- Androidos tablet topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen monitort vegyek?
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz szőröscica #158199 üzenetére
Miért kell büntetni a 3L tdi-ket? Napi szinten tapasztalaom h megyek 50nel és majd kiesik a motor az előző kocsiból de akkor is betolja elém ha nekem fékeznem kell.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Jakab66[hun] #158176 üzenetére
Azaz üvegtető nyáron igazi kínzás
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz szőröscica #158204 üzenetére
Ezt nem értem
Mágus2: mire megtekerem a gombot már tovaszállnak ezek az emberek. Nem értem, de vélem bennem a hiba mert csak én vagyok ilyen tetű fatalista az úton
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #158206 üzenetére
Egyszer próbáld ki, hogy nem lassítasz, ha eléd vág, oldja meg, nyugi, meg fogja oldani, ha látja, hogy leszarod. Az octaviaval mindig félek az ilyen balfasziktól, de a cordobáért nem kár, és megoldják, pedig többször elkészültem, hogy puszi lesz, de megoldották, mert látták, hogy nekem mindegy, én nem lassítok.
-
-
őstag
válasz Jakab66[hun] #158176 üzenetére
azt elhiszem hogy drága újonnan, de használtan nagy madárnak kell lenni ennyiért megvenni
no offense, ha nem számít a pénz, akkor jó autó, de abban biztos lehetsz hogy pezsgőt fog nyitni a kereskedő ha ezt ennyiért eladjacryptot minden termékemért elfogadom
-
rbalint88
addikt
válasz Jakab66[hun] #158210 üzenetére
nem sajnos, a pug sw-kben fix az üvegtető. pedig egyébként én is gondolkodnék olyanban, de a fixnek nem látom értelmét.
-
TheProb
veterán
Róla vélemény? Elég szépnek tűnik szerintem és nem is fapad.
Persze tisztában vagyok vele, hogy mazdával vigyázni kell, de azért szerencsével csak lehet olyat találni, ami nem rohadt szénné még, nem? Elvileg ez itthoni, az talán még a jobbik eset, persze meg kell nézni rendesen.Ez a Keyless GO amúgy mennyire jó/rossz cucc a gyakorlatban?
Kezd nagyjából kristályosodni, hogy mik lesznek a figyelt modellek. Eddig mazda 3, focus mk2 van elsődlegesen a látómezőben, bár előbbit még nem tudtam eldönteni, hogy tényleg hagyni kell-e a francban, akár mennyire is tűnik szépnek képeken. focusból meg elég sok a fapad.
Amúgy focus-ból van kerülendő motor? Ti-VCT pl?Harmadikként még elkezdtem nézegetni az "új" bravo-t, bár abból nincs túl nagy választék, főleg az 1,4 turbos motoros verzióból. Főleg 1,5-6 milla körül.
Amúgy fura, hogy vezess.hu-s 1-3 éves cikkekben, ahol ajánlják a fenti modelleket kb olyan árszintet neveznek meg, amiben 2018-ban se látni normálisakat.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
-
w333
félisten
válasz Integrale #158219 üzenetére
Régebbiek jók voltak de ezek az újabbak hát ... sivár belső, zörög csörög, pontatlan váltó és olyan ami szét akar hullani, komolyan ingyen sem !
Pedig ültem már sokban ... nem győzött meg, német minőségtől messze áll !
(#158220) Morris
Nekem is ez a bajom az újabb Leon -al ... nekem Mk1 van és sokkal szebb
Nem a motorral van a baj hanem az egész körítéssel !
Akinek volt vagy ült már benne az tudja hogy miről beszélek
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Integrale
veterán
Pont, hogy a régebbiek voltak "silányak" az újakkal ilyen jellegű probléma egyáltalán nincs.
A sivár belső érdekes, előbb linkeltél egy Leont. Aminek a váltója szintén messze van a pontosságtól, de nagyon is.Akinek volt, vagy már ült benne az pont, hogy nem tudja miről beszélsz. Vannak itt is páran, akiknek van Bravoja (de mutatok párat 1.4-et 400k feletti futással is).
(érdekes a TC-s népítéleten sem az látszik amit írsz, ellenben a linkelt Leonnal. )
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
w333
félisten
válasz Integrale #158222 üzenetére
Egy teljes nagy flottának csináljuk az autóikat ... na nekik nagyon sok több száz Bravo volt céges autóként, mindet lecserélték 3-5 éves korukban annyira megbízhatatlan volt, nagyon sokban ültem és tényleg nem egy nagy élmény recseg ropog és minden esik szét rajta !
Most J és K Astrára cserélték őket, azóta nincs ennyi baj !
De itt egy pár vélemény Link, Link és Link
Szerk.
Kollégámnak egy régebbi 2.0 (HGT 20V) Bravo volt, nagyon jó autó és soha semmi baja nem volt pedig 96" évjáratú, nemrég adta el és nem azért mert rossz, hanem mert kellett neki egy nagyobb és kisebb fogyasztású autó
Vagy az is lehet hogy ki kell fogni, Bravo -k nem rosszak ... csak nagyon gyengén vannak összerakva, szét kéne kapni darabokra és újra normálisan összerakni !
Szerk.2
Leon Mk2 sem egy nagy durranás és a belseje tényleg sivár de legalább megbízható és normálisabban (precízebben) össze van rakva
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Integrale
veterán
Népítéleten nem írnak erről a precíz összeszerelésről, arról is lehet linkelni a legrosszabbakat, felesleges megtennem, meg tudod tenni magad is. Az átlag meg valahogy nagyon nem ezt támasztja alá.
Vannak használt tesztek szép számmal mind a két modellről, szerintem az több mindent elmond, mint egy-egy ilyen vélemény.
Viszont a legjobb az lenne, ha leírnád, hogy miben voltak annyira megbízhatatlanok, mik voltak a hibák, mi csörgött és zörgött? Illetve az sem lenne baj, ha motort is írnál, úgy kapnánk használhatóbb információ halmazt.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
w333
félisten
válasz Integrale #158224 üzenetére
Mindegy nem lehúzni akarom az autót hanem sajnos nekem és a környezetemben is ezek a tapasztalatok, pedig mint autó jó lenne
Az a baj hogy ezek a hibák a teszt alatt szerintem nem jönnek elő ... ezt csak azok tudják megmondani akik huzamosabb ideig használják az autót !
Leginkább dizel de volt sok 1.4T motor is ... apróbb de idegesítő hibák voltak (bajuszkapcsolók nem működtek, ették az izzókat, menet közben kinyílt a kesztyűtartó, centrálzár és ajtók nem nyíltak és még sorolhatnám) de sokaknak megadta megadta a váltó egyszerűen beragadt valamelyik sebességfokozatba, valamelyik ette az olajat és vizet ... de lehet ezek egyedi hibák
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Integrale #158226 üzenetére
Az a baj hogy én még nem találkoztam olyan Bravo -al ami megkímélt és szép állapotú, legyen az céges vagy magányszemély mindegyikkel volt valami (nem nyílt az ajtó vagy csomagtartó, szélvédőnél műszerfal tetején az a műanyag kupak leesett egy kátyútól, kőkemény kuplung recsegő kerregő váltó, váltószoknya műanyagostól kiugorva a helyéről, gyenge kézifék ... én csak ilyenekben ültem !
De mondom lehet hogy csak én ültem olyanokban amik ilyen lelakottak voltak !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Beca1990
senior tag
VW Polo IV 1.9 SDI motorral ajánlott?
GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!
-
Integrale
veterán
Ezek aztan kifejezetten megbizhatatlan autot eredmenyeznek...
A valto Opel, van is veluk gond bizonyos modellekben, csapagy problemai vannak, Land is szivott vele, de csak egyszer kell.
A valtoszoknyabol itelve valami lelakott szar huliganautok lehetnek.Amivel van problema az a mar irt valto es a futorendszer allitomotorjai az automata klimasok eseteben. Viszont van mar ra filleres megoldas is egy javitokeszlet formajaban, illetve a gyari alkatreszek utobbi 80e Ft koruli, elobbi par tizes.
Motorok jok, elektronikanak sincs gondja.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
TheProb
veterán
Leon-ról lemondtam, pont a gusztustalan műszerfal miatt. Ahogy a kolléga fogalmazott, hányadék. Pedig tetsztenek a seat-ok.
(#158219) Integrale:Én sajnos elég sok leéltet láttam. Ahogy nézem ez a fekete-piros kárpit nagyon kényes, mert minden kocsi amelyikben ilyen belső van, irgalmatlan retkes az ülés és az ajtókárpit pl. Aztán biztos csak ennyire igénytelenek a tulajok...
Akkor most mi a verdikt? Jó a bravo v sem? vezess.hu-n is eléggé dícsérték.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Integrale
veterán
válasz TheProb #158235 üzenetére
Igazabol mindenhol dicserik ujkent es hasznaltken is.
Nezz bele a forumaikba, ott leirnak mindent, illetve beszelj itteni Bravo tulajokkal. Vannak hibak, de messze messze nem megbizhatatlan, semmivel sem rosszabb mint a linkelt Leon vagy egy korabeli Golf. Motorok teren meg jobb is."Bad reklám is reklám too"
-
footy
addikt
válasz Jakab66[hun] #158176 üzenetére
Ezert a felszereltsegert nem rossz ar. Szerintem meg egy 1000est elenged belole a kereskedo. Nezd meg az autouncle appal(a willhaben-t ,az autouncle es az autoscoutot ossze tudod listazni vele), hogy miota hirdeti es ugy konnyebb lesz alkudni.
Egyebkent en a 2.0 163 lovas HDIvel probaltam es azzal sem volt rossz, bar nyilvan nem lep akkorat mint a 2.2-vel. A GT felszereltseg viszont lehet razos lesz, feszesebb futomu van alatta mint az allure vagy az active kivitelek alatt.
Az audiban DSG van, ha a BMWben hozza szoktal a ZF-hez akkor szerintem csalodni fogsz. A csomagtarto pedig eleg harmatos.
Probald ki az autot (508), mert jo , ne hagyd hogy a karogok lebeszeljenek...
(#158202) kisza25
az uvegteto hovedos es az elektromos rollot amugyis el lehet huzni(#158235) TheProb
[ Szerkesztve ]
-
TheProb
veterán
Vélemény? [link]
Sajnos a leírás kb semmit sem mond, de képek alapján lehet megérne egy megnézést."Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
footy
addikt
válasz TheProb #158239 üzenetére
Inkabb egy Bravo
(#158223) w333
Nekem volt Leon2, annak egy fos a belseje(Leon1 is volt az sokkal jobb). A legotvarabb muanyagokbol van osszerakva es tele van ergonomiai bakikkal. Ha uditos palack van a pohartartoban, akkor nem tudod 3-asba rakni meg hasonlok...[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz footy #158240 üzenetére
Sajnos ez tényleg így van ... nekem most Mk1 Leon van és valószínűleg ha lecserélem majd egyszer akkor maradok az Mk1 -nél ami fiatalabb legalább 5 évvel és fullos, 1.9 TDi vagy 1.8T persze ez még a jövő zenéje
Ültem elég sok Leon Mk2 -ben és tényleg elég recsegős a belseje !
Illetve az a nagy műanyag "valami" középen a műszerfalon, nagyon csúnya !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
footy
addikt
válasz Jakab66[hun] #158243 üzenetére
Probald ki, de szamomra az volt. A DSG-ben nincs meg az a finom kuszas amit egy wandleresnel megszoktal.
Focvis is hasonloan velekedett ha visszaolvasol. (o is wandleresrol valtott DSGre )[ Szerkesztve ]
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz footy #158244 üzenetére
Az 508ban milyen váltó van? Illetve a feszes futómű nem hátrány Ausztriában, sőt. A BMW nekem úgy is túl puha néha, úgy értem olyan nyúlós tempósabb kanyarokban. Természetesen én is tudom hogy a nagy oldalfalú, gyári 16os méretű gumik közre játszanak ebben.
Gipsz Jakab
-
footy
addikt
válasz Jakab66[hun] #158245 üzenetére
Wandleres, 6-os Aisin. Nekem bejott, ha nem taposod nagyon finoman pakolja a fokozatokat. Annyira nem okos mint a ZF 8 gangosa, de teljesen elheto. Ami a feszes futomuvet illeti, attol is fugg ausztria melyik reszen laksz.
Itt Steiermarkban nekem nem hianyzik a sportfutomu, de ez nyilvan egyeni preferencia kerdese. En sportfutomu nelkul 17-es kerekekkel probaltam, azt feszesnek, de meg elhetonek ereztem. (inkabb a komfortot preferalom)(#158246) SzlobiG
Hat nekem sem, de sajnos Ausztriaban nagyon nagy aranyban van VW, masbol nincs tul jo valasztek.(#158249) molnarpeter
Az RXH-ban (ESG6?)robotizalt van, az szar.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #158245 üzenetére
Aisin hagyományos van benne, a programozását nem mindenki szereti (lassabb, nem olyan ügyes, de élhető, Insigniához képest nekem jobban bejött, ZF8HP-hoz mérten butább) - inkább RXH-t vennék belőle, az elmaszkolja a váltó gyengeségeit.
DSG-nél a gyors kapcsolás előny, a harapósabb indulás hátrány. Fenntartásban a száraz kuplungos drága, olajos kuplunggal bírják, ha rendesen van olaj cserélve.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Ezek szerint nem csak én éreztem anno ügyetlennek indulásnál a DSG-t. Mondjuk én mezítlábas dolgokban próbáltam (Golf, Octavia), de nem jött át a dolog. Viszont az tény, hogy a váltások marhajók.
Hülye kérdés és nem hiszem, hogy bárkinek sok tapasztalata lenne, de a Porsche PDK is így viselkedik indulásnál?
Valamiért úgy rémlik, hogy az újabb DSG-kbe már "programoztak" kúszást.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen