Hirdetés
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
raczger
őstag
Jobb felső sarokban az átlagot kell nézni. Egyébként nyilván függ attól hogy mire mennyit merre és hogy használja az ember, de iránymutatásnak teljesen jók ezek az átlagok.
Ha kicsit odafigyel az ember nem feltétlen lehetetlen annyira keveset fogyasztani, én pl a mazdámmal 7-7.5 körül járok (spritmonitor), bár most csinálom az első telitankos fogyasztásmérést, kicsit több, mint 1/3 benzin van még benne (pont a negyed és a fél állás között) és eddig 650km-t mentem el vele (64 literes a tank).
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
m3tr0
senior tag
Srácok, ha nem konkrét adás-vétel történik, hanem mondjuk autókat cserélünk el, akkor hogyan kell kitölteni egy adás-vételi szerződést? Vagy van külön cserére szóló szerződés?
Vagy cserekor megbeszélés szerint mindkét autóra kitöltünk egy-egy adásvételit mintha megvettük volna egymástól?[ Szerkesztve ]
-
stilo18
addikt
Sziasztok!
Jövő március környékén esedékes lesz autóvásárlás.
Mostani autóm egy 2002/10. havi Renault Clio. (1.4/98Le)
Soha nem volt vele semmi bajom, szóval francia nem kizárt, de mivel a családban van 2 Megane-így olyat nem szeretnék...Benzines mindenképpen, kiszemelt autók:
-Mazda 6 2.0
-Volkswagen Passat 1.8TKeret 1.5 millió, de ha alatta van annak csak örülnék.
Ezek közül melyik jobb választás? Vagy ha van valami jobb tipp, akkor szívesen meghallgatom.
Clio csere oka, hogy bővült a család, már kicsi.
Így nagyobb autót szeretnék, viszont a Clio dinamizmusát mindenképpen tudja a következő autóm, ebből nem szeretnék lejjebb adni...
Köszönöm előre is a tippeket!#PS5#C9/QN95#Xiaomi13TPro#SSArctisPro+DAC#Aonic50
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
stilo18
addikt
Akkor ha szépen megkérem Raczger fórumtársunkat, írna egy kis összefoglalót Mazda 6 témakörben?!
Szerintem többen is örülnének neki,mint leendő vásárlók!Köszönöm előre is!
#PS5#C9/QN95#Xiaomi13TPro#SSArctisPro+DAC#Aonic50
-
TayRol
veterán
-
blt.62
őstag
Nem találok B4-es passatot 1,9 TDI-t. Ne legyen kombi, de automata váltó,klímás,ülésfűtés,elektromos ablakok,central,stb. Legyen nagyon extrás. Létezik Ilyen? Egy barátomnak kellene és azt mondják ezek a malacorrú utánni passatok a legjobbak az 1,9 TDI motorokkal.Gondolom a B5-ben is van ilyen motor csak az kisebb belől mint a B4. Vagy nem Létezik full extrás B4?
MegtorloXp
-
TaaT
veterán
válasz blt.62 #96279 üzenetére
"Vagy nem Létezik full extrás B4?"
De, főleg usankában, persze Európában is előfordulnak.
Viszont sztem egy jól felszerelt passat ami nincs fél lábbal a bontóbal veszélyes árban lesz.
szerk.: Lehet B5-ből hamarabb találsz elfogadhatót, abban azért több a jól felszerelt.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Kornel
veterán
erről vélemény?
felhívtam, elég korrektnek tűnt. -
-
raczger
őstag
válasz stilo18 #96276 üzenetére
Azért az erős túlzás, amit tboy23 említett (hogy profi), de megnéztem pár Mazdát mire vettem.
Végül egy 2005-ös faceliftes 2.0 literes benzines (147 ló), 6 sebességes manuálisat tudtam venni, sedan kivitelben (inkább kombit kerestem).
Ugye amit mindenhol leírnak, az első dolog amit figyelni kell, a rozsda, jellemzően a hátsó kerékjárati íveken indul meg, illetve azért az alvázat is meg kell nézni. Egyik kombinál a hátsó csomagtérajtó alja is el volt rohadva, de csak belülről. Az ajtók aljait, éleit is nézd meg, belülről is, ott az általam nézettek nem rohadtak, de ki tudja...
Ha sedant vagy liftbacket nézel, de lehet kombinál is előfordulhat, a hátsó rendszámtartó az neki tud verődni a festéknek, nekem le is jött és elkezdett ott rohadni, az én autómon ez az egy külső rohadás van, de nem vészes.
Viszont akármit is veszel, érdemes elvinni alvázvédelemre.Olvastam indexes fórumon, hogy ez típushiba, végül nálam a vásárlás másnapján jelentkezett, elfolyt az olaj a motortartó bakból, cserélni kellett. Igazából ez nem vészes, ha nem itthon veszed meg a gyárit (az olyan 65k), én Németországból rendeltem egy utángyártottat, postával 22k-ból megvolt, szerelő 10 perc alatt kicserélte.
A facelift előttiekbe a váltógomb és a kézifék kopása is még típushiba, abból ne vonj le semmilyen következtetést, hogy azok mennyire vannak megkopva.
A naviról annyit, ha facelift előttit vennél, akkor gyárilag csak Nyugat-Európa van benne és nem olyan egyszerű megcsinálni, hogy Magyarország térkép is legyen rajta. Egyet láttam amit megtudtak csinálni, hogy ne DVD-ről, hanem kártyáról olvassa be a térképet, elvileg márkaszervizbe oldották meg nekik.
1.8 vagy 2.0 nyugodtan vehetsz, azok állítólag nagyon megbízhatóak, csak a 2.3-assal lehetnek problémák (most csak benzinesről írok, dízelekről nem igen van infóm, azt nem kerestem), a probléma az, hogy viszonylag kevés olaj megy bele (3.5 liter), viszont nagyobb sebességnél, magasabb fordulaton szereti csipegetni az olajat és ha nem figyelsz oda könnyen a minimum alá mehet a szint, aztán nem lesz rendes kenés, az pedig a motor túlzott kopásához vezethet. Találkoztam eggyel, 260k km és a második henger el volt kopva, már a gyertya is tiszta olaj volt. Egyébként kicsit a hangján is már lehetett hallani, hogy talán itt nem minden ok, először azt hittem én gondolom rosszul.
Ezekről a típushibákról tudok, egyébként az általam nézettek érdekes mód nem rohadtak nagyon, csak mindig volt valami probléma, ami miatt nem mertem megvenni (motor, karambolos autó), a legtöbbet igazából el se mentem megnézni, sőt fel sem hívtam, mert a hirdetésből látszódott, hogy valami gondja van (de ez a legtöbb típusról elmondható, ropira tört autó, közben az eladó azt mondja sose volt törve... ja persze).
Ha egy elfogadható állapotút keresel, akkor sajnos időbe fog telni, talán 1.8-asból a legkönnyebb ilyet találni, abból teszik fel a legtöbbet és nem annyira kapkodnak utána, mint a 2.0 után (nyilván, hisz szinte ugyanannyit fogyaszt, de jobban megy).www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
stilo18
addikt
válasz raczger #96285 üzenetére
Köszönöm szépen az összefoglalót!
A 2.0-es erejével,hogy vagy megelégedve? Esetleg más autóval össze vetve?
Néztem Ytb-on ilyen gyorsulós videót, de mindegyik kicsit gagyi (rossz szögből felvétel, képminőség stb...)
szóval nem sokra mentem velük...Mennyit tudtál alkudni belőle? Ilyen 1.5 max nálam ami belefér...
Néztem most Toyota Avensis-eket is, Passat, A4, de valamiért a 6-os felé húz a szívem...#PS5#C9/QN95#Xiaomi13TPro#SSArctisPro+DAC#Aonic50
-
TaaT
veterán
válasz blt.62 #96284 üzenetére
Az 1.9-es TDI-ből a 90lovas az egyszerűbb (no kettőstömegű, no változógeoturbo), az autómata váltót én sem ismerem de biztos nincs velük akkora szívás mint a későbbi tiptronic-okkal ha megmakkannak.
tboy93: Azért szerintem előbb talál B5-ből jól felszereltet mint B4-ből.
Give them hell Ukraine!
-
raczger
őstag
válasz stilo18 #96286 üzenetére
Teljesen jó normál közlekedéshez, előzésekhez. Első autóm, így nem igazán tudom mivel összehasonlítani, a bátyám 323-as 1.5-ös (88 ló) Mazdáját vezettem előtte, ég és föld a kettő között a különbség. Autópályán emelkedőn is erőlködés nélkül tartja a tempót. Az enyém gyárilag 9 másodperc alatt van százon, igazából én még nem mértem le, nem is fogom, de ez kb reális.
1.57-ért hoztam el, 1.6-ért árulták, kereskedésben, így nem igazán tudtam alkudni belőle. Én is néztem Avensist, BMW-t, Audit, Volvot, de végül örülök, hogy Mazdát tudtam venni.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
8th
addikt
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
nagyúr
Mert a fauvének sosem jó egy meglévő szabvány, majd ők kitalálnak valami újat/jobbat, az autós meg sz**jon...
Tök jó ez az elektromos közlekedés, környezetkímélőbb is, mint a benzines, de majd csak akkor lesz csúcson, amikor az akkuk a mai kapacitás 10-100-1000x-ét tudják majd, és lesz mindenkinek otthon/zsebben fúziós erőműve ami olcsón, gyorsan és környezetbarát módon ad áramot.
Addig ez csak hype lesz és úri muri[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #96297 üzenetére
Allitolag mar feltalaltak kinaban az uj generacios akkut par ev es bekerülhet a mobilokba
En pl nagyon szivesen passzioznek egy e-golfal vagy i bömbivel. Varosban, bevasarolni, stb ....napcella a tetöre, egy nyomatekos turbo benzines a garazsba es tök jo is lenne... soha nem terülne meg, de en elveznem
-
nagyúr
válasz DeFranco #96298 üzenetére
Elolvassa kend még1x mit írtam? Legyenkedves
Declare: Én is örülnék egy kafa elektromos kocsinak, városban csak azzal járnék, és valóban, játszós autónak egy benzinest tartani. Mennyivel tisztább lenne a levegő!! A kínaiaktól még kicsit tartok, elég sok kínai eszközt látok nap mint nap, a nagy részük még csak hulladék
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs