- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Notebook hibák
- Mikrofon topic
- E-book olvasók
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- SSD kibeszélő
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Dell notebook topic
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Platina plakettes Gigabyte tápok fekete-fehérben
ph A cég évtizedes jótállással szállított, ATX 3.0-s termékcsaládja kétféle színben és teljesítménnyel készül.
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
Oké. Tegyük fel, hogy ez igaz. Egy kb. 260ezret futott, egyébként jó autónál mekkora gond, hogy egy új utángyártott katalizátor van berakva?
Illetve azt olvastam, hogy náluk fel lehet emelni az autót, alá lehet nézni. Ott gondolom egyből látszik a turpisság.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Gombinyó
őstag
válasz szabonagyur #202850 üzenetére
90ezrenként lecserélteted bagóért márkaszervizben a váltó olajat. Nem egy nagy történet. Főleg nem egy száraz DSG vagy DCT-hez képest. Jóval olcsóbb fenntartani, mint egy kuplung csere.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Pardise #202847 üzenetére
Figyelj, automata és automata között hatalmas különbségek vannak. Hagyományos, dct, cvt, mind más elven működik, más bajai lehetnek. A toyotában lévő cvt váltó nagyon megbízható, 20 éves priusokban sem romlik el Menj vele egy próbakört, tedd félre az előítéleteket. A 180 lovas verzióról a tesztelők is úgy nyilatkoztak, hogy automata ide vagy oda, kellemesen lehet csapatni vele.
-
V.Stryker
nagyúr
Oké, akkor van egyáltalán normális kereskedő, akinél érdemes priust keresni?
Amúgy ezeket a katalizátor cserés dolgokat lehet valahol olvasni, hogy a kereskedő inkább utángyártottra cserélni? Én erről itt olvasok először.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Bdanyy
addikt
Új autónál évi 10k km körül kábé egyik váltóval sem lesz gond jópár évig. Vagy ez túl optimista hozzáállás?
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Paxker315
addikt
válasz szabonagyur #202855 üzenetére
HSD-s eCVT-nél 90k km-enként kb 35ezres ráfordítás márkaszervízben, nem egy érvágós történet
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Ez urban legend volt mindig is. Aisin mondja h 20k max és olajat kell cserélni a váltójában. Az is japán rgo tuti igza stb, stb,stb
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
V.Stryker
nagyúr
Direkt típus nélkül kérdezném a véleményeteket.Prius 2 .Adott egy autó, mondjuk 2006 - 2007 -es viszonylag jól felszerelt 1,6-1,7 millió között 250k-260k futott km környékén.
Továbbá adott ugyanez a típus 2007-es évjáratban, kicsit kevésbé extrásan, de 170k km-el, 1,9 - 2 millióért.
Szerintetek melyiket lenne érdemesebb?Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
válasz Vismajor01 #202868 üzenetére
Úgy értem h a soha ek nem romlik az urban legend Az első széria még csak csak de utána... bár az első szériában is volt nyúlás , még ha elég ritkán is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Vismajor01 #202872 üzenetére
Tessék ott a lánc benne ami nyúlik.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #202872 üzenetére
Az új meg de (fém szíjas variátor), motor és váltó közt a villanymotorral, ha jól értettem. Bolygómű ezzel szerint nincs is ebben a változatban
-
dj79
senior tag
válasz V.Stryker #202869 üzenetére
Azt kell megvenni, amelyik nem eszi az olajat és nem volt kiflibe hajtva és techstreammel ránézve rendben van, esetleg carista+hibrid assistanttal meg lehet nézni a cellák közti feszültség illetve ellenállás eltéréseket.
Extulajként annyit mondanék, hogy a gyári navi felejthető, jbl sem ér sokat, hátul vagy kamera vagy radar legyen illetve nem árt, ha megvan hozzá a mankókerékszett.
-
Vismajor01
addikt
válasz bitpork #202874 üzenetére
Lanc van benne de nem nyúlik.
Legalábbis en 6 eve vagyok aktiv a Prius csoportban, es soha eletemben nem olvastam valto meghibasodasrol se p2 se p3 se p+ se p4. De meg olyat se h valaki erről kérdez. Lehet ez vmi amerikai dolog?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
alázógyík
őstag
válasz Vismajor01 #202877 üzenetére
Auris csoportba se volt még 1db se.
-
V.Stryker
nagyúr
Figyi, elmegyek megnézni az autót. Honnan tudom,hogy eszi-e az olajat?
A kiflibehajlást elvileg az alvázszám fizetős lekérdezésel meg lehet tudni. Az nálam is alap, hogy rászánom azt a pár ezer forintot.
Van valaki, aki ennyi vizsgálatot valamennyi pénzért elvégez? Az elite autót kérdeztem, azt mondták, hogy nem adnak vele olyan papírt, hogy milyen állapotban van az aksi.
Navi csak azért kell, mert akkor van telefonkihangosító.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
MC Pite
veterán
Captur Zen 2021 1.0 TCe:
Sikerült a héten kipróbálni ismi új autóját.
Röviden: JóNem szeretem a suvokat/crossovereket, mert általában kevésbé praktikusabbak mint a kombik vagy (kis)egyterűk, és szarabb a futóművük. De, vannak olyan autók, amik nem is igazi suvok/crossoverek, ahnem álcázott (kis)egyterűk illetve kombik, amik praktikusak is (H-RV, C5 AC, 5008, még még az S-Cross is elmegy mint hb, stb).
Elől tágas, hátul több mint egy arasznyi hely van a térdem előtt magam mögött (175cm) amikor hátra van tolva az ülés, úgyhogy nyugodtan előrébb lehet húzni a padot. Ülések faszák, vezetési pozíció is jó. Kormány nem túlszerzvózott, nem döglött, mai viszonylatban tök jó. Világítás egész jó, benti gombok/kezelőszervek jópofák és normális minőségűek. Csomi egész nagy, bár nagy lépcső lesz bővítéskor, jár a dupla padló legalább (meg a pótkerék is). A futómű nem a Kuga receptje alapján készült, hanem kifejezetten jó!
Csillapítás és rugózás rendben, picit feszes de kényelmes; a szar úton legalább olyan kényelmes mint a M3-am 15ös kerékkel! Ha hirtelenebb váltok irányt, nagyon gyorsan betámaszt, meglepően kellemes terelgetni; arra megy amerre küldöm, nem pattog le az ívről, szép munka!
A motor... aki nem próbálta, jön a szokásossal, 3 hengeres kávédaráló. Szerettem a 0.9 TC-et, mert kellemes a karaktere, nem is 90 lovasnak tűnt, és jól vette a lapot. Mindenen javítottak. Élénken vesi a gézt, gyk nincs turbolag. Erős, de nem csak amikor összeszedi magát, alapjárat közelében emelkedőn és bukkanókon tolatva is mintha egy sokkal nagyobb motor lenne benne. Ehhez már hatos váltó jár, jót tett neki!
Nem hallani a hangját, mikor kitolom a szemét akkor jön egy kis brummogás, de nem kellemetlen, sőt. Normál tartományban nem hallani a 3 hengert. Egyes-kettes környékén picikét óvatosabban kell kuplungolni első pár alkalommal, de pár km után már ezen sem lehetett észrevenni. Szépen épül fel az erő, a seggemben lévő szenzorok 120-130 ló közé tippelnék, nem 100-ra (vagy 90? 100 rémlik). Így, hogy próbálgatják ismerősök, 1,5-2km-es utakra használja munkába járásra a tulaj, és 1-2 hosszabb út volt még csak benne, parádés 5,7-et mutat még bejáratósan. Rekeszek, küszöböt takaró műanyagozás (tiszta lábbal száll ki az ember!), körbeműanyagozás, övmagasság állítás, hátra dönthető anyósülés, dinamikus segédvonalak tolatáskor és szokásos apróságokban is jól teljesít, nem csak a kötelezőt hozták. A kezem/könyököm jó anyagokhoz ér, nem sorjás, nem recseg semmi, meglepően halk az autó. Fedélzeti egész élhető (elhelyezése, sebessége, grafikája, logikája), normálisan szól a zene, jó a rádió vétel is.Negatívumként a tolatókamera képe átlagos, belső világítás izzós (de van hátul is), és anyósülés magasan van, mert a magassága nem állítható (legalábbis az olcsóbb felszereltségeknél).
Bő kompaktos futóművel és helykínálattal 6 misiért azt kell mondjam rohadtul versenyképes!
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
dj79
senior tag
válasz V.Stryker #202879 üzenetére
Nekem ne is mondjad, majdnem egy évig kerestem anno kettes priust.
Autodna is sokat segített.
Akkuhoz meg kérj kölcsön egy minivci kábelt és egy laptopot techstreammel vagy egy androidos telefont és carista obd olvasót. Amúgy sem árt az utóbbi, mert eljött az az idő, amikor az inverter vízpumpák elkezdtek öregedni, illetve az akku hőfokról lehet látni, hogy mennyire koszos a hv akku szellőzőrendszere. -
MC Pite
veterán
válasz bandus #202883 üzenetére
Egyébként abszolút nem vagyok Renault fan; sőt (renault topikban néha szinte közellenség vagyok mikor kifejtem egy-egy nem túl jó megoldásról a véleményem).
A mostani Megane kényszerből lett (túl drágák voltak a jó C4P és 308SW-k).
Szerelni meg rühellem, hasonló idióták tervezték mint a VW-eket (sőt, néha azokat is alulmúlja). De ez már offos is, meg magánvélemény is.
Ez olyasmi mint a H-RV, croccovernek eladott jó kis autó, fasza futóművel. Nem mentem bele jobban hogy milyen vezetni, mert úgyis csak belekötnek olyanok, akik képről se láttak ilyet; hogy ez képtelenség. Mellesleg Leonos (mk1) kolléga is ugyanolyan véleménnyel van a Kugáról (szüleié), hogy szabályosan fél benne, messze nem tudja azt, amit a vacak csatolt lengőkaros saját 20 éves autója. Mert amilyen valószínűtlenül * lett a Kuga, olyan meglepően jó lett a Captur futóműve/súlyelosztása.Fusd át Macsuga és Papp tibi írását. Macsuga úgy szereti a Renaultokat, mint mókus az erdőtüzet. Papp
japánbérencTibi meg... Papp Tibi.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
olajbogyo
aktív tag
válasz MC Pite #202882 üzenetére
Szia!
Csak halkan jegyzem meg, nem vitázom veled, de ha valami nekem jó a Kugám-ban, az biz a futómű. Már legalább is az általad. is említett Suzuki S cross/Vitara/Swift vonalhoz képest. Azokról váltottam, de egy valami nem tetszett bennük, az pedig a futómű. Pattogtam benne mint, szar a fűben, komolyan mondom foggumi kellett a használatukkor, pedig a bunyót már régen nem űzöm. Asszonykám mindig megjegyzi, ha a kis swiftből átülve mellettem utazik valahová, hogy ez mennyire más, nem rázza szét őt, mint a kicsi swift. Igaz a bratyóm audijához, vagy a cimbora Tuaregjéhez nem lehet hasonlítani a kugát, de ültem a tö...m tudja milyen Renaultba anno mielőtt vásároltam a fordot, de az meg azért nem jött be, mert úgy ringatott menetközben, mintha egy nagy lavór sz@rban ültem volna. Lágy volt, meg minden, dicsérte is a kereskedő menet közben ezerrel, de nekem már majdnem hányingerem lett benne...
Amúgy rendben lévőnek találtam volna a járgányt, de ez rettenet volt benne. Amúgy azóta elég pofás jól kinéző renaultok, meg peugeotok jelentek meg. Nem tudom igaz e? De azt mondják, hogy magyar emberke került hozzájuk dizájnernek. Lehet azóta ilyen pofásak ezek?!Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
MC Pite
veterán
válasz olajbogyo #202886 üzenetére
A 2019 utáni 3.gen nem ismerem, a második generációt vezettem többet (meg egyszer az elsőt, az nem zavart), de a kettes 2.0 dízel összkerekes, 17es alufelnivel és relatív alap felszereltséggel az elég kellemetlen volt számomra.
Nem tudom neked milyen van. Az egyes nekem hasonló élmény volt mint a Vitara/S-Cross, a kettes határozottan kellemetlenebb nekem (súlyosabb, magasabban van a súlypont, nagy a rugózatlan tömeg, kanyar+úthibák esetén imádkozok hogy fogjon újra talajt).
Ha nem kanyarodok vele, akkor elmegy, kivasal sok mindent (vannak ügyesebbek meg ügyetlenebbek is). Lehet hogy a 20 évnyi megszokás azokon az utakon mindenféle (kisautó,kompaktok, középkategóriások, kis és nagyobb furgonok, pickupot, suvot és crossovert is beleértve) autóval túl optimista voltam hogy mit fog bírni. Az RX400 (brutál nagy kerékkel nagy tempóval) és az Agila lepett még meg ennyire a várakozásokhoz képest negatív irányba.
tegyük hozzá a ford sokszor más rugót/csillapítást (lengőkart, szilentet?) használ magasabb felszereltségnél, nem tudom itt is van-e ilyen különbség (a kettes Focusoknál zongorázni lehetett a különbséget az alap és a Ghia/Titanium között).
De normálisan közlekedve sokan nem értik miről beszélek, azt mondják ez egy suv, mit is várok, ezek ilyenek. (15 millán innen, mielőtt valaki belekötne). De messze nem mind ilyen.Kinézet/formatervezés passz, ezeket nem vágom.
Külsőre meg van ami tetszik, van ami nek (M4 inkább igen, Captur igen, Clio so-so, Kadjar és Arkana meg nem tetszik; Pug-ok közül kb mind tetszik, de 3008 nem kéne, a hasonlóan 'jól' sikerült futómű miatt) . Citroenek formatervét, picit jobban kényelemre/praktikumra hangoltságát jobban szeretem; de megint jóval drágább volt a C3, mint a 208 mikor vettük; másik kompromisszum[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Pitterix
őstag
Halihó.
Ford Focus C max (egyelőre ez a favorit, hacsak nincs más alternatíva) kategóriában milyen autó ajánlott, max 1,7milláért?
Egy2005-ös Merivát cserélnék nagyobbra és fiatalabbra."Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
MC Pite
veterán
válasz Pitterix #202889 üzenetére
Én C4 Picasso, 5008, C Maxot preferálom ekkortájtról. Ki kell próbálni őket melyik szimpatikusabb. Vagy Xsara Picasso vége, ha ropiért fenntartható kell.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
válasz Vismajor01 #202877 üzenetére
Én meg 98 óta automatát használok és soha nem volt vele gondom - mégsem állítom hogy másnak nem lehet rossz.
Itthon is van-volt belőle de nem sok eset és akinek a kereszténységben felveszi a Mihály nevet az nem biztos hogy ezen pörög hanem megcsináltatja.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Pitterix
őstag
Köszi a válaszokat!
Ránézek ezekre."Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
KisApám
addikt
7 személyes használt benzines autót 150 000 km alatt, 10 évnél nem öregebbet és 3 millió forintig melyiket lenne érdemes (bátran) megvenni?
No meg persze fenntartani...[ Szerkesztve ]
̿ ̿ ̿ ̿ ̿'\̵͇̿̿\з=( ͡ °_̯͡° )=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ... ... Memento Mori
-
N.Szil
tag
válasz KisApám #202894 üzenetére
Ez a TOYOTA Verso is megfontolandó. De, hogy ne kövezzenek meg, hogy mindig a jó Toyotát ajánlom. Itt egy FORD Grand C-Max 1.6 VCT Champions 7 személyes.
-
Én ezt nem értem. Amikor vki 7 személyes autót keres miért ajánlotok neki kicsit? Még a németben sem megoldott a rendes 7 személy japánban meg csak a Land Cruiser 4d4 volt amiben volt rendes 7 személy (na jó a patrolban is), de miért crossover jellegű valamit amiben a mostani generáció (ilyen lóbbaszó 180+ emberek) 7 embere tuti nem fér el?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MC Pite
veterán
válasz KisApám #202894 üzenetére
Hány főnek/személynek?
5 fő meg néha egy gyerek: C4 Picasso, 5008, Touran, Scenic. Esetleg Lodgy, Zafira meg C-Max is játszhat, de benzines felhozataluk nem túl jó.
7 fő: Berlingo/Parner, Caddy Life (ebből nem sok benyás lesz) Doblo. Ami nagyobb, ott a benzines opció kiesik.
Ha 4 fő meg nagy csomagtér kell igazából, akkor pár kombi is akad még. Sok 7 személyes izé egy átlag kombi csomagterét se éri el 4/5 fővel.Ha lízing, inkább egy Jogger vagy Berlingo/Rifter/Xombo Priace city.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
KisApám
addikt
válasz MC Pite #202898 üzenetére
80%-ban 4-en vagyunk csak a kocsiban, de +2 főnek (após+anyós) néha kell a hely.
Tető csomagtartó tuti lesz, ha megyünk így 6-an üdülni.
Valamiért a benzinest favorizálom. Nem vagyok nagy motortudós, de mintha a benzinesre kevesebbet kellene költeni, ha gond van vele, meg mittudomén valamint jelenleg leginkább városban használnám azt az autót (25-40 km oda-vissza össztávokat tolok csak 90%-ban)
(eddig csak benzines autóm volt)[ Szerkesztve ]
̿ ̿ ̿ ̿ ̿'\̵͇̿̿\з=( ͡ °_̯͡° )=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ... ... Memento Mori
Új hozzászólás Aktív témák
- Parfüm topik
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- OTP Bank topic
- Notebook hibák
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- PlayStation 5
- Politika
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest