Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
válasz i-sti #159897 üzenetére
A mostani széria már jó.
20éve mondják Mazda értékesítők.Amúgy emiatt nem feltétlen kell lemondani róla, csak az első kör alváz, üregvédelem legyen. És én ezt nem értem. Mert ok egy cink fürdő az drága. De 7l dinitrol gyárban nagy mennyiségben vásárolva gépi felhordással azért nem döntené romba Mazdát.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz athomi #159676 üzenetére
Jah aszem ezt akartam:
It is estimated that transportation fuels cause 54% of the anthropogenic (i.e. human-caused) NOx.
Mármint a dízelautó és a NOX között, Dízelautó PM10 közt? Vagy hogy MOon rendszeresen kikötik az EGRt, katalizátort? Vagy, hogy ezek esetleg erősen rákkeltő anyagok? Vagy, hogy arányiban MOon a legmagasabb a rákos megbetegedésekben elhunytak száma?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Sixkiller6
őstag
srácok, ez csak nekem tűnik túl olcsónak?
- no es importante -
-
i-sti
senior tag
Jazz 2:
Érdemes a 2011 utáni facelift-et választani? Úgy olvastam, hogy jobb a légellenállási tényezője és jobb anyagokat használtak a beltérben.
Jobb az 1.4-est keresni, vagy az 1.2 is megteszi? 1.4 FL elég ritka, nem tudom miért, talán mert attól senki nem akar megszabadulni csak az 1.2-től?Novum Forum Siculorum
-
válasz Dare2Live #159902 üzenetére
Azért nem kis tehetség kell összekavarni ezt a sok mindent. A rákos megbetegedések és elhalálozások nagyon nem csak a levegőminőségtől függenek. Az EGR és DPF kikötés önmagában emeli a káros anyag kibocsájtást, de nem releváns rögtön ha pl a DPF öntisztításánál figyelembe vesszük h ugyanott képes megtörténni ahol megfogta a kimenőt. Azt is csak halkan jegyzem meg, hogy EGR-rel szerelt autója sem a többségnek van, pláne nem működő egérrel szerelt - rgo megint csak kevésbé hangsúlyos szerintem.
Mivel a családom egésze (én magam is kb 6 hónapig) egy tüdőgyógyászati szak kórházban dolgozott , ráadásul családtag is küzd rákkal, a témára van valami rálátásom, még ha nem is vagyok szakértője.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
szilchi
őstag
válasz Declare #159903 üzenetére
Nem is várom .A 750K-ért vett MK1-s Focus-ra az első évben 1,1 M-t költöttem.Pedig egyszer volt komoly baj,mikor szétment a kuplung.Többi a rendszeres olajcsere 10K kilométerenként meg a kopó alkatrészek.Meg megcsináltattam az első lökköst,amit még korábban összetörtek de nem csináltak meg rendesen.Számomra fontos a megfelelő állapot fenntartása és erre nem is sajnálom a pénzt.
Amiért töröltem az inkább a sok km (szerintem),meg utána nézve a kereskedés eddigi nem túl jó értékelése.Meg mert ahogy nézem,ennyi pénzért gy.k mindegy mit veszek,mindegyikből lehet opóroller .Különbség csak az lesz,hogy majd mekkorára kell kinyitni a
számatpénztárcámat...Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bitpork #159906 üzenetére
Minden ráktipusnál nincs, csak nem bontva linkeltem hanem amblokk. Tüdő, gége, hasnyál... ahol egyértelmű a levegőminőség döntő volta van.
Tűdőrákosoknál (gégerákosoknál....) ellenben de és nagyon szépen látszik a koreláció. Döntő, hogy mit szívsz be. MOi rákos halálesetek legnagyobb tipusa pedig tüdőrák. Ha családtagjaid pullmanologián dolgoztak akkor pedig tisztában vannak evvel.
A főgonosz pedig a dohányzás mellett a PM10, NOX... és akkor vissza is térhetünk a dizelekhez. Meg a kikötött EGR, katalizátorhoz.
De ha érintett vagy hanyagolnám a témát.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Declare
őstag
válasz szilchi #159907 üzenetére
Jah, azt hittem a dpf esetleges hibaja rettent el en inkabb a dsg miatt rettennek el töle
Amugy egy 7 eves dizel, amiben van 322k km, az nem feltetlenül rossz....eselyesen hosszu utakon jartak vele, nem hideg forgolodtak a varosban....ez minden kopo/forgo/csuszo/nyiklö/nyeklö alkatresznek csak jo
Viszont dsg vel en sem vennem...mondjuk egyiket sem
-
szilchi
őstag
válasz Declare #159910 üzenetére
Bár kipróbálnék egy automatát,de kicsit azért a dsg is visszatartott ennél az autónál.Meg az a tény,hogy a kereskedés pontosan tudta,hogy a 320K km alatt mindig 60k kilométerenként volt a váltóban olajcsere.Pedig nem írták,hogy lenne szervizkönyv .Ha van,azt általában nagy betűkkel beleírják a hirdetésbe.Szóval azért sok sebből vérzik az a hirdetés.Meg lehet az autó is.
Mindenesetre keresem tovább a következő autót,most lehet nézek pár nem túl elterjedt típust is.Hátha van ott egy olyan,ami ajánlott lehet nekem.
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz i-sti #159912 üzenetére
Igen.
Fabia (mk1) 1.4i: 75 Le@5000 & 126 Nm@3800 és 1075 Kg így a 0-100: 13,8s.
Jazz (mk2) 1.2i: 90 Le@6000 & 114 Nm@4900 és 1045 kg így a 0-100: 12,5s.Ebben a Jazzben az előző generációhoz képest már egy sokkal korszerűbb motor van de egyrészt konstrukciójából, másrészt karakteréből fakadóan forgatni kell, hogy menjen (16V és a Vtec hangolás miatt). Az előző Jazz-ben az volt a mutatvány, hogy szívóbenzines létére már 2800rpm-nél leadta a maximális 110 Nm-es nyomatékát ami ideális városi autóvá tette, nem kellett pörgetni üveghangon, hogy haladjál is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz Dare2Live #159909 üzenetére
Megboldogult Prof. Dr. Kraszkó Pál PhD (a volt intézetvezető) még életében aktívan kutatta ezt a területet, lévén pulmonológiát oktatott (könyve is jelent meg, érdemes elolvasni). Nem egy előadásának anyagát nekem kellett begépelni még anno a kivetítőre.
Senki nem tagadja a korrelációt , de csak ezt kiemelni, meglehetősen ... komolytalan - nagyon sokrétű a probléma. Kb olyan, mint amikor bebizonyítják a tejről h rákkeltő, és mivel sokan isznak tejet sok a rákos beteg.
Ugyan ez vonatkozik arra amit a benzines motorokról is írtam: az újabbakban ott is van Nox és még egy tucat sokkal veszélyesebb anyag is.Nem vitázni akarok, csak kezeljük már helyén a dolgokat boszorkányüldözés helyett - fogadjuk el, hogy a belsőégésű motor minden formájában káros.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
Basszus, azért a dízel SZEMÉLYAUTÓKAT okolni a rákért elég fasság. Az ipari létesítmények, hőerőművek, dízelmozdonyok, kamionok, IFÁk, buszok, szerintem együttvéve 10-szer annyi dzsuvát termelnek mint a személyautók.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Xero
nagyúr
válasz tboy93 #159918 üzenetére
1-5% a személyszállító autók részesedése a légszennyezés nevű játékban. Jah van benne részük, de nevetségesen alacsony sok más szereplőhöz képest. Elreszelik a dízeleket. Ok tegyenek így. Elkezdik tolni az elektromos autókat. Ok tegyenek így. Csak ne felejtsük már el, hogy milyen hatásfokú és milyen szennyező erőművek hányják ki magukból az ampereket.
A németek pattognak a dízel kitiltással, közben égetik a barna szenet. Seems legit
Vagy az osztrákok amikor kibasszák a 80-as IG-L-t éjszaka Schwechat előtt. Fuck logic.
-
szilchi
őstag
válasz Declare #159916 üzenetére
Köszönöm,megnézem azokat is .A BMW-k is tetszenek,de eddig mindenki lebeszélt róla a magas szervizköltségek miatt.A 25d/30d melyik típusra utal ?Ezeknek még nem néztem utána .
Esetleg ez a 320d automata?[/L
[vilike] : Ezt szerintem nagyon sokan nem csinálják.Mármint a váltó olaj cserét.És mindegy,hogy automata vagy manuális . A Focusomban is még a gyári olaj volt 217.000 km-nél a szerelő szerint.Én kuplung cserénél azt is kicseréltettem.
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Declare
őstag
Ha nincs valami karban tartva, igy is ugyis megdöglik....de rosszul tudom, hogy amugy azok egesz jo konstrukciok? Az 530d E60 ban olvastam asszem, hogy picit alulmeretezett a valto, de a 25d vel passzol. Raadasul a 25d is igazabol egy 30d csak visszafogva
A DSG röl ellenben azt szoktam olvasgatni, hogy igy is ugy is halalra van itelve kb 200k km körül (kis tulzassal persze)
(#159921) szilchi bmw forumba keress ra, biztos, h sokszor felmerül ez a tipus (ne kerdessel indits, mert sztem hülyet kapnak ott mar az ilyen indulo kerdestöl, hogy "sziasztok, milyen a 320d bmw?" ). Vannak tipushibai (mint kb mindennek), de ha en dizel automatat szeretnek, ilyesmi kategoriaban, szerintem beleasnam magam ezekbe a peldanyokba, amit linkeltel
a 25d / 30d a motorra utal. pl 325d....mondjuk azokat nehezebb lesz talalni, mint a 20d -t....abbol annyi van, mint egen a csillag . Raadasul en (ha megint csak a helyedben lennek), csak a mobile.de-t nezegetnem es onnan probalnek kipecazni egy szep darabot.[ Szerkesztve ]
-
szilchi
őstag
válasz Declare #159922 üzenetére
Nézem a mobile.de-t .Akkor rákeresek ezekre a típusokra.De majd csak este,munka után .Meg átnézem az itteni BMW topikot is.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
hülyegyerek
addikt
Lehet dobálózni százalékokkal, csak az alapelvet felejted el. A lényeg, hogy mindenkinek csak annyit kellene megtennie a környezetéért, amennyire képes.
Meg tudom változtatni a tömegközlekedés, szállítmányozás, erőművek károsanyagkibocsájtását ? Nem.
Megtehetem, hogy ne dízellel járjak ? Igen.Ha mindenki ezt tartaná szem előtt, máris nem lenne akkora probléma.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
footy
addikt
Nekem most 255 van a Golfban(kezi) es keresem az utodot automataval, de a DSGknel mindig olyan remtortenetekbe futok bele, hogyha annak csak a fele igaz is rossz. Pedig van 1-2 Passat ami beleferne a keretbe. (Bar a B7 kinezete szamomra amugyis )
1 szo mint 100 a fenti DSG-s Superb-et tutira nem vennem meg...[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz hülyegyerek #159926 üzenetére
Jaja meg fogom tenni ha bedurvulnak a szigorítások, csak éppen nekem ez évi min fél milliómba fog kerülni, de tojni rá. Egyszerűen ez a politika által manipulált birka üzemmód zavar.
Csak tudod addig ameddig nagyon sok helyen a C-E 63 AMG-ket, M3-M5-öket pörgetik a piros lámpánál előttem, egy percig sem érzem szarul magamat, hogy pöfögök a 2L-es dízelemmel.
Félreértés ne legyen, ki nem állhatom a dízeleket, de egyszerűen számomra pl ez a legjobb megoldás. Havonta 1-2 alkalommal 1500-3000km egy levegőre sokkal hatékonyabb ezzel. -
Integrale
veterán
válasz hülyegyerek #159926 üzenetére
Miert gondolod, hogy csak a polgaroknak kell valtoztatni? (Nem dizellel jarni), a szallitmanyozo cegeknek ugyan ugy van valasztasi lehetoseguk, vonatra rakjak a kamionokat pl, gyaraknak szinten van valasztasi lehetoseguk.
Mindenkinek koltseget jelent a valtoztatas."Bad reklám is reklám too"
-
i-sti
senior tag
válasz Integrale #159930 üzenetére
A vonatokat én is nagyon preferálnám a sok tíz millió kamion helyett
Qru:
A kis dácsiám:
E7J 1.4 MPI 1390 cc 8 valves SOHC 75 hp (56 kW; 76 PS) at 5250 rpm 114 N⋅m (84 lb⋅ft) at 2800 rpm 165 km/h (103 mph) 13.1 sSzóval visszakerültünk oda, hogy csak nincs jobb városi autó egy Solenzánál mivel nem kell szétpörgetni
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
válasz hülyegyerek #159926 üzenetére
Ez eddig szép és jó, de amikor kényszerítenek rá , merő ostobaságból, akkor azért zavar h az én fszommal verik a csalánt. Éppen tegnap beszéltem emberrel hogy turbó felújítás meg egyéb. Tiszta önszorgalomból csak h biztosan hozzam a gyári normákat. legolcsóbb megoldás is 140k de megveszem ha kétszer ennyibe kerül is.
De én vagyok a fsz tudom mert nem ülök fel azanálszopómalacbenzin hype-trainre.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Declare
őstag
(#159926) hülyegyerek egyetertek. Ez olyan, mint amikor valaki eldobja a papirzsepit az erdöbenn..."ach lebomlik az...meg nezd mar ott masok utanfutorol boritjak le a szemetet, akkor mit szamit ez"
(#159929) Xero amugy ezen rugoznak a nemetek is, joggal. Ha az autogyartok "sz@r" termekei miatt szivunk, valahogy szaljjanak be a költsegekbe....ne annyi legyen, hogy akkor az "atlag ember" kidobja a dizel autojat a kukaba, aztan bemegy a szalonba, ahol mar dörzsölik a kezüket es megveszi az uj benzines autojat....igazabol ez kifejezetten kafa is lehet az autogyaraknak....felpörög a termeles.
(#159930) Integrale a valtoztatasokat altalaban alulrol kell kezdeni...raadasul, szerintem is az van, hogy a legsürgetöbb a varosok levegöjenek a javitasa es ezzel egyidöben elkezdeni nyilvan globalisan is...legalabbis en igy gondolom
-
gzbotii
veterán
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bitpork #159915 üzenetére
"Senki nem tagadja a korrelációt , de csak ezt kiemelni, meglehetősen ... komolytalan - nagyon sokrétű a probléma. Kb olyan, mint amikor bebizonyítják a tejről h rákkeltő, és mivel sokan isznak tejet sok a rákos beteg."
Mert ez egy forum. Senki nem ír le értekezéseket. Annyit ír, hogy pl a magyar lakosság 29% dohányos. A tüdőrákosok 91% dohányzik.
ha olvastál ilyeneket azt is tudod, hogy a tüdőrák lényegében ismeretlen olyan nem dohányosok (ide értve a passzív dohányzást is) közt akik nem laknak magas légszennyezettésű területen. Az alpesi tiszta falvakban lényegében nem létező dolog.
És igen ez lehet véletlen.sztem túltárgyaltuk.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
tl-x
őstag
Sziasztok! Dacia Logan-t néztem ki családi autónak és munkába járáshoz. Kb évente 1-2 családi kirándulás lenne hosszabb távon. Alap motorral vagy turbós motorral javasoljátok? Én nem vagyok egy előzgetős és száguldozós típus. Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
tl-x
őstag
válasz footy #159938 üzenetére
Újat szeretnék mert van mellette egy használt Skoda ami most tíz éves. Csak hitelre tudok venni, mire kifut a 6 éves hitel addigra a Skoda is lassan csereérett lesz. Nincsenek nagy elvásásaim 2 gyerek és a csomagok férjenek el benne egy kiránduláshoz, legyen benne klíma és 3 millió alatt legyen. Ha tudtok jobbat ebben a kategórában akkor az nagy segítség lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Sixkiller6
őstag
válasz Sixkiller6 #159904 üzenetére
erre valaki rá tud nézni pls?
[ Szerkesztve ]
- no es importante -
-
Davetim
tag
Félig offtopik leszek, de nincs jobb ötletem, hol tudnék erre gyorsan választ kapni.
Szóval: használt autót vennék kereskedőtől. Ideiglenesen ki van vonva a forgalomból (gondolom az átírás megkerülés miatt), ezért nincs törzskönyv. Azt mondta, amikor majd átiratom, autómatikusan vissza fog helyeződni forgalomba, és kapok új törzskönyvet amúgy is. Ez így lehet? Át lehet majd íratni törzskönyv nélkül? Nem import amúgy, régi magyar rendszám van a kocsin.
-
válasz Davetim #159942 üzenetére
Ha elolvastad volna a TIRt és használnád a keresőt , akkor tudnád h ez így működik. A törvény úgy hívja ezt h törzskönyv passzivizálás- arr jó, hogy a kereskedőnek ne kelljen kifizetnie a vagyonszerzési illetéket. Ha a szerződésre a kereskedés neve kerül, akkor ott nincs semmi susmus, és te postán fogod megkapni a nevedre szóló törzskönyvet.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Winne
nagyúr
Egy Swifttel nagyon szemezek, 1m pénz, az állapota jó, megbízható forrás, 2012-es gép. Szerintetek?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Winne
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest