítményétől?Köszi!
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
molnarpeter
nagyúr
válasz OPiiPO #159793 üzenetére
Ampera? Prius vagy Auris, a legnagyobb baja az akkunak az, ha hagyják lemerülni, magasabb futás ebből a szempontból megnyugtató. Igazolt előélettel rendelkező példányt keress, ha rendesen karban van tartva, nem szokott gond lenni. Prius 3 esetén inverter gondok fordulnak elő, ha nem nyomod neki, vagy Auris-t választasz, el lehet kerülni a bajt.
-
gzbotii
veterán
válasz Winne #159755 üzenetére
Három éven át volt három darab, első generációs (XP10) Yaris, céges autónak.
Nagyon bírták a strapát, hidegtartásában, napi 100km nagyvárosban és szinte csak kopó/fogyó alkatrészeket kellett cserélni.Másik, hogy kényelme az minimális, napi 2x20 perc benne még okés, 115nel már halálfélelmem volt benne..
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
OPiiPO
addikt
válasz molnarpeter #159794 üzenetére
Köszi a tippet, Amperát eddig nem néztem, de egész autószerűnek tűnik
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
molnarpeter
nagyúr
Focvis: Agila tapasztalat jutott eszembe pár dolog, ha nem írtam még. Ismerősnek 1.0 blokk repedt (hajtották néha), big blockot néznék belőle. Kormány duda gomb lyukadt. Hátsó futómű felől jött vmi kattogás, mikor berugózott, nem foglalkoztak vele, de nem esett ki a kerék stb, van benne tartalék
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen