- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Steam Deck
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bobsys
addikt
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #95747 üzenetére
Na jó ez oké, de akkor is, ugyanaz a motor ...20k a gyári periódus itt európában, ok szarabb a benzin ... de a gyári olaj csak félszintetikus, a full szintetikussal már jobbal eteted, ráadásul ez egy euro 3-mas szívó benya, nem valami koromgyár dízel vagy kényes tsi, ráadásul egr sincs ami visszavezetné a trutyit .. de ok ne legyen 20 csak 15, vagy ha kinyomod a szemét 10e km ... de 3-4e mérföld az 5-6.5e km, full szintetikus olajjal azért az is a ló másik fele ezzel a motorral ...
-
nagyúr
Egyreszt teljes marhasagot csinalnak (az amcsi taxitarsasagok reg nem csinaljak ezt a suru olajcseret, nincs hatassal a motor elettartamara), masreszt tenyleg alacsonyabb oktanszamu benzinnel mennek.
The tests were run on 4.3l V8s in NYC taxis. The engines were first disassembled and the bearing clearances were measured and recorded. When the test period was completed the engine clearances were compared to original. There were three rounds of tests and the oil change intervals were 3K, 6K and 12K miles. All of the oils were APA certified and all had the same wear, regardless of oil change interval. The conclusion was to use the lowest priced APA-certified oil available and not to change any sooner that the manufacturer's recommended interval.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
8th
addikt
Pár éve nekünk is sikerült majdnem. Két kistelepülés közt alsórendű úton kivilágítatlan kanyarban egyszer csak ott ült egy ember a sávunk kellős közepén a bicikli mellette egy méterre. Még jó, hogy éjszaka volt és barátom csaja vezetett aki alapból nem szeret száguldozni ráadásul nem is ismerte az utat így még a szokásosnál is lassabban vezetett. A satufékre riadtam fel félálomból, azt hittem ütközünk valakivel vagy lementünk az útról akármi... átfutott minden az agyamon a másodperc törtrésze alatt. Kiszállunk erre fazon elkezd integetni meg magyarázni, hogy menjünk tovább. A képe fél oldalt tenyérnyi helyen lehorzsolva bringa kormány elgörbülve, nem kicsit borulhatott . Tanakodtunk ott, hogy mit csináljunk vele de csak bizonygatta, hogy semmi nincs baja így végül ott hagytuk. Kétszáz méterre lehetett a falu elejétől csak hazaért valahogy ha másként nem 4kézláb. Azóta az ilyenektől fosok meg éjszaka az őzektől is. Ahhoz is volt szerencsém erről anno VAG topikba raktam be képeket is.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
hobizoli
nagyúr
de azok az autok joreszt uzemmeleg motorral jarnak egesz nap
ezert balfaszsag a autogyaraktol is benyalnia a fuuuuu 2M kilomereet tesztetuk
ja 50 autot azaz 40k km per autoennyit a mercisek a Nardo palyan egy het alatt belevertek 3 mercibe (egyenkent)
igaz csak tankolni alltak meg, meg x megallasonkent olajcsere szelephezagellenorses meg gumicsere F1 style szeruen vagy 20 szerelovel korbeugralva
de mindig uzemmeleg volt az auto, nem kopp hidegrol melegitgettek fel minden egyes alkalommaltöbb drón kell ;P
-
Morris
veterán
Nem nagyon vágjátok ezt az olaj témát, úgy látom.
Azért jobb a szintetikus olaj, mert később nyíródik el. Ez egy dolog. Viszont a dugattyú gyűrűk nem zárnak/tömítenek tökéletesen. Így a gyűrűk mellett üzemanyag fog lefolyni a karterba, majd keveredik az olajjal. Így az olaj hígul, egyre jobban veszíti el kenőképességét. Gyakori hidegindítás és városi közlekedés esetén ezért érdemes hamarabb cserélni mint a megadott intervallum.
Többek közt ezért is orbitális baromság a hosszú csereperiódus.
A másik dolog, hogy a jó olaj lebegteti a szennyeződéseket. Azokat amiket a szűrő már nem tud megszűrni. Ez egy idő után óhatatlanul leülepszik pl a karterba és más kényes helyekre, mivel az olaj szennyeződés felvevő képessége is véges, ami hosszú távon megint nem lesz kifizetődő.
De mindenki úgy nyírja az autóját, ahogy akarja...[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #95770 üzenetére
amikor visszafele jonnek, a jobb keze eleve nincs a kormnyon meg nem nyomkodja pedalokat sem
akkor az auto cruise control-l magatol megy koveti a savot, kanyarodik, es kozben a sebesseg tablakra is reagal, amikor bal kezzel indexel neki akkor az auto savot valt es megall a masik auto mogott
utana veszi vissza a faszi a vezerlest csak[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Opel Astra G Caravan: Min. cargo capacity (volume) 480 l
Max. cargo capacity (volume) 1500 lSkoda - Octavia I Combi Tour: Minimum volume of Luggage (trunk) 548 l
Maximum amount of Luggage (trunk) 1512 lSkoda Octavia II FL Combi : Min. cargo capacity (volume) 560 l
Max. cargo capacity (volume) 1630l[ Szerkesztve ]
-
-
válasz runner 125 #95779 üzenetére
Akkor beégtem
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
trassher
addikt
Szekszárdi topiktárs esetleg van itt akinek lenne valamikor egy fél órája megnézni ezt az autót? Nagyon megköszönném és nagy segítség lenne. Nem szeretnék utazni oda-vissza 900km-t a semmiért.
Redmi Note 7
-
Buster17
addikt
Most hallodtam először, hogy az újabb kocsik ha megálnak a pirosnál akkor leáll a motor és amikor zöldre vált akkor újra indul.
Ez jót tesz a motornak? Dugóban is minden megállásnál leáll vagy hogy van ez? Gáz adásra indul újra vagy érzi hogy zöld a lámpa?
[ Szerkesztve ]
-
Tankblock
aktív tag
válasz trassher #95781 üzenetére
"CSERELEHETŐSÉG! NÉMETORSZÁGBÓL-NÉMET MAGÁNSZEMÉLYTŐL, ELSŐ TULAJDONOSTÓL SZÁRMAZÓ AUTÓ! MEGKÍMÉLT ÁLLAPOTBAN! AZ ELADÁS, A TÉVEDÉS, AZ ELÍRÁS, VALAMINT BÁRMINEMŰ VÁLTOZTATÁS JOGÁT FENNTARTJUK!"
Ha ez igaz akkor a kilométer óra nem a valóságot mutatja....
Belegondolva német kolléga 2007 es BMW jében 2 évvel ezelőtt volt 237000 km. Másik kolléga Renault Megan -jába 3 év alatt tekert 87000km, mert csak munkába járásra használta. Valami nem kerek....
Release the Beast....
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz Buster17 #95784 üzenetére
Ez mar azert jopar eve megy az autoknal. Pirosnal üresbe rakod, felengeded a kuplungot es leall. Kuplungot benyomod ujraindul.
Viszont ezt en sem ertem....en meg ugy tanultam, hogy 1-2 perc varakozasnal nem is allitjuk le a motort. Motornak sem tesz jot (meg az öninditonak) es a fogyasztasnak sem Most meg a kis dizelekben is van ez a technologia. Nem ertem en sem, hogy csinaljak, hogy nem art a motornak es legfökep, hogy jo a fogyasztasnak.
[ Szerkesztve ]
-
Buster17
addikt
-
Declare
őstag
válasz Buster17 #95790 üzenetére
Nyilvan nem csak a manualisban van, en csak azt ismerem Automataben meg gondolom ahogy felengedi a feket akkor indit. Üzemanyag fogyasztas csökkentese a lenyege (Start-Stop rendszer es egy ilyan A betü a jele körülötte nyilacskaval).
De mondom en sem ertem, hogy miert jo az üzemanyag fogyasztasnak, amikor en meg nem igy tanultam....mondjuk az mar majdnem 10 eve volt
-
nagyúr
Szerintem a start-stop rendszer csakis az egyre szigorodó környezeti előírások miatt van az új autókban. Egy óra üresjáratban fogyaszt 1L üzemanyagot az autó, nem igazán éri meg leállítani a pirosnál sztem
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tankblock #95794 üzenetére
Attól függ milyen rendszer van benne. Ha olyan ami nem a motor által termelt elektromos áramot használja (fékenergia visszanyerés) vagy a Mazzag féle dugatyús gyújtást használja ott minden sec igazi spórolást hoz. Az egyszerűbb rendszerekbe meg betesznek egy bika akksit ami igazából nem spóráls (max látszólag).
#nincsbennetarcsi
-
DeFranco
nagyúr
válasz grabber #95795 üzenetére
és erről megkérdezték az akkumulátort az elektromos rendszert meg az önindítót is?
@(#95798) Qru: tipikus 5 évig tuti jó aztán meg kit érdekel megoldás... én ha oda kerülök kerülni fogom a start-stopos modelleket, bár lassan úgy néz ki autót sem veszek pár év múlva mert minden húzódik ki a listáról ami nem duster
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #95797 üzenetére
Elvileg olyat építenek bele ezekbe az egyszerűbb rendszerekbe ami bírja (felitatott elektrolitos akksi), erősebb önindító és generátor. Gyakorlatilag majd kiderül pár év múlva.
Minden esetre az összes ismi akinek ilyen van a kocsijában az azzal kezdi, hogy kikapcsolja.#nincsbennetarcsi
-
addikt
válasz DeFranco #95797 üzenetére
Nem kell ennyire hülyének nézni őket.Pont ezért drága a rendszer,mert sokszor 2 db akksit raknak be.1 hátulra,mert így bírja ki csak a rendszer.Jobb önindítót is kap.Stb.
Azt is mesélte,hogy dízellel még nem sikerült anno megoldani az indítás problémáját tökéletesre.Ezért volt/van csak benzines start-stop.Pár éve volt.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz grabber #95799 üzenetére
én nem nézem őket hülyének, csak nem hiszem, hogy átgondolták évtizedes használatnál mi terhelést jelent egy ilyen használat
én sem gondoltam át, mert nem értek hozzá, csak próbálok józan ésszel gondolkodni
az akku egy dolog, egyrészt megnézném azt a jobb önindítót, hogy mitől is jobb tulajdonképpen, megnézném, hogy van-e bármilyen védelem az elektromos fogyasztók felé (világítás, sok helyen ezekkel a csecse cserélhetetlen ledsorokkal, klíma, hifi, szivargyújtó) vagy megy a ráindítózás mert azt úgy is nagyon szeretik, megnézném, hogy foglalkoztak-e azzal, hogy az olajnyomás megmaradjon, vagy szépen lecsorog annyi olaj a pirosnál amennyi, és kap a kocsi utanként 10-20 (fél)hideg indítást, mit bírnak a motortartó bakok, és mennyire lesz vicces az akkukat mondjuk 2 évente cserélni.
biztos nagyon frankón lehet vele a határértékeket hozni, meg remekül mutat a marketinganyagban, de amíg másodkezes autótulaj vagyok, aki majd 4-5 év múlva lát ilyet, addig élek a gyanúperrel, hogy nem lesz őszinte a mosolyom vele.
szerk: de mondom, nem értek hozzá, csak próbálok józan ésszel gondolkodni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs