Hirdetés
-
Nagyobb akkuval Galaxy M35-nek hívják a Galaxy A35-öt
ma Egyéb változás nem történt a Brazíliában most bemutatott készülék specifikációját illetően.
-
Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
ph A 19 dB-es zajterheléssel dolgozó, médiaszerverként is bevethető megoldás lineáris adatáteresztése elérheti a 283 MB/s-ot.
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #96872 üzenetére
Mennyit eszik egy ilyen? A 140 ló elég vékony egy ekkora ccm-es motortól.
#nincsbennetarcsi
-
deicide
veterán
-
trassher
addikt
Új KGFB belépő esetén kb mennyi idő mire küldik a szerződést a biztosítótól? Múlt csütörtök este kötöttem a netrisken kötelezőt hogy ne számoljanak fel fedezetlenségi díjat, szombaton adtam fel az alkuszi megbízást amit hétfőn megkaptak. Van rá esély hogy még a héten küldjék a papírokat?
Redmi Note 7
-
deicide
veterán
válasz Declare #96914 üzenetére
Az meglesz, már a zenéhez is megvan az opc színvilághoz illeszkedő fekete/piros pendrive, téligumit megrendeltem, már csak érkezzen meg mihamarabb.
Bömbiből nekem a 435i tetszik, de az több, mint 2x ennyi lenne még használtan is.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Morris #96915 üzenetére
Most megkérdeztem Volvo-s havert csak az ECU más bennük, szóval 170 lóra kb 3 kattintással felhúzható teljes biztonsággal és erre még kb 10% tolható rá (többet egyszerűen nem tud átalakítás/turbó nélkül ez a motor).
mod:
deicide: Grat. Majd jöhet az élménybeszámoló +40 kép. A többiekkel ne foglalkozz engem is lehülyéztek mikor megvettem a nagyvasat de nem bántam meg. Egyszerűen már attól fülig ér a szám ha csak rágondolok hogy mi vár engem a garázsban.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
deicide
veterán
Thx, körbefotózom majd, persze.
Próbálom ignorálni a véleményeket, úgyis tényleg az számít, amit én érzek, hogy már tűkön ülök és várom az érkezését. A 280 ló és a 400NM biztos mosolyt fog csalni az arcra minden alkalommal, de te akkor tudod, milyen ez.[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
!Overdose!
őstag
válasz tboy93 #96919 üzenetére
Pedig annyira azért nem is ritka. 6gen Civic-nél mindössze egy pillangószelep előtti szűkítő a különbség a 75 lóerős D14A3 és a 90 lóerős D14A4 között. Ki kell venni és berakni a D14A4 tömítését, ami még gyári alkatrészként is pár ezer Forintos tétel.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Bigemperor #96920 üzenetére
deicide: Addiktív, hamar hozzászoksz meglátod. Kíváncsi vok majd hogy mennyire tudját átvinni az útra ezt a sok-sok erőt. Meg a fogyasztásra is.
mod:
Morris: Igen a 2,4 D5-nél is egyforma. A két teljesítménybéli szint szintén csak szotfveres különbségből fakad.
tboy93: Nem általános (még) de ez a tendencia. Olcsóbb egyfajtát gyártani aztán azt szoftveresen butítani és úgy lefedni a termékpalettát. Pl adott ccm-es TSI-k is többféle teljesítményszintre vannak belőve...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
Giigz is írta, tényleg kopp azonos ezen két 5 hengeres benzinmotor (is, mint a D6 123-163 lovasai), így valahol 185 le környéke a palfon, ami kihozható belőle sw módosítással, de látom már te is írtad a (#96918)-ban.
Meglepően korrekt a fogyasztása, 8,5-9,5l.
Morris, tboy93
Adókedvezmények miatt született a Volvo dieselből és benzinből is gyengébb variáns. Sokkal olcsóbb volt lefojtani, mint gyengébb motort fejleszteni. Bármennyire is hihetetlen, tényleg megegyezik minden az említett 4 motornál.
Tankblock
Persze, nem hülyeség, csak sokan nem tudják, vagy nyilván rosszul tudják, h van más különbség is mondjuk a szóban forgó modellek között, s ezért inkább nem piszkáltatják.
Egyébként az esetek 90%-ban tényleg igaz, h nem csak sw eltérés van 1-1, ccm-re, felépítésre megegyező motorok között, de a Volvo fentebb tárgyalt 4 motorja, csavarra pontosan megegyezik.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tankblock #96925 üzenetére
Igen. Haver is az olcsóbb 140 lovasat vette pont ezért, aztán kb 3 perc alatt áttöltötték neki a 170-es szoftverét. Öröm és boldogság (bár sajnos gari vesztéssel jár ha belepiszkálsz az ecu-ba (már ha rájönnek).
mod:
deicide: Omg, azt "öröm" lesz majd újra gumizni. Országúton bent leszel 10 alatt simán ha nem bántod. De ha rendeltetésszerűen használod akkor aligha...
Runner: Az tényleg korrekt fogyi tőle.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
válasz deicide #96905 üzenetére
Gyönyörű autó egyébként az új 3 ajtós Astra, nagyon eltalálták az arányait. OPC-ben meg nyilván még ütősebb.
Talán írtam már, h nem is olyan rég néztem egyet közelről, széria 19-es felnivel volt szerelve.
Egyébként érdekes, h az Opel is mekkora kategóriát ugrott. Annó az F Astra egy teljesen más vásárlórétegnek készült, mára már nincs is budget megoldása az Opel-nek ebben a kategóriában."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
deicide
veterán
Már bele is kóstoltam, mert nyári gumival szállítják évszaktól függetlenül, így kénytelen voltam beruházni egy téli szettbe is. A legolcsóbb a Vredestein volt, de jókat írtak róla, úgy hogy az lett 330-ért a 4db, úri mulatság ez kérem szépen, de hát egyszer élünk.
runner 125: igen, már a H GTC is szép volt, de ez még jobban tetszik, valahol írták is, hogy talán a legszebb a jelenlegi 3 ajtós mezőnyben. És egyébként pont egy F Astra-m van másik autónak ugye, az valóban nem egy kategória, elég sokat ugrottak felfelé a 2000-es évek óta.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Morris
veterán
válasz runner 125 #96926 üzenetére
Minden nap tanul valamit az ember.
Mondjuk nekem nagyon tetszik ez az S60-as. Csak a fogyi....
-
-
-
nagyúr
válasz deicide #96905 üzenetére
Phúú hogy viszik át a 280 lovat első kerékre? Sperr?? Nekem még az 1.8 civic is simán elkapar, pedig közel sem egy kat. a kettő, vagy pont azért, mert az enyém sima utcai?
Jó mulatságot kívánok hozzá, tuti meg is lesz A gumiár meg horror, de én is szívni fogok kicsit, mert az USA 328i-k mind 4 évszakos P7 cinturatoval jönnek, szóval vehetek egy garni télit, és szerintem szégyenszemre vasfelnin lesznek. Úgyis lesz vagy 150kMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
deicide
veterán
válasz Tsebacsi #96935 üzenetére
150K is elég zsebbenyúlós már, az egy havi átlagfizetés simán...
Közben sokat olvasgattam az opc-ről, hogy hogyan lehet útra vinni az erőt (A GTC-m nekem is elkapart lámpázásnál), egyrészt, igen, mechanikus önzáró difi van benne, másrészt a futómű és a kormányzás nincs direkt kapcsolatban, ha jól értem, egy HiPerStrut nevű cucc miatt, azaz a kormányt is kevésbé akarja majd kitépni a kezemből. Végül pedig a 245-ös gumi talán, amit a hatalmas erő miatt valószínűleg legfeljebb 2 évente cserélni kell majd. Már nagyon kíváncsi vagyok.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Morris #96936 üzenetére
Keveset kell menni vele az a titka.
mod:
deicide: Azért az első 1000 km-eren még ne nagyon told neki és utána is csak fokozatosan növeld a "tempót", szokjatok össze különben nagy meglepetést okozhat. Engem is megviccelt az enyém. Mondom ááá összkerék mit nekem csúszós ut, aztán csak pislogtam mikor elkezdtem csúszni a 4 kerékkel oldalirányba a padka felé (pedig az enyém a tiédhez képest egy gyenge autó).
Szóval csak alázattal és akkor ember/gép egyben marad.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
válasz Morris #96931 üzenetére
8-9l egy 2.4 180le-s szívóbenzintől? Szerintem több, mint korrekt.
Egy 1.6-os 100 lovas átlagautó is simán bekajál 7-8 litert, ahhoz képest ez minimális különbség, s legalább van erőtartalék."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz !Overdose! #96940 üzenetére
Szalon nem tart opc tesztautót. Akkor minden magamfajta hülyegyerek azzal racsingolna.
#nincsbennetarcsi
-
deicide
veterán
Ez a terv, ugyan nem tudom, mert eltérő véleményeket látok, hogy kell-e bejáratni a mai új autókat, de azért az első 1000km-en nem forgatom majd 3000-4000 fölé tartósan. Másrészt még a GTC 200 lovához képest is nagy az ugrás, el fog telni kis idő, mire kiismerem. Pont jó, hogy télen jön meg, tavaszra összeszokunk és jöhet Szlovákia, a Tátra és a szerpentinek.
!Overdose!: így van, még csak nem is láttam élőben, ilyen hirtelen elhatározású ember vagyok. Egyébként lesz az Interatnál, ahol veszem, november elején egy fehér példány, mondta a kereskedő, hogy szól, ha megjön és bele tudok ülni, be lehet indítani, meghallgatni a hangját. Egyébként nekem már a GTC is erős volt, nem hiszem, hogy ne szeretném meg azonnal.
Qru:
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
nagyúr
válasz !Overdose! #96940 üzenetére
Én nem tudok egy rohadt kifutó c mercibe beleülni, és kipróbálni, mert egyszerűen a frissített 2012-es példányból szinte nincs eladó a környéken, 250 CGI motorral meg aztán főleg nincs, csak egy kósza 250 dízel. Szóval ideges az voltam/vagyok miatta... Mondjuk 328i se sok rohangál idehaza.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Morris
veterán
Ja, persze, ott van alattam egy fél paks, és ne nyomjam neki, mi?
Ez a baj a jelenlegi passat-nál is. Írják itt a 4,5 meg 5 literes fogyit, de nekem folyamatosan 6.3 az átlag. Mondjuk tolom is neki rendesen. plusz sok a hidegindítás.
runner 125: Korrekt bizony.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Duster pickup, gáz ha tetszik?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
footy
addikt
válasz Morris #96944 üzenetére
El ne hidd ezeket a 4,5literes fogyasztasokat. A spritmonitor kozeperteke sem szentiras, de durva elteres eseten kamura illetve muszaki hibara kell gyanakodni.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Morris #96944 üzenetére
Nézd az enyém se egy gyenge autó itthoni viszonylatban de ettől még nem közlekedek vele nyélgázon. A VVT miatt amúgy is kicsit kétarcú ha 3000 felé nem engeded, elváltogatsz alul akkor nem eszik vészesen sokat.
deicide: Én is olvastam sokat erről pro és kontra. Aztán maradtam annál, hogy ha az első 1000 km-en kímélem azzal bajt nem okozhatok. Ez esetemben abban merült ki, hogy a teljes rpm tartomány felső harmadában nem használtam a motort. 1000 kilcsi meg hamar összejön addig kibírja az ember.
mod:
Tsebacsi: Az usa piacos 4 évszakos gumik (az EU-ssal ellentétben) inkább a nyári keverékhez állnak közel mint sem a télihez, szóval a havas teljesítményük elég harmatos arra készülj.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Morris
veterán
Városban, negyedikben 4,3-4,5 liter a pillanatnyi fogyi 58km/h-nál.
Országúton hatodikban 90/100-as tempónál, 4.7 - 5.1 között. alakul.Tudna ez jól fogyasztani, de nem nálam.
Qru: Nem is arról van szó, hogy nyélgázon mennék. Sőt, 4000-ig eddig csak 3x lett leforgatva 3 hónap alatt. (előzés. stb miatt) De vannak esetek amikor pl elgurul a gyógyszer. Pl körforgalomból kijövet és már ott is van a 110-es tábla.
Természetesen én sem kínozom.Én ez alapján mondtam a 6.3-at. Minden benn van. A sok hidegindítás is.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Morris #96948 üzenetére
Az oke, de egyreszt a fogyasztasmerok csalnak lefele, masreszt nem eletszeru, hogy valaki 1000km-t megy 90-nel.
Szerintem egy 1,5 tonnas autotol 6,2 teljesen jo, foleg ha nyomoogatod is neki. Guminyomast erdemes csekkolgatni esetleg ha regen nem volt nezve.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen