Hirdetés
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
SaGa: Emerald Beyond teszt
gp A Square Enix üzleti modellt vált: ezentúl csak a hatalmas költségvetésű megajátékokkal foglalkoznak. Talán az utolsó kivételt az Emerald Beyond jelenti, ez a kiismerhetetlenségétől nagyszerű RPG.
-
Nagyobb akkuval Galaxy M35-nek hívják a Galaxy A35-öt
ma Egyéb változás nem történt a Brazíliában most bemutatott készülék specifikációját illetően.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz TayRol #96052 üzenetére
Nemkombiba nekunk 2 hete jott meg egy ilyen de abba most sincs meg 300km, tetszik hogy egy kategorat feljebb lepett, szelesebb lett.
megmondom oszinten nagyobb temponal nem neztem de ez a 6 os valto kb olyan hogy 6 ot valthatsz de allig van kulonbseg az 5 es 6 kozott lehet 150 nel mar erezhetobb de annyival meg nem mentem vele.
[ Szerkesztve ]
-
DZs
senior tag
válasz Sátán44 #96024 üzenetére
Én nem úgy közelíteném meg, hogy Ford vagy Mazda, hanem hogy tetszik, vagy nem rohad, mert fenntartási költségek tekintetében nem térnek el nagyon. Neked kell eldönteni, hogy melyik a fontosabb.
A hirdetésben szereplőre, amire hivatkozol a hozzászólásodban, az eleje nem tetszik, azzal történt valami. Rétegmérővel nézd körbe az egészet.
-
kalmanchris
tag
-
-v-
addikt
válasz FrankMonzano #96061 üzenetére
Kicsit tul nagy a hype szerintem is a japanok korul ... elkerik az arat rendesen. De persze altalaban muszakilag megbizhatoak is, persze vannak kivetelek. Vw nem tudom, szerintem egy kozepszar ugyanugy mint az opel ford stb. egy ligaban jatszanak, cserebe tul van az is arazva. De majd mindjart jonnek a vw fanok es leugatnak ez csak az en velemenyem.
-
nagyúr
Szerintem az Opel és a VW kb. egy kategória, esetleg a VW kicsit jobb, de hogy nekem mind2 hót unalmas kívül-belül Az Új passat is olyan mint a régi, aztán biztos nem annyira, de avatottabb szemmel is pislognom kell hogy egyből ránézve megmondjam melyik az új és az eggyel régebbi. Szívem szerint lehet mazdát venném a octavia helyett, de a józan ész és talán a tartósság tekintetében vagy egál vagy inkább az octavia nyerne.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
Torres10
újonc
Sziasztok. Eddig csak olvastalak titeket, de most kérdeznék.
6 millió forintért keresek autót, főleg a kupé stílusú autók jönnek be. 5 évre venném, kis autó nem igazán jöhet szóba. Diesel, benzin mindegy. Nem értek a motorokhoz, így elsősorban az autó minősége, tartóssága érdekel.
Amiket azonos áron el tudnék hozni, ellenörzött kocsik ismerőstől:
Audi A4 2013
49,200 km
2.0 TDI / 105 kW (Diesel)Audi A5 2012 - facelift előtti
26,345 km
2.0 TDI / 125 kW (Diesel)VW CC 2013 Automata
38,818 km
2.0 TDI / 103 kW (Diesel)Mercedes E350 2011 Automata
101,598 km
CDI 4MATIC / 195 kW (Diesel)Mercedes CLA 2013 Automata
10,274 km
180 / 90 kW (Diesel)Porsche Cayenne GTS 2008 Automata
126,683 km
GTS / 298 kW (Diesel)Mindet láttam élőben is, kifogástalanok, megbízható forrásból nem mutyizó kereskedőtől. Elsősorban automata váltós autót kerestem. Számokkal jelöltem a sorrendemet.
1. Az Audi A5 formája megfogott nagyon, de az automata hiánya kicsit ront nálam az értékén, meg hogy előző szériás.
1. Az Audi A4 maszkja az új lámpákkal tökéletes lenne, ha automata lenne már döntöttem is volna mellette. Minden szempontól tetszett.
3. Az E Merci kellemes meglepetés volt, nagyon egyben van. Ellene szól a több km (mindegyik autó ellenőrizve van, nincsenek tekerve ami nagyon ritka ezeknél a típusoknál. Az E Mercihez ragaszkodtam hogy a szemem láttára olvassák ki, tartottam tőle hogy Taxi pl. de nem) és hogy régebbi, meg jobban el tudom képzelni egy 50-hez közelítő üzletembernél (34 vagyok)
4. CLA Merci nagyon patent kocsi, elég kicsi viszont meg szerintem nőies is. Viszont mind közül ebben volt a legjobban új autó érzésem. Mintha a szalonból gurult volna ki.
2. VW CC valahogy a középút mindközül, olyan mintha a többi jó tulajdonságait ötvözték volna egy kicsit gyengyébb kivitelben. Az Audi és az E Mercedes után minőségben szerintem nagy visszalépés, de összességében ez hozza a legjobb kompromisszumot.
5. Porsche-t nem akarom eröltetni, feleségem van oda érte mert SUV, biztonságos, a gyerekkel is jobban el lehet vele lavírozni. Viszont látszik rajta kívül-belül hogy már 6 éves (bár nagyon szépen karban van tartva). Én nem akarnék SUV-ot, meg tartok tőle hogy ezzel sok lenne már a probléma.
Fogyasztást nem nézem, az a lényeg hogy ebben a kategóriában a legjobbat vegyem. Ha tudtok esetleg alternatívát szívesen fogadom. Szigorúan csak német autó jöhet szóba!
-
-
Torres10
újonc
válasz bitpork #96070 üzenetére
E350 is 5 ajtós. Az A5 egyedül 3 ajtós közülük.
Az A5-t, CLA-t kizártam egyelőre.
Marad az A4, E350, CC, Cayenne. Az A4 nem egy nagy autó a többihez képest.
Most ott tartok gondolkodásban hogy a CC-A4 szinte új autók, az E350-Cayenne öregebbek. Viszont a Merci elég nagy, a gyerek miatt is jobb lenne, a Porsche meg ugye SUV (de nálam a 6 év már elég sok). Asszonynak csak a Porsche-Audi SUV tetszik, szóljatok meg nyugodtan miatta de nem ülne be egy Qashqai-ba. Így két autót nem tudunk venni, mert max 8M a keret két kocsira, többet nem akarok kiadni semmiképpen. Abból meg nem jön ki egy Q3 (meg egy régebbi A5 vagy CC sem. Amúgy a Q3 szerinte kicsi, szalonban a Q5-ért volt még oda, de inkább a Cayenne szerinte. Az 2012-es kiadásban 13M lenne, szóval arról nem lehet szó!
Mivel 5 évre venném nem tudom hogy milyen lenne 11 évesen egy Porsche, vagy 8 évesen egy Merci. Az Audi-VW addigra csak 5 évesek lennének, még jó árul túl is lehetne adni rajtuk.
Esetleg még valami ötlet?
-
Declare
őstag
válasz Torres10 #96071 üzenetére
En ilyen szempontok mellett egy Q5 re voksol2012 es kiadasban Siman van 6-7 millioert. Nem tul nagy, szerintem szep is (marmint ha a feleseged mindenkepp suvozni szeretne )
En azt a porschet biztos, hogy elfelejtenem. Böhöm nagy dög, minden nehezkes vele + nem veletlen ennyi csak az ara. Azert arkategoriaban egy egesz mas leptek ujjonan, mint egy A4 vagy egy E merci... pont multkor olvastam egy cikkben, hogy egy regi x5 mennyi penzt emeszt fel, annak ellenere, hogy milyen olcson hozza lehet jutni.
A masik amiröl olvasgattam az a km ora tekeres. Ha valaki egy olyan komolyabb autonak, mint E merci csavarja a km orajat az azert nem ugy teszi mindenzt, mint egy zsigulinal...nem is lehet. Vagy profin megcsinaljak es akkor aztan maximum akkor jössz ra az igazsagra, ha atomjaira szeded a kocsit, mashogy sehogy. At tudnak (es asszem pont az e mercire irtak, hogy kell) irni mindenhol a km allast. Szoval lehet megbizhato persze, ezt csak azert irom, hogy egy hasznaltautonal biztos km az a nem letezö kategoria...ugyan olyan, mint az ellophatatllan auto.
Amugy amit a Porschera irtam, böhöm nagy dög dolog, az pont tegnapi friss emlek, a ceges 10k km es Q7 el mentünk 500km t.... 3.0tdi, 8 gang, s line, szinte full extra, nagyon jo meg minden es baromi jo volt vezetni, meg jo elmeny , de ekkora egy batar autot soha nem vennek elveszem a labam a gazrol es nem lassul, akkora a tehetetlen tömeg, hogy felelmetes Amugy fogyija egeszen jo...9 liter/100 es ebben volt 210es autopalyas szakasz is, de azert az atlag az 100 as vagy 70 es föut....de azert nem rossz na )
[ Szerkesztve ]
-
-
TayRol
veterán
válasz TayRol #96060 üzenetére
no, közben befutott még egy lehetséges alternatíva: 2000 ccm, benzines, 146 lovas mondeo kombi. ritka, mint állat. ilyen, csak fél millióval olcsóbban. lehet 2 évvel idősebb is. szerintetek?
illetve a tempomat eléggé leszűkíti a találati kört, ezáltal kérdem, hogy lehetséges (és megéri) -e utólag beszereltetni ezekbe a fordokba?[ Szerkesztve ]
-
-
Torres10
újonc
válasz Declare #96072 üzenetére
2012-es Q5 7M ... Ismerőstől. Meggondolandó. Elmegyek megnézni egyet, elkérem kipróbálni.
Porsche-n nagyon gondolkodom már, Audihoz képest kiesett a kosárból (eddig a Q5 nem jött nagyon szóba használtan, csak újat néztünk belőle). Amúgy nem ennyi a Cayenne ára, mivel cégesként visszajön az áfa, 7.7M az értéke. Az E Mercinél persze ez nem játszik, így az mindennel együtt 6M. Mindegyik leinformált, barátom-rokonom intézi. Ha ő azt mondja hogy rendben vannak akkor elhiszem. 20 éve autókkal foglalkozik, volt saját márkaszalonja is.
bitpork nem szivesen vennék előző szériás vagy facelift előtti autót. Ebben a Cayenne max. a kivétel meg kupék (CC, A5, A7). Audiban is a kupé miatt volt versenyben az A5. Nekem az a mániám, asszonynak meg a SUV.
Amik maradtak végül: E350, Q5.
VW-t elvetettem mert a többihez képest silányabb minőség de azért fáj a szivem a kupé forma miatt. Cayenne-ről le fogom beszélni az asszonyt, inkább a Q5 felé terelem. Bár az nekem nem annyira tetszik, szerintem túl nőcis de ha arról van szó hajlandó vagyok kompromisszumra, aztán maximum veszek majd jövőre magamnak egy előző szériás VW CC-t (kb. 3M-ért már tudnának hozni, bár sok kilóméteres de második autónak több mint jó!)
Ami még utólag eszembe jutott és a tökéletek kompromisszum lenne: BMW X6 2010-es M packettal ugyanannyi mint a Q5! Bár 110e km-es, az Audi meg a fele. Kupé is meg SUV is. Hogy ezt miért nem jutott eszembe?
Q5 2012 vs X6 2010? Mit gondoltok?
[ Szerkesztve ]
-
jozefgucci1
addikt
válasz Torres10 #96077 üzenetére
Sajna nagyon egyik gépezetet sem ismerem ,de ha a Q5 nőies akkor szerintem az X6-ban túlcsordul a tesztoszteron Az nagyon vad legalább is számomra . Amúgy ha van egy ilyen megbízható szakid aki kocsikkal foglalkozik akkor ő is biztos mondott valami okosat
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
-
jozefgucci1
addikt
válasz bitpork #96079 üzenetére
Na igen ha választhatnék akkor X5 az valahogy olyan formás nekem. A Q7 nekem nem tűnik nagynak , mármint olyan kiugróan nagynak . A Főnökömnek van itt áll az iroda ablakom alatt egyik oldalon egy Saab a másikon az én kocsim és persze hosszabb de nem olyan bálnás mint pl az A8 ! Amúgy nagyon megbízható a gép attól függetlenül , hogy az utóbbi időben szinte csak rövidtávon megy vele városban . Fogyasztás így 11L neki .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
nagyúr
válasz bitpork #96079 üzenetére
Ha X6 és X5 között megy a vacilálás, inkább az X5, mert abban tényleg több a hely, főleg hátul a fejnek, és kicsit praktikusabb az autó kialakítása is. Meg kevésbé maffiózókocsi, az X6 sajnos a sztereotípiák melegágya. Kicsit az X5 is, de hát istenem, ilyen a világ. Az E350 atomjó utazókocsi, ha meg kombi és 4x4, akkor még hatalmas és biztonságos is. Ha nem SUV, akkor az. A Q5 kisebb, nőiesebb, viszont kényelmesebb beszállni, és kicst más szempontból praktikusabb. A döntés nehéz, én lehet a mercit venném (kicsit hazabeszélve ).
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
runner 125
nagyúr
válasz Tsebacsi #96081 üzenetére
X5-re szavaznék én is, bár az előítéletek miatt soha nem kellene ekkora BMW.
_
Noh, ahogy látom az e46 népszerűbb már, mint a Fila táska.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
raczger
őstag
Kicsit off, de jön valaki erre? Aki tervezi, szerintem ez jó lehetőség, elég olcsó
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Declare
őstag
válasz Torres10 #96077 üzenetére
2-3 eves q5 vs 4-5 eves x6....hat en BMW fan vagyok, de itt a q5 kellene. Semmi tapasztalatom egyikkel se, csak szubjektiv velemeny
Nekem nem kellene ilyen batar holdjaro....en azt csak a villogassal tudom összekapcsolni. Vadaszni nem tudsz kimenni vele, hiaba nagy es magas, terepre nem jo. Varosban nem lehet vele parkolni, nem lehet vele fordulni, es megeszik 12-14 litereket. Közuton, mindig lomha lesz, soha nem lesz sportos, orias kerekek miatt pattogos, tehetetlen tömeg. Ez a q7 is, ment nagyon szepen, de nem erzed hogy huz, kanyarokban ellenben erzed, hogy az egesz kaszti sodrodni akar, fekezesnel meg megint csak mindig az merült fel bennem, hogy hu basszus ez tenyleg meg fog allni?
De hat ez csak az en gondolkodasom, vedd amelyik tetszik az, hogy most van olyan barom, aki x6 al jar... na bumm...ne legyel barom vele es ennyi
Ilyen eröböl se audit se bmw t ne vegyen senki, mert az mind vadbarom, mercit csak a fem gyüjtök vesznek, suzukit meg renaultot meg a hetvegi vezetök akik azzal sporolnak, hogy 70 el tartjak fel a forgalmat
-
Kornel
veterán
mazda 6 gyerekek?
erről mi a vélemény? -
raczger
őstag
Én is megyek akkor oda, de melyikben van instruktor, és kiépített vezetéstechnikai pálya?
Viccen kívül tényleg kell ehhez valaki aki megmutatja, elmondja pontosan mit is kellene tenned egyes helyzetekben, te csak elméletben gondolod azt, hogy tudod, azért sokan nincsenek igazából ezekre felkészülve. Voltam kint idén TC pályanapon, ott is volt ilyen szervezésbe és hát a rántópadnál az autót sokan sokadszorra sem tudták megfogni, tipikus hibákat követtek el.
Én ennyi pénzért már kötelezővé tenném a jogsihoz.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Kornel
veterán
válasz alázógyík #96093 üzenetére
lehet az lesz.
nem az fog dönteni, hogy benzin vagy dízel, hanem az, hogy milyen állapotban van.
tegnap/ma megnéztem két benzinest, elég csúf volt mind a kettő, egyik se kellett volna.természetesen csak adagolós tddi jöhet szóba.
egyébként neked ez a végső ár, amiért a tied árulod?
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz Kornel #96088 üzenetére
Én kicsit kételkedem, hogy ennyiért normális állapotút lehetne ebből venni, plusz ha jól emlékszem ezt már hirdetik egy ideje. Vagy van valami baja, vagy csak szimplán sok benne a km (ami mondjuk nem baj, de sokakat elriaszt a vásárlástól). Fél éve néztem egy Mazda6-ot, 2.3 GT, a motorja már a végét járta (még mostanában is láttam valamikor hirdetni).
(#96095) Integrale: Vasárnap, reggel néztem mikor még nem tették ki újra a cikket.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen