- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Hisense LCD és LED TV-k
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz Tsebacsi #96300 üzenetére
elolvastam akkor is és most is, de fenntartom.
ez a fauvé dolog persze fail, de magát az elektromos techet nem kell leszólni-lesajnálni, most ilyen, ennyit tud, nem elég, de nyomni kell tolni kell, mert abból lesz fejlődés. hamarabb el fog terjedni mint gondolod, kettőt alszol és nem lesz úri muri.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz DeFranco #96302 üzenetére
Nem akarom lesajnálni, miért tenném? Rosszul fogalmazok vagy rosszul érted, nemtudom melyik, nekem az utóbbi jön le.
Marha jó dolog az elektromos hajtás, vezettem CT200h-t és yaris hibridet is. Szuper kis kocsik. De még nem hétköznapi embereknek valóak, nem állíthatod, hogy mégis. 7 millió alaphangon a legolcsóbb hibrid/tisztánelektromos újonnan, és akkor még csak "fapad"-ról beszélünk, a töltőhálózat semmi, igazából nincs, és mégis egyre több lesz a kocsi, a hálózat alig bővül, mi lesz, sorbanállás, mint anno a kenyérért/tejért?
A kedves hazaiak nem látnak benne még potenciált, mert szerintem a rendes támogatás sincs meg, azaz csak kidolgozás szinten van, ami az itteni vezetést ismerve elég lassan fog megvalósulni, és tele lesz hibával...Szóval majd 20 év múlva visszatérhetünk erre, addig itthon ez nem lesz valós alternatíva, max a hibrid, a tisztán elektromos nem. Hacsak valami csoda nem történik, de itt ez megintcsak nem szokás!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #96303 üzenetére
Ez az amit lefelejtettel az elsö hsz edböl szerintem...a büvös varazsszot, ami mindig megvaltoztatja mindennek a jelenteset....Magyarorszagon. Mire otthon normalis töltöhalozat lesz es aranyosan az emberek fizetesehez nem ennyibe fog kerülni....addiag ez csakugyan uri passzio marad.
Nyugaton szerintem most mar, hogy szeriaba nyomja a bömös is, vw is (e-up, e-golf), szerintem meglepöen gyorsan fognak teret nyerni. 20-30 ezer eurorert meg lehet kapni ujonnan, ez itt Nemetoszagban egy also-közep eves (netto) atlagkereset.
Remeljük otthon is elkapja a gepszij a kis nemzetünket
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Declare #96304 üzenetére
Akkor bocsánat, hazai viszonylatban gondolkozom elsősorban, ha európára gondolok, külön kiemelem Norvégoknál már most olyan a kiépített rendszer, hogy csak na, USA, Németország szintén, ráadásul tőlük hallani is nagyratörő tervekről, adócsökkentés, stb. Míg idehaza annyit tesznek, hogy buszsávot használhatom vagy valahol kedvezményesen parkolok. Nabumm, ez tökjó, csak senkinek nincs pénze megvenni ezeket a kocsikat vagy nincs mód parkolás közben tölteni őket.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
DeFranco
nagyúr
válasz Tsebacsi #96303 üzenetére
azzal nincs baj, amit mondasz, csak a felhangjaira reagáltam, hogy nem kell így hozzáállni szerintem
Szóval majd 20 év múlva visszatérhetünk erre, addig itthon ez nem lesz valós alternatíva
Ez egy bazi nagy negativizmus, nem kell ezt így előre eldönteni. Persze vannak akadályok meg korlátok itthon is bőven, meg valószínűleg tényleg nem két perc lesz, mire becsorog a tech, de felesleges már most nekiállni hőbörögni, hogy ez itthon lehetetlen meg huu-haa biztos szar lesz. Hamarabb lesz ebből énekes halott mint gondolnád.
Ne értsd félre, no offense, tényleg nem kötekedni akarok, csak nagyobb potenciált látok benne ennél. Itthon is.
-
Zewa
senior tag
válasz Tsebacsi #96303 üzenetére
Listaáron 300e forinttal drágább a hybrid Yaris mint az 1.4 D4D (Manuál) és kevesebb mint 500e forint a különbség a sima 1.3 szívóhoz CVT-hez képest.
Kis matekolás után kijön hogy 2l/100km-es különbség mellett ~60e km alatt visszajön a hybrid felára a benzineshez képest. Az olcsóbb adózást most elfelejtjük.
Városba szerintem jó döntés a hybrid, sajnos főúton és pályán sokkal kevésbé jönnek ki az előnyei.A full elektromos bringák most még valóban nem racionális tömegeknek, maximum jól megtámogatva, kihasználva az ingyenes parkolást, töltést stb.. Ettől függetlenül remélem rohamosan javul a helyzet, mert én szívesen tartanék 2. autónak monnyuk egy i3-t.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Sátán44
addikt
Kis hazánkban egy külföldről behozott autót, mennyi időbe telik lepapírozni és forgalomba helyezni?
Erősen gondolkodom a Németországi vásárláson.Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
nagyúr
válasz DeFranco #96307 üzenetére
Legyen úgy, én is örülnék neki, csak pesszimistább beállítottságú vagyok ilyen téren, de ne legyen igazam!
(#96309) Sátán44: Szerintem simán jobban megéri és 2-300k-nál nem hiszem hogy több lenne, főleg ha lábon hozod haza. Ez persze sacc/kb.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #96297 üzenetére
Alapvetoen egy akksi technologia kene es hadd szoljon. Fuzio meg jon majd persze, [link]
De addig is ha lenne egy gyorsan toltheto akksi amivel a hatotav is jo, akkor semmi akadalya nem lenne, es ilyen technologiat most is bejelentettek pont egyet, de regen is volt mar tobb, csak eljut mar valamelyik a gyartasig ...par ev es realitas lehet. Addig valamelyest uri muri, de azert van aki veszi, es amit addig fejlesztenek azzal lehet majd nyomulni ha a tobbi feltetel is jobban adott lesz ... -
Declare
őstag
En mar most sem ertem mi ez a nagy problemazas az akkuval. Ebben a tesztben ez egy hülyeseg, hogy autopalyan 70 el megyek a Balatonra...ez a kocsi nem arra van.
4-6 ora alatt teljesen feltölti egy otthoni wall-box töltö azt irjak. Ez böven jo, föleg ha azt nezzük, hogy varosban tekergesre van kitalalva. Hany ember rohangal mondjuk Bp en vagy egy kisebb varosban pl Györben napi max 10-20 km eket. Ennyi futkosas utan 1-2 ora alatt ujra fullra töltöd otthon a kocsit, ha a varosban egy darab töltö hely sincs akkor is. Ha meg feltesz az ember napcellakat a hazara, vagy a cegere (bar most asszem nincs ra allami tamogatas), akkor azert lehet ez mar most is sokaknak teljesen jo alternativa.
Masik meg, ha jol emlekszem a VW az e-golfal azt csinalja, ha valaki olyat vesz az egy evben egyszer jogosult egy benzines golf kölcsönzesere ingyen, vagy valami ilyesmi, pl nyaralashoz. Mondjuk ezeket akkor is masodik autonak tudom elkepzelni jelenleg. Arra viszont szuper lehet...ha valakinek van ra penze es vonzak a technikai ujdonsagok
[ Szerkesztve ]
-
Tankblock
aktív tag
válasz DeFranco #96307 üzenetére
vagy inkább optimizmus, ha csak azt nézzük, hogy az emberek nagy százalékának nincs megtakarítása, és egy 600k autó megvétele is komoly küszködéssel jár. Most sem az új 8M+ autók mennek, hanem a használt autó piac pörög.
Mi értelme lenne építeni nem kevés pénzért hálózatot ha nincs aki megvegye az elektromos autókat?
Ha már így megfordítottam a kérdést.... Még ha 0% ÁFA lenne rajta akkor is úri huncutság marad a hybrid. Ez nem mostanság lesz nemzeti sport nálunk....
Release the Beast....
-
válasz Tankblock #96313 üzenetére
Ne a magyar piacot vedd alapul, Ny-EU még így a válságos időszakban is fel tudott egymás után 13 javuló hónapot, és éves alapon 5-6%-os növekedést mutatni. Persze, volt egy visszaesés a régi szép roncsprémiumos, mesterségesen generált keresletű időszakhoz képest, de ez akkor is növekedés, ha új autókra most éppen valós 0% kamatos hitelek mennek.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Eagl3
veterán
Mi is autóvásárlás előtt állunk és hát elég nagy a dilemma. Jelenleg a legesélyesebb a Mazda CX-7, formára, méretre tökéletes lenne, de a két motorral, amivel létezik nem igazán vagyok kibékülve.
Próbáltam mindkettőt, a 2.3 turbo (270ló) szépen mozgatja a kasznit bár hozzáteszem, kicsit többre számítottam, ettől függetlenül meg is felelne, de a fogyasztás elég magas. A 2.2 diesellel is mentem, ennek tökéletes a fogyasztása, de lehetne azért erősebb és ahogy olvastam a teszteket is róla, mások sem dobtak hátast tőle.
Szóval szép, jó autó, de kicsit sok a kompromisszum mindkét motor esetében úgy érzem.Amit még néztünk:
Audi A5: nagy szélzaj, beázó ablakok
BMW X1: belül kicsit szűkös
Volvo S80: nagyon régi már a forma
Volvo XC60: ez tetszik, lehetne kicsit sportosabb, olyan tipikus SUV, se ilyen, se olyan és szerintem nem egy nagy élmény vezetni, bár még nem próbáltam.Szóval nem zárkózunk el tulajdonképpen semmitől, ami elvárás, hogy ne legyen benne 150e-nél több kilométer, ha sokat fogyaszt, közelebb essen a 3 millióhoz mint az 5-höz, élvezet legyen beleülni, vezetni és azért menjen is rendesen ha odalépek.
Van ötletetek?
-
nagyúr
Az XC60 szerintem belül kicsi, én ültem benne többször is, vezettem is, nekem nem jött be. Menni ment rendesen, azzal nem volt gond, de 5 embernek már szűkösnek bizonyult. Akkor már inkább az XC90
Arról nem beszélve, hogy diszkódzsip, sárban úgy bennragadtak vele ismerősék mint a sz@r a hilux bezzeg bírta a terepet
[ Szerkesztve ]
-
caprine
aktív tag
Tipikus bevásárló autók az asszonynak
Egyébként ha porsche és wide body akkor a Strosek Mega az igazi.
[ Szerkesztve ]
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
caprine
aktív tag
válasz tboy93 #96317 üzenetére
Nincs min csodálkozni, difizár se elől, se hátul se középen. Az A5-ön volt fent az új X6 terepes videója, volt benne egy rész amikor előre billent és a jobb hátsó kereke a levegőben stabilan forgott, pedig az autó maga egy helyben állt. Na ilyet egy Range Rovernél vagy egy G osztálynál nem látnál.
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
caprine
aktív tag
XC60 szerintem még túl új, tuti nincs 5 milla alatt. Ráadásul a CX7-es dilemmád itt is fent fog állni, a 2,4 nem megy a turbo benzinessel meg vedel, és még kisebb is mint a mazda. Igazából azt kellene eldönteni száguldozni akarsz és akkor jó a turbo benzines de kisebb kasznival, vagy takarékos legyen de akkor dizel, és akkor lehet nagyobb kaszni.
Ami neked igazán megfelelne az egy első generációs X3 30d mondjuk.
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
jozefgucci1
addikt
-
hdman
őstag
Na, most hívtak a biztosítótól, 61 ezret adnak a lökösömre
Sopron city :)
-
runner 125
nagyúr
Piaci árakkal tisztában vagy?
XC60 legolcsóbbja 4,5m, a 150k km-esek 5,5-től indulnak.
S80-ból gondolom a 2. gen-t nézted, azok is 3,5-től indulnak, de inkább 4, a kis futású újabb 5,5+.
Formát tekintve számomra abszolút ideál az S80. Nem egy lendületes, trendi forma, de a Volvo ezen kategóriája soha nem is képviselte azt a vonalat.Valamelyikből próbálj ki egy 200 lovas 2.4 D5-öt. Megvan már a megfelelő nyomaték, cserébe takarékos is.
Viszont előtte szerintem döntsétek el a kategóriát, SUV, vagy limuzin.jozefgucci1
XC90-hez már tartósan vastag tárca kell. Index-en szokott írogatni egy user, volt neki HR-V-je is annó, vissza is sírta legutóbb. Bő 1m-t vitt már el pár év alatt az XC90-e.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Eagl3
veterán
válasz Tsebacsi #96316 üzenetére
Ha CR-V, akkor már a CX-7 diesel , jobban tetszik, teljesítményben meg ugyanott vagyok. XC60-at 5m környékén azért már lehet nézegetni, Q5 olyan 6-tól kezdődik, CX-5 is drága még nagyon.
caprine: valahogy az aranyközéputat kéne megtalálni Egy X3 30D meg is felelne, de már annak is baromi régi és elavult formája van szerintem, nem tetszik. Az új nyilván megfelelne, de az horror áron van még.
jozefgucci1: ahogy fentebb írtam, akkor már a CX-7. XC90 meg megint nem egy mai gyerek már
Egyébként nem kellene feltétlenül SUV, csak valahogy mindig ezeknél lyukadok ki, néztem még az S60-at is, egy D5-ös motorral azért egész jó lehet, igaz ez is elcsúnyul az újabb S60 mellett.
Tetszik a Subaru Legacy is, egy 200le körüli dízellel meg is felelne, de hát ugye az nincs. -
Eagl3
veterán
válasz runner 125 #96326 üzenetére
Tisztába vagyok a piaci árakkal, ha meglátok egy autót 5,5-ért ami tényleg tökéletes minden szempontból, akkor még belefér. Nem mondtam, hogy csúnya az S80, egyébként a küllemén kívül minden szempontból meg is felelne, de ugye most volt az S60-nak ráncfelvarrása, sztem 1 éven belül jön az S80 is azzal az arculattal, már most erősen maradi a forma, mi lesz 4-5 év múlva?
-
runner 125
nagyúr
Az ízlés nyilván szubjektív, de nekem spec nem jön be az új S60. Túl Fordos, túl tucat (trendi?). Eltűnt belőle az a klasszikus, visszafogott, konzervatív elegancia. Ezért is örülök, h egyelőre még nem nyúltak hozzá az S80-hoz, csak facelift-et kapott az orra.
mod.
Egybe azért ülj bele és próbáld ki.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Eagl3
veterán
válasz runner 125 #96329 üzenetére
Hát azért na...
Hozzáteszem egy előző S60 azért még nem tűnik rossznak egy D5-ös motorral...[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Várjál, én az első gen. S60-ra gondoltam.
Egyértelmű, h a facelift jót tett neki. Nem is értem h ezt a csipás design-t miért hagyták jóvá, förtelmesen ronda.
mod.
Olyanom van, ha kérdésed van keress, vagy gyere Index-re az S60/V70 topikba.Sátán44
Vannak erre szakosodott személyek, de bármelyik nepper tud benne segíteni.
A Vitara-t 15k-ért intézte el egy srác 4-5 éve, 2 nap alatt, de 2 nap múlva már rendszám volt az autón. Sokkal gyorsabb ez az út, mint több nap szabit kivenni, időpontot kéregetni, okmányirodába futkozni, műszakiztatni, stb.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Land
veterán
2.5 millió Ft-ig melyik szép, tempósan guruló szedán javallott?
Ezeket néztem: Skoda Octavia, Skoda SuperB, Toyota Avensis, Honda Accord, Ford Mondeo, Alfa 159, Opel Vectra, Mazda 6, Volvo S40/S60, VW Passat, Audi A4/A6 stb
2005-nél legyen frissebb, tempomatos, megbízható, menjen jól, ne fogyasszon 11 liter felett városban stb.
Nekem az Alfa 159 a szívem csücske, de ha ezek között van, amit élből ki kell zárni, az is megkönnyíti a helyzetet.
Az mindegy, hogy dízel vagy benzines ha jó a híre.Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
nagyúr
Én a vectrát és a passatot hagynám a fenébe, octavia nem rossz autó, suberp is jó, ave megbízható csak kicsit uncsi (számomra), accord az az én szívem csücske, igen jó autók. Alfát csak ha szerelmes vagy belé, eléggé oda kell rá figyelni, mazda 6 volvo megint csak erősen ajánlott kategória.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
"Az mindegy, hogy dízel vagy benzines ha jó a híre."
Ebből h jött ki a 159-es Alfa?
SuperB, Accord, Mazda 6, S60 vonalat erőltetném.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Land
veterán
válasz runner 125 #96336 üzenetére
Alfa 1.9-es, 2.4-es dízel motorjairól nem olvastam rosszat. A tulajok is dicsérik. Benzinesek jelentős része lomha a 159-hez. Te mit hallottál róluk? Alfaamoren, népítéleten gyalázatos kritikát nem olvastam + néhány tulajjal levelezek jelenleg is.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
hdman
őstag
válasz MunezXBK #96334 üzenetére
Mennyit adtak? Mondjuk ez egyezség volt, nem kell bemutatnom semmit, nem jönnek ellenőrizni, stb. Csak adják a gempát, aztán el is felejtettük egymást.
Igazából szerintem mindegy, hogy 1-2-3 vagy 5 karc, ezekre ugyis komplett fényezést néznek ki a táblázatból, plusz munkadij, meg egyéb apró cseprő szarságokra még pár ft.
Sopron city :)
-
nagyúr
Napi biztosítós sztori:
Fél évvel ezelőtt anyukámnak volt egy balesete, zebránál beleszálltak hátulról az autóba. Anyu régi swiftbe ült, ülés kiszakadt, kocsi gtk (bár utána talpra lett állítva a verda), egy nyaki gerincsérvvel "megúszta". Aki nem tudná, ez egy olyan dolog amiből nem lehet kigyógyulni, egész életében elkíséri a dolog, a mai napig nem bírja rendesen forgatni a nyakát és valószínűleg soha nem is fogja tudni (ezt nem úgy kell elképzelni, hogy tényleg nem forog a nyaka csak nem bírja annyira kitekerni mint egy normál ember, illetve pl fejkörzést se nagyon tud csinálni mert fáj neki), nem bír emelni normálisan, a karját nem nagyon bírja a feje fölött tartani stb. Mivel személyi sérülés volt, ezer helyre elmentünk orvoshoz, ki lett állítva egy csomó papír, hogy maradandó sérülése van, amit ugyebár megpróbál kompenzálni a biztosító. Több mint 6 hónap után meg is tette, kaptunk 25.000 Ft-ot. Gratula a sok f@szkalapnak aki ezt elbírálta!
-
nagyúr
Én is gondolkodom pereskedésen, akár sikerdíjas ügyvéden is, csak az a baj faterék nem szívesen mennek bele ilyesmibe, pedig ezt egyszerűen nem lehet ennyiben hagyni, eszméletlen pofátlanság amit ezek művelnek. Fél évig SEMMIT sem hallottunk a biztosítóról hiába hívtuk őket.
Ha valakinek van ötlete/tippje az ne tartsa magában én nem akarom annyiban hagyni a dolgot...
mod.: hdman, Te kaptál a lökősre 60k-t egy kis festékkopásért, gerincsérvért meg 25k... elmennek ezek a ...
és most nem azt mondom,hogy a tied indokolatlanul sok lenne!
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
Legalább tegyétek off-ba.
AMD: ujjtörésre gondolsz
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen