Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz slett27 #221449 üzenetére
Szerintem szabonagyur arra akar kilyukadni, hogy a folyamatos cserélgetésnek nincs értelme, mindegyiken buksz pénzt, tökéletes használt autó meg nyilván nincs, főleg nem egyre kisebb összegekért.
Én még annyit tennék hozzá, hogy az 1.4 T-Jet Bravót nem lett volna szabad eladni féltengely és váltófelújítás után, csak vígan használni, még most is boldog lehetnél vele.szerk.: Ne érts félre, nem hibáztatni akarlak, biztosan jó okod van minden egyes döntésre és autócserére, csak ezt külső szemlélőként nehezebb felfogni.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #221452 üzenetére
mindig ugy kell szamolni, hogy egy atiras + elso szerviz az 300k alatt nem jon ki
több drón kell ;P
-
WasabiTrsr
csendes tag
Sziasztok, van valami ellenjavallat Mazda 3 Skyactiv, Skyactiv X (122 LE) motorokra? Nehany helyen latom, hogy kokszosodasrol beszelnek, de elegge keves a talalat.
-
slett27
addikt
válasz tboldi #221451 üzenetére
Pont a Bravora gondoltam a minap. Valószínű igazad van. Valóban egy élhető autó lett volna. Hirtelen felindulásból nem szabad döntéseket hozni. Mert aztán szögelhetem a bontószökevényeket.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
őstag
sziasztok,
Honda Civic 9gen (2015) 1.8 Sport - van bármi amire oda kellene figyelni egy relatív sokat futott (250k+) példánynál? Motorról az a hír járja, hogy egyszerű és megbízható, nyilván kopók előjöhetnek, de van valami egyéb ismert nyűgje?
"... and I hope you have a great day!"
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok,
3,5M Ft vételárig kellene egy 7 személyes autó, 2 literes dízelmotorral, manuális váltóval. 10 éves Zafirákat néztem, vehető a 2.0 CDTI-vel? Esetleg más tipp?
Köszi
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
vzsryl
nagyúr
válasz kovacsroli #221457 üzenetére
S-Max, Galaxy, Touran, Sharan, Alhambra, (Grand) Scenic.
Ezek mindegyike megbízhatóbb 2.0 dízel motorral rendelkezik.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
batai15
félisten
[link] nektek mi erről a véleményetek ? Még mindig nézelődöm, nem sietek , és alapvetően a dsg + több kratft vonz. Voltam tegnap előtt megnézni a kereskedő elég pökhendi de legalább kezembe nyomta a kulcsot hogy nyugodtan indítsálam be. Nem sok érte ez egy kicsit ?
Náluk is elérhető ez a defense insurance biztosítás , ér ez valamit vagy tényleges védelmet nyújt a nagyobb kiadások ellen használt autó esetén ? -
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #221463 üzenetére
Ha ennyiből ki lehet hozni akkor oké lehetne ,bár az egyik helyi szerelő szerint nem igazán olcsóbb a karbantartás / javítás mint egy crtdi . Meg már akkor inkább akkor az 1.6 HDI abban jobban bizom ,csak a plusz garancia miatt kérdeztem rá itt a topikban .
Egy biztos ha főnök 3as focusa (1.6 TDCI ) wagon eladó lesz arra fogok rá repülni . (106 ezer van benne ) csak az még kérdéses hogy kap e a felesége céges autót. -
molnarpeter
nagyúr
válasz kovacsroli #221457 üzenetére
Olajpumpa tömítés, M32 váltó amikre figyelni érdemes szerintem.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz batai15 #221464 üzenetére
Kézi váltós? Motor tartó szokott hamar tönkre menni, szervó hibás konstrukció a széria elején és drága a csere (először bontott kell a széria második feléből, de az sem örökös nyilván). Piezo-s porlasztók bármikor bedöglenek. Összességében jó autó, ha az ár/érték arányt nézzük, de nyilván itt is figyelni kell pár dologra. (Ha eladóvá válik az autó, írj rám, küldök check listát sok hibalehetőségről.)
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #221466 üzenetére
Persze insten mentsen a powershiftől.
2016 kiadású asszem technologi. Szervot azt tudom , elvileg ezt már nem érinti .
Néztem a múltkor nem rossz kocsi , a km miatt meg sokáig jó lesz nekem . Főleg hogy 3.5 körül beszéltük az árát .
Mondjuk a mostani 407be is csak 225 ezer van (2.0 HDI ) gondolkoztam hogy rendbe vágom totálisan, és megtartom mert millióért egyre inkább megalázó árulni annak fényében hogy mennyivel öregebb rosszabb autók találnak gazdára ennyiért , de fiatalítani akarok és dobpergés , jön a baba (8 hetes ) most már kell tényleg a kombi mert a szedán valóban szűkös sokszor amikor sógor gyerkőce jön velünk bevásárlásra.[ Szerkesztve ]
-
freelanced
addikt
A Volvo V70-ről mi a véleményetek az XC70-el szemben? Jobb vétel lehet ha nem kell az összkerék? Mondhatni behúzott az XC70, de közben meg vannak kétségeim, hogy mennyire jó vétel kettő millió körül, tekintve, hogy gondolom ezeket jobban is nyúzzák.
Mi ezeknek a gyenge pontja, vagy mennyire gondoljátok rossz vételnek alapvetően?
Amit én eddig olvastam ott főleg az AWD meg az automata váltó kapcsán panaszkodtak, azokkal volt probléma.
De közben meg vélhetően nem érdemes emocionális dolgok mentén dönteni ha autókról van szó, főleg ha nem hobbija az embernek az egész, mert minden addig szép és jó amig nem kell rákölteni az eredeti autó dupláját, aztán hirtelen megkeseredik az egész, bármennyire is volt jó kinézetre, vagy felszereltségre egy-egy darab. Bár abban még bizok, hogy van valahol egy olyan kompromisszum ami tetszik is, meg jó is.
_____________Eddig az ajánlottak egyébként szimpatikusak alapvetően, nem feltétlenül kinézetre, de nem is az a fő cél feltétlenül, szóval nézelődöm, keresgélek, de gondoltam addig bekérdezek erről a Volvo témáról.
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freelanced #221468 üzenetére
A 6 gangos az sokkal kevésbé problémás mint az 5 gangos automata. De ha nem cserélték benne az olajat és a szűrőt akkor az is lehet lyukra futás (már mint a 6-os). Az AWD-nél az osztómű/haldex ugyanez.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freelanced #221470 üzenetére
V70/XC70-ből a 2.4-es szívóbenzines 140 vagy 170 lóval. Amelyikből jobb állapotút találsz mert csak sw-es a különbség. Tehet egy sima frissítéssel lehet 170 lovasat csinálni a 140-esből.
Dízelből meg szintén a 2.4-es (2.4D vagy D5).
#nincsbennetarcsi
-
freelanced
addikt
Köszönöm. És évjáratból van olyan amivel jobban járok a többihez képest? (Kettő millió körül keresek).
Váltó terén a manuális kevésbé problémás nem? Avagy ha gond van, olcsóbb szerelni legalább. Csak fél szemmel láttam valamit anno, hogy egy modern automata váltó javitása ilyen 500k körül is lehet, gondolom ez azóta nőtt is.
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freelanced #221472 üzenetére
Érdemes minél újabbat venni de nyilván itt már állapotot veszünk. Egy öregebb de jobb karban lévő inkább mint egy 1-2 évvel újabb de széthajtott példány.
Igen ha nem idegenkedsz a manuálistól az olcsóbb lehet valamivel de nem sokkal mert a kettős tömegű lendkerék miatt már azok is drágán javíthatóak.
#nincsbennetarcsi
-
bigdady
nagyúr
Hali
6-7,5m Ft között keresek új autót. Kb 2x50 km ingázásra amiből 2x45 autópálya.
Néztem már MG zs-t, yaris crosst, látom van kb Ford puma talán még illetve sajnos lecsúsztam Nissan qashqai-ról múlt héten volt 7,49m. Fontos a minél több gari is. Benzines 1.5 mg elég lomha volt de 1-es turbós verziója már elég semmi száguldozás (arra ott a motor )
Valami tanács tapasztalat ezekkel? Jó irányban nézelődök? Kis autót nem szeretnék (bár clio egész pofás 6-ért).[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bigdady #221474 üzenetére
Autópályára ne ilyen emeletes szélkakasokat nézz, földszintes jármű stabilabb lesz, kevesebbet fogyaszt, stb
Rövid válaszom amúgy annyi, hogy Scala 1.0 TSI.
A szalonauto.hu alapján Ceed, i30 kifogható 7 körül. Kifogás nélkül Tipo van ami kompakt méret. Kisebbek közül 500, Clio, meg esetleg a Swift 1.2 amit néznék.[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
válasz molnarpeter #221475 üzenetére
Autópályára ne ilyen emeletes szélkakasokat nézz.
A szélkakasnál hangosan felnevettem....
Vagy legyen áramvonalas szélkakas.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
válasz cappa72 #221477 üzenetére
Az a helyzet, hogy egy középkategóriás méretű autó ami nem emelt és 7,5 M Ft ba belefér az egyedül a fiat tipo. De autópályára nem vennék 5 sebességes 1.0t-t sokkal inkabb egy dieselt.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz kisza25 #221478 üzenetére
Igen, azért is tettem off-ba, meg raktam szmájlit, mert ha már értelmeset nem tudok javasolni, akkor nehogy komolyan vegye a kérdező.
De annyira jó volt a megfogalmazás molnarpeter részéről, hogy tényleg nevetve írtam.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Gombinyó
őstag
válasz molnarpeter #221475 üzenetére
Scala 1.0TSI a 6-os váltóval részemről is ajánlott.
60e km-nél tartok vele, hasonló felhasználás mellett. Sokkal inkább autózhatóbb városon kívül, mint egy Vitara. -
TrollBalint
addikt
válasz Gombinyó #221480 üzenetére
Mikor autóvásárláson törtük a fejünket, gondolkodtunk, hogy vadiújat veszünk kb. 10M-ig, és abba nagyjából egy Scala / Kamiq fért bele, de azokból is inkább csak az 1.0. Nem kevés az autópályára? Én végül ezért vetettem el (meg az ára miatt, mert ha nem volt muszáj, azért nem akartam 10M-ig elmenni )
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
molnarpeter
nagyúr
válasz TrollBalint #221481 üzenetére
Turbós, 95 lóerő, szvsz egy kisebb autóba az bőven elég. Szívó szívás a magas fordulat miatt.
cappa72: csak modoros megfogalmazásnak szántam -
dj79
senior tag
Linea, GrandePunto t-jet mennyire lehet jó választás másfél méter alatt?
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz TrollBalint #221481 üzenetére
Viszonylag könnyű az autó, az 1.5 TSI-vel kimondottan jól halad, az 1.0 TSI 110 lovas van nekem, azzal is el lehet evickélni. 130-nál forog egyébként 3000et 6. fokozatban.
Ha lejössz pályáról országúton kicsivel 100 km/h felett meg elvan 4L alatt már jobb időben.
Sztem tök élhető. Előtte 1.2T Corolla TS-em volt, annál jobb zajszigetelés szempontjából és jobban is megy az 1.0 TSI-vel. -
bigdady
nagyúr
Köszi. Scala még nem volt a fejemben eddig.
Az árakat elnézve lehet kis km-t futott használtban kell gondolkodnom vagy inkább kisebb de új autóban, pl új Clio (használttól fázok..)[ Szerkesztve ]
-
TrollBalint
addikt
válasz Gombinyó #221484 üzenetére
Hát ez most meglepett, nem gondoltam volna róla, a 4L-es fogyasztást meg pláne nem. (Mondjuk útolag belegondolva, a babakocsi nem biztos, hogy belefért volna, az Octavia-ba is éppenhogy bele tudjuk tenni ) De ettől függetlenül ez szép egy kis autótól
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #221486 üzenetére
5 gangos 120 lóerővel amit érdemes nézni
Ami ennél erősebb, azt már Abarth-nak hívják, és nem kevéssel drágább is. -
őstag
válasz bigdady #221489 üzenetére
mivel turbós, annyira nem veszed észre a lovak hiányát, főleg városban
pályán nyilván más lesz, mert hiába pakolod vissza a fokozatokat, csak a hangja nő a sebessége nem
biztos tennék vele egy próbakört“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #221486 üzenetére
Sajna elvitték előlünk, a hirdetés két órán keresztül élt kb...
tboldi: ez egy kb szalonállapotú kevéskm fullmagyar linea 120le változat volt, mire el tudtunk volna indulni érte, már mondta a hölgy, hogy ennyi volt.1.6hdi esetében emlékeim szerint a régebbi 90 lovas az ideális választás, jól tévedek?
[ Szerkesztve ]
-
TeeJay
félisten
Ford Galaxy MK4 is ajánlott autó?
2015-2018 között hozták még TDCi motorral ugyanúgy
120-150-180-210lóerővel
Ebből a 150-180LE szimpatikus és ha azt nézem 2015-ös példányok már 9évesek persze nem most venném hanem 3év múlva majd az akkori 10-12éveseket ezzel a motorral.
6-os manuális váltó perszeMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
SirRasor
őstag
Üdv ismét!
Változott pár dolog, úgyhogy most már új autót keresek az alábbi paraméterekkel:
-keret: 8M
-benzines
-turbós
-városi terepjáró (vagy terepjárónak kinéző, mert csak ezek tetszenek feleségemnek)
-addig használnám, amíg totálkáros nem lesz (20+ év) - azaz nem cserélgetném 5-évente na
+1 - lehetőleg kis fogyasztás és olcsó fenntartás, de mintha az új motorok már mind keveset zabálnánakTaláltam egy Suzuki kalkulátort: S-CROSS, lágy hibrid motorral, majdnem alap felszereltséggel 9,5 M, de valami hűségprogrammal 8M-ből pont kijön. Nem tudom, hogy ez jó árnak számít-e...
Ha nagyon nincs semmi, akkor Sedan kialakításúak is szóba jöhetnek, arra például ezt találtam, ami első ránézésre jó árnak látszik:
https://www.opelcmobil.com/opelgepjarmuvek/szemelygepjarmu-raktarkeszlet/?caru-smPage=1&caru-smVehicleId=376306
A hosszú távú használatnál mennyire gáz, hogy hibrid? Nem lenne jobb egy szimpla benzines? 5-7 év múlva gondolom kuka az akkupakk, ami nem olcsó, plusz gondolom alapból drágább a szervizelés a bonyolultabb hajtás miatt.Bármilyen észrevételt szívesen veszek, mert nagyon nem értek a témához
(én kerestem nagyobb autót, de mint kiderült, egy pici IV-es Clio-ba is befér hátra egy babahordozó+gyerekülés+1 felnőtt)Make Love not war!
-
szőröscica
addikt
válasz BigBlackDog #221498 üzenetére
Stellantis 1.2T-vel 5 évre tervezni is elég erős kincstári optimizmus lenne, nemhogy 20-ra.
Ha mindenképp SUV kell, akkor egy 115 lovas 1.0TSI Kamiq kijöhet 8 millióból.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen