Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Ebből látszik, hogy nem jó emberekkel haverkodsz.
To all:
Akkor még egy
gumicsontstatisztika már:#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Buster17 #95441 üzenetére
Háát ez nehéz kérdés. Az extrázottság általában nyom valamit a latba, hogy mennyire keresett/ritka típus az is, motorméret is szokott számítani. Egy 3-as BMW magasabbról indul, nagyobbat is esik, de még mindig drágább 2 évesen használtan, mint újonnan egy mondjuk hasonlóan extrázott Focus. Kérdés mi honnan indul és 2 évesen mennyiér van a piacon. A prémiumok általában nagyot zuhannak, az alsó közepesek mint a Golf, jobb értéktartó, a franciák és a Fordok kevésbé.
Az audik pl. németben drágák, itthon dobálják utánat a 2.0 dízeleket...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #95453 üzenetére
Mar többedszer irod ezt az audi dragabb Nemetorszagban, de nem ertem miert? Utakon kb ugyan olyan aranyban latni, söt talan audibol többet. Most rakerestem a 3as bmw, a4 audi ra 2011-2012 60k-70k km között gyakorlatilag pöccre megegyezö arakon mennek az azonos 3 as es a4 audik.
Amiket otthon dobalnak az ember utan 2.0 dizelekazok valszeg olyanok is.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Opel Corsa D - használt teszt: [link]
#nincsbennetarcsi
-
-
Sátán44
addikt
Édesapám Fiat Seicento 1.1 sporting autójában ez a jel gyulladt fel, ez mit jelent?
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Sátán44
addikt
Legalább tízszer átlapoztuk és egyszerűen nincs benne. 400 km-re lakom tőled Az autó ettől függetlenül gyönyörűen megy, a motor felől sem hallunk semmi szokatlant. Kb. 2 napja jelez a lámpa, de van mikor gyújtás ráadás után el is alszik rögtön, de van amikor menet közben jelez.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz Sátán44 #95462 üzenetére
nézzetek rá hibakód olvasóval, mert nem jó halogatni. egyes típusoknál ez a miscellaneous hibajel, kb. lehet bármi bagatell dolog is. nem tudom ennél a típusnál hányféle és milyen hiba lehet, de lehet valami komoly dolog is, nem kellene halogatni.
lokál topikban vagy márkafórumban kellene keresni egy embert, akinek van obd2 olvasója, aztán egy lapossal, vagy ha bt-s az olvasó, akkor egy okostelefonnal 5 perc alatt megvan hogy milyen hibát dob a gép.ha nem obd2-es akkor passz
[ Szerkesztve ]
-
Sátán44
addikt
Köszönöm mindenkinek a segítséget! Keresünk helyben egy szerelőt, aki ki tudja olvasni a hibakódot.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Buster17
addikt
Melyik obd2 az ajánlott? Ahogy nézegettem ebayen nem drága!(?)
-
Integrale
veterán
-
blt.62
őstag
Nem találok sehol egy jó állapotú E300 TD-t 124-es kasznival,automata váltóval, 90-95 évjáratút.
MegtorloXp
-
-
TaaT
veterán
Jaja én is szoktam néha ehhez a "vetrám"-hoz hasonló vicces hirdetéseket linkelni.
Give them hell Ukraine!
-
őstag
-
AmunRa
aktív tag
Autó?
Törésteszt elég érdekes. -
őstag
Sajnos megfertőzte lelkem ez a fórum Állandóan a nagy használt volvókat nézegettem (az asx helyett)...
Lenne egy elméleti kérdésem. Az öthengeres 2 literes dízel az milyen megbízhatóságú (163 lovas)? Én arra tippelnék hogy jobb mint a peugeot, de rosszabb mint a d5. De igazából fogalmam sincs...Az 1984 köbcentis a d3-as öthengeres ugye (mint pl. ez)?
-
runner 125
nagyúr
válasz Tom1939 #95483 üzenetére
Nem, a D3, D4 jelzésű 2 literes, 4 hengeres, elvileg csak mostantól van saját fejlesztésű 2.0 diesel motor az uj Volvo-kban, a 2010-esek Ford-tol származó TDCI-k.
Ha, minél biztosabbra akarsz menni, D5-tel veszed.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tankblock
aktív tag
Hello
Volt 1 hétig a kezembe egy 1.4 90 lovas verzió.
A váltót azt nagyon kellett szokni, menni nem igazán volt hajlandó az autó. 4 kolléga + csomagokkal egy ecoboostos Ford Focus Kombival úgy elhagytak, hogy csak néztem. "Ereje" csak kb 3600 fele volt.
Az üzemanyag visszajelzőnek fel sem tűnt, hogy csapatra lett tankolva, csak úgy kb 10 km után.
BC szerint a városban el lehetett vele autózni 6 és 7l között, Pályán evett az 8 felett is.
A belső tere nekem nem tetszett. de ez már magán vélemény. A GPS-t kb fél km távolságba tudtam csak feltenni a szélvédőre.
Nőnek lehet hogy tetszhet, magamnak nem vennék. Ez olyan mint a zsiráf.
Release the Beast....
-
AmunRa
aktív tag
Apósnak 1.4 100LE J Astrája van, nem tépi fel az aszfaltot az biztos. A várba felmenetelnél elég gatya volt.
-
nagyúr
nem tudom, en az 1.4 90le civiccel jol elvagyok, igaz csak ~1100kg
-
nagyúr
válasz AmunRa #95488 üzenetére
Én 2010-11 körüli Astrát vezettem, vadiúj, 1.7 dízel, és rosszul voltam tőle. Nem ment, vagyis alig, többször fulladtam le vele, mint előtte összesen tanulóéveim alatt. Fúúú, pedig odáig voltam, mikor az olaszoknál ezt kaptuk az autóbérléskor, mert a korábbi verziót is vezettem, és az nagyon tetszett. De ez...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Tankblock
aktív tag
válasz Morris #95487 üzenetére
1.4 es 86HP VW Polo MKV 6R van. Ezzel el lehet lenni városban és közúton simán, nem egy erőgép. Pálya tempót is lehet vele tartani 130 GPS szerint, és kevesebbet kér enni, mint a Corsa. A váltó is érzetre jobb, csak az 1 est néha nem akarja, és nem kell szétforgatni. Lehet, de nem kell.
Release the Beast....
-
őstag
válasz runner 125 #95485 üzenetére
Nem akarok vitatkozni, de ez alapján is elég biztos vagyok benne hogy volt öthengeres d3 és d4 1984 köbcentivel, és van 2.0d négy hengerrel 1997 köbcentivel (peugeot eredet).
Csak az a kérdés mennyire jó ez a kicsinyített öt henger. A v40-ben még most is ez van. A hivtalos árlistája. A végén a technikaiban 5 hengert írnak.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Tankblock #95492 üzenetére
En ezeken csak mosolyogni szoktam . En is anyum 1.4 polojat hasznaltam sokat es aki azt irja, hogy nem lehet vele közlekedni, hat ott mashol van a hiba . Jaa hogy nem lehet vele ugy elözni, hogy 5. lepadlozom 90 nel es hussss....nyilvan es mondjuk közuti elözesnel pörgetni kell, kis lendület kell az elözeshez, de ha valaki tud vezetni szepen dinamikusanl lehet vele közlekedni. Autopalyan meg 140-150 et is tartja, erdi emelkedön 5. be 130 nal padlozva lendület nelkül gyorsul....stbstb.
1.4 varosi auto, de siman lehet vele dinamikusan közlekedni, csak tudni kell vezetni.
(#95490) Tsebacsi: Nekem hasonlo kocsim van 1,7cdti 110 lo astra gtc es ugyan 5 emberrel meg nem probaltam, de 1-2 emberrel siman jo kis auto. Takarekos es semmi szegyenkezni valom nincs az autobahnon . Persze az embernek tudni kell a helyet es ne apud e mercijehez, vagy a kiszemelt 328i hez hasonlitsd de annak az 1 eves amortizacioja+fenntartasi költsegebeöl en 2 evig autozom tankolasokkal mindennel együtt kinek milyen elethelyzetben, mi a fontos, en elsö autokent olyan boldog vagyok vele mint az allat
-
runner 125
nagyúr
válasz Tom1939 #95493 üzenetére
Basszus, tényleg. Egy kalap alá vettem őket, viszont utánajárok, h pontosan melyik mikortól elérhető és melyek már 100%-ban saját Volvo fejlesztésűek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz runner 125 #95495 üzenetére
Köszi. Én annyit tudok hogy ezek gyakorlatilag "lecsökkentett" köbcentis d5-ök. Ez alapján jobbnak kell lenniük mint a 2.0d-nek (bár ezt nem tudom milyen, de speciel a francia 1.6d állítólag teljesen korrekt és tartós).
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #95496 üzenetére
Azert szerintem minden ferfi embernek becsurg egy nagy löerös, nyomatekos autotol baromi jo is az es nagyon lehet elvezni csak normalis autozaskor is, hogy egy elözesnel csak odalepsz, felpörög, felüvölt es huuuuuz
En csak arra irom, amikor valaki mondja, hogy egy 1.4 az csak utakadaly es eletveszely, meg nem lehet vele elözni stb...en is ültem olyan ember mögött, aki 1.6 os boraval 4 emberrel, csomagokkal ugy elözött, hogy 90 nel 5.ben....mondom wazze, miert nem kapcsolsz mar vissza, oke, hogy egyenes az ut, senki nem jön, de azert csak idegesitett, hogy 5 perc alatt haladtunk el a masik mellett....azt mondja, minek, sokat fogyaszt es nem tesz jot a motornak....na mondom akkor nincs több kerdesem Hat igy tenyleg balesetveszelyes es utakadaly az auto, de erröl nem a kocsi tehet...
-
nagyúr
válasz Declare #95494 üzenetére
Mint írtam, a H astra-hoz hasonlítottam, és azzal semmi problémám nem volt, ellenben ez a J ez valami harmatgyengén muzsikált, pedig 125 lovat hazudtak bele. Persze lehet a kölcsönzős autó tipikus esete, hogy le van fojtva. Csak akkor a H miért nem volt? Mind1, én kikészültem tőle (kombi volt amúgy) és azt éreztem, a H-hoz képest a J visszalépés. Akkor még a Punto-m volt, ezerszer inkább visszaültem volna abba, nem holmi E mercikhez meg BMW-khez hasonlítgatok... A Panda-m simán a legjobb kocsi volt városban, de még kis bátorsággal pályára is, mert a 900 ccm-es motor repült a kb. lemezvastagságú karosszériával. A Punto más tészta volt, de 4 emberrel és csomaggal megjártam a horvát tengerpartot hiba nélkül (emelkedőn küzd, de még szinte a mostani civic is...).
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest